Dobra vest!



Добра вест!

*Старт формирања инфраструктуре 
Интернет странке "Србија Јача"

*Објава Конкурса за руководећи кадар 
полиције и странке 


Др Драгољуб Татомировић, доктор права-криминолог и криминалиста, аутор Пројекта «Србија Јача», има изузетно велико задовољство, да на овај начин, све читаоце Блога www.zlatnibilten.blogspot.com, и ускоро класичног сајта, који ће третирати исте теме као и постојећи блог, као и сва дуга заинтересована лица, обавести о следећем:

Интернет странка «Србија Јача» чије је формирање најављено пре неколико месеци, захваљујући елану, разумевању и патриотизму Срба који раде и живе у иностранству, стартује са формирањем основне инфраструктуре, објављивањем овог Конкурса за избор Руководећих кадрова у полицији који ће истовремено бити иницијални руководећи кадар странке.
У част једног од њих, који се први ангажовао и изразио спремност окупљања одређене категорије Срба из иностранства, око ове идеје, овај конкурс иде под кодним именом "Captain B-777"!

Позив(и) упућен(и) Вуку Јеремићу, није уродио плодом, тако да се на њега више не чека! 
Утврђено је да је упознат са идејом и местом које му је било понуђено-није смео да ризикује!


Сви они који себе виде као лица која испуњавају конкурсне услове, који су спремни да уложе известан бесплатан труд за спасавање Србије кроз овако пројектовану организацију, који су спремни да плате предвиђену чланарину и на Специјалистичкој Криминалистичко-обавештајној обуци добију потребна знања да у будућности постану руководећи кадар у полицији Србије, имају прилику да се, не идући нигде из своје куће, доставе своје Пријаве, како би сви они који буду одабрани боравили 7-10 дана у једном од градова Србије у којем ће бити организована обука и остале припреме за отпочињање рада.
Специјалистичак обука кошта 100 Евра, колико износи и једногодишња чланарина руководилаца на нивоу округа и општине - ти трошкови ће бити плаћени из средства чланарине, и у трошкове спадају: боравак од 8 дана са 7 ноћења у одговарајућем хотелу, са доручком,  литература, остали трошкови који проистекну из организације обуке. Оријентационо: 70 Евра, хотелски трошкови, трошкови литературе и други административни трошкови 15 евра, накнада за обуку 15 евра = око 100 Евра/или износ годишње чланарине.

У једној групи може да се обучава око 150 слушалаца, за целу инфраструктуру потребна је обука од око 900-1000 кандидата и у првој групи ће се обучавати кадар за ниво округа-потом ће се уз њихову помоћ одабрати кадрови за ниво општине и тај број ће се поделити на неколико група од по 150 слушалаца, како би се у 6 група оспособили сви предвиђени кадрови. По одласку на терен они спроводе остале планове и задатке.
Оквирно за Програм обуке видети на www.krimskola.rs  као и на "Златном Билтену" под "Кримшкола" под Пословно-обавештајна служба, уз напомену да ће се Програм унеколико модификовати како би се све предвиђене теме обрадиле за седам радних дана, уместо за 10 како је то првобитно било предвиђено, ово ради смањења трошкова.
Сви кандидати који успешно положе обуку, добијају одговарајући сертификат са којим ће моћи да пружају одређене услуге у самосталној режији или у оквиру целовите Пословно – обавештајне службе која се формира у току формирања странке «Србија Јача» - о модалитетима ће бити дата објашњења у ток обуке.
   
О  детаљиме обуке сви ће бити обавештени на овом блогу и сајту који ће се за око две недеље комплетирати.

Ето, било је неколико сугестија да би било добро «Да и ми Срби направимо неку своју Групу/Комитет 300 како би у неком тренутку преузели управљање Србијом» - ево ово је прилика! 
Ово је прилика за све наше грађане у иностранству, да својим знањем, искуством, идејама, помогну, укључе се у све и постану начелници у полицији, у државним органима, јер ми овде, у Србији, као да смо и од покушаја спашавања дигли руке.

О целокупној замисли имате све детаље на овом Блогу под «Ко сме тај и може-Интернет странка».

Још једном молим за озбиљност, не мислим да је мој пројект савршен, али га до сада нико није аргументовано критиковао нити је био покушаја поправљања, па имајући то у виду ја сматрам да је он подобан за реализацију.
Нека се не пријављују они који не испуњавају услове јер ће све своје напомене из пријаве, у разговору морати да образлажу и аргументују, када ће бити извршено и психотестирање и увид у документа, о стручној спреми и искуству како би се донела дефинитивна процена о подобности.
Нека се не пријављују ни они који себи не могу да дозволе да плате ове трошкове или трошкове доласка на разговор, жао ми је, али за овај Пројект су потребна извесна средства и извесне жртве. Рачунам да сваки пушач у три месеца оволико потроши на цигарете, а овде се нуди све ово што је објашњено.
Молим да имате у виду да сам ја своје ставове у целости изнео у преко 100 објављених наслова на овом блогу - вршите и додатне провере, није то тешко, мала је Србија, па се одлучите.
Не сматрајте да сте ви и баш ваша девојка, предодређени за ово, а можда јесте, будимо реални у оцени да ли би ми сутра имали морално право да се позивамо на законске, етичке, и професионалне норме.... нисмо ли себе у овом тешком времену на неки начин учинили неподобним за рад у оквиру овог Пројекта.
Ми тражимо ЕЛИТУ!


Наравно, ово је Конкурс за руководиоце у странци и полицији - остали могу да буду чланови странке, да рачунају на одговарајућа радна места према својим квалификацијама  и способностима... ово је темељ, да отпочнемо на један друкчији начин и истовремено да се избије сваки адут за критику свима који сада ћуте, а стално би да нешто мењају, стално нешто критикују, и све чекају да се нешто деси само од себе или да неко нешто уради, а њима се не свиди па ето нових разлога за критику - то је бескорисно. Речи без дела су бескорисне!


Није нам, за почетак, а ни касније то неће бити, важан број било каквих чланова-ми хоћемо пробране.

Такође молим да ми не шаљете мејлове са питањима на која су већ дати одговори, да не шаљете своје опсервације, не тражите да сада нешто променим-било је све ово неколико месеци на Интеренету, не зовите ме без разлога телефоном, имам и других обавеза, а питајте све што вас занима, а што  сам заборавио, да као одговор на то ваше питање, напишем.

Будимо коректни, поштујмо добре обичаје и све ће ићи како треба! Консултујте се са онима са којима се иначе консултујете, рачунајте да 8 дана проведете у школи уместо на мору - вредеће!

Рачунајте да за осам дана боравка у једном од градова Србије нико, ама баш нико, из групе од 150 кандидата не сме ни под којим условима, својом кривицом, изазвати било какав инцидент нити бацити било какву сенку на овај Пројект - ко није сигуран у себе нека се не пријављује!

Упознајете своје познанике полицајце са ови  конкурсом, оне који могу сваком  да гледају у очи, а који имају одговарајућу стручну спрему.

Немојте да ме доведете у смешну ситуацију какву сам, на жалост, доживео у организацији «Наши 1389» који су ме упознали да имају експерте за све области, па и за војну, рекавши да им је то њихов члан, стар око 25 година, који је у војсци био снајпериста!

Мој програм обуке је конципиран за оне који већ имају добро опште образовање, извесно искуство.... не правим кримналисте-обавештајце од оних којима се то свиђа, већ од оних који то могу да буду!

Др Драгољуб Татомировић,
Доктор права-криминолог и криминалиста


Постављено уз Конкурс, 01.5.2011.г.

2 comments:

boban 2. мај 2011. 17:13  

Postovani gospodine Tatomirovicu,
Vidim da je moj savet da energiju i znanje koje posedujete iskoristite za nesto konkretno tj.za stvaranje srpskog Komiteta 300.Polemika samnom je ipak bila korisna zar ne.
Dacu vam jos jedan savet , vidim da za kadrove stranke trazite iskljucivo ljude sa fakultetskom diplomom.Fakultetska diploma niti je pamet niti je inteligencija a posebno ne mudrost,ona znaci samo jedno da je vlasnik diplome osposobljen da se bavi odredjenom vrstom posla.Medjutim 90% ljudi fakultetski obrazovanih ima samo to fakultetsku diplomu i nista vise.Pa zar ovu zemlu nisu upropastili ljudi sa fakultetskim diplomama bez mozga,
secate se kako je nepismeni seljak nadmudrio pokojnog Zorana Djindjica i odrzao mu lekciju o prodaji krave.
Boban Jankovic Leskovac

Zlatni bilten 4. мај 2011. 12:39  

Одговор Д. татомировића на "Бобан 2.5.2011 у 17,43":
Поштовани г. Јанковићу, захваљујем на упорним сугестијама да моја активност буде кориснија, по Вашем мишљењу и схватаљу, нарвно, ја их не могу прихватити у облику који Ви нудите јер ја нисам толико информисан нити имам толико знања о тајним организацијама да бих са сигурношћу прихватао оно што сте Ви цитирали, а што се може наћи у више књига-ја се служим одређеном методологијом у прикупљању и провери података. Ваше сугестије које ми достављате на мејл нису у складу са протоколом који сам објавио-сви своје примедбе треба да пишу испод чланка на који се односе да би свима све било доступно-нисте опет довољно ни пажљиви ни стрпљиви, па себи олако приписујете моћ корисног сугерисања шта ја треба да радим - ако, имате Ви на то право, ја сам на то пристао када сам почео да своје ставове јавно износим. Али, мој предлог организовања Интернет странке стоји неколико месеци на Интернету, то је било истраживање општег интересовања читалаца, а конкретизовао сам то када се појавио озбиљан Србин из иностранства спреман да на име чланарине уложи извесну суму новца потребну за почетак рада и тада сам ја тај конкурс учинио Конкурсом.
Сада о осталом, а Вас се тиче: Није баш тако лоше завршити факултете, науче се неки основни принципи да би човек могао сам да се усавршава-Србија је пуна надобудних експерата за све који су се за то оспособили читајући чланке и коментаре тих чланака на Интернету-морате да пазите мало више на граматику, користите наше службено писмо, колико знам у Лесковцу се користи ћирилица, не замерајте што сам за руководиоце странке и полиције предвидео лица са факултетским образовањем-има тамо и још низ других услова. Замислите да сада правимо странку и поред хиљада оних са факултетом дајемо предност онима који су се оспособили за све преко Интеренета. Ја сам у 42.г живота отишао из полиције због негативне кадровске политике и зар од мене очекујете да ја заговарам сада тако нешто? Молим Вас, прочитајте конкурсне услове има тамо места и за оне са средњом школом, ако испуњавају све остале критеријуме. Зар би Ви пристали да сутра будете Окружни Начелник полиције? Ако је да - хвала на досадашњој комуникацији, одмах сте се искључили, а ако је не, може се са Вама разговарати.
У принципу:Молио сам да не достављате своје опсервације, већ конкретне предлоге ако они нису већ садржани у Елаборату-мени није потребно да расправљам са сваким ко мисли да нисам у праву, а Вама сам сугерисао да отворите свој Блог, то је бесплатно, те своје чланке и знање тамо ставите на оцену јавности. Желим Вам свако добро!
Др Драгољуб Татомировић, криминолог и теозоф

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta