Haški heroj stiže!


Хашки херој стиже!


-Куд који мили моји-


Веза: Изворни наслов "Колегијум"-Клик на:

 http://zlatnibilten.blogspot.com/2013/05/kolegijum.html


Инквизиција је због нечега попустила, после 12 година притвора у Београд се враћа др Војислав Шешељ!


Пре 15 месеци др Шешељ се изненада појавио на Колегијуму који је сазвао Александар Вучић - Прислушни Центар "Златног Билтена" је тада објавио разговор између Шешеља и Вучића, па га свим читаоцима поново стављам на увид, будући да ће по свему судећи сада ти разговори између њих бити настављени. Нека се спреме Александар и Томислав! И Дачић, наравно.

Нека Господ подари довољно снаге др Шешељу да савлада своје болести и све аждаје које су зинуле на Србију, а ми му помозимо - не може он све сам! 

Март а у октобру је почео у октобру, а наставак следи.

Драгољуб, 06.11.2014.г. у 19,51 ч.


__________________


"

Колегијум


-Ноћне море-

***Прислушни центар «Златног Билтена» 
неовлашћено прислушкивано.

Колегијум је сазвао бивши министар војни, Александар Вучић, пред сам полазак код колеге Шојгу-а у Русију где треба да се, опет, разговара о ономе шта би Србији требало када би имала пара.

Присутни:
*Министар одбране, Александар Вучић;
*Први Потпредседник Владе Србије, Александар Вучић;
*Координатор Служби безбедности, Александар Вучић;
*Председник најјаче политичке странке у Србији, Александар Вучић;
*Бивши Генерални секретар СРС, Александар Вучић;
*Председник СРС, Војислав Шешељ;
*Бивши заменик председника СРС, Томислав Николић

Дневни ред:
-Ноћне море Александра Вучића;
-Текуће припреме за пут у Русију;
-Стање буџета са наредни месец;
-Разно

Ток рада Колегијума:

*Ко жели да узме реч поводом оваквог дневног реда?

-Ја!

*Откуда ти, опростите, Ви, овде, Председниче, ја Вас нисам позвао, мислим знам где сте тренутно, и нисам хтео да Вас узнемиравам, а и идем само да купим време, да са Русима разговарам о ономе шта би нам од њихове опреме требало....

-Слушај, Алексадррре, добррро ме сада слушај: Ниси ме позвао, сам сам дошао, јеррр видим да ћеш нам нанети тако велико зло да ћу када се врратим имати прроблема да то све срредим. Ко си ти сада устварри? Коме да се обрратим, хајде, мали, изаберри.

*Председниче, ја сам и даље Генерални Секретар Ваше странке – овде сам као на неком излету у нади да ћу као власт бити од веће користи него да сам седео тамо и чекао Ваш повратак, али нисам предвидео са ким се све удружујем – ево шта год почнем да радим, наши стари партнери у неком великом криминалу, просто да не поверујеш да су они прави и правни наследници нашег друга и пријатеља Слободана Милошевића!  На другој страни, мајстор Динкић, коме смо као неког контролора у вези пара поставили нашу Јоргованку, Ви сте о њој као експерту имали високо мишљење, као и друг Николић, али нам не иде никако, буџет крпимо за на сваких 15 дана, ако пропустимо исплату само једне рате пензија, од којих живи 1/3 Србије, нема нас на власти, па.....

-Стани, стани, брре, Александрре, немам ја врремена да слушам твоје монологе, јерр сада ћеш о свом жрртвовању, о ноћним моррама и тако рредом – знаш ли ти ко си, то те питам?!

Јеси ли ти онај Александарр, или неки његов клон?

*Не знам друже Председниче, не знам, час сам ја, час као да нисам, као да нас је више, па свако води своју политику..... свако има неку своју одлуку и за њу тврди да је добра, помозите ми молим Вас!

-Да ти помогнем, велиш? Добрро, али да се договорримо: Шта нудиш за искупљење?
Идеш код брраће Рруса, шта ћеш им прричати?

*Председниче, па причаћу им о мојим ноћним  морама – како сањам народ са моткама, вилама, и нашим специјалним  борбеним оружјем - Бејзбол палицама, са пиштољима и пушкама, са камењем, са соном киселином, сањам их како јуришају ка мом стану и кажу «Изађи да те нешто приупитамо!», сањам и да им је на челу Командант Жандармерије, онај што ми је пре 10 дана чувао стражу на Косову и чију су војници лепили плакате о подршци грађана мојим споразумима и опште мојим делима, то је онај којег сам хтео да сменим, али се испречио Дачић, после чујем да му је то сугерисао његов Специјални саветник за Националну безбедност, сањам и старе људе како ме проклињу што не добијају пензије, сањам да је полиција послушала своје синдикалне вође и окачила оружје на зид па седе и пију кафу, али одбијају да слушају Вељовића и Дачића, кажу да нису достојни наредби које издају, сањам породиље које немају новца за основне потребе за бебе, сањам болеснике који не могу да купе лекове, сањам Дачића како ми се у сну кези и шапуће «Ја командујем полицијом.... којим снагама ти командујеш?», сањам ове из БИА-е како су отказали послушност Родићу, то је онај којег смо поставили да би их држали под контролом, прича се да су неки од њих у неком Братству које не слуша никога у држави а и имају неке своје планове у вези Србије, сањам и оног Црногорца из Криминалистичке који ми маше неким папирима испред очију, сањам моје пријатеље Немце, Тачија, сањам Шојгу-а, сањам договоре у Бриселу, у Америци, сањам шта смо обећавали Русима, Енглезима, мојим друговима Шеицима из арапских земаља....

-Александрре, не питам те то – лепо те питам, шта ћеш сутрра прричати брраћи Ррусима?

*Па рекао сам Вам Председниче – ово ћу да им испричам као увод, затим да молим да одобре оних 300 милиона долара да имамо за две наредне исплате пензија, онда ћу да записујем шта нуде, шта траже, све ћу да обећам и кажем «Само да Влада Србије, то потврди!» - наравно нема од тога ништа, знате и сами да то Американци не дозвољавају – мада нам та опрема и ти авиони и не требају, шта ће нам 6 авиона, коме ми да се супротставимо, па нас су истовремено  нападали са по 200 авиона и имали по 1200 налета на дан на Србију, када су нам срушили Милошевића – него ово причамо како би се од Руса добио тај повољни кредити за  буџет.... само они нешто затежу, слагао их Томин пријатељ, Бачевић...

-Ко?

*Бачевић, Томин пријатељ, удала се његова ћерка за Томиног сина...

-Онај што му је направио ону глупу диплому?

*Да, тај, тај као има неке везе са Русима, па нам је он био нека врста Тројанског коња, да Русе уверава како ми никада нећемо предати Косово.

-Добрро, Александрре, даље?

*Нема ми даље, спасавајте Председниче, молим Вас!

-Покај се Александрре, освоји пррво ту своју твррду босанску главуррду, види који си ти, ко командује том главом, онда се вррати на почетак издаје – на врреме када си био на специјализацији код Енглеза, када си потом дошао код мене – а знао сам зашто те угурравају, хтео сам да се игррам са њима, ти си зец, волиш да се сликаш, да дајеш изјаве, то ти је душевна хррана и ја сам ти то омогућавао, али су ме они спрречили у игрри, осећао сам да ће «неко» убити Ђинђића, па сам се склонио код ових крретена у Хаг, добрро ми је тамо, пишем књиге, некако сам у јавности стално, а и чекам да се нагодимо – само је сума у питању - па долазим, а онда ти је Александрре, и теби и оном издајнику грробару и Сибирр мали, ја ћу вам судити!

Па трражите од Путина неко лепо место у неком затворру на њиховом Далеком Истоку – ја зиме не волим и нећу вас тамо трражити.

Нарравно, ти и не знаш ко тамо у Хагу све хоће са мном да рразговара – вас двојица и овај што је издао нашег дрруга Слобу, мртви сте људи, само вам, изгледа, није довољно јасно објашњено - идете, млатаррате ррукама и ногама, али ви умиррете сваке ноћи, од тих ноћних морра, кажи јел тако?

*Јесте, Председниче, баш тако, жив сам а ко да нисам, их како је лепо било док сам Вама служио!

-Јесте, али имаш ти и дрругих обавеза, ниси ти био обичан слуга, био си двострруки сада чујем да си и трроструки, хе, мали, мали, у гадна си се г...а увалио.

*Председниче спашавајте!

-Па ево ти редослед, па сам одаберри: Покај се, све признај, па шта ти бог одрреди; настави тако док ти и са вилама и рогуљама не дођу и на јави, па шта ти прресуде;
Опрредели се за Енглезе, Немце или Ррусе, па чекај да те они убију; Опрредели се за Сррбију, и ја ћу те помиловати, за рразлику од грробара коме помиловања нема. 
Оног малог дебелог издајника Дачића ћу да дрржим у Падинској скели и све школе ће да воде децу на терренску наставу, да га гледају и слушају како прролазе издајници.... о вама осталим ће судити судови, они који прреостану после рогуља....
Сви сте добили Свилен гајтан, носите то стално са собом, па када загусти, ко Беррезовски, мада су њему мало помогли, може Бог да се смилује па и вама неко да помогне.

*Председниче,  а Државни удар?

-У Сррбији! Ха, ха, па ко то да изведе? Ко да нарреди и ко да то обави – то може да се урради, и сигуррно ће бити уррађено, само ће то да изведу навијачи спорртских клубова и мотоциклисти! 
А, ви немате контрролу над њима, мада си ти покушавао, и тек нећете – то што је у Сррбији,  а са мудима, или је навијач или је мотоциклиста – остали су бескоррисни, чак ни да напрраве дете не могу, а не нешто дрруго.
Него, видим да си прријатељ са оним Немцем, Вестерр.... па чујем да је он педерр, да сте се бог зна како гледали, немачке новине се згрражавају, хеј, па зарр са педерром да се договарраш око издаје Сррбије!

Знаш, мали, грробар је једина важна зверрка у Сррбији! И знаш ли зашто? Изабрран непосредно – он може да изведе Председнички дрржавни ударр, а да то буде легитимно и легално, тако да ти је план ррастуррања и те ваше нове стрранке јалов посао – има један у Сррбији који је отворрио блог Златни Билтен, давно сам му био рецензент једне његове књиге «Полиција и ми» - лепо вас све упозорава, а неки дан је писао о Дрржавним ударрима, и дао је доста добррих упутства, поклонио је то околним дрржавама и посебно Бугаррима, е тако то иде, мали, па види са Немцима или Енглезима, али ти то не можеш, ти ниси бирран непосрредно, а и ко би тебе слушао, неће нико слушати ни грробара, него ће бити искорришћен једнокрратно, ко курртон, знаш шта је курртон, е то сте вас тројица сада – одох ја, смена стрраже, видеће да нисам у ћелији, поткупио сам их на два сата....

*Даљеее!! - ко ово би, шта је ово? Министре војни, шта је ово, Први Потпредседниче Владе, шта је ово, Координаторе свих служби безбедности, шта је ово, Председниче странке која ужива подршку 89% бирачког тела, какав је ово сан, како ја сањам у будном стању, откуда Војислав овде – секретарице, зови Хаг и провери да ли је Војислав Шешељ у затвору!

-Улази секретарица: Господине Први Потпредседниче, проверено, Хаг потврђује, под надзором је 24 часа дневно и у затвору је господин Војислав Шешељ!

*Добро, даље – министре војни?

-Па ништа, идете тамо да их (Русе) замајавате са циљем да се добије тих 300 милиона долара кредита – као оно када два-три џепароша скрећу пажњу жртве пре него што им се узме новчаник....

*Добро, даље, први Потпредседниче?

-Ух, Господине, морам да потврдим све ово што је мало пре рекао господин Шешељ!

*Ма који Шешељ, људи шта вам је, знате ли ви ко сте у овој држави? Ви сте први људи, ви седите на престолу цара Лазара.... какав Шешељ, мени се то учинило...

-Углас остала тројица: Нама се није учинило, био је, јесте, рекао је «Свилен гајтан».

*Александре Вучићу, најпаметнији, најодговорнији, најелоквентнији, најуважаванији Србине у свој количини србских крвних зрнаца у теби, ма колико да их је, не спавај, попи нешто против спавања, па пут Москва!
Секретарице, да ли је све организовано?

-Јесте Господине, кола су у подземној гаражи Владе, чекају на вас! Проверено је и у Москви је све како је договорено, срећан Вам пут Господине!

*Не делује...... опет рогуље, опет старци, бебе, мајке, деца, полицајци, жандарми, опет Шеееешееељљљ!
__________________
*О другом заверенику, Томиславу, који је издао на:
http://komanda-540.blogspot.com/2014/11/care-srbski-sta-si-odlucio.html
________________________

Нови наслов на блогу Команда-540: 
http://komanda-540.blogspot.com/2014/11/sta-raditi-sa-ukradenim.html
http://komanda-540.blogspot.com/2014/11/trgovci-ruski.html

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб
Постављено 23.5.2013.г. у 14,30 ч."


Напомена: На сајту Златнибилтен.срб (http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/ постављен је  60 наслова који нису доступни на отвореним блоговима, или су завршнице наслова са блогова Златни  Билтен и Команда-540 постављене на њега. 
Региструјте се и читајте!
______________

Снимљено 10.11.2014.г. у 12,27 ч. - Застава Русије 

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta