Opojani i ostavljeni



Опојани и остављени

-Којим путем иду бивши?-


Веза: наслов на Зл. Билтену «Чему служи опело?»


На дан 9.4.2013.г. покушао сам да објасним чему, у својој суштини, служи обред опела у православној религији – тада сам неке од политичара Србије назвао бившим. После само месец дана стицајем одговарајућих услова, то што сам ја као лаик наговестио, два епископа Србске Православне Цркве су као стручњаци и као овлашћена и обучена лица реализовали – опојали Дачића, Вучића, Николића, Владу и Скупштину!

После тога се нико од наведених није могао изговарати да није обавештен да је у свему бивши, али они то не прихватају – опет се растрчали: Дачић и Вучић, изгледа да су, ишли за Први мај у Москву где су их кроз протоколарни дочека на врло ниском нивоу додатно обавестили да су «Бивши», потом су бивши отишли – Дачић у Америку да тргује са америчким компанијама, Вучић у Косовску Митровицу да објашњава још увек живим Србима оно што он као опојани зна, док се новомонах и самопроглашени мудрац, Николић, сетио времена турске окупације, отишао да се у присуству садашњег турског султана мири са муслиманима из Босне и Херцеговине – то је, по Николићу, сада за Србију најважнија ствар на свету! Мада, ко зна шта су они, опојани, дознали после тог чина опраштања од оних који више нису живи!

Они знају, ми гледамо, слушамо, мало се чудимо и углавном се нервирамо што неке наше певачице нису успеле на евровизијском такмичењу, јер по нама: И то је веома битно за Србију!

Изненада се одустало од монтираних истрага против појединаца из Жандармерије – а Командант ишао као претходница опојаном Вучићу у Косовску Митровицу. То, ваљда, није у некој вези. Ваљда није опет у питању нека нагодба, а и ако јесте, чему ће она послужити у овим наредним данима?

Министар Бачевић, саветник и пријатељ опојаног Николића, обмануо Русе о томе да је  Николић против предаје Косова, Шиптарима, а ови бивши га предали – ваљда је Бачевић дефинитивно и код браће Руса отписан, и на крају остаје опојани Николић, који се спрема на пут у Москву, почетком идуће недеље, где ће му на врло јасан начин бити саопштено да је и код Руса опело растанак са неким ко је  дотле био ту међу нама!

Када се свим опојаним догоди ово што им се спрема, иза њих неће стајати Русија – чак и она спора и често и необавештена због различитих сметњи на обавештајним везама због којих се садашњи руски председник информише као у време  цара Николаја – преко личних изасланика које шаље где треба. 
А и иду му у госте неки од Срба, пред саму посету опојаног Николића – са свежим информацијама – да забуне не буде!

А када се обнародује да иза опојаних (више) не стоји Русија и када Русија објасни да су је сва тројица покушала да преваре – немају се више где склањати нити причати да се они могу окренути и другим савезницима – тада ће морати да стану на црту оним давно опојаним из Европе – опојани којим се не дозволи одлазак у Небо међусобно се боре за статус у Поднебесју – ова наша три мекушца биће уништени од својих из Европе.

Европски опојани имају низ разрађених метода за уклањање оних који им се не свиђају како владају неком државом – у овом  случају Србијом – примениће их и тада ће се поред опела које је изведено од стране епископа СПЦ, обнародовати да су ови, ова тројица, у свему бивши, ма се и даље гурали међу нама пред камере, да објасне, укажу, припрете – то ће све бити нечујно и нико на то неће обраћати пажњу.
Пре тога ће бити искоришћени због и даљег права на канцеларије и државне печате којим   могу да оверавају постопелне одлуке!

Ето, половина маја потврђује да ће се одређени рок за догађања у Србији - одређен за половину јуна - испоштовати.
Ви који имате одговарајуће улоге у догађањима која следе, не стрепите, све иде како треба.

Не бојмо се никога до Бога!

Драгољуб

Постављено 15.5.2013.г. у 14,50 ч.

9 comments:

Unknown 16. мај 2013. 22:44  

Nevezano za ovu temu, postovani Tatomirovicu, zelim da Vam se zahvalim za preporuku Radonjiceve zabranjene knjige iz 19.veka, o propasti Prvog srpskog ustanka! Upravo sam je procitala, postoji cak i faksimil na jednoj stranici (pokusacu ovde i da stavim link, ne znam da li je to dozvoljeno). Ne mogu da se setim ispod kog svog naslova ste govorili o knjizi, iako sam o tome nocas citala, radi zainteresovanih.
Cinite dobro ovim svojim blogom, a posebno mi se dopada i duhovna muzika koja se cuje iz pozadine - i ona blagotvorno deluje.
Pozdravljam Vas, svako dobro!

Unknown 16. мај 2013. 22:48  

http://facebookreporter.org/%D0%BD%D0%B0%D1%98%D0%B0%D0%B2%D1%99%D1%83%D1%98%D0%B5%D0%BC%D0%BE-%D1%84%D0%B5%D1%99%D1%82%D0%BE%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D0%BD%D0%B5/

Zlatni bilten 17. мај 2013. 10:53  

Одговор на Љубица Кнежевић: Поштована, захваљујем на пажњи коју посвећујете ономе што пишем - захваљујем и за лепо мишљење о том писању, мада бих ја много више волео да сви ми, ја и читаоци, овај блог учинимо садржајнијим и у сваком случају бољим, али моји позиви и наговарања читалаца да ми се прикључе нису успели. Чак су се и коментари разредили и скоро да их и нема - разумем постојање страха учешћа у оквиру блога са овим садржајем, па тиме и објашњавам мој неуспели покушај да се са неким читаоцима упознам како бих им поклонио неке од мојих књига. Ево, позивам и Вас: да напишете чланак на одговарајућу тему, да се јавите на мејл адресу ради давања података где Вам могу послати књиге, или и упућујем Вам позив да дођете на Равну Гору где боравим преко лета, на чашу лековите стронцијумске воде, ратлук, разговор.... ако вам је успутно, или себи можете да дозволите тако нешто а да Вам није успутно. Срдачан поздрав од Д. Татомировића

Zlatni bilten 17. мај 2013. 12:33  

Информација за г-ђу Љубицу Кнежевић: Радоњићева књига и детаљи о изаји Русије, које сам навео налазе се на овом блогу у оквиру наслова "Шоком до хаоса ради овладавања светом". Д. Татомировић

Unknown 18. мај 2013. 17:38  

Postovani gospodine Tatomirovicu, ovaj Vas odgovor me je neverovatno prijatno iznenadio, do te mere da ga gledam kao neko cudo, kao na neku pomoc, meni trenutno, iz Visih svetova. Upravo sam ga procitala i pisem Vam odmah, a jedva zadrzavam suze, zbog toga. Ne znam da li Vi mozete da vidite moju i-mejl adresu, ona je na.dunavu@yahoo.com.
I za mene je takodje nerazumljivo, prosto enigma, zasto na Vasem blogu ima malo komentara. Eto, nisam ih ni ja ostavljala, iako to ponekad cinim na "Politici" i na "Novom Standardu", poslednjih meseci.
Moguci razlog za to je sto su Vase teme nekako dovrsene, zaokruzene - time sto su Vasi zakljucci i podaci koje dajete vrlo licni, oslonjeni i na intuiciju (iako se zaklinjete u kriminologiju), i na vrlo originalna Vasa tumacenja, pa nisu podlozni bilo kakvim prigovorima ili dodavanjima.
Zaista ne verujem da je strah citalaca razlog za nepisanje. Moj utisak je, citajuci njihove komentare na pomenutim novinama, da se 99 posto ljudi javlja iz inostranstva, gde su svi vec dugo, i da su ogromnom vecinom rodom iz Beograda (kao i ja; a "zivim" u Berlinu, preko 20 godina), sto je isto neobicno. Ali mozda i nije toliko, jer Beogradjani su vecinom dobro skolovani, time skloni i dobrom pisanju, a pre svega neverovatnom intelektualisanju - sto je jedino sto su nas i ucili da radimo, celog zivota.
I oni "instinktivno" osecaju da im nije mesto na blogu kakav je Vas, koji svaku temu obavezno povezuje pomalo i sa vecnoscu.
Jedan strah postoji, evo, kod mene: pozivate me da mozda napisem neki svoj prilog/clanak, a ja o tome nisam nikad ni mislila, automatski, jer se osecam nesposobnom za to!
Analiticarske sposobnosti: nula.
Posebno kad ih uporedim s Vasim, kazem, vrlo sveobuhvatnim i pomalo i neobicnim tumacenjima nase politicke svakodnevice ili porekla naroda, itd.
Mnogo lakse bih mogla da izadjem na megdan uobicajenim "analiticarskim" pisanjima po nasim novinama, gde se odmah moze prepoznati i njihov strah iliti pripadnost odredjenim politickim - ama ne, strujama! - jer ih kod nas vec decenijama ni nema, osim jedne jedine, a ime joj je izdaja, na svim frontovima - nego, "naklonosti" odredjenim "politickim" licnostima. A ni to nisam nikad ni pokusavala, jer je potpuno nevazno, bas zato sto vec sutradan nema vise nikakvog znacaja, nizakoga.
Za razliku od toga, Vasi naslovi mogu da se citaju i posle ko zna koliko godina, kao sto sam ih i ja citala redom, pre neku noc, vise od 12 sati bez prekida, ne pitajuci se ni jednog trenutka kad su pisani! (Evo, tek sad mi to uopste i pade na pamet!).
Znaci, Vasi clanci i posmatranja nisu pogodni za svakodnevna intelektualisanja "opsteg smera" i zato citaoci, a kazem, utisak je da su to vecinom Beogradjani, ne komentarisu.
Predlozili ste mi da nesto napisem za Vas blog, pozeleli da poklonite (!) svoje knjige, i jos me pozvali i u goste!
Srucili ste mi u krilo toliko poklona, i to odjednom, da ne znam sta da kazem!
Odoh da se na miru isplacem, ako budem mogla, jer to nikad nisam, kao da cu prosuti krv, a ne suze...
Pozdravljam Vas, hvala, hvala...; javite se ili cu se ja javiti, jednom. Jos ne znam ni kad cu za Beograd, da li ovog leta.
Svako dobro!
Srdacno
Ljubica Knezevic

Unknown 18. мај 2013. 18:38  

P.S. Citala sam te noci i predlog za osnivanje udruzenja - partije, preko interneta, bez placenih "politicara". Uprkos jednostavnosti i logicnosti te zamisli, osecala sam se - tek tada, pred tim cinjenicama - koliko stvari mogu biti jednostavne, ali moraju, ipak, da ukljuce uspesne i time uticajne ljude - nemocno, vrlo nemocno. Nadajmo se da ja nisam predstavnik proseka nasih ljudi!! Nadajmo se, jer onda tesko Srbiji! Dozvolila sam sebi da se vec preko 20 godina osecam kao da me je udario brzi voz! I sigurna sam da vecina Srba, ipak nije! Ali je nepoverenje i razjedinjenost ipak i previse prisutno. Kao i to da smo egocentricni, bili i ostali, nesposobni da stvorimo/priznamo bilo kakvu hijerarhiju medju sobom, osim ako ne nudi materijalne koristi, i to povezane s ogromnim strahom od surovih odmazda za neposlusnost. "Svako sve zna" i "svako bi da bude gazda" i "svako u sve i svakog sumnja". A onda nas najbedniji, najgluplji i najnizeg ranga strani spijuni, prevedu zedne preko vode! Neverovatni smo!(Primer: i opis zaludjivanja Karadjordja u pominjanoj knjizi iz 19.veka!).
Pisem, jer smatram da je ta Vasa ideja jedino moguca! Kao smislena i kao jedino resenje.
Jos nesto, vezano za sam blog. Pre ostavljanja komentara, potrebno je otkucati nekoliko slogova i brojeva i "dokazati da niste robot", a potrebno je i na neki nacin se registrovati, pre toga (nekoliko ponudjenih nacina). Izbacite makar ovo s "robotom", usporava, a dokazati da niste robot, ne znaci i da necete pisati uvrede.
Cini mi se i da "Politika" trazi neku vrstu registracije, ali samo jednom, pre prvog komentara - i zaboravila sam. Uveli su i oni "robota" - u vidu sabiranja 2 broja. Pa jos imaju i urednika, koji vecinu komentara (barem mojih) uopste ne pusti! A Vi posle "robota" svejedno automatski pustate, pa sta ce Vam onda i "robot". Cvijanovic na "N.S" je sve to kompletno izbacio, ne morate se ni registrovati. I svi komentari budu u prvi mah direktno pusteni, tek posle desetak minuta obrisani, cak i u sred noci, ako ima uvreda ili indiskretnih pitanja (sve proverila na svojoj kozhi).
Ovo napisah zbog Vaseg razmisljanja zasto nema mnogo komentara. Mislim da vecina Srba ne voli da se bilo gde "registruje", pa ni samo svojom i-mejl adresom. Zele da im se unapred veruje da ce biti dobronamerni, sto je i razumljivo, s obzirom na nasu patrijarhalnu tradiciju i neposrednost.
Ne isplakah se, postovani gospodine Tatomirovicu!
Posle pola minuta gledanja u zid - osetih da ste mi dali snage i nade, i vere, da - malo razmislim sta i kako radim!
Pozdravljam Vas, mnogo!

Unknown 18. мај 2013. 19:05  

P.S 2- Izvinjavam se, pogresih ovo za Cvijanovica i "N.S." - traze, i oni, pre prvog komentara, davanje svoje i-mejl adrese, kao i Vi. S tim sto, ocigledno, imaju vise saradnika, vise para za novinu - jer i nocu imaju dezurnog administratora, sto nema ni "Politika" - oni nocu jednostavno nista ne objavljuju od komentara.(Sve to zakljucujem i pisem samo na osnovu svog iskustva pisanja komentara kod njih).
Ovo su sve samo tehnicki detalji, ali promene bi mogle doprineti da i na Vasoj stranici bude vise komentara. A jedan komentar vuche drugi...
Ako nemate sredstava, novcanih, za kontrolu, ostaje Vam samo da verujete svojim citaocima - kao sto ste verovali i meni, i ohrabrili me cak i u mom privatnom zivotu! - i da pustate sve komentare, bez razlike, makar do jutra/radnog dana.
Znam da to sve nije jednostavno.
Izvinjenje zbog predugog pisanja!
Najsrdacniji pozdrav!
Ljubica Knezevic

Zlatni bilten 18. мај 2013. 21:52  

Одговор Д. Татомировића на више коментара г-ђе Љубице Кнежевић: Поштована г-ђо Кнежевић, жао ми је свакако, ако сам својим ставовима, чланцима, коментарима или и самим позивом у госте допринео да се осећате тако као сте описали - то ми није била превасходна намера. Једноставно сам проценио да би могли да на 540 м надморске висине да разменимо мисли, да будете мој гост и да Вам поклоним неке од мојих књига - наравно рекао сам ако то себи можете да дозволите. Том приликом би сучелили погледе и о опасном лику Зумбул Аги. Не прихватам Ваш став да не можете да напишете интересантан чланак, читам Ваше коментаре и то једноставно не стоји!
Хтео сам да ми будете и гост да видите како сам се организовао да живим у складу са Принципима Довољности. Криминологију користим директно, често и много индиректно, а некада се са њом само маскирам, наравно када је неопоходно. Помешали сте начин остављања коменатара на Златном Билтену са неким другим - овде нема потребе да се легитимишете, оставите адресу мејла, потребно је само навести име и презиме и ја верујем својим читаоцима да наводе права имена - нема робота, нема компликација, нема администратора, све се аутоматски поставља одмах испод текста или испод последњег коментара простим кликом на "Објави". Уклањам само анонимне коментаре, остали су ту. Пазите се да нас Србе, са те удаљености, не почнете да сагледавате у светлу које не залсужујемо. Нудим Вам и бесплатну обуку у мојој Криминалистичкој школи, ако Вас то занима, и ако процењујете да би Вам било од користи. У наредна два месеца сте у Београду, а онда је Равна Гора далеко само 100 км! Јавите се мејлом ако желите, питајте и ако будем знао одговорићу Вам. Желим Вам свако добро! Д. Татомировић

Unknown 18. мај 2013. 23:27  

Sta je ovo, sta me snadje??! Dobri moj, gospodine Tatomirovicu, pa Vi govorite umesto mene, bolje od mene! I ja se zaista iskreno nadam da cu doci ovog leta, skoro svakog sam dolazila, a Vi govorite kao da to znate i kao da je to sigurno... hvala Vam (i) na tome!
Sto se bloga tice, "robota" imate, i ostavljajuci danas komentare, morala sam da po dva puta prepisujem ona namerno (tehnicki) pomalo iskrivljena slova, cesto se pogresi... ne treba Vam taj "robot", dovoljno je sto je neko ostavio svoj i-mejl - ja se obicno potpisujem pravim imenom i prezimenom, i ako mi niko ne trazi, i sad stvarno ne znam, ne secam se da li sam morala da pisem i ime i prezime uz i-mejl (za registraciju) na Vasoj stranici, na "Novom Standardu" (tamo sam "na.dunavu", po i-mejl adresi), na "Politici"... Takve stvari mogu biti samo neprijatne u prvi mah, a svi znamo do koje mere su sve "stranice" na internetu kontrolisane (kao da to moze ugroziti - ili spasiti - drzavu! Ili bilo koga!). Vec po stilu pisanja komentara ispod tekstova, i slepac odmah vidi da li su angazovani profesionalni novinari - cak bih rekla, angazuju ljude mnogo pismenije, savesnije, bolje, mladje - robovsku radnu snagu! - Pukni, zemljo, otvori se!! - od profesionalnih novinara! To je moj utisak!
Molim Vas, i niste nikako Vi mogli da uticete da se lose osecam - pa, Vi ste me uzdigli! Svojom dobronamernoscu, i sto ste mi se uopste obratili, sto ste me primetili. Pa jos na tako lep nacin! I za mene, potpuno neocekivan!!
Neka Vam ni u "devetom snu" ne padne na pamet da bih mogla "Srbe da gledam s udaljenosti"! Tu sam prosla sve testove zivota i sudbine - jedino jos da su me u tamnici drzali - a i tu ne bih popustila, ne zato sto sam posebno jaka, nego zato sto se to podrazumeva! Kao sto ne bih mogla da opanjkavam rodjenog oca, majku, dete, prijatelja... za to i ne treba snaga! I znajte, zemlju sam napustila tek posle tridesete - a "drvo se savija dok je mlado", i ne svako drvo! Koliko se ja razumem u drvece, drvo se osushi, zivotinja ugine-oni nemaju ljudsku sposobnost za prezivljavanje, a ni covek ne popusta tako lako... hvala Bogu!
Javicu Vam se!!
Zahvaljujem Vam!!
Pozdrav!!
Ljubica Knezevic

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta