Slovo kao bomba!


Слово као бомба!

-Златна врата пронађена!-

(Лекција за војнике Организације «Команда-540»)


Човек који ме повремено посећује од 1997.г., увек када он то одлучи, о којем не знам ништа што је уобичајено да се зна о људима са којим се контактира – име презиме, адреса, како га дозвати, када ће опет доћи, појавио се јуче код мене, необично весео и са изгледом убеђености да ће овог пута баш да ме изненади…. Док сам се трудио да будем добар домаћин, мој «Монах без манастира», како ја овог мог драгог госта називам, са чим се сложио - о разговору са њима има више наслова на блогу Златни Билтен - започео је причу коју вам стављам на увид.
Ова прича је прича коју пишем 24 часа од његовог одласка, када сам се сабрао до мере да по сећању могу да је репродукујем и она је  текла овако:

«
Ево ме опет, био сам код тебе на дан Команданта, Св. Арханђела Михајла, али ево ме и данас, зашто данас, схватићеш сутра, сутра ћеш бити у ситуацији да примениш твоје знање о бомбама, мада је ово Бомба какву ниси видео, нити ју је било ко да сада видео и описао, чак ни њени чувари, јер се двоуме како да је опишу иако им је све познато и иако су имали године на располагању да је разгледају.
Тако је то уређено, ни Библију није писао Бог, он је људима и својим Помоћницима оставио «Сликовницу» а они се трудили да је опишу, колико се ко трудио у томе и колико је коме дозвољено да види, толико је та «Сликовница» верније описана – због тога и извесне разлике у Јеванђељима која познајемо, јер ни ученици једног учитеља нису истих моћи ни способности! Јер способност је заправо моћ.

Даље-клик на: 

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta