Kome si se poklonio?


Коме си се поклонио?

-Молба без покајања-


Дно Батлавског језера код Приштине-Километрима дуго језеро из којег се Приштина и неколико других градова снабдевају водом - Извори малих река
 и потока су пресушили, сада се са великом жељом чекају кише које ће
спирајући земљу са осиромашеним уранијумом  тај уранијум унети у језеро
и потом и у кућне славине оних који су призивали своје пријатеље из
НАТО-а да их бомбардују, којим су за ту услугу подигли велике споменике
у центру Приштине и највећим улицама дали имена Била Клинтона,
Мадлен Олбрајт и других.

Шта се тражи то се и добије!
Веза: http://zlatnibilten.blogspot.com/2010/11/smrtovnica-za-siptare.html

Ових дана је главни муслимански свештеник на Косову и Метохији у Главној Џамији у Приштини, предводио Молебан – молили да падне киша или снег како би се напунила језера из којих се Приштина и већи део Косова и Метохије снабдева водом за пиће.
Кажу - плакао том приликом свештеник..... плакали и они којима је свештеник.... општи плач уз молбу, без покајања за дела и злочине које су чинили у последњих 100 година, не рачунајући векове пре тога.
Главни свештеник је по свему судећи доживео просветљење – његова грешна душа је, као, водила разговор са Оним којем су се сви обраћали у молби за воду...

-Записник о Одлуци поводом Молбе за помиловање:

Присутни:

*Представник - свештеник народа који је чинио и чини злочине, а да се не покаје - видљив и уплакан;

*Онај којем се уплакани свештеник обраћа - само њему видљив, којег је чуо и разумео.

*Ко ти је дозволио?
-Да рушиш храмове моје;
-Да браниш другима да ми се моле;
-Да убијаш слуге моје;
-Да отимаш оно што сам другима дао;
-Да се понашаш као да постоји неки други Газда свега на Небу и на Земљи – а само сам ја Газда, ја сам Вечити, ја немам ни почетка ни краја, а све вас стварам од онога што од мене отпадне, па како сам штедљив ја то просејем јер би се од тог могао неко добар од вас створити и имати корист од тога што је са мене отпало....
Даље-клик на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta