REMONT PUTA SVILE!
Ремонт Пута свиле!
-Деоница кроз Србију-
В е з а:
Некадашњи Пут свиле -
трговачки и транспортни правац којим се из Европе стизало до Индије и Кине,
није изгубио на значају нити га се било ко од корисника одриче. Напротив, борбе
се води да он буде проходан и под контролом оних који би га највише и
користили, јер је то незаобилазни копнени правац који се ничим не може
заменити.
Често и сам користим овај стари добро
познати правац за објашњења оволиког напора Америке и Енглеске да тај правац,
без обзира на земље кроз који пролази, буде под њиховом контролом.
Сада, стицајем повољних
околности, примио сам поздрав и пакет урми од
мог познаника из Истанбула, кога сам упознао као притвореника док сам
био криминалистички инспектор, који се спрема за одлазак у пензију и у вези са
тим свог будућег наследника је упутио на специјалистичко путовање са задатком
да прегледа транспортну трасу (опојне дроге хероин - моја напомена), од
Газиантепа на граници Турске са Сиријом до Истанбула, правац преко Измира и
Анкаре, затим до Софије, са краком ка Скопљу и Приштини, односно краком до
Букурешта у Румунији и правац Софија – Ниш - Бујановац, правац Ниш - Београд-Загреб – Љубљана - Милано
у Италији, као и правац Београд – Суботица –Сегедин – Будимпешта - Беч, односно
правац Љубљана – Аустрија.
Одлучио сам да овог пута
примим и поздрав и поклон у облику кутија урми, одвео сам на ручак, у један
леп мотел поред аутопута Ниш-Београд-Шид, будућег наследника мог познаника који
је и сада (мој познаник) незванични Директор Регионалног Транзитног
центра за хероин у Истанбулу, и који је овог наследника бирао 20 година
стављајући га на низ тешких проба – па када је прошао, добио је улогу онога
који снима трасу, бележи шта на њој треба мењати са правом да утиче и на избор
оних који ће надгледати делове трасе кроз поједине земље.
Било ми је интересантно да и
ја упознам тог будућег наследника, мало из радозналости, мало као остатак
нечега чиме сам се инфицирао док сам примао плату у вези послова сузбијања
кријумчарења опојних дрога.... хтео сам за себе и за читаоце мог сајта Златнибилтен.срб који је
намењен регистрованим читаоцима, да прикупим информације из прве руке, мада ме
је у суштини занимао утицај ових контролора трасе на политику у појединим
државама - Турској, Бугарској, Румунији, Македонији, Косову и Метохији, Србији,
Хрватској и Словенији.
Даље-клик на:
0 comments:
Постави коментар