Vredi li ovo bilo čega?



Вреди ли све ово било чега?

-Питам се, питам вас-

Гледам  и себе, па као да сам политичар, као неки од ових који су «прислушкивани» у наслову «Рок за жалбу-трајан!», питам се да ли је вредело да ја за две године напишем 400 наслова, да то прочита више од 100.000 читалаца и да се никако не можемо договорити, бар нас 100-200, по двоје-троје из сваке општине и сваког округа, да ризикујемо по својих 100 евра и оформимо странку која би била наша, која не би зависила о онога ко има новац, која би постала фактор-све сам покушао да објасним и стоји то тако већ две године. 
Наравно, добро би нам дошли наши из света, нпр. из Швајцарске за благајника, из Канаде и Америке за одбор за развој демократије - иначе ме наши из иностранства уверавају да за њих извесна мала сума новца коју би потрошили на ову идеју, није проблем, али је проблем поверења "јер су их до сада сви лагали, покрали паре и нестали" - ево ја им нудим да равноправно учествују, да располажу својим новцем, а ја немам где да побегнем, стално сам ту у Београду и околини до 100 км. и о себи сам написао ама баш све, што ови који сумњају не чине ни када ми се јављају одвојено, мимо наслова који их занима. Изволите, браћо Срби! 
Немојте нас само критиковати, учествујте, да видимо како би ви решили ово што све нас мучи и због чега сте отишли из Србије па се нећкате да се вратити....ево, спремајте Србију и по вашим идејама. 

Имао сам прво идеју да кренем са 1000, потом са 150 људи, из Србије који би прошли извесну обуку – не иде: Срби не дају паре, или их немају!

Сада се питам има ли нас по двоје-троје из сваког округа и сваке општине, то му је око 400-600 који би се без ангажовања државе, полиције, постојећих странака, договорили и састали у неком месту, у нечијој кући или у закупљеном простору у Србији, платили тај простор платили свој ручак, платили своје трошкове доласка у то договорено место и ту озваничили странку и почели да радимо.

Ево и податка који нисам до сада износио: Пунктови у окрузима и општинама ће се бавити извесном делатношћу која ће омогућавати самофинансирање свих активности и накнаду за утрошено време оних који би руководили тим пунктом!

*Има ли нас у Србији 400-600?
*Који имамо по 100 Евра?
*Који би потрошили тих 100 Евра на овако нешто уместо на дочек нове године?
*Који су способни да се организују и довезу до договореног места?
*Који се  нису предали?
*Који се не боје никога до Бога?
*Који би хтели да постану руководиоци странке?
*Који смеју себи да изађу на мегдан?

Чекам вас!

Свако добро од Д. Татомировића

___________________________


"Рок за жалбу – трајан!

-Да ли је вредело?-


Прислушкивани разговори из Канцеларије за жалбе:"



Ево садржаја коментара и одговора на коментар-они су били основа да се ја упитам. Хоћете ли се и ви, можда, запитати?
___________________________


Златко Матић: Поштовање господине Татомировићу, доста људи са којима се дружим и виђам има сличне ставове као Ви, само што нико не сме да их изнесе у присуству већег броја људи. Поготово се не усуђује(мо) да их објави(мо). Да ли је притисак "званичне" јавности превелик или је наша храброст мала видећемо у времену које долази. Хвала Вам и нека Вас Бог чува. 


Драгољуб Татомировић: Одговор на Златко Матић: Аух, а ја мислио да је ситуација бар мало боља, није добро ако сам ја најхрабрији јер ја уопште нисам нешто посебно храбар и стално мислим да од мене има много храбријих, паметнијих, образованијих, бољих верника и бољих људи..... не бојте се браћо Срби, не бојте се никога до Бога, износимо своја мишљења о свему и свакоме ко се бави неким јавним послом, наравно без вређања било које врсте на личном плану,а уосталом:Чему живот проведен у страху?! Јављајте се, предлажите и знајте већ две године овде стоји мој предлог за организацију странке која не би зависила од неког ко има новац. Скупимо се бар по двојица-тројица, по две-три, из сваког округа и сваке општине, потрошимо по 100 евра, па озваничимо странку и кренимо! Да смо то учинили пре две године сада у марту би ми било политички фактор-није касно, јавите се са предлогом места састанка, ако неко има одговарајућу домаћинску кућу да се у њој скупимо.... ја имам стан у који може да стане 10 људи и не бежим ни од те варијанте... предлажите, план омогућава рад са мало трошкова, да користимо интернет, затворићемо систем информисања за чланове, направити све како треба, али ја то не могу сам. Свако добро жели Вам Драгољуб Татомировић.
______________________________________


Др Драгољуб Татомировић
Доктор права –криминолог и теозоф

Постављено 25.12.2012.г. у 12,30 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta