Početak propasti Zla!


Потврда почетка пораза!

-Паника због новог оружја-


Веза: Наслов на блогу Команда-540

Најавио сам да ће Организација која се спрема за ненасилно преузимање власти у Србији, када то буде погодно, користити оружје које је непознато онима против кога ће се она борити, и против кога они не умеју да се боре - најавио сам коришћење НЕНАСИЉА, ИСТИНЕ и ПРАВДЕ, као оружја Добра, против оружја, лажи, преваре и неправде, као јединог оружја Зла. Навео сам да ће ово бити борба Добра и Зла!
Никога нисам посебно потенцирао, осим Немачке као џелата, који тера Србију да јој љуби руку.
Тај наслов је, за 36 часова, прочитало 317 читалаца, али само са Истока Планете Земље, западни део се због нечега у овом наслову препознао, уплашио и овај скромни блог једног малог и безначајног појединца, мада најчитанији лични блог из Србије, нашао се под ЕМБАРГОМ!

Запад донео одлуку да се склони са линије борбе која се води и која се најављује преко Златног Билтена – пробао запад да од својих грађана сакрије постојање супериорнијег оружја, којим ће бити побеђен, против којег он нема противоружје.
Побегло Зло, сакрило се, побегло од аргумената садржаних у том чланку «Љуби руку џелата свог!» - препознао се џелат, уплашио се светла, Истине и откривања његовог подлог духа, па је донео одлуку да се овај наслов и укупан садржај блога Златни Билтен учини недоступним у државама ЕУ, Америке, Енглеске и свих држава НАТО злочиначког савеза....... и показао како се он плаши овог страшног оружја којим ће се служити Добро, показао колико се боји Истине!
Наравно, запад је власник техничких средстава којим се преко интернета преносе информације и он ће то своје власништво, уобичајено, злоупотребити!
Даље-клик на:
http://komanda-540.blogspot.com/2014/04/potvrda-pocetka-kraja.html


3 comments:

Анониман,  16. април 2014. 19:53  

Господине Татомировићу,
Много сам Вам захбална на обом Вашем блогу. Често га читам.
Хтјела сам само да додам да одавде из Америке нисам имала проблема са тим ембаргом који спомињете.
С поштобањем
Татјана Кришков

Zlatni bilten 16. април 2014. 22:26  

Поштована г-ђо Кришков,
Захваљујем на пажњи коју поклањате мојим насловима, као и обавештењу да нисте имали проблема, у техничком смислу, да пратите моје блогове. Ја пратим читаност помоћу тзв. Статистике која је свима доступна, поредим читаност после извесних наслова и поредим је са уобичајеном читаношћу на територијама држава које би се можда могле препознати у негативној конотацији у неком од наслова. Тада је то тако било, реаговао сам једном чланком-протестом, одмах потом регистровано је читање више наслова у трајању од преко 36 минута са неидентификованог прикључка означеног само америчком заставом, после чега су сметње нестале, и ја сам то констатовао у напомени испод наслова на који се забрана или сметња односила.
Поново Вас позивам да доставите неки свој текст који би био објављен на Златном Билтену - наравно, ако налазите интерес за тако нешто. Истовремено Вас позивам да користите могућност која је на располагању свим читаоцима, која подразумева тражење извесне помоћи, рецимо на здравственом плану, која се добија ангажовањем "Монаха без манастира", чије информације повремено објављујем.
Желим Вам свако добро, Драгољуб Татомировић

Анониман,  18. април 2014. 07:15  

Господине Татомировићу,
Хвала за позив и брз одговор.
Извините за грешке у тексту, тек касније примијетих, "lapsus calami". Тастатура је латинична, па ми промакне понеко слово.
Да, са великом пажњом сам прочитала Ваше текстове. У ствари сам научила неке ствари, добила и неке информације. Нешто сте ми и потврдили што сам предпостављала кроз моја истраживања. Углавном, јако добро. Морам и да Вам признам, било је и дана кад сам се тако слатко смијала на Ваше веома духовите опаске и коментаре. Немојте се љутити, уосталом духовитост коју сте показали је изванредна.
Имам питање за Вас, веома ме занима. Покушавам да себи растумачим нешто из ''Откровења по Јовану'', ко су они који се спомињу 14.1 ...на гори Сионској, њих 144.000?
Јер по езотерији 144 000 људи својим мислима могу промијенити многе ствари око ове наше планете. Тврде да је то критична маса за промјене.
Толико за сада.
С поштовањем
Татјана Кришков

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta