Zimski gromovi!



Зимски громови!

-Неуобичајено, али се догађа-


Веза: Наслов на Зл. Билтену из фебруара 2011.г.


Моји познаници и људи које сам само успутно упознао, притисли ме да причамо «о овоме», мислећи на ово што нам је стигло, а ја о свему причао у фебруару 2011.г. – био сам у дилеми шта да учиним, да опет објашњавам, да показујем лепе слике слепима, или пуштам музику глувима, да указујем мојим већ скоро пропалим познаницима, бизнисменима и «бизнисменима» да морају испочетка, па докле стигну јер сви сада имају по 23 година живота више у односу на време када им је С. Милошевић омогућио те бизнисе..... понекада сам био некако и љутит, а то ми се врло ретко догађа, па сам све одложио за после Светог Луке (31.10.) када бих ваљда могао себе натерати да поновим оно што сам рекао пре 44 месеца, и по обичају, ненадано, али на моју велику радост, моје дилеме су се распршиле као магла на јутарњем сунцу.
Изненада по киши, «неким својим послом» овог пута стварно на кратко, обрадовала ме посета мог «Монах без манастира» - то је онај који се појави баш када треба.

Стресао кишу са кабанице, сео поред шпорета на троножац, хтео овог пута и чај, мало ми причао о свакодневним његовим сељачким пословима – то је био као неки увод, а потом ме упитао због чега сам љутит и у дилеми, па не чекајући моје било какво оправдање или одговор, наставио:

«Знам, и ја бих можда био такав, и некада сам западао у таква стања духа, сада ми се то већ одавно не догађа, доста си се намучио, доста си труда уложио да објасниш, доста их је и читало то што си писао, доста их је упознато и са оним што смо ти дозволили да обнародујеш – видиш и сам да је то сваким даном све актуелније у читавом свету, сви читају и упоређују, страхују, људски је то, а бандити страхују од онога шта их чека – не треба да пишеш ништа ново у вези «овога» што се врло приближило.
Упути их, оне који се интересују и траже од тебе да пред ћораву кокошку поново бацаш зрна – немој, у твојој причи од пре 44 месеца рекао си све.

Све си рекао и за оне у Русији, Америци, Кини, оним отмичарима из ЕУ.... одмарај се, греј се и гледај – знам да ти себи не дозвољаваш често нека уживања кроз нерад и неактивност, али седи и уживај у непосредној спознаји да се све догађа како су неки од људи тражили, јер су се њихова тражења поклопила са информацијама из много других извора.

Знам шта планираш са Командом-540, знам шта планираш са Братством «Срб и ја» - иде ти то добро, мада би ти мало брже..... гледај колико је мала сва сила у односу на Онога који је једини Креатор и који једини о свему одлучује, па уживај у сазнању да се од Постања ништа није променило. Кога занимају детаљи нека кликне на 

Одох ја и за доделу Заветних Легитимација гледаћу да дођем, али ћу ако се то не догоди бити у току свега што чиниш.»
Док сам размишљао како да му се захвалим, већ се изгубио из мог видокруга.

Одлучио сам да га послушам, а и као бих друкчије, све који сте у било каквој дилеми, у страху од ових «Зимских Громова», упућујем на

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб


Постављено 17.10.2013.г. у 12,50 ч

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta