Baćuška, nije li sasvim kasno?



Баћушка, није ли сасвим касно?

-Цена шкртости-


Веза: Наслов на Златном Билтену
          -«Русијо, сети се и спашавај се!»


Разлог за овакву јеткост:
Руска информативна агенција објашњава како се руководство Србије неискрено бори против корупције и жали што је Кустурица обухваћен пријавом за ненаменско трошење државног новца.

______________________ 

Када се неко у Мачви (округ у Србији), незван, почне мешати у нечију кућу и непитан почне делити савете, обично добије одговор «Јеси ли ти сва посла код твоје куће позаршавао, па сада мени да помогнеш?»

Наша братска држава, србска држава, Русија, од 17. века, а посебно у последњих 100 година настоји да докаже да ми нисмо род, али повремено јој због неких њених планова затребамо, сети се да им је корен одавде, да ми постојимо, па нам нађе низ мана.... нешто као Срби који живе у Канади или Америци, који нас отуда критикују, саветују, образују, храбре, упућују, све нас сматрајући кукавицама, а они напустили бојиште!

Тако и сада, кукњава Руса на власти Србије - и ја критикујем власти Србије, али шта се може, осим да ломимо, рушимо и палимо, народ их изабрао, народ Србије хоће друга Дачића и господина Вучића.... за сада, али Баћушка, па чији је амбасадор у Београду био Генерал Александар Конузин, није ли се он интезивно дружио са садашњим државним функционерима Србије? Има ли сада Русија амбасадора у Београду? Како се он зове, како изгледа, где се креће, са ким се дружи, држи ли негде неко предавање, објашњава ли, помаже ли нек покрет, странку, удружење, које би да овде Русија има место које јој, према Србима, припада?

Имате ли ви Баћушке бар нешто новца?
Знате, штедљивост је врлина, али када она постане шкртост, тада се трпе велике штете.
Зашто не реагујете, зашто се свађате око сваког долара, зар се тако поступа према ономе који вас воли? Шта сте се натоврзли на нашег брата Александра Лукашенка и Белорусију, зашто се стално, због новца, свађате са Украјином?

Шта ви још очекујете од Срба који вас воле?
Да ли сте ви, тако помешани са Јеврејима и народима Азије, изгубили ону особину која се код нас назива «Инат», да ли сте ви бар некада помислили да «Нека буде што бити не  може!» - то је признање да је Бог свемогућ, и да ће учинити оно што ми обични можемо само да пожелимо?

Ми, Срби,  се више не уздамо у људе, народе ни државе. Ни наши руководиоци – нас су људи, народи и државе издали, против нас су сви! Они који чине и они који не чине – ми немамо намеру да ломимо, палимо и рушимо наше градове – треба то поново саградити и средити, али ми знамо да ће Онај који све види и све зна имати последњу реч. Његова се важи! Он је крчмар, Он подвлачи црту испод рачуна, Он награђује и кажњава!

Уклоњен уметник Емир Кустурица који је узео име Немањауклоњен јер је обнародовано да има извесне пролазе ка самом врху власти Русије!
Па, наравно, шта сте мислили, да ће «Ваши западни партнери» то мирно гледати – ко вам је бранио да му припомогнете да  буде толико јак да постане прави политички фактор у Србији?
Нико, уствари сметала вам је ваша шкртост!

Мислили сте да се све завршава симпатијама – па не може се ништа створити само по основу симпатија, ми живимо у грубом материјалном свету, а за материјално се плаћа, јесте ли ви нашем брату Кустурици омогућили нешто више од тога што га Владимир Путин понекада прими на договор. И шта може такав Кустурица да учини?
Он је уметник, он није обавештајац-организатор било какве информативне структуре, зашто сте од њега очекивали оно што он не зна?

Он вас воли, ви волите њега, ми Срби волимо нашег брата Кустурицу и волимо Русију, Русија уцењује Србију и резултат је да се у непотписаном агенцијском чланку из Русије објашњава ситуација у Србији!
Па, браћо Руси, јесте ли ви у вашој, и нашој, Русији позавршавали сва посла? Можемо ли  ми да се угледамо на вас у било чему, ако на страну ставимо приходе које још увек остварујете од продаје нафте и гаса?
На шта нам скрећете поглед да би се на вас угледали? Да нисте можда добри савезници као што је Немачка Хрватској и другим државама из Хитлер-Коалиције?

Нисте ли ви протежирали Бугарску, Румунију, Маџарску – све чланице Хитлер-Коалиције, а на штету нас «малих» Срба, са менталитетом великог народа? Јесте, и сада су вас издали, јавно, отворено, са задовољством!

Да  нисмо можда ми, обичан, добри србски народ криви за ваше такве процене, да ми нисмо можда криви што се Милораду Додику, из Републике Србске у Босни, однекуда појављују неке велике суме новца на рачунима у страним банкама, да нисмо можда ми криви што је он купио велику кућу у дипломатском  насељу у Београду, на кредит, па као хипотеку заложио ту кућу која се издаје и тако се отплаћује кредит, да нисмо можда ми криви што «Ваши западни партнери» знају за то, па то користе да га смене са места са којег чини то што чини?

Да  нисмо можда ми криви што сарађујете са Додицима, Дачићима, Николићима, Вучићима.... па ваљда и ви имате неке агенте обавештајне службе у Србији који се о свему могу распитати.... нисте се распитали, уложили на њих, они се окрећу западу, као и ви, уосталом, и сада нам отварате очи причајући како се неискрено боре против корпупције у Србији!
Као да ми не знамо: Па како да се боре против самих себе, против својих страначких другова, када је лопов сам себе закључавао у затвору?

Зар смо ми криви и за Аферу Сердјуков у Русији – то је она огромна пљачка преко вашег министарства одбране, јесмо ли ми криви за крах Московске банке, за проблеме са Лушковим, зар смо  ми криви што се у неким руским регионима комуналне услуге увећавају за 225%?

Нисмо, нисмо ми Баћушке криви за то тамо код вас, криви смо што смо поверовали 2000.г. лажима «Ваших западних партнера», са којима се ваш Борис Јељцин договарао како да нас сломе.... видети Мемоаре Бориса Јељцина.... а ви, да ли сте ви криви за било шта, а што се нас тиче?

Неки дан је један уважени руски генерал који живи у Србији, пробао да мом познанику прода стару причу «Како браћа Руси хоће да помогну Србију, али немају преко кога...» ту причу слушамо већ 10 година – та прича је лажна прича, ја сам овде указао на могућност да се за кредит од 2 милијарде евра на неки дужи рок и уз успостављање поштених односа вредности храна:нафта Србија може окренути на страну онога ко то обезбеди.
Пројект је до у детаље готов, нуђен Русији, речено да нисте заинтересовани, ево нудим га поново! 
Али га нудим и Америци! 
Да ли вас занима? Не занима.
Добро, чекамо Азербејџан, Уганду, Кину, Турску – ми морамо да преживимо, ми морамо да опстанемо, да би потом исправљали своје грешке.

А ви? Па зар нисте имали протекцију чак и код Срба којим се молбе испуњавају – када су сви одвезани и пуштени «На слободно плутање» ви сте чекани до краја 2011. - нисте реаговали па сте  одвезани – плутајте, браћо Руси, и успут пребројавајте стотине милијарди долара које имате, само њима не можете да измените оно што је измољено, и оно што вам је одређено због укупног и дугогодишњег односа према Србији. Србија је репер! Ко схвати, можда има неку шансу, ко не схвата или не верује, завршио је своју причу!
Америка слуша, гледа, уплашила се својих недела према Србији, улаже посредно и туђи новац у Србију, покушава да се спаси, а ви?

Ви критикујете преко Интернета и новина. 
Ех, колико вас кошта шкртост!

Ми се вас не одричемо-наши сте, какви год да сте, али ми се у вас не уздамо више, ми се сада уздамо само у Бога – ми морамо сами поправити оно што смо покварили. Ви ме демантујте, био бих врло задовољан ако би се то догодило, али тешко: Ваше екипе обилазе Србију већ 10 година са причом о спремним милијардама за помоћ Србији.... успут их држите да немају ни за храну ни за цигаре, да немају кола, канцеларију, стан, за пензионо и социјално осигурање.... па шта они, када се боре само за голи живот, могу да вам помогну?! Коју стратегију спроводе гладни?

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб
Постављено 04.3.2013.г. у 13,50 ч.
___________________________
Снимљено 28.11.2014.г. у 22,53 ч.-

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta