Nevidljiva ruka zavodi red


Невидљива Рука заводи ред

-Поравнавање рачуна у остављеном времену-

«Ништа не можете без мене!»
-ИХ својим ученицима-

Јуче, на дан посвећен Гласнику лепих вести, Св. Арханђела Гаврилу, мени се опет догодила посета онога којег називам Монахом без манастира, који ми од 1997.г. отворено прича и објашњава, све пазећи да ми се нађе при руци када је то потребно, а без да знам како он то дознаје.
Он ми говори у уобичајеном разговору, јуче  уз хладну дињу и хлеб - тако нас двојица лети ручамо - а ја упамтим, па када оде, напишем, трудећи се да то буде све оно што је рекао, не мењајући ама баш ништа и не водећи рачуна коме ће се ово свидети, да ли ћу имати више или мање читалаца, јер моји наслови утичу на то.
Од 20. јула до јуче нисам имао ниједног читаоца из Русије, данас сам видео да више нисам тамо забрањен - број читалаца, јавних и тајних се повећао, али ми је жао што они моје наслове тумаче као да ја њих волим или не волим, а ја их волим, да их не волим не бих се ни трудио да их кроз критике поправим, све колико ја могу и умем.

Јучерашња прича са  Mонахом без манастира:
«
Остављено нам време као да је опет при свом крају – а није, оваквих стања је само у последње две хиљаде година било на стотине, а само у последњих 100 година организована су два велика Светска рата, а 1999.г. ратом против Србије, започео је овај велики Трећи Светски рат,  који се води само под претњом уперених цеви ратних оруђа, а у стварности је то Рат за душе људи, значи Духовни рат, који се непрекидно прикрива лажним намерама за вођење правог рата, онаквог на какав су људи навикли.

Даље-клик на:

Нов наслов на сајту Златнибилтен.срб:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta