IGRAČ!


ИГРАЧ!

-Коју игру игра?-


Веза: 
Наслов "Могућа сецесија Бујановца и Прешева"


Од 2006.г. преко 2009. и 2010.г колико су ми моје скромне могућности дозвољавале, покушавао сам да оне који се питају око Србије, као и неке који се налазе у позицији да Србији помажу на међународном плану, обавестим о стању на терену Косова и Метохије и потом и стању у још три општине са претежним албанским становништвом, у средишњем делу Србије.

Ова информација из 2006.г. дата је пријатељима из Русије који су имали могућност да такво гледање добаце до самог врха руководства Русије.

Информација из 2009.г. је информација коју сам сачинио за Специјалног  саветника Заменика председника Владе Србије и Министра унутрашњих послова, Ивице Дачића, који се зове Ивица Тончев.

Она из 2010.г. је моја накнадна информација шта ће нам се догодити због нереаговања на предлоге из 2009.г.

У току ове, 2012.г. на инсистирање Албанаца из Бујановца и Прешева да се «Неко из Владе Србије, заинтересује за њих», опет сам покушавао да анимирам оне који се питају око  Србије и по људима преко којих сам их обавештавао добио повратну информацију – савет који им је даван:

  1. Ти си озбиљан човек, не веруј гласинама, служба све држи под контролом, не мешај се у то, а Татомировић гледа да оствари неке своје интересе!

  1. Нема потребе за ванинституционалним контактима са властима у Бујановцу и Прешеву, Влада Србије има инструменте да их приволи на поштовање закона Србије.

Ја дигао руке од мојих планова и жеља, био ми је у посети ове, 2012.г., и један од садашњих саветника председника Николића на консултацијама – и он добио обиље материјала и конкретни предлог шта учинити – наравно, ни он, као ни ови из претходних влада Србије, више се није ни куртоазно јавио, нити је било шта од предложеног искористио.

Пре неку ноћ,  Албанци су ме пробудили, упозоравајући на опасност која се чини видљивом после летошњег одбијања да «неко из Владе Србије ступи у контакт са властима Бујановца и Прешева», на коју се реаговало са албанске стране тако, како су рекли, «да ће их молити за контакте, а они ће размишљати» - поставили споменик погинулим војницима побуњеничке војске, на платоу који је пре тога уредио Милан Марковић, Тадићев министар за локалну управу, којем је у руке дат и овај Извештај са терена, поставаљена албанска застава и поручено Ивици Дачићу «Да сам дође и уклони споменик!».

Грудва се котрља, постаје већа, претње све озбиљније, паметни и добри људи са обе стране би да се ствар реши на неки компромисни начин....

Али, онај у чије име сам ангажован да сагледам ситуацију и извршим припреме да Ивица Дачић, као тадашњи Заменик Председника Владе (2008-2012.г.), оде у Прешево и Бујановац и ствар разумно реши, коме сам послао овај Извештај са терена преко његовог тадашњег специјалног саветника, а сада светника за националну безбедност, Ивице Тончева, није од јула 2009.г. на много иницијатива, са албанске стране, отишао на тај терен као политичар и члан владе, појављивао се у Бази полиције код Бујановца....... и сада, он ће ствар решити силом!!

Косово је изгубљено 1990.г. ЈЕР СЕ ХТЕЛО СИЛОМ!
Ја био сведок и учесник припрема за такве мере које су, наравно, једино и могле, да одведу до онога до чега се одвело!
И те 1990.г., после два месеца,  прекинуо сам учешће у тој фарси која није обећавала резултат - то сам написао и Милошевићев човек од поверења, Радмило Богдановић, нас 5.000 пензионисао у животним годинама од 37-50., јер нисмо били довољно лојални таквој накарадној представи која је играна за Дачићевог духовног оца, Милошевића!

Отац отпутовао, син влāда и :
Он неће дати простор да се та ствар око споменика, колико је то сада могуће, врати уназад, јер је споменик постављен! 
Сада се то мора на неки други начин ублажавати – има и начина и простора, али о томе не уме да разговара један лекар као што је Зоран Станковић, који је задужен за ове три србске општине настањене претежно Албанцима.... он је добар патолог, али овде има и других околности које треба сагледавати. Мада, човек се разуме у скоро све!

Ја сам против сваке побуне етничких Албанаца, Мађара, Румуна, Влаха – свима им је Србија отаџбина, ја сам за примену закона Србије, али Србијом морају да управљају разумни људи, који познају грађане Србије, они који имају ауторитет и смелост да по Србији путују и разговарају са народом, да иду у албанска села и разговарају са народом, да седну са њиховим најмудријим људима и договоре се, да су читали Куран и да знају шта он саветује оним којима је то њихова Библија...., да су читали Библију, да су добри и поштени Срби,  и они морају да слушају своје саветнике, а саветници морају да знају да их саветују - ово се односи на Ивицу Дачића, човека који би да реши силом оно што се  могло разговором!
Али, ја сам да Србијом владају они који на крају неће натерати и саме Србе на побуну против Србије!

Зашто се Дачић боји да путује сам, зашто онако масивно обезбеђење – ја и дан-данас идем у Прешево сāм, иако је много кријумчара опојне дроге имало конкретну штету од мог ангажовања, кога је он ставио у затвор, коју штету је имао неко од његовог конкретног, законитог и нама познатог, ангажовања?

Коју игру игра певач Ивица Дачић? Када су Прешево и Бујанивац у питању, и Косово, наравно.

Дачићу, реч је опасно оружје! Може да убије и од њега се  може погинути! 
Гаси док се не разбукта! Не силом, Бог силу не воли!


Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб


Постављено 27.1.22012.г. у 13,55 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta