Beli demon na crnom konju!


Бели демон на црном коњу!

-Мој досањани сан-
______________________________________________________________
Неовлашћено прислушкивани разговор белог демона који би да као победник уђе међу Србе – на црном коњу, са оним којем је уступио своје срце и тело, у ноћи 15/16.3.2015.г.:

*Објект прислушкивања
-НН са којим је објект разговарао
______________________________________________

*Ах, још само ово, па сам онда слободан, све је готово!

-Шта је готово, када имамо оволико посла?

*Па то што си ми рекао, да запечатим, потпишем, па сам онда Победник….да потпишем предају Србије, вама којима је она толико важна…. Да и ја одахнем душом.

-Којом душом ти да одахнеш, нема за тебе одмора нити топлине, ти си ми давно, сећаш се врло добро, био си студент, уступио своје срце – ти мени срце, ја теби успех, новац, власт, станове, девојке, кокаин, популарност, путовање у државе којим ни владамо од давнина, шта би ти, да раскинеш уговор који је нераскидив?

*Ја рачунам заслужио сам све ово што си ми дао – лагао сам, издавао, варао, пљачкао сам, дрогирао сам се, шпијунирао сам своју државу и свој народ….

-Немаш ти своје државе ни свог народа, ти си наш војник, ти се наш бели демон којег смо убацили у редове твог лаковерног и мековратог народа, којег си варао, лагао, забуњивао, све да не виде шта као њихов изабраник чиниш нама у корист….. пази се, јеси ти то телом, зато те и зовемо белим демоном, важан си нам, имаш од нас чин и још ћеш напредовати, али ми се кријемо у твом срцу и отуда командујемо да чиниш што нам је потребно. Наравно, заслужио си све што смо ти дали и ми ништа од тога не тражимо назад, шта је то што би навео као разлог за раскид уговора?
Цео текст је на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta