Igre i ponude


Игре и понуде

-Ко шта чини-

Веза: Где је међа?
http://zlatnibilten.blogspot.rs/2016/04/gde-je-mea.html 

(Написано 18.9.2016.г. у времену од 12,15 до 14,16 ч. са прекидом од 20 минута - хтео сам више пута од дана писања оловком на папир да овај наслов поставим на блог, био сам лењ, одлагао сам, наилазиле друге обавезе, а можда је тако и требало, јер се за протекло време информације преплићу и претичу, а овде у разговору ова два међаша, два војника различитих војски постоје одговори на многа питања, и то је изгледа претегло да одвојим време на преписивање.  У  међувремену је започело званично формирање новостарог Душановог Србског царства, као потврде победе војске војника нашег Живог Бога Срба. Драгољуб)

*Учесници разговора:
1. Војник Сатанин;
2. Војник Господњи.

„*Не смеј се! Јесмо одустали од проглашења нашег цара у Јерусалиму…. Видели смо да сте се спремили, а знамо да сте јачи…
Али,  ми се играмо са људима, плашимо их јер се  и хранимо њиховим страхом. Ево смо учинили да се цео свет плаши наводног сукоба Америке и Русије, то да се заборави да смо ми команданти и једним и другим. Ми чинимо да они једни друге подржавају и придржавају – видљиво они се свађају, бацају бомбе једни на друге, а невидљиво, Русија сав приход од нафте улаже у „непријатељску“ Америку – купује њихове државне обвезнице, као што чини и Кина и као што чине и сви други!

Замисли да на челу великих држава нису наши  војници – они би се међусобно стварно посвађали, престали би да се испомажу…. Овај наш поредак ратова и сталних припрема за следеће ратове, пропао би, људи би се досетили због чега се муче и у крајњем ми више не би управљали Земљом. А ми њоме управљамо, само још нисмо прогласили свога команданта, нашег Бога-Антихриста за цара овог света. Хтели смо, али смо одустали до боље прилике.

Ми организујемо све ратове – ево сада смо покренули сеоби на милионе људи у Европу – ми се играмо – прво смо пре 1000 година у садашњу Европу довели дивље арапске црне народе који су овладали тадашњом Европом, побили беле народе у њој-Србе, или их превели у њихову црну крв, тако смо избелели те доведене дивље црне људе, а сада доводимо поново милионе тих истих црних људи из афричких и арапских крајева и они ће и сада променити боју европских људи, ми опет правимо новог човека који ће бити мешавина оних избељених од раније и ових црних који навиру у Европу - све у нашем тврдом знању да су људи приморани да на све пристану због свога хлеба свакодневног и насушног!

Људима треба храна – они нису као ми, нама храна не треба, али и ми се хранимо људским страхом који нам је неопходан како би се потврдило да ми њима владамо, а то наше постојање чини смисленим!

Ми ћемо временом од људи направити сопствене духовне клонове и тада ће е видети да смо овладали размножавање, не телом, како хиљадама година покушавају наши научници, већ духом – тело је само носач духа, а када тела свих људи буду носила само наш дух, шта ће људи у својој суштини бити – биће ми, јер дух опредељује човека…..

Теби је, колега војниче из супротног табора, тешко, питаш се што све ово људи раде…. Не налазиш одговоре, а да се у последњих 1000 година не ангажујете и непосредно као људски помоћници, ми би већ победили.

Направили сте нам велики проблем прошле године када сте извршили масивни десант на Србију, мада су наши прави проблеми започели када сте се непосредно, раме уз раме, борили са србским војницима на Кошарама, на Косову и Метохији, против нас!

После те битке у свету страха, ратова, глади и сваке друге муке којом ударамо на људе, почела су догађања моја нису под нашом контролом!

Почеле су као да су у некој међусобној зависности да падају економије превара и лажи великих држава – превара око новца је откривена и људи почињу да размишљају и закључују ко их је довео у стање сумње у могућност њиховог опстанка….. Ако падну наши Командни центри-Велике банке, свет ће се урушити, али ће се после тога, без банака ове врсте, Земља брзо опоравити и опет постати Рај. А ми Рају немамо шта да тражимо. Наш амбијент је хаос!

Ми чинимо све што је потребно да нас људи служе, да нам доносе своје понуде и предлоге! 

*Откривање Стратешког плана Антихриста преузимања власти преко Геј популације, банка спреме, вештачка оплодња, запоседање створених људи без духа у души-зомбија, десант Анђела на Србију, окончање битке две анђеоске војске... шта је намењено Србији?


Даље-за читање или регистрацију-клик на:
http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=229


Србија Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и теозоф

Постављено 15.10.7526/2017.г. у 01,00 ч.


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta