Kolegijum Vlade Srbije zaseda



Колегијум Владе Србије заседа


окупацији Србије, о песми «Растанак» и
о саслушању СПС финансијера др Секулића-


Измишљено!


*Дана 26.8.2012.г. у 10,00 часова у згради Владе Србије, одржан је састанак Колегијума Владе који сачињавају: Ивица Дачић, Александар Вучић и Млађан Динкић, по хитном позиву председника Владе, Дачића.

*Дачић: Замишљен, неиспаван, нерасположен, изгужван и распасан, чешља се прстима, увлачи кошуљу у панталоне, накашљава се и каже: Па да почнемо...

*Вучић и Динкић ћуте, чекају наставак.

*Дачић: Другови, упозоравао сам..... указивао, али друже Ацо, не слушаш, журиш брате, трчиш пред новинаре, ко да си ја, трчиш у Америку па у Русију, све мојим стопама, не питаш ме да ти кажем да нам од њих нема помоћи...... сада си повукао други потез, похапсио си и моје..... и ја не бих имао ништа против, али је у питању наш стари кадар, он је био члан ЦК (Централни комитет Савеза комниста) још када су власт држали Тито и Слоба.... растао сам гледајући га, имао је став, ценио га Слоба (Слободан Милошевић), био спреман и да му што-шта опрости, а ту су били он и Слоба, генерација – сада се удара на основу темеља нас комуниста, односно социјалиста, шта ће народ сада о нама да мисли – још када се изнесу детаљи па се види да сам ја сво време био министар полиције..... а он толико пара из «Агробанке» па редом, куповина фирми под плаштом страних инвестиционих фондова, јеби га, испашће да смо ми комунисти покуповали државну имовину државним парама и сада је она наша, наша приватна имовина.
Јесте, Слоба је пред свој политички крај оставио нама млађим у аманет «План Камелеон»..... он је све ово предвиђао, имао је више фаза.... супер је то Слоба смислио..... али се сада ти друже у то убацујеш као падобранац и квариш све, не мислим квариш тај план, квариш државни статус.

*Вучић: Господине Дачићу, молим те да будеш прецизнији, какав ја то државни статус нарушавам и како, крупна је то реч.

*Дачић: Друже Ацо, ми смо се борили против сваке окупације, ми смо избацили паролу «Боље рат него пакт» и увукли Србију у рат са Трећим Немачким Рајхом, платили смо то са два милиона жртава и трајном поделом народа, али ми нисмо хтели да пристајемо ни на какав облик окупације, Недић је хтео да пристане на меку окупацију коју ми не би ни приметили – требало је да дозволимо пролаз немачким трупама на путу на Блиски Исток, железницом, да им оруђа и муниција буду одвојени, да војници не буду наоружани.... али, ми нисмо хтели да дамо пристанак на то, не може страни војник никако у Србију.... а ти сада ПРИЗИВАШ ОКУПАЦИЈУ, позиваш стране државе да нам уређују двориште!

*Вучић: А на то си мислио – да ниси завршио само тај твој ФПН (Факултет Политичких Наука) знао би да чланице било које организације имају права и обавезе које проистичу из Статута те организације. Ми смо чланица УН и ми имамо право од УН да тражимо помоћ, господине Дачићу - за месец дана ангажовања око припрема за «Агробанку» видео сам да ми сами, са твојом полицијом, ово не можемо да уредно и по закону завршимо.
Немамо довољно достојних - полицајаца, истражних судијам тужилаца, судских већа.... они су сви изгубили сваки вид достојности, свако морално право да сада некога прогоне а 12 година сте их гајили и неговали, сада када су порасли постали су јачи од организације на чијем си челу и ја се не предајем жив, тражићу да СБ УН оформи неку врсту КРИМИЕУЛЕКСА за Србију, нешто слично су учинили на Косову и Метохији, у мањем обиму у Бугарској и Румунији..... и они су се били заглибили на истом делу свог пута на којем сада стоји Србија.
Ја то не доживљавама као позив на окупацију, ово је признање једне чланице својој организацији да јој је потребна помоћ! И шта је ту лоше, шта ту, по теби, значи окупацију?
Зар није боље да позовемо у помоћ 1000 људи из страних држава него да будемо под окупацијом 1000 криминалаца који су нас опљачкали и довели до просјачког штапа, а они који дођу примењиваће наше прописе, биће то као привремено ангажована лица по уговору о делу!
Али, наравно, они неће гледати ко је из које странке, ко је коме кум, друг, рођак, љубавник или љубавница.... ако је то теби окуопација, слажем се – ХОЋУ такву окупацију!

*Дачић: Друже, искомпликоваће се, бојим се да не дођемо у ситуацију да ја неким Србима не могу да гарантујем безбедност иако имам скоро 50.000 полицајаца, јер, друже и брате, Ацо, знам ја многе који су били бизнисмени када сам ја био приправник код Слобе.... знаш Слоба им је у своје време поделио неколико милијарди немачких марака да послују, узимају за себе 10% а остатак да дају партији и држави – на то пристало њих 7-8, и могу да ти кажем да су они сада највећи бизнисмени, али се речи нису држали, слагали су и изневерили Слобу, пословали само за себе, положили државне паре у стране банаке и по том основу добили држављанства, пасоше и заштиту тих држава и сада су они много јаки, друже мој.
Ово што си урадио је директан ударац ка њима, а да ли ти знаш шта то значи? То значи да су наши животи у њиховим новчаницима – платиће бандите да нас побију!

*Вучић: Господине Дачићу, знам, доставили су ми добронамерни људи много информација, дали ми и конкретне савете – све сам измерио и проценио да си у праву. Зато ћу да тим који су расли када си ти био мали приправаник код Милошевића, да супротставим Америку, Русију, Немачку, цели свет, па да видим колико ће тада бити силни – мене нико не држи у шаци по било ком основу, живот имам само један и ја се из овога жив нећу повлачити – ја сам у ову битку ушао и ја намевама да је добијем, са тобом, без тебе, у овој коалицији или без ње, само да знаш, немој да ти пада на памет она твоја чувена политичка математика, да се сада почнеш осмехивати на Тадића и пређеш код њега па да опет владате – ако хоћеш, изађи из владе, идемо на изборе, па шта грађани Србије одлуче, али ће се знати да си изашао због једног маторог члана ЦК којем си се дивио, рођеног пре 74 године који се терити да је ојадио Србију за више десетина милиона евра и многих на које ће он указати.

*Дачић: Ацо, друже, ја не желим да с са тобом свађама ни надгорњавам ко је већи Србин, патриота, ко је поштенији, друже ја сам растао уз последњег Србина-државника, Слободана Милошевића, којег би да досегнем бар до чланака, моји су видици шири од видика које ти  је омогућавао војвода Шешељ.... смири лопту, да идемо у Фазу два, да мало буде анархије, онда заведемо реде, народ задовољан и више не тражи копање по прљавом вешу..... ваљда је важно да ми будемо власт у целом манадату, како би могли своја програмска начела да остваримо.....

*Вучић: Не разумем те баш најбоље, господине Дачићу. Нисмо ли сви ми обећали декриминализацију Србије? И чија програмска опредељења, лична или пратијска?!

*Дачић: Јесмо, Ацо, друже, али то мора да буде контролисано, једна представа за нанрод,  друга за странце, трећа за суд, а само ми знамо истину и крајњи циљ.

*Вучић: А он је?

*Дачић: Наш останак да владамо, ти имаш 41, ја 46 година до 60.  имамо пуно.... није да ћеш рећи како ти се не свиђа садашњи статус, када те има више у јавности и од мене, који сам и председник владе и министар полиције и председник СПС.

*Вучић: Да, јасно ми је, али зашто би било коме поштеном сметало да се сви криминалци осуде, да се од њих одузме покрадено, па да погледамо слободно Србији у очи.....

*Дачић: Хајде, Ацо, друже, не буди неозбиљан, јесте ли ви на Правном учили нешто око пропагнде у политици?

*Вучић: Нисмо, ми смо учили о применама закона, о једнакости сваког пред законом, о користи од таквог става власти према народу...

*Дачић: Да, сада ми је јасно да ти не разумеш шта си синоћ урадио – приведен је Радослав - Лале Секулић, чиниш хаос у држави, атак на мене и мој СПС...

*Динкић: Ја вас слушам, процењујем и оцењујем – обојица сте у праву! Вучићу, ти си у праву у вези тога што чиниш, то смо обећавали, али је Дачић у праву да ниси поглед довољно далеко бацио..... пашће нам коалиција, пашће ова влада, падамо ми и потом ко зна шта ће се догађати.
Док сте вас двојица планирали то што сте учинили, ја сам обезбедио «нешто» пара да држимо ред и мир док се не сетимо нечег паметнијег, само питам се сада да ли је паметно неке паре, о којима не бих да сада говорим - јер ће сви гракнути «то су Слобине паре са Кипра» - да улажем у ову владу када она сама себи копа раку за сахрану. Вас двојица сте паметни, да нисте не би са 41 и 46 година водили Србију, а нисте царски синови па да сте то наследили, али ви као да не схватате шта ће се догађати када ових 10-15 из «Агробанке» почне да прича, па када то буду записивали Немци или Американци..... господо, требао сам се пре ових избора негде изгубити да не доживим ово што си ти Вучићу осмислио!

*Вучић: Господо Дачићу и Динкићу, да ли сте ви чисти, да ли сте индиферентни у односу на оно што прича тај финансијер СПС, Секулић, или што ће причати неки дуги?

*Дачић: Ацо, хајде будимо озбиљни. Ко је СПС? Ја! Ја, Бајатовић, Ружић, Тончев и још њих пар – када се каже да је он финансирао СПС не треба то гледати да је он финансирао таблу са ознаком седишта СПС на Студентском тргу у Београду – он је помагао, као добар и лојалан члан своју организацију, организацију чине чланови који су нас неколико овластили и да баратамо и донацијама.... наравно, све што је рађено рађено је за добробит СПС, али народ србски је много покварен, неће поверовати, ево ни ти не верујеш чим таква питања постављаш..... чист сам, али ко зна каква се чистоћа очекује од оног који је на челу партије која је у Другом Светском рату стрељала свог борца који је убрао туђу шљиву..... такви сада не постоје, ја их нисам упознао, био сам мали, ја сам учио уз Слобу, а какав је он био па и ви знате.
Не питајте Палму да ли је чуо за музичара Баха и Бетовена – не зна их, био је мали иначе би и њих звао у Јагодину да нам свирају када тамо гледамо кик бокс, Палма је кик боксер, знаш ли ти то?

*Вучић: Врло сам озбиљан.....нека наши органи раде по закону, а када се добије међународна кадровска помоћ идемо даље.... и не занима ме ко сада све стрепи и ко ће да стрепи. Не изненадите се ако се сада распетљају многа убиства па и Ђинђићево – радећи на једном случају полицајци откривају друге..... а Немци су баш педантни и нешто их то око Ђинђић занима, па они који треба да стрепе и нека стрепе.
То им је припремна казна, а добро да сте направили онако модеран затвор у Падинској Скели, све пробрана клијентела, све чланови ЦК, а биће и министара, начелника, инспектора, председника странака, тајкуна..... јер тако мора, да се за свагда укорени у Србији да се криминал не исплати!

*Дачић: Добро, Ацо, друже, занима ме приватно, да ли би ти поверовао у целу причу коју би Лале могао да исприча?

*Вучић: Не знам шта ће да исприча, није то мој посао, верујем у људе који се тиме баве, све што неко прича мора да се документује..... видећемо, зашто, зашто се ти нервираш због тог Секулића?

*Дачић: Нисам ноћас уопште спавао, молим вас да сада ово прекинемо, па да се накнадно договоримо и састанемо, дотле ћу имати и прве изјаве Секулића.... да видимо шта се може спасти и испеглати.....

*Одлазе - Вучић код људи са којим се консултује око истрага које се отварају, Динкић код оних код којих су му паре које је набавио да умири Србију, о којим не жели да прича, Дачић зове Ивицу Тончева да се нађу и причају – овај му се мамурним гласом јавља, још није ни устао.... чују се женски гласови око њега и он поручује «Шефе, па нису Немци у Лапово, ће се чујемо касније...» и затвара везу.
Не зна где би, седа у кола, шофер чека инструкције за вожњу, а он ћути, уздише, опет се чешља прстима и на крају каже «Макиш» - база полиције...... само се тамо осећа лепо и заштићено.

Др Радослав – Лале Секулић, прво прелиминарно саслушање код Истражног судије:

олицајци доводе везаног Секулића у канцеларију Истражног судије, скидају своје лисице које дуже као део опреме, Секулића предају на даљу надлежност судским стражарима који имају и лисице и ланце и катанце за руке и ноге – судија дозвољава да Секулић седне и спрема се да узима изјаву, да обави саслушање...... стражари мирни и очито радознали и посебно задовољни што им се иста птица вратила после 23 године у руке.... све у себи говорећи да се сада неће догодити оно од пре 23 године-они су много видели, чули и доживели, па се само надају......., спремни и да г. др Секулића одвезу његовој кући све му се извињавајући због грешке полиције, Александара Вучића и свих других, за којим они морају да чисте извињавајући се оваквим угледним грађанима.

*Истражни судија: Господине Секулићу, имате ли каквих примедби на понашање полиције у времену пре довођења у ову канцеларију, ако имате, молим вас да их јасно опишете јер све што кажете иде у записник?

*Секулић: Наравно, цело њхово понашање је апсурдно! Мене су водили у полицију!!
А рекао сам им ко сам, дао им личну карту, могли су да провере, да се ко људи извине и .... грешке се догађају, ја би им опростио, опростио сам и пре 23 године начелнику полиције, републичке, за привредни криминал, што ме је у ЦЗ-у противправно ошишао, због неких 200.000 долара које сам у брзини заборавио да пријавим полицији на аеродрому, а кренуо у Швајцарску....

*Судија: Добро, вратићемо се на тај период од пре 23 године касније, имам ја то овде записано, занима ме за од јуче до сада.

*Секулић: Мали, да ти тако кажем, јеси ли ти свестан ко ти је у канцеларији?

*Судија: Да, Радослав Секулић звани Лале, р. 1938.г. доктор друштвених и хуманих наука, бизнисмен, политичар од свог пунолетвства, осумњичен у вези подизања кредита из државне «Агробанке»..... привођен пре 23 године и био у притвору од петка до понедељка јер му је аеродромска полиција приликом прегледа пртљага у акт ташни пронашла 200.000 америчких долара, чије је изношење из земље било забрањено осим уз посебну дозволу НБ Југославије.... одређен му тродневни полицијски притвор, саслушан код надлежног истражног судије и пребачен у ЦЗ до даљњег.... наредног понедељка Председник Окружног суда наредио истражном судији да му укине притвор-овај то урадио па је Секулић по истеку тродневног притвора пуштен.... и

*Секулић: Наравно, мали и ти прескачеш, прескачеш да су тада у ЦЗ због неке сиће од 200.000 долара мене ошишали, противправно, јер се лицима у притвору то не чини већ само оним који су правоснажно осуђени и упућени на издражавање казне... тај начелник ми се осветио, пратио ме месецима и када сам кренуо са новцем, чуј јак новац: 200.000! који нисам, пријавио, ухапсио ме и држао од петка до понедљка... знао је да су моји другоиви из ЦК на заслуженом викенд одмору..... када су у понедељак из «Црвеног Билтена» УДБЕ дознали шта су урадиле те будале из Јавне безбедности, одмах сам пуштен..... ошишан, месец дана нисам међу људе могао да изађем... е то је мој и једини притвор и затвор, и ово довођење код тебе.
Шта је ово? Јел ово притвор? Јесам ли ја ухапшен?
Ајде, мали, ајде кажи да сам ухапшен па да одмах заменимо места – ја чекам да се огласе другови из садашњег ЦК који се сада зове Главни Одбор, па да идем..... нећу те дирати са тог места, али убудуће пази.... и молим те позови кога треба и реци му ко седи преко пута тебе, а ти мала, пиши ово што говорим да не буде истеро га Лале из службе јер му није симпатичан, а напротив мени су глупи увек симпатични...... а сигурно је глуп свако ко нема новца, ко је сиромашан..... јер да је паметан имао би пара!

*Судија: Господине Секулићу, ваше је право и да се љутите, али вам она, љутња, не помаже у конкретном нашем послу, па вас упозоравам....

*Секулић: Чуј, ми у послу, па човече, тебе нема пас зашта да уједе, колико ти је плата.... па ја толико потрошим свако вече и то не овде у смрдљивој Србији где те хватају полицајци у старим фармеркама, патикама и изношеним мајицама, који се возе у Фиатима и Пежоима из 2000.г., већ у Швајцарској, у Лондону....

*Судија: Ево вам г. Секулићу новине са изјавама председника СПС, г. Дачића, то је одговор на ваше претходно питање, прочитајте, па да видимо даље.

*Секулић: Чита вести у којима Ивица Дачић поздрвља и честита надлежним органима што су одлучно кренули у разјашњавање свега незаконитог око «Агробанке» и напомиње да нема недодиривих..... то понавља и Александар Вучић - Секулић враћа новине љутито и каже: Добро, мали, али да пишете све што причам...

*Судија: Тако је по закону и иначе.

*Секулић: Ма зајеби то «по закону» сада ћеш чути нешто што ћете оборити са те расклиматане столице, што бре не јависте какав вам је намештај, да вам пошаљем шлепер столица, столова, тепиха, фрижидер...... ево чуј......

(Изјава Секулића) ће бити објављена у следећем измишљеном наслову, а тиче се растанка другова, пријатеља, бизнисмена од ових са власти и само њихово остајање без власти.)

Драгољуб


Постављено 26.8.2012.г. у 13,30 ч. 

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta