Pevaj, ne tuguj!


Певај, не тугуј!

-Два фронта једног Команданта-


В е з а:
*Наслов «Извиђач» на блогу Команда-540
*Наслов на сајту Златнибилтен.срб «Југозападни фронт»

«Певај, не тугуј, све иде како треба и не брини због ове хајке
 на мене – њима није дато да ме виде или упознају!»
(Монах без манастира)

Синоћ сам уочио да је отворена права хајка у циљу проналажења Монаха без манастира, превасходно од оних који сарађују са неком руском службом за информисање, али и од других лоцираних у Црној гори и Арапским Емиратима, човека који ме повремено посети, поседи код мене, попричамо, па свако на свој посао - нисам се уплашио, нисам се много ни забринуо, али сам свакако променио расположење од врло доброг ка оном мало суморнијем – данас, 21.10.2014.г., човек-Монах без манастира се појавио у преподневним часовима, што је неуобичајено, али је то објаснио да је био у пролазу па свратио.
Разумео сам да није хтео да ми каже да је дошао баш због промене мог расположења, које је он на неки свој начин осетио, али је у краткој посети дао неколико савета, неколико информација, описао своје расположење које ја за регистроване читаоце сајта «Златнибилтен.срб», кроз овај наслов чиним и њима доступним:

*О два фронта истог Команданта;
*О потреби да руски цар што више времена борави у Београду;
*О руским издајницима лоцираним у Србији;
*О србским издајницима у Србији;
*О војскама у које су регрутoвани руски и србски издајници;
*О природи рата који ће Русија ускоро водити на своја два фронта;
*О улогама неких Срба који ће допринети да издајници буду поражени.
Даље-клик на: http://www.xn--80acmfgbreof2cf.xn--90a3ac/tema.php?id=60
________________________
Снимљено 21-10.2014.г. у 16,32 ч.: - Застава Русије 




Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta