Živi, a mrtvi!


Живи, а мртви!

-Муке по Призренцу-

Веза: Наслов на Златном Билтену


Мој измишљени разговор са Ивицом
 Дачићем, од синоћ:


Онда су овако обећавали........

foto: fonet
Овако сада изгледају - то су они који су се веома
гласно веселили после избора у мају 2012., а сада морају да
положе  рачуне, по Уговору са народом, који стално помињу......


*Стиже олуја, Призренац, шта ћеш сада.....

-Ја нисам само ја, мене морате да гледате као на државу, јер ја је представљам и сви они који нападају мене нека се добро замисле колико тиме чине штете нашој држави! Ово је компромитација из политичких разлога, која неће довести до онога што се жели – да ја дам оставку, да падне Влада Србије, да се неком извиним, да ме моја СПС смени са места онога који је заменио Милошевића!
Добро, па пола Београда је контактирало са тим због којег ме нападају - па контакти са њим(а) су били ствар престижа, он је био наш Раскољников, са њима су се желели дружити сви који иоле нешто значе у овом граду и овој држави и сада сам само ја погрешио због тог дружења!

Молим Вас, па постоје специјализоване службе које су требале да ме чувају од контаката са онима који се баве кријумчарењем опојних дрога, имам и свог Специјалног саветника за безбедност којег сам сада преименовао у Саветника за Националну безбедност - он је мој најблискији сарадник, друг и пријатељ, ја њега не кривим за било шта, али ме ни он није упозоравао на опасност од контаката због којих ме сада прозивају, ја од њега нисам ни очекивао да он сазна са ким не треба да се дружим, човек није полицајац, није ни обавештајац, нема ни завршене школе те врсте, али је он био, и јесте, на позицији која је подразумевала да буде о свему обавештаван - сада видим да ни ОН није обавештаван, да им је и ОН био сумњив!
Чујте, сумњив обичним полицајцима министар полиције и његов Специјални саветник, и то оним којим смо ми постављали све биране начелнике..... значи ли то да смо погрешили?
Не, они су се прихватили тог посла и они одговарају за исти, што бих ја и мој саветник Тончев, одговарали за несавесне полицајце, за неваспитане полицајце, за оне који не поштују хијерархију, па није полиција добровољна организацаија, у њој се зна ко коси ко воду носи..... и нико не напада такве полицајце..... до душе ни ја им ништа не чиним, а ја сам једини који могу да их посмењујем, уствари то је посао директора полиције, али ја сам надређен и њему, ја сам надређен и УДБИ (БИА) јер сам ја и Председник Владе и они су ми непосредно подређени. Где су сада Јовица Станишић и Радомир Марковић ... не, не, они су били мало раније, па ја сада и не знам који ми је тај који ми одговара за рад УДБЕ!

Шта се ово догађа у Србији? Ко врши сталне државне ударе, прво невидљиве потом их чине видљивим – шта сам ја у овој држави?
Јесам ли ја премијер или мафијаш, друг мафијаша, ко влада овом земљом, каква је ово земља и какав је ово народ.... свуда около и у свету немири, демонстрације, побуне, разбијање излога, овде ред и мир, сви задовољни, јесам ли ја будан или сањам, па ја рачунам да је тај ред и мир мој успех, није ли ово све једно велико позориште у којем публика гледа мене и Тончева како глумимо премијера, министра и Специјалног саветника за Националну безбедност, па када се завеса спусти свако оде својој кући...

Да ли ја сањам када испред мене стоји постројена жандармеријска јединица, када ми се додворују новинарке, играчице и певачице, када ми се клањају они којим нисам ни до рамена, шта је ово, има ли неког да ми објасни, где је Славица (Дејановић-Ђукић), она је због себе ишла на тај факултет, да ли она уме да ми објасни да ли је ово све сан или јава????

*«Твоје грађевине од магле, Бог руши благим поветарцем!»
«Када се почнеш понашати као да си неко, Бог ће обзнанити да си нико!»

-Како да сам нико, како грађевина од магле, како када сам ја позван директно код Обаме, председника Америке, води ме Вук Јеремић, обећао сам му високу функцију у СПС за то протежирање, отац му је био високи партијски функционер код Милошевића, па да се и он упише у праву партију - он може, он је Председник Генералне скупштине УН, и он може да му (Обами) приђе на рукохват, и ја ћу то да искористим, затражићу заштиту од Обаме, ја нисам Милошевић који је, када је остао у четири ока са Билом Клинтоном, уместо да га пита нешто паметно рекао «Председниче, и Ви и ја знамо да Ли Освалд није убио Кенедија!» после чега је био избачен из Овалног Кабинета и прилика да се он лично спасе, а преко њега и Србија, улудо је утрошена – не, ја ћу питати шта њима треба у Србији, од Србије, шта треба да урадим са оваквим поквареним народом – Србима, који годинама блену у исту позоришну представу, аплаудирају ми када у себе посумњам, изађу на изборе па ме заокружују, не буне се, не протестују, када ме подржава Синдикат полиције, који се никада није огласио осим да тражи веће плате – ја сам им дао по 100 евра месечно на плату и ево их - само преду, ове будале, ови који су недисциплиновани па су ме пратили, они су сигурно заврбовани од Руса, Американцама ово у Србији одговара, а онај који ради за Русе је свакако непријатељ, шта ми имамо са њима, па они нас никада нису, чак, ни бомбардовали!
За разлику од Американаца, Немаца, Енглеза, Француза, који не гледају равнодушно на збивања овде, који не дозвољавају да ми баш застранимо, некада изазову нереде, некада ратове, некада нас директно бомбардују - па који родитељ не грди и не повуче своје дете за уво – сваки који воли дете он га и грди, и саветује и моли и бије, у крајњем, а све зато што га воли!
Русима је свеједно шта се овде догађа, не грде нас, заступају нас око Косова у мери да се доводе у питање и моји потписи на преговорима са Хашимом Тачијем, они не дају Косово Шиптарима, чуј њима је више стало до Косова него мени који сам рођен у старом србском царском граду – у Призрену, на Косову!
Они нам помажу, дају кредите, дају за буџет, довозе авионе да нам гасе пожаре..... одобравају нам свакаква поступања и тиме показују да им  до нас није ни стало - да јесте, па нашли би потребан новац да нас и они бар једном бомбардују!
Која је то сила, која је то, још кажу пријатељска, земља, која нас никада није бомбардовала?!
То вам је исто као када би ме овај Ивица Тончев, мој друг, пријатељ, брат и саветник, саветовао лепо и разложно, као када би ми сипао хладну воду да се умијем – не, он је прави пријатељ и мој и пријатељ овог народа и државе!

Наравно, он ме (Тончев) упознаје са бизнисменима, са светским људима, он ме челичи, он ме ставља у различите ситуације да видим у чему се све један човек и државник може наћи – мало сам се уплашио оволике фрке, али смо ноћас о томе дуго разговарали, и рекао је:

«Хе, Шефе, што се, бре плашиш, свако чудо за три дана, нека онај беболики Ружић сваки дан плаши народ да су хтели да изведу Државни удар, уплашиће се сви, ти ћеш за то време код Обаму, па види са њега, види шта му још треба, нека се слика са тебе, и ко сме да те такне?» - зна мој брат Тончев овај народ, ко да је он Србин а не ја, зна брат Бугарин нас Србе, мало ли смо са њима имали окршаја кроз Историју.... зна како дишемо, и има оно што ја немам - велико стрпљење, он ти може данима да седи са неким друштвом, да не долази у кабинет и Национална безбедност не трпи!

*»Анђели певају видећи душу да испуњава 
шта јој је речено и помажу јој – колико смеју!»

-Е, сада и они, мислим на те Анђеле, какав бих ја требао да будем па да они певају, па нисам ја Калуђер па да се додворујем тим Анђелима, ако их уопште има, да би они певали – па мени је лепо када ја певам, и певам када год имам прилику, а чујем  ја неке песме стално, сад да ли су то ти Анђели, ја не знам........ Тончев каже да се не треба тиме замарати, каже ми:

«Бре, Шефе, завршио си факултет, па зар ја, грађевински радник, да те учим......Шефе, просто је, нема два живота, па да се један живи како се свиђа тим Анђелима који би певали ако би ти био гоља, без пара, кола, кућа, жена, безброј кумова, ако би био скроман и задовољан, а други живот да се живи овако како ми живимо – живот је један и свако се опредељује, Шефе, боље је живети један дан као Лав него цео век као миш!
Не плаши се, види то са Обаму и све ће бити у реду – ће посмењујемо ти из Криминалистичку, неке на терен, прегледаћу команданти Жандармерије, и кој нам шта може?
Не брини, ови што с научили на позориште - Срби, нису они опасни, овим из полицијски синдикат смо дали службени «Ауди-8», дневнице, не раде ништа али обилазе Србију и раде за нас..... ту смо погодили у центар, јел оћеш да им јавим да ти масовно дају подршку, оћеш ли митинг, јеба га Шефе, кажи, бре, шта оћеш, немој да те тако гледам, јел може да ми падне на памет да узмем овај дипломатски пасош  да се вратим у Беч, свом основном бизнису.... а нема потребе, и ја волим да паркирам «Ауди» пред вратима «Хајата» и нико реч да ми каже, сви ћуте, провлаче се поред мене, знам  да се ту не паркира, али кој ми шта сме.... а што су набавили нове конобарице, ајде вечерас да одемо тамо у Бизнис клуб, не губимо време, ако нас тамо не буду виђали, помислиће да смо се уплашили или да је било нешта лошо у овоме што смо контактирали са Дарком Шарићем и овим његовим, па са ким ја као Саветник за Националну безбедност, и ти као министар, да контактирамо, са ложачем котлова на броду којим се вози дрога – са њима, бре, нека контактирају ови који су као неки инспектори полиције, који су завршили полицијске школе и факултете и раде за 700 евра месечно, ми према себе, ми са главом, и ми им, бре Шефе, додељујемо места, плате и чинове, шта има везе и ако си у праву, ако је све ово једно велико позориште – само нека траје још двадесет година и после ће видимо.....
Ivica Tončev, foto zorana jevtić
"Шефе, Тито, ти и ја.........., кој нам шта може?!"
Дачићев Специјални саветник за
Националну безбедност  Ивица Тончев
__________________________

Допуна: Јуче, 12.2.2013.г. у 12,58 на мобилни број телефона Ивице Тончева, послао сам следећу СМС поруку:

"Поздрав од Драгољуба Татомировића! 
Госп. Тончев, ја сам пре 27 месеци отворио блог-електронске новине Златни Билтен-сваког дана га директно чита 200-250 читалаца., а препричавањем се тај број пење на хиљаде - видим да те нападају сви који су ћутали када сам о теби и Дачићу писао само ја, па ти сада нудим простор да изјавиш, објасниш, демантујеш, даш мени интервју - ово зато што ја против тебе  и Дачића немам ништа  лично против, већ само као човек из струке у којој сте ви аматери.  
Ако те ово занима, јави ми се ради договора. Д. Татомировић"

Допуњено 13.2.2013.г. у 12,30 ч, а господин Тончев се није
 огласио - штета за њега!
___________________________________________

*«И мисли су дела, зар мислиш да се од Бога нешто може сакрити – а само је Он битан?!»

-Ја се од Бога и не кријем, шта ми тај Ваш бог може, може ли он да ме смени, да ме притвори, осуди на затвор, на одузимање имовине, шта он може? Мени је важнији Александар Вучић, Динкић, Палма – наравно и Ружић и Бајатовић, и Славица, и Лале Секулић који је пристао да глуми лудака како се његова сведочења о пљачкама не би уважила.... имате ли Ви за мене савет шта са овим са којима сам освојио «Пећину» у којој има и злата и пара и свега што се може пожелети, а да то не изгубим.... да ли је довољно ово стављање на располагање Американцима, то ми Ви кажите....

*Призренац, тежак си ми случај за ресоцијализацију, али је могуће предузети неке мере – да оставимо за када се вратиш из Америке, па ако те на повратку, на Сурчину, не сачека једно од радних возила оних којима си министар и не одвезете у ЦЗ (Окружни затвор у Београду), пробаћемо – нико ти не може гарантовати ресоцијализацију, а ја ти гарантујем Истину, првенствено ово око позоришта, око овога да ли сањаш или си будан..... и наравно око Руса који су шкрти на бомбе - радије дају милијарде долара него 50-100 бомби да баце где треба.

Дотле ће се знати и све што се тиче одлуке Руса и Американаца око Србије – ти знаш да се Свет поново дели, враћају се на стари биполарни свет, један иде под Русе, други под Американце, план им је да им се у Србији интереси спајају, да ми будемо лепак, отуда и Јужни Ток, отуда у кредити од Азербејџана који се ставио под кишобран Америке, тада ћу ти испричати шта ми је рекао Бери Мур, Шеф ЦИЕ за Балкан, 1994.г. да ти буде што-шта јасније, углавном да знаш да су се овако договорили.

Да си читао шта сам писао у последњих 27 месеци знао би и оно што сада не знаш па би слушао још понеког – мало је теби, таквом, један саветник!
Али, Ивица Тончев заслужује сваку честитку за своју улогу, која се додиривала са твојом! Није завршио факултет, не кажем да није набавио диплому, овде је то постала пракса, набавка дипломе као куповина обрасца за нешто, у књижари – има све своју цену, али има животног искуства и добар је радник својих газда, ма ко да су они, и било да су из Србије, или из иностранства.

Нека ти не пада на памет да тражиш било где скровиште – не може човек од себе да побегне!

Збогом или довиђења, како ти одлучиш!

Драгољуб


Постављено 06.2.2013.г. у 14,40 ч 

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta