Ko sme, taj i može!! - stvaranje stranke "Srbija Jača"




Уводна реч предлагача
 др Драгољуба Татомировића



Др Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог

Пословно-обавештајна служба Београд

Нехруова 131/28, 11070 Нови Београд
www.krimskola.rs; E-mail: administracija@krimskola.rs
www.zlatnibilten.blogspot.com   E-mail: zlatnibilten@gmail.com
Teл. 011-3-175-371; 060-3-175-371
Broj 329/2011
Дана 13.01.2011. г.
                                   Б е о г р а д                                     


Ко сме тај и може!

(Војвода Живојин Мишић)     

да

Крајем децембра, односно уочи Светог Николе, одржана је  Скупштина Демократске странке која је водећа владајућа странка у Србији од 2000.г.
На тој Скупштини, под чудним околностима,  покварио се електронски систем за гласање - наставило се од половине процеса гласања, ручно, и онај који је до тог квара система био у предности за избор на место Попредседника странке, Вук Јеремић, није уопште изабран. После тога се он обратио новинарима и изјавио да је покраден.

Помислио сам да ће он можда смоћи снаге да се откачи од те и такве странке, те да ће се започети бављењем политиком као самосталнији политичар, било да оснује своју странку или се прикључи некој од  72 странке, колико их има у Србији.  Сāм сам помислио на основу свега што (му) се догађало, па сам свој стари предлог за формирање странке која би била по свему аутентична, модификовао у деловима који се односе на неког конкретног појединца, све сложио и пустио на неку врсту контролне јавне расправе, тако што сам штампао пет примерака тако сложеног плана, дао га једном лицу, а онда се то фотокопирањем раширило-стигло у руке србске тајне службе, руске, америчке, енглеске, немачке и француске обавештајне службе које су веома активне у Србији.

Предлог је у целости добио подршку јавности, укључивши и ону стручну, али се на томе и завршило.

Ја немам намеру да се бавим класичним радом на стварању странке. То је скупо и превазиђено.
Ја немам намеру ни да предложим формирање класичне политичке организације која би морала да задовољи критеријуме за упис у Регистар политичких странака, нити у било које регистре.

Моја намера је да се група, недефинисаног броја, али је минимум три оснивача, у оквиру тзв. «Грађанског ортаклука» бави оним што жели, на начин који не улази само у забрањене зоне-остало је слободно.

У Србији се овакав правни амбијент чекао више од 20 година. Сада је у Србији могуће организовати удружење које ће чинити три лица и оно се по основу статута може бавити и стицањем дохотка ради остварења предвиђеног циља.

Моја намера је да се на основу овога, што је сам Бог учинио и дао Србији, предузму све потребне мере да се бројно недефинисан група удружена у «Грађански ортаклук» ангажује на ненасилном моделирању државног и сваког другог уређења у Србији. Забрањено је формирање тајних и паравојних удружења! Остало је слободно!

Србија је била Царевина када садашње велике силе, или државе, нису ни постојале. Душанов законик се изучава у целом свету. У време Цара Душана сваки роб који је као роб ушао Србију, постајао је одмах слободњак!

Моја идеја није да се скупља 10.000 потписа који се овераваја са по 20 евра/потпис како би се регистровала политичка странка, што значи да би била уписана у Регистар и била контролисана од садашње власти, која би је могла у складу са прописаном (њеном) процедуром и забранити, или брисати из Регистра.

За моју идеју нису потребне страначке просторије, није потребно окупљање великог броја људи на једном месту, није потребна примена силе и рушење наше имовине-приватне или државне, чему то? Ми Срби, нисмо нови народ нити другоразредни у антрополошком смислу поделе народа на расе. Ми смо народ-стабло, од ког су настали многи други народи, а од нашег језика су настали сви остали језици!

Ми нећемо дозволити да будемо манипулисани, тако што ће неко преко неке од масовних друштвених Интернет мрежа иницирати нереде, и насилну промену власти, ми нисмо на туђем као Јевреји, Американци и сви европски народи, да би морали да радимо било шта скривено. Када не радимо скривено око нас нема потребе да се ангажују тајне службе - оне се ангажују када негде постоји нека тајна. Ми ћемо радити јавно и њих оставити беспослене уз могућност да нам се придруже!

По србским, садашњим, прописима ми све можемо да организујемо као да сви Срби живе у једном граду-преко Интернета, могуће је успоставити целовиту организацију која ће у неком тренутку изаћи на изборе у Србији и победити, а потом организовати оно што ће се јавно прокламовати у припремном периоду.

Због тога, сам одлучио, да учиним безначајним труд тајних служби које мисле да су нешто важно постигле када су својим централама доставиле мој предлог организовања странке. 
Ево, чиним то јавним документом - стављам га на мој блог www.zlatnibilten.blogspot.com, вама свима, на јавну оцену и одлуку да ли хоћете да се прикључите ненасилном мењању власти у Србији, под понуђеним условима.

Ми нисмо Тунижани, Египћани или Либијци,  да дозволимо да будемо манипулисани и ратујемо сами са собом. Србија више никада неће ратовати!
Ако ова својеврсна јавна расправа буде добила вашу подршку, организоваћемо се и на следеће парламентарне изборе у Србији изаћи са листом од појединаца из целог света. Тако ће Србија заузети цео свет, јер ће њени посланици живети у целом свету.
Ми нисмо снажни ни бројни као Кинези, који освајају новцем и робом, ми ћемо освојити територије тако што ћемо са оних територија на којима живимо и радимо, управљати Центром Света-Србијом, нашом отаџбином, заједно са свима онима којима је Србија отаџбина. Примаћемо и странце којима је близак Дух Србинов! Да и нама Србима неки амерички патент буде од користи-мислим на Интернет-они нам дугују много само за патенте Николе Тесле, које им је оставио, а дугују нам и по многим другим критеријумима, о чему сада овде нећемо.

Наравно, ово се може свакако критиковати, само ово је један могући начин, најјефтинији, он је оно што је могуће, он није жеља, он је оно што је на дохват руке. 

Испод сваког дела овог програма има рубрика за коментаре. Потпишите се и предлажите да сви истовремено то виде-да ја не будем у могућности да нешто скривам, све ће бити као на длану. Предлажите, критикујте, побољшавајте, али вас молим да само ако сте озбиљни, о овом размишљате.

Ваш, Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и теозоф

Напомена:
На мом професионалном сајту www.krimskola.rs има података о мојој основној струци, а на блогу www.zlatnibilten.blogspot.com има подоста чланака којим се легитимишем у односу на укупна збивања у Србији и свету.
,купштина Демократске странкеДа

Напомена:
У неколико својих комeнтара на одговарајуће теме у Е-новинама «Нови Стандард» изнео сам и свој предлог и позив онима који се тамо најчешће оглашавају, да се приступи разматрању основаности моје идеје, будући да се на невиђено потенцира потреба да се Покрету «Двери», "Наши 1389" и сличним, прилично тајанственим организацијама, даје подршка, док се за мој конкретизовани предлог нико није заинтересовао, само се УДБА озбиљније позабавила идејом и наложила неким својим сарадницима из Чачка да по србским кафанама-омиљеним србским местима за вођење политичких дискусија, воде антипропаганду ове моје идеје. А то је сигуран знак да је идеја добра, чим је се боје они који штите сваку власт која их плаћа! Али, без бриге, тражиће и они из УДБЕ да се код нас учлане, а ми ћемо о томе у сваком појединачном случају размишљати.  Све ово због тога што су се тамо, на блогу Е-новина "Нови Стандард" окупили скоро професионални критичари или предлагачи уопштених ствари "требало би", "Било би добро", "када би се неко" и сл. 
Престао сам да постављам, своје коментаре у том магазину, а сада очекујем ваше мишљење на овај мој предлог, посебно вас који не живите у Србији, којима се сада пружа прилика равноправног учешћа у формирању и даљем обликовању странке - прихватите се нечег конкретног, не будите незадовољни како то ми овде радимо, помозите, унапредите, учланите се, платите чланарину, нека неко из Швајцарске буде страначки благајник, неко из Немачке, Председник, кандидати за посланике из целог света, увећајмо тако Србију, која је иначе "Србија до Токија!"- уведимо електронски потпис за баратање новцем са рачуна... ви млади, не чекајте, укључите се, предлажите, кренимо!

Напомена: 
На дан 24.3.2011.г. човеку који је на неки начин ову моју идеју промовисао у Западној Србији и то тако што је од мене добио 4 примерка целокупне замисли, коју сада и вама чиним доступном, на папиру, које је умножио и дао одређеном броју појединаца да прочитају и дају мишљење, по очекивању, пришла су у двојица сарадника тајних служби - наше и најмање једне стране-тражећи хитан састанак са мном,  "како би се ствар убрзала, јер је време". Најављени су ми, извршио сам одговарајуће провере те утврдио да не испуњавају критеријума да буду ни Оснивачи-Иницијатори ни чланови овакве странке, те сам тај већ договорени контакт отказао наводећи истинити разлог. 
Два дан касније уследиле су претње човеку који је то однео у Западну Србију, и "саветовања" да са тим прекине "да му они не би поломили кости", јер је "тај Татомировић, а то сам ја,  преварант, који је докторирао у Америци, који је УДБАШ и чији досије, ваљда тај преварантски, он и Б.Р. држе на столу и анализирају". 
Напомињем да се не ради о лицима из било какве официјелне службе, осим што су сарадници тих служби  за одрађивање прљавих послова, већ се ради о онима који имају неке везе са неким од политичара којим би организовање овакве странке затворило политичку каријеру. 
Умирио сам тог Србина којем су претили, и он ће наставити са промовисањем идеје на терену, овим који су претили врло брзо ће се догодити нешто што ће им одвратити пажњу од оваквих њихових поступака, а ја то подводим под оно што се на овом блогу налази под "Туга Зомбија!".

Значи: Потврдили сарадници тајних служби да је ова идеја оно што они не би могли да контролишу-да је ово отров против којег они немају противотров! Нема страначких функционера које би прислушкивали, нема страначких просторија, нема тајне комуникације, постоји добра воља, идеја и постоји Бог који ће иза овакве идеје да стане, јер је пре одласка обећао, рекавши "Где се двојица-тројица скупе, имена мога ради, ја сам са њима!"

*Ми ћемо прво основати Удружење по Закону од Удружењима, који сам чекао целих 21 годину(!) и остварити официјелни "Грађански ортаклук" - то ћу ја урадити са вас неколико из иностранства и из Србије-написаћу све што је потребно, своје потписе оваравмо у суду и Удружење може да функционише! Хвала Великој Британији која је дала значајан допринос стварању оваквог правног амбијента у Србији, по питању грађанских права и слобода!  Број чланова удружења није ограничен и као такви можемо, ако се спремимо, да изађемо на било које изборе, а избора ће у Србији бити пуно у наредном периоду, почевши од јуна 2011.г.

*Вас из иностранства молим да имате у виду да сам ја у протеклом периоду ову идеју изнео наводном представнику Срба из дијаспоре, Мајклу Ђорђевићу и Драгу Пејатовићу из Америке (САД), те да се нису никада по тој понуди огласили. Мислим да они нису ни заинтересовани за овако нешто-они су људи бизниса који долазе у Србију ради својих промоција и интереса.
Имајући у виду да свима вама  стављам на располагање оно што је резултат мог укупног знања, искуства, истраживања, проверавања на организовању других видова удруживања људи, као и  садашњем перфектном познавању Србије - ако то не будете хтели са мном, организујте се сами, са ким мислите да треба, држите се ових принципа и успеће! 
Ја ово сматрам мојим  скромним поклоном свим Србима који живе у Србији, или било где, истичем да је овај Елаборат, односно идеја на којем је заснован и до у детаље разрађен, моје регистровано ауторско дело, те вас молим да пре коришћења прибавите моју писмену сагласност за коришћење, то је правило у целом свети, ви то добро знате!


«Србија Јача»
Политичка странка у оснивању
Засновано на регистрованој идеји "Пословно-обавештајна служба"
 Р-21/97 на име Драгољуб Татомировић из Београда

*Елаборат о оправданости оснивања са припадајућим документима



                                                                                         Страна
1.      Повеља о оснивању странке.....................................................1
2.     Повеља Члану-Оснивачу...........................................................3
3.     Програм странке-предлог.........................................................4
4.     Почетак и начин стварања инфраструктуре странке..........15
-Објашњење..............................................................................21
-Министарство унутрашњих послова......................................23
-Конкурс за руководиоце МУП-а.......................................27/28
5.      Кроки тема за брзу кампању...................................................33
6.      Програм за сузбијање организованог криминала...................43
7.      Кроки редоследа мера у кампањи-наступи у јавности...........52
8.     Формирање сектора за информисање......................................54
9.     Упоредна анализа Вук Јеремић:остали као конкуренција....55
10.Референце др Драгољуба Татомировића................................58

(Прилагођено за странку коју би 
водио Вук Јеремић, ако
смогне снаге да изађе из кола 
у којем се налази)

*09.3.2011.г.: Није смогао снаге, остао и чека, није он за ово!
          *19.3.2011.г. Сачекаћемо Вука Јеремића још извесно време, пре него што га избришемо као потенцијалног кандидата!

*29.3.2011.г.: У Вуку Јеремићу је проговорио Србин! То ће га коштати распињања на крст од оних који или нису Срби или су то потпуно скрајнули са ума, и наравно то ће га коштати функције на којој се грешком и нашао. 
Та функција није за Србе који се осећају Србима и њу ће несрби из власти Србије дати неком правом Вуку Бранковићу! 
Вук Јеремић је онај који је због страначке дисциплине и хијерархије у власти којој (је) припада(о) своја србска осећања пригушивао-а како то није могуће, јер се у сваком Србину кад-тад појави његова суштина-Србин, ми радимо, а њега и даље чекамо-Вуче, не бој се, ниси ти Вук Бранковић, ти си Србин, од Јеремића, из срца Србије,  и не бој се никога до Бога!
__________________________________


Чекаћу ваша  мишљења 10 дана, а потом ћу од ове идеје или одустати, или ћу цео Елаборат поставити на овај блог како би се о њему дискутовало и пришло реализацији.
Захваљујем и на стрпљењу и на времену које ће
бити одвојено за моју идеју!
Д. Татомировић


Мало вас се јавило за ову идеју, али је идеја пријемчива-ја то закључујем по темама које су биле најчитаније по постављању ове идеје на блог. 
Исправно сте поступали-пазите, не затрчавајте се, проверите ме више пута, доста смо сви ми били варани. Одлучио сам да идеју у целости учиним  свима доступном. 


Свако добро жели вам
 Драгољуб Татомировић


Постављено 19.3.2011.г. Додавано 29.3.2011.


*На Дан Светог Алексија-Божијег Човека, 30.3.2011.г. планирано је постављање 
целовитог Елабората на овај блог
_______________________________


Објашњење: На данашњи дан, дан Св. Алексија, Човека Божијег, кога сам и молио да ми буде на помоћи при писању овог свега што сам вам ставио на увид, позвао ме Србин-научник, магистар кибернетике-управљања социјалним, биофизиолошким и технолошким системима (Боговођење, самоуправљање, руковођење и командовање), госп. пуковник Богосав Стојменовић, који се бави изучавањем снаге трептаја који настају изговарањем одређеног слова или речи, србских речи, искључиво, и указао ми да је назив странке "Србија Победе" научно погрешан, нема одговарајућу снагу трептаја а у самој суштини  значи "По-Беди", ићи по некој беди, и предложио ми назив "Србија Јача" који ће се на србском изговарати као "Србијача", што је много снажније-одмах сам то усвојио, и истовремено ми се разјаснило зашто ми се овај мој план никако није одмотавао свих ових протеклих година. Молим, да и ви ово уважите, као и да за детаље одете на његов блог www.slikeizakonpostanja.blogspot.com 
на којем има много што-шта да се прочита, што ће вас охрабрити и ојачати да издржимо све што нам још предстоји, пре него што наша Србија буде јача и најјача! На блогу "Златнибилтен" постављен је и линк ка блогу на који вас упућујем. 
Свако добро, од Драгољуба!



2 comments:

boban 1. април 2011. 17:27  

Postovani gospodine Tatimirovicu veoma sam zainteresovan za stvaranje stranke Srbija Jaca kako mogu postati njen clan.
Boban Jankovic - Leskovac

Zlatni bilten 1. април 2011. 17:44  

Одговор аутора, Д. Татомировића, на Бобан, 14.2011:

Поштовани г. Јанковићу,
Као што сте могли видети, идеја стоји на блогу 14 дана а целовит Елаборат организоивања, тек два дна-ово је понуда, да се види има ли међу нама Србима у Србији и иностранству, присталица да се ангажују у оквиру овако нечега. Ако буде одговарајућег интересовања, којег сада нема, оформићемо Удружење по принципу "Грађанског ортаклука" и кренути. Уколико интересовања не буде, што је врло могуће, јер је лакше Србима да критикују нешто туђе, него да нешто своје ставе на суд јавности, или се ангажују за опште добро, ово ће да ми служи за моју личну сатисфакцију да сам нешто осмислио и понудио, али да немам са ким, а послужиће, надам се, и онима који само умеју да критикују, да мало ућуте. Хвала, што сте се јавили, пратите и сами па ћете знати шта се догађа око идеје. Сва питања, одговори и све примедбе биће увек на овом блогу, свима доступне. Поздрав, Д. Татомировић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta