Ko vlada Srbijom?




Ко влада Србијом?

-Голоруки у Змијарнику!-

_________________________

Интервју Председника Србије:

Николић: Са Вучићем сам упао у змијско гнездо


ПОЛИТИКА, 22:57, 31.10.2012.

Аутор: Агенција Танјуг

"Ми смо упали у змијско гнездо, међу људе на функцијама који господаре животима, који ме прислушкују, и Вучића, а тако се не може живети у Србији", казао је Николић
_____________________________

Јесте, Србија се и претворила у Змијарнике! И није то ново, непознато, и није то нешто што се не може уништити.
Само: Пре сачињавања плана поступања да се Змијарници униште, треба видети ко ће, са ким ће, са чим ће, када се почиње и којим редом.... нема никакве науке у томе.
Као када се чисти плац од жбуња, дивљих ружа, купина, багрема, церова, разног трња које је ојачало у време док је газда био отсутан или му се није радило.

Али: Ко влада Србијом, данас и јуче, када је Томислав Николић дао онако тужну изјаву – да га прислушкују, и Вучића, да се тако у Србији не може живети..... нисам радостан, тужан сам што је Николић прихватио улогу Зумбул аге из турске серије о Сулејману Величанственом, али сам указао на ту могућност. Критиковао сам и њега и Вучића – Вучића сам и критиковао што се ухватио посла и кренуо у њега без ваљаних припрема, што је умислио да ће тај посао да уради његова титула, функција..... није се спремио, хтео да коси туђим косама, почео узбрдо уместо низбрдо.... и наравно, што се и очекивало као нормално: Довео у опасност и себе и многе друге, а у крајњем и саму Србију – Змијарник, коју је он требао да очисти.

Не дају му!

Очекивано. Сигурно је да у Србији има много паметнијих, стручнијих, храбријих и поштенијих од мене – али се не показују, ја их лично не познајем, те сам себи дозволио, овакав никакав, да на Златни Билтен поставим мој План за сређивање Србије, за уклањање крупног криминала, и нико Вучићу није сметао ни могао забранити да то искористи, могао је и да ме консултује, круна са главе му не би спала – није, па је сада у ситуацију да му раде о глави, да у бризи да сачува круну изгуби главу!

Нису у Србији проблем они који су је опљачкали – ту је то, у некретнинама, на рачунима, у фабрикама..... све се може за 6-12 месеци вратити, у редовној и законитој правној процедури, осим онога што су појели, попили, дали играчицама и певачицама, јер у то не треба дирати - оне су то поштено зарадиле, али је ПРОБЛЕМ утврђивања КО ВЛАДА СРБИЈОМ?
На основу Николићеве изјаве, очито је да то није он! Ко? Треба ићи даље, ка онима који имају моћ и смелост да прислушкују Председника Србије и Министра Одбране, па тако редом и тако даље и дође се до онога који влада. Тај који влада предузима све мере у својој убеђености да Николић и Вучић воде Србију погрешним путем, а тај који влада то НЕЋЕ и НЕ МОЖЕ да дозволи – Србија мора да се креће путем који он(и) сматра(ју) исправним, који је тајна за Србе, али га он(и) зна(ју).

У више наслова сам објашњавао оперативне, практичне, механизме владања, држања владара под контролом, описао  сам случај С. Милошевића, за којег су сви мислили како је владар Србије - а није, али дао и скицу која се примењује у целом  свету.

У наслову "Кожни мантили" описао сам како смо 1944.г стављени под власт комуниста, а на вама је, да поредећи то са садашњошћу, изведете сопствене, тачне, закључке.

Описао сам детаљно једно Змијско легло-Колубару, у коју се не сме ући голих руку, опомињао сам Вучића, рекао Борису Тадићу да ако хоће нешто да чини, а није сплетен у Змијско легло, исто исече, јер се оно не може распетљати, уз све последице сечења – није смео, само је причао. Није то лако, али је могуће. Мора се опрезно са змијама.

Ако не можемо са нашим стручњацима, а треба их 300 укупно, ангажујмо странце, дајмо им плату од 20.000 Евра/месечно и ствар ће се решити. Платимо 100 милиона евра за чишћење Србије и бићемо на добитку! Само из Агробанке је украдено три пута више!

Србија има довољно стручних, паметних и поштених полицајаца, судија и тужилаца за овај посао..... ако би им се дала прилика. Затражимо помоћ од ОУН иначе плаћамо чланарину – будимо земља која ће и тако показати да је за уништење Криминалног Змијског гнезда – нека се оформи екипа од наших, немачких, америчких, енглеских и руских стручњака и нека  раде по било каквом, бољем од овога који ја нудим,  плану – нека раде по овоме што сам им ја дао и ствар је готово, а онда ће изабрани Председник Србије, ма ко он био и ма шта ја или ви о њему мислили, моћи да преузме власт. Без тога, мрка капа, да не кажем да је немогуће и да нам време улудо иде.

Овде су неки од линкова наслова на које упућујем оне који немају времена да листају садржај, мада је у садржају много већи број тема.







Николићу, Вучићу, не иде се у Змијарник голих руку!
Желим вам свако добро, због нас и Србије, а ви нисте мали ни наивни, мислите о себи, и мислите са ким сте спрегли, ако су ваше приче иоле искрене, а ако нису стиже вас казна због намере да лошим средствима постигнете добре циљеве – то се не може!

Драгољуб
Постављено 01.11.2012.г. у 13,30 ч

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta