Eto, stiže...



Ето, стиже....

-Добро је да је бар топло-


Веза: Наслов на Златном Билтену

Ево, на моју жалост као човека који ће такође бити погођен и задовољство што сам на време покушао да упозорим, обавестим и објасним, стиже..... догађа нам се распад државног буџета о чему се ћути, или се чак и слави због неких ситних отплаћених дугова и укупних мајсторлука «стручњака» који су наследили «експерта» Милошевића на власти - Буџет нам је на издисају! Сипа се у решето!

Мајстори су све одложили за око две године – све ово, да је било среће и памети,  требало се догодити у лето 2011. г., али су позајмицама тај тренутак одложили и ево га сада – иде сигурно као смрт. Једино што је добро што ће се догодити у лето!

Иду код Руса које моле за неких  (за нас минорних) 300 милиона долара за текуће потребе буџета, а Немац, иначе пријатељ Александра Вучића, био - донео им свима свилен гајтан - и сигурно рекао да зна да ће му се «Црна тројка» (Дачић, Вучић, Николић) ускоро појавити са испруженом руком и вапајем «Дај, помози, Бог ти помого......» - па тражи оно што су ови и намерни да учине, али се нешто ипак двоуме, јер, шта после, пара опет нема.

Прочитао сам своја упозорења из јула и новембра 2011.г. – немам шта да мењам – једино сам променио аутомобил, па резерву горива  «Д-2» морам да заменим у «Евро дизел» – то је стотинак литара, тек да једно време будем покретан.... а ви: Браћо и сестре, читаоци Златног Билтена, чините како мислите да треба.

Они, међу нама, који се порађају или гледају како се држава бори на живот и смрт, да би се родило нешто ново, а све то прикривају, јер мисле да се њихов и државни порођај може одгодити или спречити, само губе време – гангренозни прст се сече да би се спасила нога! Видите ли, Бог вас видео, да гангрена напредује веома брзо?! 
Шта се још двоумите – чините што треба!

Не дозволимо да падне држава – мењајмо корумпиране из власти! Свак у оквиру својих моћи, али и обавеза – о народу мисле они који су на његовом челу - власти, војска, полиција, црква, старији брину о млађим.... и нико нема право ни обавезу по било којем закону да по наређењу врши кривична дела! 

Што ћутите ви из Уставног суда? 
По чијим «молбама» сте се примирили – где је то предвиђено да на нечију молбу не вршите своју дужност – бићете сигурно о томе негде, и ускоро,  пропитивани - и дај Боже да то буде по ЗКП-у. Јер, не знају сви правне процедуре, као што их и ви сада игноришете.

Пазите се ви који примате наређења која су увод да извршите кривична дела – ви ћете одговарати, јер они који вам издају таква наређења нису одговорни због своје битно смањене урачунљивости. 
А смањена урачунљиивост може настати као последица великог страха, страх од уцене, уцена због интереса, интерес због жеља, жеља због илузија и круг се затвара - па остаје само свилен гајтан! Не будите као они!

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб


Постављено 21.5.2013.г. у 11,30 ч.

23 comments:

Unknown 21. мај 2013. 12:56  

Признајем, није лепо да дајем савете било коме, јер сам тренутно у иностранству а иначе сам родом из Баната. Али много ме боли душа као Србина када видим у вестима шта раде ови ''наши'' главари.
Да сам којим случајем Србин са Косова и Метохије лично бих довео целу своју породицу пред зграду УСТАВНОГ СУДА СРБИЈЕ, разапео шатор, поставио казан за кување хране, позвао све родољубиве Србе да ми се придруже: свако јутро преко разгласа бих читао да чују ови унутра у згради: ОЧЕ НАШ, СИМБОЛ ВЕРЕ, затим УСТАВ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ, од корица до корица. Преко дана певање религиозних и родољубивих песама, рецитовање народних песама и слично. Увече: Молебан за здравље судија и њихових породица,(сазнао бих њихова имена) замолио бих неког пензионисаног свештеника да чинодејствује. Сигурно би ми се прикључило још породица са КиМ-е и понеки београђани. Позвао бих и прогнане Артемијеве монахе да ми се придруже. Позвао бих и све ратне ветеране и ратне војне инвалиде из свих ратова да ми се придруже. Позвао бих и све ''интерно расељене''из колективних центара. Позвао бих и све гладне да поделимо оброк. Мирно и достојанствено. Полиција нас не би ни такла. Све док се не огласи Уставни суд. Кажем опет условно да сам Србин са Косова и Метохије, немам шта да изгубим, јер ће ови укинути сва примања и давања и предати народ на ''даљу трансплатацију'' Арбанасима. Они који су најугроженији су и најпозванији да крену први.
Није нормално да мој комшија трчи и да гаси моју кућу у пламену а ја да стојим и да гледам, све и да сам се уплашио од ватре.
Праштајте браћо, јер се усудих да Вам дајем савет.
Милан Ц. Исаиловић.

Zlatni bilten 21. мај 2013. 18:36  

Објашњење аутора Блога: Због рада на техничким решењима поједностављеног уношења коментара читалаца у једном тренутку је текст наслова остао без рубрике за уношење коментара - чим је уочено, недостатак је отклоњен, аутор се извињава читаоцима и позива их да слободно, по једноставној процедури уносе своје коментаре, од који ће сви бити објављени осим анонимних, увредљивих и уопште простачког садржаја. Д. Татомировић

Unknown 22. мај 2013. 13:06  

Помислих ето доспех и овде на ''црну листу'' јер два коментара на два Ваша текста не објависте. Изађе ми само реченица: ''Коментар ће бити објављен након прегледа'' што ме је изненадило, јер се досад то обавештење није појављивало. Па да покушам поново:
Признајем да није лепо давати савете другима, поготово са безбедне даљине, тренутно сам на раду у Руској Федерацији. Ја сам Србин чији су преци не тако давно колонизовани у Банат. И просто ми се не мили да читам вести који нам стижу ових дана о томе шта раде ''наши главари'' око предаје Срба на даљу ''трансплатологију'', Арбанасима. Нормалан човек то не може да разуме и прихвати. Али да сам ја Србин са Косова и Метохије, отишао бих са целом својом породицом пред УСТАВНИ СУД СРБИЈЕ, разапео шатру и поставио казан за кување хране. Преко разгласа одмах изјутра прочитао бих ОЧЕНАШ, СИМБОЛ ВЕРЕ И УСТАВ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ, од корица до корица. Преко дана пуштао бих родољубиву и религиозну музику, деца (моја, имам их четворо) да рецитују Косовске песме. Око поднева, тачније у 12.44, читање комплетног садржаја Резолуције УН 1244. Увече: читање Молебана за здравље свих судија Уставног суда Србије и њихових породица, (сазнао бих њихова имена). Замолио бих неког неустрашивог пензионисаног свештеника да чинодејствује овом приликом. Сигурно би ми се прикључиле још неке породице са КиМ-а, које немају шта да изгубе. Позвао бих све Артемијеве монахе да ми се прикључе. Позвао бих све ратне ветеране и ратне војне инвалиде да ми се прикључе. Позвао бих све породице киднапованих и несталих са КиМ-а и са других простора. Позвао бих све гладне да нам се прикључе да поделимо оброк. Позвао бих све паоре да нам помогну са прилозима у храни да се прехранимо док траје протест. Позвао бих Патријарха србског Иринеја да се ОДМАХ поврати у своје престоно место: Пећку Патријаршију, а ако неће, да брише из својих титула назив: ''Архиеписком Пећки''
а и преостале титуле да брише, јер је НЕДОСТОЈАН ТРОНА НА КОМЕ СЕДИ и није спреман да животом сведочи ''да је за малена земаљско царство а ЦАРСТВО НЕБЕСКО УВЕК И ДОВЕКА''. Позвао бих све родољубиве и правдољубиве грађане Србије да ми се придруже.СТРАНКАМА И СТРАНЧАРЕЊУ ЗАБРАНИО БИХ ПРИСТУП!!! Мирно и достојанствено. ПОЛИЦИЈА НАС НЕ БИ НИ ТАКЛА. И све тако, ИЗ ДАНА У ДАН, док се УСТАВНИ СУД СРБИЈЕ НЕ ОГЛАСИ СВОЈОМ ОДЛУКОМ. Природно је да овакав протест започне нека Србска породица са Косова и Метохије јер зна шта следи после КОСОВСКОГ БЉЕСКА И ОЛУЈЕ! Природно је да ПРВИ гасиш пламен који ти САЖИЖЕ КУЋУ него да чекаш да ти комшија притрчи и помогне!. Србине косовскометохијски, ПОЧНИ САМ ПА ЋЕ И БОГ ПОМОЋИ, да је гасиш па ће и отали потећи у помоћ, свако према својим могућностима! Уосталом сетимо се како су пали ''АУТОНОМАШИ'' и ко је први започео протесте по Београду и Војводини. Праштајте браћо за ово мудровање са, за сада, безбедне удаљености.
Милан Ц. Исаиловић.

Unknown 22. мај 2013. 20:24  

Postovani gospodine Tatomirovicu - za sve ste u pravu! Jos pre dve godine, kad su novine izvestavale o neprekidnim demonstracijama u Grckoj (reziranim, naravno, kao i sve druge!), svaki se normalan pitao, kako kod nas vec odavno nije proglasen bankrot. Nije, naravno...
a svi cujemo, makar povremeno, o "narodnim kuhinjama" - Boze, izraza! - i ne zelimo da se zapitamo ko su ti ljudi "na kazanima", da ne bismo kvarili "ochinji vid". A mozda da ne bismo i sami morali da se suocimo sa sobom, da ne bismo, u trenutku, poludeli... A TO NAS CEKA!!
Nego, sta je primetilo zensko oko: ne drzite to bure s benzinom ili "dizelom", svejedno, blizu kuce!! To ne bi ni lud radio! Opasno je!! Samodovoljnost je samodovoljnost, a opasnost, opasnost! I sta se kachite za 100 litara?? Nema od toga nista, i sami znate!
Radije kupite konja! Ili dva - da budu u paru, kao sto i Bog zapoveda!
Ali odvikli smo se mi od tih znanja! I kako se konji timare! I od mnogih surovosti seljackog zivota - A JESU CISTE SUROVOSTI!!
Setite se samo Price Branka Copica (mnogo ga volim!!), o njegovom dedi-Radu (Radetu), kad ga svi gledaju kao cudaka, jer nece da da svog starog konja na klanicu...
Setite se Brankove price kako mu se majka preudala (sa dvadesetak godina ostala udovica).
Setimo se i njegovog samoubistva, neka mu je mir na onom svetu!
S nekim stvarima nikad nema igranja. Posledice ostaju.
I sklonite to bure!!
Pozdravljam Vas, od srca
Ljubica Knezevic

Unknown 22. мај 2013. 20:26  

E, bas ste ga, vala, uprostili, dobri moj Tatomirovicu! Sad je jos gore nego sto je bilo!! Nema "robota", ali ni komentar se ne pojavljuje odmah!!
Pozdrav.

Unknown 22. мај 2013. 20:28  

Tatomirovicu, jos je gore nego sto je bilo! Sad necu da pisem, jer mi ne objavljuju, pa sve uzalud. Vratite na staro, i zu onog "robota", lakse je!
Pozdravljam Vas!

Unknown 22. мај 2013. 20:31  

Jebi se, ti, administratoru, sto "komentar ne sme da ti bude prazan"! Ako si mlad i u poslu neiskusan, oprosti mi! A ako si mator, onda si podmukao! Verovatno ces ovo procitati, iako se ne vidi!

Zlatni bilten 23. мај 2013. 11:24  

Одговор на све коментаре у последњих два-три дана: Поштовани читаоци,ни на крај памети ми није било да вам отежавам уношење коментара, објаснио сам вам да се радило о поједностављењу проистеклом на ваше примедбе - мој веб мајстор је изгубио шифру за улазак у блог ради подешавања, ја у томе нисам највештији, па сам сам пробао да подесим све да вам буде лакше. Значи, г. Кнежевић, оно псовање администратора је фактички упућено мени, нисам млад, али јесам у овоме неискусан, а Вама сам нешто послао на Ваш лични мејл 19.5.2013.г. и не бих да понављам - пребрзо закључисте па ме нагрдисте, али нека, сам се томе излажем. Слажем се за упозорење око дизел горива и опасности - знам за то, држим га у шупи, ван домета ватре, а 100 литара ми треба да одем на имање у Мачви код брата, којем колико могу свих ових година помажем, како би заједнички ово што иде лакше пебродили. Коња нема у Србији, осим за параде и тек ће се видети колико је то непромишљен потез био, а и тамо смо направили једну малу резерву дизела за две године; За Вас г. Исаиловићу: Иста прича, ја погрешно подесио, иначе ја не цензуришем потписане коментаре, уз околност да нису увредљиви или простачки - слажем се са Вама да постоји више начина вршења притиска, али су они у Србији, сада, у домену теорије - милиција хоће да поступа по сваком наређењу, ваљда примећујете да покушавам да им објасним да се наређења којим се врше кривична дела не смеју извршити, и то за 45.000 динара, што су, у Србији, велике паре, а хоће и из других разлога о којима сам такође писао. Значи, Вашу сјајну идеју сам ја пробао да закотрљам и нисам успео - Срби спавају!
Свима вам желим свако добро. Д. Татомировић

Unknown 23. мај 2013. 12:30  

Postovani gospodine Tatomirovicu, procitah sad ponovo svoje komentare i ne mogu sebi da se nacudim, cak ni onom prvom, "pristojnom", koliko je stur, a i drzak.
Upravo sam se vratila iz sudnice, i odmah, kao utehu, otvorila Vas blog, i u nadi da komentari nisu objavljeni. To sto sam strashno zurila kad sam ih slala, nije neko opravdanje.
Ni elektronsku postu nisam gledala danima, jer mi nista lepo ni dobro ne stize (pa tako jos nisam videla Vase pismo!). Ni mnoge koverte vec mesecima ne otvaram. Nemam snage! A ispadam samo neodgovorna, pa cak i suluda, u ocima "svog" advokata (rekla bih da radi za drugu stranu).
Sve se odvija u inostranstvu, a tuzaka me (jos uvek zvanicno) muz, koji je po zanimanju sudija!
Kada ste prosli put odgovorili na moj komentar, dozivela sam to kao podrsku od Boga u ovom mom mraku, jer je bila potpuno neocekivana i neverovatno velikodusna. Nisam preterivala kad sam Vam rekla da su mi, citajuci, bez kontrole, suze udarile na oci. Dozivela sam to kao da mi neka Visa sila govori da se malo pokrenem, jer postoji svet i van mog licnog, a godinama istog pakla.
Zapela sam sinoc da ostavim komentar, kao da me neko tera, ne shvatajuci da uopste i nisam u stanju da pisem!
Ne znam kako da Vam se izvinim. Postajem nenormalna, to mi je jasno, na osnovu mnogih drugih stvari - a energija mi je istrosena. Ni sama ne mogu sebi da priznam do koje mere, jer ako priznam, to ce biti kraj.
I sada Vam pisem ovde, samo jer trenutno nemam zivaca da trazim Vasu elektronsku adresu, pa Vas molim da sve obrisete.
Sledece sudjenje je 29.5.!
Njemu to cini zadovoljstvo, a za mene je - smak. Vrlo neravnopravna borba!
Zhao mi je sto sam Vas juce razocarala. Ali sta je - tu je, ispravke nema.
Pozdravljam Vas, i javljacu se povremeno na blogu, ako dozvoljavate - kad(ako) se unormalim, nadajmo se!
Svako dobro Vam zelim!!

Unknown 23. мај 2013. 13:13  

Поздрав г-дине Драгољубе!
Прво сам се ''разочарао'' када сам видео да је мој коментар ипак изашао јер сам већ почео себи да ласкам: ''Аха, СЛУЖБА га је блокирала! Значи да је коментар ДОБАР и да ипак зентују, и да им није свеједно шта се пише, прича и препричава у народу!'' И заинатио сам се да и ТРЕЋИ пут напишем, (ТРИ ПУТА БОГ ПОМАЖЕ), практично исти коментар али овај пут Вама директно на Ваш мејл, и рекох себи, чекај да прво проверим да ипак није објављен... Од Бога Вам здравље, и свако добро!

ЗА ЉУБИЦУ КНЕЖЕВИЋ порука: подавно на једном предавању чуо сам од квалификованог психолога тврдњу: ''ДОКЛЕ ГОД ОПАЖАТЕ ПРОМЕНЕ У СВОМ ПСИХИЧКОМ СТАТУСУ, ТО ЈЕ ПОУЗДАН ЗНАК ДА СТЕ ПСИХИЧКИ ЗДРАВИ!'' На примеру то значи: онда када помислиш за себе ''Ја сам Луд'', или ''Ја нисам нормалан'', ''ЈА ЛУДИМ''..., ДОБРО ЈЕ! То је СИГУРАН и ПОУЗДАН знак да нисте душевно болесни већ да сте У ИСКУШЕЊУ! То јест: Бог нас је ставио на опит, пробу и кушање! И да треба да се чистимо ИСПОВЕШЋУ, ПОСТОМ и МОЛИТВОМ, да одбацимо нешто старо и ДОПУСТИМО да порасте нешто ново у душама нашим! Од Бога Вам здравље и свако добро.
ХРИСТОС ПОСРЕДИ НАС!
ЈЕСТ И БИЋЕ!
Милан Ц. Исаиловић.

Unknown 23. мај 2013. 15:21  

Gospodine Isailovicu, veliko hvala na recima ohrabrenja! Tesko je, nemerljivo tesko, biti napadnut, bas od svojih najblizih. Ili bar, od onih u koje ste se nadali. Ali davno je receno: Neka je proklet svako ko veruje coveku! (Jer verovati mozes jedino u Boga, a svaki covek gresi, makar ponekad).
Ispovest pred samim sobom je najvaznija. Ispovedati se pred popovima - to, nekako, nikad nisam mogla.
Post - prirodni sam vegetarijanac (od rodjenja ne volim i ne jedem meso. Mnoge sam batine dobila u detinjstvu zbog toga!).
A molitva mi nikad nije bila duza od dve recenice (Hvala ti, Boze, na svemu! Pomozi, Boze, Srbiji! - Srbije sam se setila tek pre 20 godina, kad je poceo raspad).
I eto: u tome je stvar, nisam u stanju da odbacim staro, a jos manje da prihvatim novo, bas zato - nego zivim u proslosti.
Ne znam zasto. Bog zna. I sigurna sam da cu i ja saznati. Za sada, 20 godina psihicki prikovana na jednom mestu. Pocece i Bog vec da se ljuti! Mala shala - verovatno je meni tako jedino odrzivo, za sada.
I Vama, od Boga zdravlje i svako dobro! I Vasim najmilijima!!
Zahvaljujem Vam se!

Zlatni bilten 23. мај 2013. 15:25  

Оговор на Љубица Кнежевић: Прочитајте мој мејл од 19.5.2013.г. - у вези је са Вашим суђењем 29.5.2013. и ако смо Срби-а јесмо: Предаје нема! Срби се не предају. Свако добро од Д. Татомировића

Zlatni bilten 23. мај 2013. 15:28  

Одговор на Милан Ц. Исаиловић: Ех, г. Исаиловићу,одакле Вам уопште идеја да неки у Србији обраћају пажњу и на моје писање - они су у важнијим пословима, имају они план и динамику, имају и довољно полицајаца, спремних да за бедну плату чувају оне о којима покушавам да говорим. Данас сам штампао део са Колегијума најважнијег човека у Србији..... Свако добро од Д. Татомировића

Zlatni bilten 23. мај 2013. 15:32  

Електронска адреса Златног Билтена, личног блога Драгољуба Татомировића: ZLATNIBILTEN@GMAIL.COM

Unknown 23. мај 2013. 16:14  

Gospodine Tatomirovicu, od podne do sada jos nisam pogledala, jer izbegavam da se suocim - i sa dobrotom!! Smejte se koliko hocete, ali pocela je da me pogadja vise nego zloca. A i od zloce bezim, cak se suvise sklanjam. Naravno, pogledacu. Dajem sebi jos sat vremena!
U vezi Vaseg misljenja da niko ne obraca paznju na Vase pisanje: to je privid. Mnogima ste promenili misljenje, i nacin razmisljanja.
Imajte u vidu i da Internet u Srbiji jos nije rasprostranjen. (Ni pola Beograda nema mogucnosti za "brzi" - sirokopojasni internet - nisam verovala!!). Kupovina kompjutera je tek drugi problem! Uglavnom se kupi "deci", a oni samo slucajno ili ako im se kaze, dospevaju na Vasu stranicu. To joj, svejedno, ni najmanje ne umanjuje znacaj! Jer kad naidju, citace dva dana i dve noci bez prestanka! Vi necete imati "neutralnih" citalaca!
Jos nesto: znam da je stvarnost do sada bila drugacija, poslusna policija tuce demonstrante, ili potkupljene glavesine "sluzbi" (uplasene! Bar da su ih potkupili! Nego ni dinara nisu potrosili, a ovi...) izdadose Milosevica, Djindjica, Ratka Mladica... i sve ostale... znaci, od najnizeg u hijerarhiji, do najviseg, svuda prolaze "kao kroz sir", nasi dushmani - e, ja verujem da ce se to ovog puta promeniti!Toliko su nas osiromasili, toliko zivot ucinili neizvesnim i nedostojnim...
Samo ludak bi se jos drzao plate od 500 evra!
A mesha se tu i Visa sila, saznanje...
Pozdravljam vas!

Unknown 23. мај 2013. 16:23  

P.S. Napisala sam malo "v", jer se odnosi i na Vas i na gospodina Isailovica, "na radji" (starinski izraz, ali jos uvek smo tamo!) u Rusiji...

Zlatni bilten 23. мај 2013. 21:07  

Одговор на Љубица Кнежевић: Па не каже се џабе да лепа реч стишава гнев - не бојте се доброте, само напред, и не бојте се никога до Бога! Погледајте мој Програм "Рарум-Карум" под Крим школа, и друго, питајте, тражите, размрдајте се и постајете нова!Свако добро од Д. Татомировића

Unknown 24. мај 2013. 01:46  

Pogledala. I pogledacu. Poslala sam Vam i pismo na navedenu adresu - zlatnibilten@gmail.com. (bila sam dosadna - nista ne brinite).
Nije bilo gneva, pre nervoze i brzopletosti.
Zelim Vam laku noc!
I svima oko Vas.
Ljubica

Unknown 2. јун 2013. 13:44  

Moram da priznam da mi čitanje ovih zamršenih tekstova apsolutno nije jasno. nekako islazi iz tekstova zaključak da će"oni da stradaju, da plate za svoje grehe, da će im se srušti kule od magle", a ja samo vidim da je ovom narodu sve crnje i gore, i da omladina propada. A to svi gledamo ravnodušno i bezdušno i treba da se naslađujemo što će stradati Turci Rusi, Nemci...Pa nije taj narod nikome i ništa kriv. I to sve u ime Boga, koga ja ne vidim baš nigde...

Unknown 2. јун 2013. 13:45  

Moram da priznam da mi čitanje ovih zamršenih tekstova apsolutno nije jasno. nekako islazi iz tekstova zaključak da će"oni da stradaju, da plate za svoje grehe, da će im se srušti kule od magle", a ja samo vidim da je ovom narodu sve crnje i gore, i da omladina propada. A to svi gledamo ravnodušno i bezdušno i treba da se naslađujemo što će stradati Turci Rusi, Nemci...Pa nije taj narod nikome i ništa kriv. I to sve u ime Boga, koga ja ne vidim baš nigde...

Unknown 2. јун 2013. 13:52  

Neka se ove moje reči tretiraju kao bogohuljenje, ali ja svojim očima gledam već treću generaciju dece koja nema posla, nema stanove, nema porodice, nema poroda... Volela bih da mi se u tom kontekstu objasne ovi zamršeni tekstovi o komandi 540. Šta je to, neko novo samoupravljanje, ili treba da primimo te izbeglice iz belog sveta, pa da budemo srećni što smo još živi-mi starci, dece i nema-i da onda svi uglas kažemo SRBIJA JE BOŽJA ZEMLJA. Ostaje nejasno gde su tu Srbi. Ili je to poslednji zamah asimilacije srpskog naroda, koji očigledno traje milenijumima.Čemu onda sve te tolike prazne priče...Gospodine Tatomiroviću, ako ste voljni da mi odgovorite, molim Vas budite koncizni.

Zlatni bilten 2. јун 2013. 18:25  

Одговор на Дана Терзић: Поштована г-ђо Терзић, ја све своје текстове пишем у намери да свима буду јасни, већини и јесу, бар ми се тако чини - некима нису, чине им се компликовани, и можда и јесу, јер је за њихово разумевање, ипак, потребно неко знање, неки фонд информација, неко опште образовање које се не може стећи само читањем нечијих текстова. Ја се не трудим да моје читаоце водим од малих ногу, рачунам да они већ и ходају и трче, да имају своје јасне ставове и у вези власти, у вези Бога и Његове Правде-па полазим од тог прага са жељом да све оно што ја видим на одређен начин здружим са њиховим виђењима како би се то побољшавало, моје и њихово. Значи: Ја не желим да објашњавам на још простији начин и ево молим остале читаоце, који су разумели шта сам хтео овим текстом, да ми притекну у помоћ и покушају да објасне г-ђи Терзић оно што она не успева да разуме. Поздрав од Д. Татомировића

Unknown 2. јун 2013. 23:37  

Hvala Vam na razumevanju. Ja nikad nisam bila neki poznavaoc istorije i filozofoje, jer sam tehničko lice. Zato mi sve ovo nije jasno. Ako su čitaoci voljni da pomognu i odgovore na jednostavno pitanje:kada ćemo živeti život dostojan čoveka. To u ovoj zemlji ne postoji 40 godina. Ne možete u sudu i na ostalim šalterima završiti posao, ne možete otići kod lekara, ne možete ništa uraditi sa Božjim mirom. Kao u "Procesu" Franca Kafke, koga se, kao kroz maglu sećam iz gimnazijskih dana. Nekako mi se i taj Orvel čini , kao da je baš za ovu situaciju sa Srbima pisan (eto na Pinku i nekakva Farma).
A sve mi se češće nameće i misao da je Dante svoj "Pakao" namenio baš Srbima.I da smo baš sada u 9-om krugu.Jer, mislim da bi Srbima najbolje bilo da odu na svoje njive i počnu od motike. Vi na tako nešto i pozivate. Ali, zašto se to ne preduzme odmah, zašto Srbi, kod toliko plodne i rodne zemlje moraju da koriste narodne kuhinje, a masa ih je nezaposlena.Ako postoji JEDAN VLASNIK svega na zemlji, ma ko to bio, kakav mu je račun da hrani masu gladnih.I kakvo to dno još treba da sačekamo? Ja u vašim člancima nazirem da treba neki prevrat da se desi.Da dođe neka nova organizacija, koja bi radila po Božjim pravilima. I da je to onda Bogu milo, a kom to Bogu odgovara da Srba više ne bude.A tako su star,drevan i bogougodan narod.Sa ovakvom dinamikom rađanja, sigurno ih neće biti.A stalno se podvlači to DA BOG ČUVA SRBIJU. Ne bih rekla da čuva Srbe, Srbiju možda za neke druge narode. Eto, ako neko zna, nek mi bar da neke odgovore.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta