Sukobiti se i izgubiti!


27.Okt.2012, 10:04, Izvor: B92Uragan na Kubi (Beta)

Uragan Sendi hrli ka Njujorku  




Njujork -- Uragan Sendi, koji je do sada odneo najmanje 43 života na Karibima, preti da uskoro pogodi istočnu obalu SAD. Očekuje se veliki udar kod Njujorka.
Prema najnovijim informacijama američkih meteorologa, procenjuje se da bi glavni udar velikog uragana, koji je već dobio naziv Super-oluja, mogao da bude između države Delaver i grada Njujorka, gde su vlasti ozbiljno zabrinute da bi najveći američki grad mogao da bude centar oluje veka.
Uragan Sendi opustošio je Bahame i Kubu. Rušio je dalekovode, čupao drveće, uništio na stotine kuća i izazvao poplave. Vlasti na Kubi kažu da je reč o najrazornijoj oluji koja je pogodila ostrvo od 2005. godine, kada je uragan Denis usmrtio 16 ljudi...



СУКОБИТИ СЕ И ИЗГУБИТИ!

-Виде али не верују-

Звоно на вратима – одлазим, погледам, радујем се и изненађен отварам. Мој Монах ме нашао, онај који ме обилазио на Равној Гори, сада каже да је имао нека после овде, у Новом Београду, па свратио, улазна врата у згради била отворена и подглављена – неко од станара је нешто истоварао из кола, па он ушао и нашао ме.

А мени је овај 24. октобар добар дан – јуче сам набавио аутомобил који ми се свиђа, данас ми је донета саобраћајна дозвола, јутрос су ме моји другови који су нешто моје пробали да реализују мимо мене, обавестили да им не иде, те да одустају, чиме су потврдили да се ред мора поштовати и сада Ти, пријатељу мој планински!

«Да, потврдило се да када тражиш оно што ти је нeопходно сложе се коцкице па се то добије, потврдило се и оно што си тражио па добио уз услов да се то реализује под твојим надзором, а твоји другови хтели сами, без тебе, иако им ниси све објаснио - они о томе не знају много па помислили да су они нацрти и детаљни пројекти - све им је срушено и морају да поштују ред или од тога нема ништа, а чуо си и да амерички Државни секретар баш навалио да дође у Србију – има он намеру да нас опет наведе на танак лед, тако су преварили и Милошевића, потом нас бомбардовали, а њега ухапсили па убили.... навалили да нас посвађају са браћом Русима, да нас усамљене ломе како они хоће. 

И ето, ја свратио да ти кажем да то неће ићи глатко, те припреме за долазак ради преваре и уцене! Не воли то Господ, а они су иначе под казном која им (Америка) тече, због Србије највише.
Иде им олуја, имаће она, та жена која се бори против Бога, она која је инсистирала на бомбардовању Србије, посла код своје куће.
Мученица је она јер се упустила у борбу коју сигурно губи, прави Шиптарима државу, руши и смањује Србију – то се преслика, па се сруши њена земља – сада за опомену, а потом и потпуно! Докле? Па док се не опамете, а пошто се она не може опаметити, онда ће им држава скроз пропасти. Неки дан, пре два три дана, случајно сам се затекао код оних којим се молбе испуњавају – чуо сам и видео да су молили да та Државна секретарка и њени сарадници буду спречени да дођу у најављену посету Србији, хитним пословима у својој земљи – нису они ништа друго молили, све су оставили Богу, они су само молили да она буде спречена, Бог бира разлоге! 
Они (Американци) у Бога не верују, као ни ови који су на власти у Србији, па ће њихов најављени пакт пропасти!

Ти си то предосећао, али си имао других својих послова, а свако од нас има и своје послове, па о томе баш и ниси размишљао, па ја свратио.»

И пет сам  мог Монаха послужио изворском водом са Равне Горе и ратлуком, испратио гa до испред зграде и он отишао.

Скоро да сам и заборавио на његову причу, а данас на Свету Петку, главна вест: Иде олуја на Америку!

Дај Боже да се америчка Државна секретарка почне бавити својом земљом, а да Србију остави на миру!

Слава нашем живом Богу!
Слава нашој светици – Светој Петки!


Драгољуб


Постављено 27.10.2012.г. у 12,45 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta