Naši zapadni partneri!


Наши западни партнери! 

-Овако говори Русија-

Веза: Наслов «Када «мали Срби» постану 
                        значајни за   Русију?»

Од 2000.г. у више прилика од наше браће, (ми и даље тако мислимо, мада ми је то све мање јасно) Руса, на различитим државним, управним и привредним функцијама на моју опаску «Да Русе волимо јер нас они, за сада, за разлику од Америке, још нису директно бомбардовали!» чујем одговор и прекор –«како је то доста сложена ствар, у питању је тада био (Ј)Елцин – Борис Јељцин, који није био патриота и није много марио за Србе.... а сада је ситуација многo боља».
Ја наставим причом о руском одласку са Косова међу првима, пошто су пре одласка, они једини од свих КФОР-ваца, директно пуцали и убили  три Србина када се нису зауставили на њихову наредбу, а имали су пушку у рукама - све по правилима службе.
Била је то чувена Тулска Гардијска бригада руске војске!

Она која није смела да помакне два препречена комбија које су Шиптари поставили као блокаду кретања њихових борбених возила, код Глоговца.

Онда ми се, са набораним лицем, дају одговори «да су они једном због Срба ушли у рат и претрпели велике губитке (Први Светски рат - Цар Николај Романов) и да то више себи не могу да дозволе». После тога «Да се они не могу због Срба свађати са својим западним партнерима», а на одговор да су Срби платили у новцу њихово напредовање од Београда до Берлина 1944.г., одмахују руком као да је то небитно и нетачно, онда ја покажем документ, а они побегну на друге теме.

Тако 2000.г., тако 2005., тако 2011.г. и тако и сада на очајнички покушај Срба са севера Косова који су, да би скренули пажњу на своју муку, упутили позив «Великој Мајци Русији» да их прими у своје држављане -  и данас цео дан (опет!) вест да су Руси свесни њиховог тешког положаја, али да се Москва неће због њих свађати са НАТО пактом нити са Београдом, који их је, како би рекао наш брат Конузин, већ испоручио Шиптарима, питајући «Има ли у Београду Срба?» 
Шта је то 100.000 Срба?! У односу на СТО-ништа вала!

Нема вам браћо Срби са Косова никакве наде у помоћ Русије - то су они исти који су први напустили Косово иако су пре тога држали Србију у заблуди да су нам нека врста заштите - ко не верује нека баци и површан поглед у Мемоаре Бориса Јељцина - они нас само извлаче по потреби да се нађу за столом код оних који их иначе, сасвим оправдано, за тај сто више не позивају! Чим их позову, чим ставе ноге под астал, они на Србе забораве! Имајте то на уму, имајмо то на уму! Показали су се као лоши савезници - укупно сагледавано!

Воле браћа Руси да нам буду гости у нашим кућама и становима, воле, а ко не би волео, да буду дочекани као пријатељи и браћа, али.... никада ме нико од тих Руса није позвао у госте - многи живе у Београду, никада ме нико није ни успутно позвао у Москву, никада ми ниједан Рус у Београду није платио ни један сок да узврати на мојих неколико плаћања.

Хтео пре 7-8 година руски конзул из Београда, који ми се јавио тражећи неке стручне књиге за њихове полицијске школе, да се на силу самопозове да ми дође у госте, а да моја супруга спреми сарму коју он тако воли.... да дође са супругом, да се дружимо, па браћа смо!

После бомбардовања Србије, 1999.г. Кина је примљена у СТО (Светска Трговинска Организација) и тиме јој је плаћено за ћутање на НАТО злочине над Србијом, потом су Кина и Русија ћутали на поновљени «србски» сценарио у Либији, све очекујући део колача у либијској нафти - који наравно, нису добили, а ове године, верујем сасвим случајно, после ћутања на злочин над Либијом, тачније у децембру 2011. Русија ће, после 18 година послушности и ћутања на недела Америке и ЕУ, бити примељена у ту СТО!

Руси се радују, кажу морају с навикавати на потпуно друкчији живот - и треба, треба браћо Руси - добијате свилен гајтан, ако не знате, то је свилен гајтан које су турске паше или сулатни слали онима који су требали да се обесе сами, а да им буде удобно, да их не нажуља, да на врату нема огуљотина, да буду лепи као мртваци!

Неки, прави и паметни Руси, упозоравају да ће вам угасити индустрију широке потрошње, да ће стати ауто индустрија у погонима који запошљавају руске раднике, јер ће они бити угашени, запослиће се радници ЕУ, а вама ће испоручивати возила по царинама од 5-7,5 %.

Да сте били бар мало већи патриоти од србских руководилаца, могли сте то видети на малом узорку, на Србији!  

Нисте, гурајте тако, па ћете догодине долазити овде не ради куповине хране, већ ради рада за храну - ја сам за вас предвидео место: за два милиона Грка, два милиона Немаца и за вас - три милиона Руса!

А ви се радујте уласку у СТО!

Одбијајте да се ангажујете око Србије, сада у предвечерје уласка у СТО!

Ћутите исто као и Кина 1999.г. као и Русија од 1991.г. и даље... 

Али..... на Русију се чека само до Нове 2012.г.
 - Бог све сам удеси, ја нисам знао како ће Русија бити кажњена а биће, исто као и све остале јер је она обухваћена истим косиром који је задржаван само због слабости неких Срба, чије се молбе испуњавају, па су молили да се на њих (Русе) сачека, да им се да још мало времена за размишљање.

Не вреди, нека иду куда и остали, нека иду куда и њихови западни партнери!

Од мене је тражено, у обичном кућном разговору, да се изјасним да ли више волим Америку или Русију - рекао сам да највише волим Србију! Био је то погрешан одговор - очекивали су да ја на прво место ставим Русију, па ваљда њихове западне партнере, па Србију.....

Ето, браћо Руси, и вама се пресуди по мери вашег односа према Србима и Србији - понови се још и сада да сви Срби виде!

Јер, ми Срби смо сажаљиви, заборавни, не меримо само по механичком или електронском кантару, меримо и по срцу у којем станује душа.... требало би и да вас тако осуђене на пропаст и жалимо.... ја ћу бити неутралан, упозоравани сте на време, чекани више од других, гледало вам се кроз прсте, имао се у виду број од 110 милиона Руса/Раса који су главом платили долазак комунизма у Русију, од 1917-1956.г.

Али.... не вреди, ви хоћете у пропаст! И ми се више за вас нећемо молити - мислим на неке од Срба којим се молбе испуњавају. Пресуђено је!

Срећна вам СТО!


Бог са нама – Пристани Боже!


Драгољуб


Постављено 15.11.2011.г. у 19,40 ч.

2 comments:

Aleksa 6. јануар 2013. 03:01  

Dragi Dragoljube želim vam srećnu predstojecu Srpsku novu godinu, kao i Božić,Vama i Vašima kao sebi i svojima da želim.
Ne bih želeo, da se uvredite ali bih molio da što ste napisali o Svetom Savi i Svetom Simeonu objasnite (pojasnite), jer meni licno nije najjasnije a stvara mi gorak ukus. Kao poslednja generacija pionira a prva učeći o Svetom Savi, ja sam učen ili sam tako shvatio da od loze Nemanjica počinje širenje hrišćanstva a ne pocetak Srpske istorije.
Sve najbolje u 2013
Aleksandar Patković

Zlatni bilten 6. јануар 2013. 15:10  

Одговор Д. Татомировића на Александар Патковић:
Поштовани брате Александре, најсрдачније захваљујем
за честитке које сте ми упутили - захваљујем и узвраћам са Богић-Божић,Сарабејац Риста се роди!
У вези наших светаца Саве и оца му Немање: И мени је било тешко да напишем што сам о њима написао у наведеном наслову али никако друкчије нисам могао јер су они ти коју су нашу стару веру Богумилску затирали не објашњењима већ сабљом! Они су ту нашу веру затирали, а Еписком Николај Велимировић је, пошто се права вера не може уништити, ту Богумилску претворио у Богомољачки Народни верски покрет који је СПЦ подржавала - ми Срби, Сарбејсци,Сурби, Сораби, Серби и још много назива који се на нас односе, имали смо своју ТРИГЛАВ веру (Споменик у Шћећину) која није ништа друго до основа за садашњу хришћанску веру, која је такође послужила да се наша стара вера, најстарија вера, као и језик и сам народ и његова историја, затре и да тако изгубимо првенство међу народима и будемо најцрњи како нас сада ти из нових вера приказују. Сава и Немања су то искористили и за своје интересе видети моје размишљање у наслову "Светац-да ли је то наследно?" и имати у виду све оно што наша садашња СПЦ прикрива у истом циљу. Кажем, жао ми је, али се чињенице морају сагледавати и логички а не само онако како нам то црква сервира. Желим Ти свако добро, не љутим се, не сматрам себе ни паметним ни да сам у праву, чим ме неко другим аргументима убеди у супротно, приклонићу се тој аргументованој истини.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta