Želja za maj 2012.g.



Жеља за мај 2012.г.

-Порука читаоцима Златног Билтена-


«Оно чега се плашиш - то ћети се и догодити!» 
-Владика Николај Велимировић-

Желим вам свима да вам се не оствари ништа од страхова које потискујете и да вам се оствари све од онога што пожелите, а да вам је то стварно потребно!

Желим вам да будете приправни за дане ђурђевданске  и за оне после тога!

Желим Вам да мирно и разложно изађете себи на мегдан и победите!

Ово и оних око 300 наслова од мене, за до Ђурђевдана!


Др Драгољуб Татомировић
Доктор права – криминолог
Постављено 17.3.2012.г. у 20,20 ч.

3 comments:

Војислав 5. април 2012. 02:53  

Поштовање Г-дине Др Татомировићу,
ево, као што вероватно знате, изађе и "цар" Борис на мегдан јуначки. Шта очекивати и како се поставити према овој "изненађујућој и неочекиваној" одлуци Борисовој? Чему можемо ми Србијанци, а и Срби из расејања, да се надамо сада? Унапред захвалан на одговору... Свако добро

Zlatni bilten 5. април 2012. 21:43  

Поштовани г. Војиславе, као што и пише у овом наслову, нећу се оглашавати до п Ђурђевдану - у скоро или у мало више од 300 наслова рекао сам што сам сматрао важним, што сам знао и што сам хтео да напишем - све је ту! Сада је на делу све из наслова "Изборни слогани" а потом иду "Сценарији за довођење Србије у ред" и док се то не деси није згорег поново прочитати "Прст на чело - време је!". Молио бих Вас да своје коментаре потписујете именом и презименом, како то и доликује онима који се овде појављују као аутори или коментатоири. Свако добро од Д. Татомировића

Војислав 6. април 2012. 01:28  

Поштовани Г. Др Татомировићу, изчитах ја давно све те наслове које помињете. Извињавам се, до сада сам се увек потписивао именом и презименом, сматрао сам да нема потребе више за тим формалностима. Војислав Владимировић студент индустријског инжењерства на Факултету техничких наука Универзитета у Новом Саду, а родом из Футога. Свако добро

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta