Treća priča "Krstolikog"


Трећа прича «Крстоликог»

-Трећи сусрет-

После и дуге и јаке зиме, у среду пред Ускрс, 2011.г. дошао сам опет на Равну Гору - у село у којем имам једну лепу, малу и удобну кућу, у којој проведем већи део лета. На надморској висини од 540 метара, само после неколико дана човек као да се препороди, физички и духовно, већ заборави оно чиме се, углавном бескорисно, оптерећивао пре доласка у овај Божији мир, и ваљда због тога почне мирније и трезвеније да размишља о различитим темама. Испадне: што удаљенији од центра неких догађања све их боље сагледава, као што се из Србије - мада Србија у овом конкретном примеру није најбољи узорак, јер је она Центар Света, па је нормално да се из Центра Света боље сагледава периферија без обзира како она, наоко, изгледа важна-периферија је увек периферија(!) - боље сагледавају Америка, Русија, Турска, Кина, ЕУ... што је многима невероватно - али дођу па се увере, дођу са својим непотпуним схватањима и ставовима, овде добију додатне информације, па се враћају сигурнији, јер су обавештенији.
А само добро обавештен човек је и сигуран. Ово је и разлог што су они који манипулишу грађанима највећу могућу пажњу посветили ускраћивању правог информисања, односно сугерисања лажних информација - да се одржи општа несигурност, како би се манипулатори из  власти, сагледавале као нека врста спасилаца, јер «ваљда они знају»!

Ово је и разлог што су власници свих значајнијих медија у великим, али и у малим, земљама исти људи - Медији им служе за припрему оправдања злочина, потом за обавештавање о злочинима за које је крив увек неко други, онај на кога је указано у припремном периоду, онда се говори о «срећи» коју су донели њихови злочини, о мерама које додатно треба предузети како би се «демократија» донета крстарећим  и другим ракетама, учврстила, а они овладали још неким, за њих важним, делом Планете Земље.

Са таквим  мислима, али на висини од 540 метара, шетао сам у празничне ускршње дане, размишљајући о ономе што ми је мој «Крстолики» причао од 1997.г. до сада, боље речено до 2008.г., када се «ниодкуда» и тада појавио да ме поучи, објасни ми и охрабри ме – а онда, као да смо се синоћ растали, почео да шета упоредо са мном, 25.4.2011.г. - Ускршњи Понедељак – да би ме опет, охрабривао, упозоравао, обавештавао, питао, распитивао се, прикупљао информације и од мене, обичног човека, ваљда да би их поредио са правилним и уочавао колико грешим.... подсетио ме на неке моје стрепње којих се нисам могао отарасити, јер су околности које су их изазивале биле ван мог домашаја у сваком погледу, те сам схвативши да је то тако, о тим околностима престао и да размишљам - стрепње су нестале, све сам препустио «Ономе» који зна шта сваком човеку треба, па ако буде хтео Он ће то решити, а ако не буде, значи да тако треба! 
У времену одмах после тог мог немуштог мирења са чињеницом да ја не могу да променим околности због којих повремено стрепим - околности су нестале! Нестали разлози стрепње, нестала стрепња! Простим прихватањем да ће се то средити ако буде требало.

Тако припремљен, са веома малим изненађењем, што се опет «ниодкуда» појављује, правио сам се да нисам уопште изненађен, али ме је питањем које ми је као прво упутио, уверио да он све зна те да и изненађења, и незнања и страхове, које сваки човек држи стално у некој врсти приправности, треба показивати у правој мери њиховог постојања - бити искрен, заправо!
Питао је «Шта је, изненађен си, мислио си да сам негде отпутовао и да ме више нећеш видети?»

Не чекајући одговор, којим би ја требао да признам и да сам изненађен и да сам мислио да га више нећу виђати, наставио је причу, због чега сам му врло захвалан, која је како сам је упамтио, отприлике текла овако:
 ________
«Ето, ту сам, ниси ме виђао, али сам ја стално ту, гледам, подешавам, прикупљам информације, подносим извештаје, примам задатке, извршавам их.... и то је мој посао овде.
Ниси био спреман за ову причу, уствари хтели смо да те још једном проверимо, ми стално проверавамо свакога, сваког човека, као и сами што смо стално на провери, ми проверавамо људе, нас проверавају «Више Инстанце», и код нас има напредовања, деградирања, искушења пред напредовање.... све се то чини да се не погреши. Ми не грешимо често, скоро никада, јер ми немамо емоције и немамо право на своје мишљење и своје одлуке и ми вама, вечито незадовољним људима, понекада, на тој слободи и завидимо, мада су те ваше слободе и погибељне по вас, али је то тако одређено и уређено. 
Удесили смо неке околности на које ниси могао да утичеш, ниси могао да их склониш, а сметале су ти – мало смо стрепели (ми који смо око тебе, као што су неки други од нас око других људи) - када си почео да будеш тужан због њих, због тих околности, чак си почео да налазиш нека од, ваших, људских објашњења, која то наравно, не могу да објасне, а онда смо се радовали!
Препустио си то на Одлуку Онога који зна шта сваком човеку треба, који даје и узима, подиже и руши... тада је донета одлука да се околности због којих си, на кратко, био тужан, уклоне, и да се сачекају ови Велики Дани (Ускрс Исуса Христа) да бих те овде, као и предходна два пута, информисао.

Хтео си да овде дођеш после Ускрса, правио си и нека оправдања за такву одлуку, ми смо само мало погурали нека догађања овде и ти си због њих одлучио да Ускрс дочекаш овде!

Прошао си проверу, вратио ти се мир, јер су нестале стрепње - спреман си да слушаш.

Ово што те често, они којима причаш или који читају оно што пишеш, питају, посебно о оном датуму, 16.9.2011.г. који си навео као дан када ће се ствари истерати на чистину, ти одговараш, објашњаваш, људи су маловерни, ми дајемо пуно знакова да се то припрема, заправо да то тече, али они их не виде а ако их и виде не тумаче их разложно већ кроз своје стрепње и страхове.
На дан 17.2.2008.г. проглашена је независност Косова и Метохије – јавно је отет део територије од Србије, важан део не само за Србију, већ и за Бога, јавно су се силили пред Богом и Бог је неким људима којима је дао право да предлажу, или предлажу и чине, оно што мисле да треба да се догађа, и да одговарају за то, дозволио да употребе најстарије и најстрашније оружје које, уопште, постоји - да употребе Реч као Оружје!
Бог је свима обзнанио, али су то само малобројни упамтили и схватили, када је Он рекао «И ратоваћу са њима Мачем Речи, из уста својих!»

Е тај Мач – тај Мач-Реч, поседују и неки од Срба, и могу га користити онако како мисле да треба - и да одговарају за то!

Мач-Реч се не мора изговорити, она се помисли и постаје тог момента Мач! Како?
Исто онако како реч генерала, неке људске војске, уништава зграде, мостове, шуме, магацине!
Само је овај Мач-Реч, у суштини Молба, Захтев па и нека врста Команде, која се издаје по Овлашћењу,  коју не извршавају само људи, мада се и они некада ангажују - то оружје-Реч много је снажније, свеобухватнији и за њега нема препрека!

Тај мач ће до 16.9.2011.г. посећи овако уређен свет који опстаје, и који као и да само због тога и постоји - а не треба – на шпекулацијама, варањима, отмицама, на новцу! 
Свет се приклонио оруђима оних који су се одметнули од Бога - Бог неће уништавати своју децу, јер су сви људи деца Божија, неће Бог уништавати самог себе, јер су људи носиоци и Његове Снаге и Моћи, кроз мајушне делиће Његових Енергија, којима привремено даје извесне слободе чињења, у телима људи, како би се челичиле, брусиле и као ојачане опет се Њему вратиле.

Он ће уништити овако уређен новчани и трговачки систем! Као што Он брани Центар Света - Србију, занемарујући периферију са милијардама људи, тако ће и при кажњавању и рушењу, ударити на саме темеље или на главни носач овако уређеног новчаног светског система - удариће на Америку, а са њом су увезани сви остали, добро си оно написао  у једном од твојих чланака, увезани у мртви чвор и као змијско легло, које се не  може расплести, већ једино пресећи - падом Америке, одмах потом падају Кина, Русија, Европска Унија и све оно што је са њима у мања клупка увезано. Сада и сам видиш како је то лако извести!


Пре три године смо поучили, боље речено, упутили Иранског Цара (Председник Ахмадинеџад) да разоткрије превару америчког новчаног система, а тиме и светског, упутили смо га да у своје царство пренесе паре које је држао у Швајцарској - отишао је, узео својих 75  милијарди долара, избио клин којим је био учвршћен носећи стуб превара, систем се почео урушавати, ево, знаш, да Америка живи од позајмица, да је требало да пропадне за трогодишњицу отмице Косова и Метохије од Бога, али је Мачем-Речју, тражено да се то деси за 3,5 године, па им је дозвољено да се одржавају до тог времена - и никакав уступак им није ни дозвољен, напротив, биће им страшнији расплет, а расплести се не може - биће пресечено!

Питају те око политике у Србији - добро си оно урадио, али сада, мада си хтео давно, ми нисмо дали, јер је требало да се све и сви покажу - сада си предложио начин спасења иза којег би стао сам Бог јер би се организовањем онакве Србије Он звао у помоћ, а Он је увек спреман да прискочи!


Био си на дан-два разочаран што се нико не интересује, а знао си и сам да ће тако бити, рекао си да је то на «Поклон Србији»- неће Срби поклон, неће на чисто, опет се везују за оне који су их већ варали, па ако, нека их, нека чине што морају, да би искусили оно што траже и што заслужују!

Питају те за ЕУ - они су у пакету «змијског легла» - падају са њим, питају те за Турску, рекао сам ти још 1997.г. да ће она нестати у Грађанском рату између самих лудих Турака, од којих ће се једни приклонити онима који заговарају рат у име Бога - у суштини неверника, и оних који су у служби Америке, која је потписали нераскидиви уговор са оним који се бори против Бога. Када се они сукобе, Турска ће примити плату за дела своја у односу на Србију!

Питају те за Немачку, рекао си им добро, она је на путу у пропаст, и она на уверљив начин потврђује да су Срби, који имају Мач-Реч, били у праву када су јој одредили овакву судбину, јер они иако пропадају, иако у тешким проблемима, све више мрзе Србију - знају они и зашто - али та мржња им долази главе!

Објасно си им Принципе пресликавања - који је уствари остварење принципа «Отето-Проклето» - свих оних лоших догађања која су у Србији изазвале Немачка, Америка и Турска, због тога што им је Србија увек била мета за уништење, од Француске буржоаске, уствари комунистичко-масонске револуције, и свих потоњих ратова, до садашњих комбиновања, да они који иду у пропаст са собом повуку и Србију.


Смеју ти се људи, нека, не секирај се, када кажеш «Све валуте падају, само динар расте» - то сам ти пренео 1997.г. и то си тамо  у «Оној књизи" (Моја књига из 1998. «Ко врти Србе»)  написао - али људи неће то да читају, они воле варалице које им «проричу» само оно што они желе, а тамо је оно што је људима тада било врло далеко, невероватно и што у суштини показује колико људи мало верују  Бога.

Колика је снага Мача-Речи, ми смо ти показали тада када си писао ту књигу, и ни ти то ниси  схватао целих 6 година, а користио си  неку врсту мача, не овог, страшног и моћног, али јеси користио неку врсту мача - знаш шта се догађало са корицом оне твоје књиге - сети се слике на њој, и сети се шта се догађало у вези тога, сети се како се Србија почела кретати - зауставила се 15.3.2003.г. пошто је убијен онај Србин који је наговарао Америку и Немачку да Србију туче до мере да се он попне на царски престо без икаквог отпора и без икаквог права - јер је право остварено на превари!

Када је он отишао, рекли смо ти где је грешка коју је направио онај који је «по твојим» инструкцијама цртао оно на корици, исправио си то и Србија се зауставила на путу у пропаст.
Ово што  се потом догађа, треба да се догађа, али Србија неће пропасти, опстаће она када многи силни нестану.

Тада, када се зауставила Србија на путу у пропаст, њено место је заузела Америка, кренувши у Ирак, и даље, као свака рањена звер, која ће угинути далеко од куће, која ће бити понижавана и пљувана, баш онако како се она ругала Богу, пљујући по његовој деци широм света.

Ето, то је за сада довољно, све остало су детаљи, техничке ствари, неке обављамо преко људи, неке лично, Мач је урадио што је потребно, сада треба бити миран, обраћати се Ономе који може и хоће да помогне, и не секирати се.

Имаш ли неких питања?»

*Немам сада, а мислио сам када би се појавио да би те добро преслишао-уствари све си ми давне 1997., па 2008. г. рекао, мало сам се, понекада, и плашио, сада је то прошло. Хвала Ти, ту сам, уосталом Ти и знаш где сам, буди са мном, припомогни колико смеш, ако треба - ту сам па рачунај на мене, оваквог никаквог! Хвала на свему.......

«Одох ја, не брини, идеш добрим путем, пази, подеси брзину, уклони емоције још више - појавићу се ако затреба»

И опет је мој добри «Крстолики» нестао, док сам погледао на леву страну пута и вратио поглед ка њему, није га било.

Нисам ја никакав пророк ни чаробњак, нисам ни заслужан за било шта, догађа се већ неколико пута, имам дозволу да о томе причам, ја сам ово написао, ако вам за нешто послужи - добро, ако је безвредно, опростите ми за одузето време или скретање пажње на овако нешто.

Ваш, Драгољуб Татомировић,
Доктор права-криминолог и теозоф


Постављено 28.4.2011.г.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta