Tačan zaključak i bez DNK



Тачан закључак и без ДНК

-Др Анатолиј Кљосов, осам година после-

Крајем 2003.г. користећи се криминалистичким методима провере информације, написао сам књигу «Заштити силом читану реч» која је у својој суштини била образложење за Кривичну пријаву коју сам поднео одмах по систематизацији закључака и уверености да су сви аргументи потврђени из три различита и независна извора. Сачинио сам Досије  криминалистичке истраге фалсификовања историје Срба и ове цивилизације у последњих 6.000 година - са Кривичном пријавом – Молбом.

Могуће ју је преузети из наслова «Књиге» под
«Заштити силом читану реч» - у програму Ворд.

Прошло је 8,5 година, свих 500 примерака сам поклонио онима са којима сам долазио у контакт и разговарао о темама које обрађује књига. Није прошла незапажено, али се није нешто ни приметила! Писао је о Србима – Србин, то је било мало за не веровати, тезе су биле радикално друкчије од теза на којима су многи доктори и професори заснивали своје научне каријере, критиковани су сви који су чували ову тајну.

Ове, 2012.г. на велика звона, што је права срећа макар и сада, у нашим медијима се говори о резултатима до којих је, користећи се ДНК методологијом, дошао амерички научник, руског порекла, Анатолиј Кљосов.

И као да се историја није могла ни на чему другом засновати, као да се хипотезе нису ничим другим могле аргументовати, већ се чакала ДНК метода, сада се тврди оно што су пре 100 година открили србски научници, од Милоша Милојевића до Радивоја Пешића, сада се тврди да је порекло свих тзв. «Словена», заправо Срба, Србија, Босна и Македонија – три преостале србске земље.

У мојој књизи, будући да ја нисам професор у Америци и да не располажем ни финансијским ни техничким средствима за аргументацију својих хипотеза, на основу постављених хипотеза заснованих на расположивим материјалима сачинио сам већи број мапа - скица кретања Срба из Србије ка Индији и њихов повратак кући - у Европу и Србију!
Моје скице су у целости потврђене ДНК методима др Кљосева! Оне су биле и оригиналне и ексклузивне и само су потврдиле оно што сам речју испричао.

Хвала др Кљосеву, само ја бих хтео да подсетим и њега и све друге читаоце да је ова моја хипотеза постављена и разрађена давне 2003.г., а на основу материјала којим сам тада располагао, коришћењем проверених криминалистичких метода.

Моја хипотеза и њено образлагање, све са Кривичном пријавом, стало је на 99 страница формата 14х20 см – и све је сада потврђено обимном студијом на ко зна колико страна, са много података изражених низом бројки у колонама које означавају ДНК параметре.
Важан је резултат – ја на 99 професор Кљосов на 1999 страница.

Изражавам и своје задовољство овом потврдом мојих хиптеза, указујем читаоцима да је моја књига у целости могла бити подлога за аргумента ДНК, да ју је могуће лако и брзо прочитати и схватити -  овом приликом хоћу да пажњу мојих читалаца скренем на крај књиге, на Кривичну пријаву са Молбом једног обичног Србина, да погледате, упоредите и закључујете..... ја их пријавио и молио да буду кажњени за три месеца - Бог одредио да то буде после девет година – крајем ове 2012. године навршава се тих девет година!
Остало пише у Кривичној пријави.

Закључујмо слободно, логично, непристрасно, сумњајмо и тражимо одговоре, пустимо мисли да прошетају Небом – у Небу су сви одговори!

Са Неба добијете одговоре на сва питања и све дилеме, без да се чека развој науке, јер све што ће бити већ се догодило, прво се догоди у Небу, потом се преслика на Земљу – тако да је ДНК само потврдила оно што је Небо већ саопштило пре 8,5 година, мени овако неопремљеном, без средстава за истраживања, без лабораторија, без америчких универзитета, без могућности да србске медије заинтересујем за своје хипотезе!
Али, доста ми је и ово мојих читалаца – коме је одређено, прочитаће.

Не бојмо се никога до Бога!

Драгољуб


Постављено 25.8.2012.г. у 15,30 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta