Opomene Duši Čoveka


Опомене  души човека


Данас сам уочио да је ова мала џепна књига "Опомене души човека" при самом свом крају-штампана је једном у 500 а други пут у 1000 примерака. Све је поклоњено. Неки који су добили књигу на поклон траже да купе више примерака да би они даље поклањали-ја овакве књиге не продајем  па сам одлучио да постављањем садржине књиге на овај Блог исту учиним доступним свима које то буде занимало. Ако некоме буде од користи-Хвала Богу! Желим  да објасним своје потписивање са "Роб и Слуга Божији" па истичем да се ја не сматрам ни по ком питању ни бољим ни вреднијим од било ког другог, једноставно сматрам да смо сви ми, на неки начин, Слуге Божије, ко се тако не осећа, ником ништа, сваком је на Вољу  да чини што сматра паметним. 
___________________
Можда ћу у наредном периоду и делове моје књиге "Замена душе" поставити овде да би била доступна свима.
_____________________________
Ваш, Драгољуб Татомировић

Аутор ® 24/03, ® 06/07 и ® 20/97 «Проналазаштво» Београд

Др Драгољуб Татомировић, доктор права - криминолог и теозоф
-Кабинет за графологију, профајлерство,
теозофију и биоенергије човека-
Нехруова 131, 11070  Нови Београд, Република Србија
Тел./Факс +381 11 3175-371; Моб.тел. 060-3-175-371
www.krimskola.rs; E-mail: administracija@krimskola.rs
Дана  28.12.2006.г.

                                                          Б е о г р а д


У протеклих годину дана интезивно сам се ангажовао, у оквиру моје основне струке, за потребе групе Руса који су у Србију дошли са, наводним, намерама да Србији помогну кроз више различитих програма, од инвестиционих до чисто хуманитарних.
Имајући у виду да се то стално пролонгира, те да се та група може лако укалупити у неку од група превараната каквих је у Србији много од 2000.г., ујутро, 28.12.2006.г.  размишљао сам каквом кратком СМС поруком да опоменем главног из те «Бизнис» групе. Потом сам заспао. Увече, око 16 часова хтео сам да наставим рад на једној студији која се тиче тероризма, иако ми је речено да после моје књиге «Замена душе» и одговора на сопствено питање ко сам ја «Ово сам ја – а ти?» не треба да се бавим питањима анализа и студија из делокруга безбедности, јер је та моја мисија унеколико завршена. Проверио сам да ли ми је дозвољено да радим на другом пољу моје активности – и утврдио да јесте. Лако сам израдио целовит Програм за ресоцијализацију наркомана, атеиста, клептомана и других, религијско-филозофском и социолошко-криминоло-шком методом.

У 16,50 сам започео да тражим најбољу поруку за шефа руске «Бизнис» групе, а у 17,10 сам са тим завршио. Од тог тренутка нисам више заинтересован да им упућујем било какве поруке, а како сам одмицао у писању био сам у све интезивнијем стању посебног блаженства, које ја могу само да покушам да објасним - неком другом приликом. Док сам размишљао о овоме што сам написао, нисам чуо звук мог мобилног телефона који је био поред мене, а звала  је жена са којом сам планирао реализацију дела мог Програма за ресоцијализацију, која је оставила поруку да јој се поводом тог Програма јавим.

Ово сам ја – а ти?

*Ја сам слепац, слепац који је прогледао;

*Ја сам грешник, јер сам прогледао тек када сам видео;

*Ја сам недостојан онога што ми је показано;

*Ја знам шта се догађа када нешто пожелим – и ту нема мојих заслуга;

*Ја ништа не знам и ништа не могу – понекад пожелим и то се догоди;

*Ја пазим, колико могу – када нешто пожелим – али често погрешим, јер сам само мали немоћни човек недавно отворених очију, па жмиркам од толико светла и слика;

*Ја успевам да говорим и мислим без емоција – и тада доносим добре одлуке – али не увек, јер још жмиркам од толико светла и слика;

*Ја се чувам – радећи по Законима и бојећи се Бога;

*Ја свима дајем копију животног кључа који  сам направио, гледајући жмиркавим оком – Радите по Законима и бојте се Бога!

            Роб и слуга Божији – Драгољуб,       

            04. 02.2006.г. у 22 часа

 ___________________________________________________

28.12.2006.г. у 16,50 ч. почињем да тражим погодан
текст поруке-опомене


1.  За дела тајна, награда је јавна!

2.  За дела која кријеш примићеш Божију награду јавно!

3.  Све твоје што чиниш тајно, Бог ће учинити јавним!

4.  Твоје грађевине од магле, Бог руши благим поветарцем!

5.  Када се почнеш понашати као да си неко, Бог ће 
     обзнанити  да си нико!
  
6.   Када делиш милостињу да то други виде, Бог ће 
      учинити да и теби недостаје!

7.   Када делиш мислећи на Бога, Он ће ти удељено 
      вратити и увећати!

8.   Варајући људе вараш Бога, казна ти је неизбежна!

9.   Причајући лажи, оглашаваш да  ти Бог није отац!

10. Вараш, лажеш, отимаш, гомилаш и онда чујеш 
      Ђаволов  кикот  као печат на Одлуку да идеш у неповрат!

11. И мисли су дела, зар мислиш да се нешто од Бога 
       може сакрити -  а само је Он битан!

12. Када лажов и  преварант помиње Бога, он Га 
      прља јер је лажов војник Ђаволов!
  
13. Ти закинеш у новцу, Бог ти закине у срећи!

14. Од Бога се не можеш сакрити, док си жив примаш 
      део Његове Енергије а када одеш бићеш испитан и 
      донеће се Одлука о теби!

15. Искреним покајањем за лоша дела наша табла 
      живота  бива поново чиста, а тада треба пазити!

16. Ништа са сигурношћу не планирај унапред, 
       јер ниси власник душе у твоме телу!

17. Бог је власник свих људских душа и не замерајте 
      власнику због онога што им чини!

18. Излазак душе из тела не значи и њен крај, она 
      ће положити рачун за оно што је чинила и 
      мирно ће примити плату за то!

19. Пре уласка душе у тело човека, она је обавештена шта треба да чини, ни једна се не може изговарати да није знала шта и како треба да ради!

20. Када душа изађе она зна шта је пропустила да учини како је требало и, као доказани кривац, скрушено стоји пред Судијом!

21. И наше душе су на провери послушности све 
      док су у телу!

22. Тело је неодговорно и оно не иде нигде до у прах!

23. За дела тела одговорна је душа!

24. Казне за тело су опомена души да се присети шта 
      јој је речено при поласку на усељење у тело човека!

25. Тело је способно да чини оно што је задатак душе 
       која му командује!

26. Ако тело буде онеспособљено, души ће бити 
      додељено друго тело за испуњење њених обавеза, 
      ако она није одговорна за онеспособљавање тела 
      у којем се налазила!

27. Душа не треба да се горди лепотом тела у којем је 
      јер јој је то, и такво, тело одредио сам Бог, који 
      га може унаказити да се људи тим телом згражавају!
   
28. Не журимо превише, сви стижемо где треба и када треба – на полагање рачуна, јер не знамо шта ће нам се досудити!

29. Да нема склоности душе да се погорди не би ни 
      било  њених искушења кроз боравак у телу!

30. Права искушења за душу постоје само на Земљи, зато се наш живот и назива Чистилиштем (душа)!


31. Горда душо, шта си понела одавде, осим ситних 
     новчића који те звецкањем по сандуку потсећају 
     да су ти непотребни!?

32. Душо, команданте тела које је цело време 
      скупљало  овоземаљска богатства, када погледаш доле, 
      има ли разлике у валутама, злату и блату?

33. Оптужениче, душо која полажеш рачуне, можеш ли 
      да поткупиш, обманеш, лажно обећаш, прикријеш, 
      можеш   ли да нађеш лажног сведока или 
      лажљивог адвоката?

34. Душо која полажеш рачуне, сети се колико си попуштала  телу у којем си била и којем се сада не суди, јер је неодговорно!
                        
35. Сети се душо, команданте, који полажеш рачуне за оно  што је чинило тело под твојом командом, јеси ли се и ти наслађивала или си се после тога гадила саме себе?

36.Душо, када одеш, најлепши овоземаљски тренуци ће, често, бити оно због чега ћеш бити осуђена, а дела тела због којих си се гадила сама себе биће олакшавајуће околности и код Судије на Небу!

37. Душо, док си на месту команданта једног дела самог Господа Бога – тела човека, покајавај се за сваку своју лошу команду, гађењем саме себе!
  
38.  Покајање кроз гађење саме себе, чини да нам се опрости!


39. Свако право покајање кроз презир и гађење саме себе, записано је у Књигу и биће стављено на располагање твојим браниоцима на Суду на којем се Праведно суди!

40. Помози душо твом Анђелу чувару – чини онако како ти је речено при доласку у тело, да може лакше да те брани на Суду!

41. Душо, команданте, испуњењем онога што ти је речено пре доласка у тело, помажеш себи у тренутку подношења рачуна али и твом Анђелу чувару који би желео да оде на виши ниво!

42. Анђели певају видећи душу да испуњава што јој је речено и помажу јој - колико смеју!

43. Горда душо, после полагања рачуна добићеш казну – ако то буде да се вратиш у неко тело, не очекуј помоћ Анђела чувара – он ће те само чувати по службеној дужности, јер си и њему онемогућила да оде на виши ниво!

44. Анђели су тужни када ти, душо, заборављаш шта ти је речено при поласку у тело, али те не мрзе јер се надају твом преображењу!
     
45. Душо, команданте тела човека, дела Господа Бога,
      ти можеш да заслужиш да будеш ојачавана многим 
      моћима, да постанеш друга, да о теби брину на 
      десетине Анђела чувара, да те поучавају, помажу и 
      чине сличним њима – ако хоћеш, јер они не терају 
      и не наговарају!
  
46. Душо, команданте, поистовети се са свецима, које људи- Срби, славе као Крсне славе, чинећи по Вољи Божијој!
                                                                   
47. Душо, команданте посебне јединице, човека у чијем си телу, буди у друштву самог Бога и Исуса Христа! Чини како је Њима драго, и ето их код тебе и у теби!

48. Душо, команданте, не експериментиши! Нема на Земљи баш ништа што те бар приближно може довести у стање блаженства које задобијаш када радиш по Вољи Божијој - када биваш исто што су и свеци, Анђели, сам Господ Бог и Исус Христ!

49. Душо, команданте, не губи време стално одлазећи у цркву – она је место за окупљање људи – јер ти си Црква, ти си човек Црква,  ти си тело Црква!
     Ти си стално у Цркви и тако се и понашај! Опомињи 
     тело да је оно Црква Божија!

50. Душо, команданте, ако заслужиш похвале док си још у телу, не горди се, не хвали се, не причај о тим наградама – чини тајно, а примај јавно!

51. Душо, команданте, нема времена за одлагање - данас и сутра, и сада и увек, чини оно на шта ти је указано – да те не позову пре времена на полагање рачуна!
  
52. Душо, команданте, будеш ли ојачана – пази! Сада се остварује оно што пожелиш или помислиш! Пази шта желиш и  шта мислиш, да се не кајеш због тога и да ти се и за то не суди при полагању рачуна!
                                                                   ___________________
Хвалиш се лепотом телесном, богатством, влашћу и силом, својим делима или културом – погледај где су лепота, где су богати, силни..... када се врати све оно на кратко позјамљено, шта је остало, тело у праху и душа на Суду!  А пресуда је праведна, човече, у то не сумњај, и о њој размишљај док си силан, богат и уважаван – кратко то траје! 
(Напомена  моја-накнадна)
________________________

53. Ојачана душо, команданте, имаш моћ, много чувара из редова Анђела, твоја се слуша и извршава, али пази! То је тек искушење – већа моћ, веће искушење! Огради се, буди скромна, кажи да не знаш да ли је то најбоље, не пресецај нагло, не свети се и увек све на Одлуку остави Ономе чијим делом располажеш!

54. Душо ојачана, ти можеш да погрешиш! Узимај више кривице него што и сама знаш да ти припада, не криви друге, увек криви себе јер знаш и можеш више од других – Богу ће бити мило, јер не узимаш оно што је Он оставио само за себе, и опростиће ти!
   
55. Душо ојачана, пази да грешке буду што ређе, гледај да их нема, да се Ђаво не хвали код Бога како ти је слађа његова надлежност него Божија!

56. Душо ојачана, чини што треба и скупљај оно што ће твојој одбрани омогућити да победи при твом полагању рачуна!

Завршено 28.12.2006.г. у 17,10ч.

Роб и слуга Божији,  Драгољуб


Напомена:

*Као што сам и навео, све ово сам исписао за 20 минута, 56 упозорења за 20 минута – то је једно упозорење на сваких 35 секунди, са писањем оловком на папир, што не могу да поновим – читам то поново, свиђа ми се и тражим одговор чему би ми ово све могло послужити. Преваранте «Бизнисмене» игноришем, а био сам у једном тренутку љут на њих, и схватам да је у свим мојим досадашњим указивањима ове врсте било мало наглашено да је душа командант тела, да је тело средство за испуњење обавеза које је душа добила, те се у овим упозорењима скоро у целости саветује, али и упозорава душа. Тело које се сматра човеком, оставља се по страни, душа се проналази и јасно јој се ставља на знање шта ће јој се догађати, те да се неће моћи изговарати жељама тела којим је попуштала. Мислим да ми је ово дошло са одређеном намером, исписао сам то, средио колико је било потребно, без посебних интервенција или систематизовања - то сам добио, то вам и дајем.
 На мене делује смирујуће, можда ће тако бити и вама.
Хвала Господу Богу, што мисли на нас бандите и што има у виду да су за нас одговорни делови Њега самог – наше душе»

 Драгољуб
Постављено 11.4.2011.г.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta