"Rolex"- sudbina i cilj!


Branko Ružić, Čedomir Čupić, Rolex Deepsea, sat Roleks, roleks od 10.000 evra, u 
"Ролекс" - судбина и циљ!

-Психологија «угледних» Срба-

Веза: Наслови на Зл. Билтену
 *"Изборни слогани"
 *"Овнови Тулани и      Колубара Фест....."
 *"Павле, Савле или Неверне Томе"



Ево, све иде како треба – Истина излази на видело, цела Србија са свим својим «угледним» грађанима осветљена, сви виде све, само министар полиције покушава да прекрије и очи и уши становника Србије, својом причом о повраћеном угледу полиције у народу!

Наравно, захваљујући њему, «Малом Буци» како га зову још они преостали из Титовог доба, све мислећи да је он од оних који стреља за убрану туђу јабуку. А овом буци помаже и други, такође «Мали Буца» - бирани као да су браћа рођена, на високој функцији у «Странци социјалне правде, поштења, хуманости, вере у Правду и Бога, у могућност трајног останка на власти или бар док се не реализују њихови планови, са нама и нашом државом», која и поред свега одолева, али шкрипи и љуља се........

У мом роману «Хеклером бушим повољно» писаном у фебруару 1998.г. а штампаном те године и 2002.г. као друго издање, у време највеће бахатости Милошевићевог режима, који је као такав наговештавао и његов скори крај - објаснио сам шта све чини један режим саткан од управног апарата који чине људи са криминалном психом - морао сам своју докторску тезу  под правим називом «Планско рушење правног поретка од стране државника са криминалном психом» маскирам у роман «Хеклером бушим повољно» који је уз одобрење надлежне комисије америчког универзитета у Доверу прихваћен као докторска дисертација, «у циљу заштите личне безбедности кандидата». Признат ми је докторат по основу овако маскиране тезе и моје студије «Полиција и ми» - у рецензији  др Војислава Шешеља,  на дан 27.4.2000.г. – скоро да се тај  дан поклопио са побуном Срба против Тројног пакта од 27.3.1941.г., јер сам 27.3.2000.г. материјал доставио надлежној Комисији Универзитетаи симболично ми је тај  период признат као моја побуна против Милошевићевог криминализованог режима!

Ја сам на све то поносан - поносан сам и што је он искоришћена у целости за организовање гангстерске групе тзв. «Земунаца» који су своју банду назвали «Фирма» - исто како сам ја «романску» криминалну групу маскирао... поносан сам и на све моје прогнозе стављене у роману у уста криминалаца, оне се у целости остварују и веома сам тужан што нисам промашио!

Али, моје тезе су се поклопиле са оним што је већ знала ЦИА - Одељење Београд - надам се да свако зна да се оваква једна теза из Београда није могла провући кроз управу универзитета а да то није дато на увид и њиховим надлежним службама - ко у то не верује, ово њему није ни намењено!

Али, како промашити у прогнози збивања после Милошевића?!
Како написати да ће се ствари одвијати друкчије, када се и извршила само једна једина важна персонална промена - уместо Милошевића, као дрвета са дубоким коренима  добили смо разгранато дрво оних који су истог менталитета - у принципу: Будале које су уверене да се криминал исплати, неверника јер се не боје Бога-а ко се Бога не боји све му је дозвољено, оних који су мислили да  неко од криминалаца поштује лично њих, а не аутиритет проистекао из функције власти, оних који су библијску и стару србску мисао «да тајне нема»  сматрали будалаштином простог народа којег ће они по ко зна који пут излагати преко својих телевизија и новина.

Како се горко не смејати на тврдњу Слободана Милошевића да му се син Марко снашао у бизнису у који је као почетни капитал уложио новац зарађен од истоваривања гајби у једној самопуслузи, како се горко, себи, не насмејати када буцмасти, растом ниски, а притом врло  високи функционер СПС – оног истог који је створио Милошевић и који сада води његов тадашњи портпарол и «Мали од Палубе» Ивица Дачић - политичар, посланик, председник више одбора у Скупштини Србије, њихов друг Бранко Ружић буде ухваћен са скупоценим сатом, вредним 10.000 Евра, на руци и каже да је то добио од старог пријатеља на поклон!
Ко коме и зашто, у Србији, даје такве поклоне?! Ко даје поклон посланику и члану шест Скупштинских Одбора, ко даје поклон партијском другу министра полиције, ко даје поклон ономе који брине да СПС буде странка моралних људи??
Ко је дао "Ролекс" сат Ружићу, откуда да тај Ружић вози Мерцедес набављен преко ухапшеног криминалца из «Колубаре» и како је тај Мерцедец плаћен том ухапшеном из «Колубаре», да ли неко сме да контролише књиговодство СПС-а? Има ли морално право Ивица Дачић да својим службеницима изда команду «Радите по закону!»

А у Србији само то фали - остало имамо, набавићемо, уштедећемо, купићемо, притрпећемо.....фали неко ко има морално и стручно право да изда команду да полиција ради по закону!
А како она иначе, у супротном, и може и сме да ради?

И не само полицији – оваква команда не би ни требало да с посебно издаје - она би требало да се подразумева! Али, пошто се одавно код нас ништа не подразумева, ако то неко посебно не истакне, онда је ту команду потребно издати свим државним  органима! И Србија је спашена!

Али, нико не сме, нико не жели..... само то ће се морати урадити!
Иначе нам се време расплета које сам описао у наслову «Сценарији за довођење Србије у ред» приближава и ако га не буду спроводили надлежни органи, спровешће га неук и љут народ.... а то не ваља, хоће народ да окачи о бандеру! Пазите се другови из СПС и ДС - ХОЋЕ ДА ОКАЧЕ О БАНДЕРУ!
Знате да су ваши предходници стрељали за много мање грешке, или никакве, али се власт морала показати! И нека нова власт ће морати да се показује и доказује!

Пре 2,5 године нудио сам СПС-у пројект за организовање партијске Службе за безбедност и информисање и у образложењу понуде навео да би она на одговарајући начин бринула о функционерима и члановима СПС и у оваквим случајевима.... ношено на одобрење Бранку Ружићу који је то оценио непотребним, чак штетним јер би се то у осталим странкама могло тумачити погрешно, и одбио - нуђено Велимиру Илићу, он се изговарао да нема новца за тако нешто пошто је то предходно дао на оцену Александри Јанковић, психологу у странци, не знам да ли је она његов лични психолог,  која ми је рекла да ће они то проучити и обавестити ме – наравно, проучили и никада се нису јавили - нуђено и коалиционом партнеру СПС, чувеном политичару Палми из Јагодине - он није смео чак ни да види о чему се ради, али се консултовао, на усмену најаву понуде, са СПС.

Наравно, ови сада нису ништа лошији од старог СПС, ЈУЛ-а, Ђинђићеве Демократске странке или прво Шешељеве па потом Николићеве Српске Радикалне странке - никоме није било потребно нешто што би их спутавало! 
Људи су доживели демократизацију и рад без икаквог надзора, и зашто би се они возили у аутомобилима нижег угледа од «Мерцедеса» или носили сатове ниже од угледа «Ролекса»?!

У Србији не постоји политичка странка спремна да се легитимише својим програмом који подразумева и довођење Србије у ред по питању пљачки кроз транзицију, накнадно пљачкање кроз различите фирме и све оно што је проистекло кроз велику СРБСКУ БРУКУ везану за опојне дроге – и то ће нам доћи, прво, државе, а потом, многима, и главе! Коштаће  нас и државе и живота!

Јуче је објављена вест о великим реорганизацијама полицијских јединица, промени њихових надлежности, и као посебно је истакнуто да ће се против дилера опојних дрога ангажовати посебна Специјална јединица са униформисаним делом са фантомкама на глави..... нико, посебно тај Марковић, државни секретар МУП-а, није помињао потребу елиминисања дотурања дроге на велико, спречавање дотурања на граници, заграничним обавештајним радом...не, он ће специјалце на продавце марихуане, око школа, факултета, клубова, сплавова, кафића.... а о Бујановцу Прешеву, Новом Пазару и Тутину, ће ваљда да брине неко други, или ће они да их се уплаше па ће престати да дотурају дрогу у Србију!

У више наслова  навео сам податак да се у Србији у сваком тренутку налазе, на лагеру, велике количине хероина - чак се говори о пет дежурних тона, за хитне испоруке,  и никада нико није дошао да ме пита о чему се ради, док је један високопозиционирани, када смо разговарали о општим узроцима оваквог стања, уместо да се интересује о стратешким пропустима, питао, «колико би се килограма могло запленити, сада, одмах, да Шеф (Дачић) изађе пред  новинаре?»

Видевши са ким имам посла, рекао сам му да ја нисам полицијски информатор,  да сам ја доктор криминологије и криминалиста, да  имам мој стару обавештајну мрежу коју могу да искористим ако је то у општем интересу Србије, ако проценим да је то озбиљно и ако се уверим да су им намере поштене.... рекао је «да су ми строги критеријуми», чуо сам и њихове аматерске идеје, насмејао се, себи, што сам дозволио да са њима изгубим два часа свог времена, и више их нисам чуо.

У Србији има довољно активних и пензионисаних криминалистичких стручњака и довољно поштених дезоријентисаних полицајаца да се питање опојних дрога скине са дневног реда – поменуо сам Милановића и Новаковића, мада са њима нисам ни у каквом контакту, указао на неке из националних мањина који воле Србију, али ми је речено «Да је Ивица Дачић са својим тајанственим специјалним саветником, донео одлуку да о проблематици опојних дрога не консултује и ни на кој начин не ангажује било којег од старијих полицајаца, посебно не пензионера, јер они имају нове кадрове, методе и циљеве!» - чувши ово рекао сам «да су потпуно у праву, јер полиција почиње од њих двојице» - једног Милошевићевог портпарола и његовог специјалног саветника - монтера централног грејања!

Ролекс! Мерцедес! И пиво!

Некада врло популарни политичар Милан Парошки, на новосадској Тв «Јесењин» водио је емисију у којој сам гостовао. После емисије смо разговарали на разне теме па ми је он прво усмено, а потом и преко три своја романа, које ми ја поклонио, објаснио ко је Пролетер и Комуниста – на чему сам му захвалан и то овде истичем:

«Знаш, они се возе у скупим колима, имају фирмирана одела, скупе сатове, лепе швалерке, имају  новца, али.... носе беле чарапе и пију пиво! А пиво је пиће простих, сиромашних, гладних који желудац попуне течношћу да заварају глад! А гладнима не треба веровати - за ручак ће свашта да уради, за паре ће да изда, прода, превари. Не треба имати посла, озбиљна, државна, стратешка посла, са оним који пију пиво из флаше - седео сам у скупштинском ресторану са тадашњим министром полиције Радмилом Богдановићем, који важи за културног и образованог комунисту и видео да пије пиво из флаше!
И проверио сам овај мој став, усвојен по основи информација паметнијих и старијих од мене - не договарај се о озбиљном са оним који пију, увек, пиво и то из флаше!»
Хвала г. Парошки! У праву си. Ево га мали буцмасти, увек избријани, увек у оделу, увек намирисан и спреман на културни дијалог – ево га са Мерцедесом, ево га са Ролексом? Треба ли оваквим поверавати био шта од ширег значаја? Ја мислим да је већ све речено.

Пазимо се, избори иду, прочитајте наслов «Изборни слогани» и ако имате неку замерку молим вас истакните то у рубрици «коментар».

Бог са нама – Пристани Боже!
Христос се роди!

Драгољуб

Постављено 09.01.2012.г. у 15,30 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta