Zaključano - ključ je kod nas!



Закључано - кључ је код нас!

-Позив пред мрак-


Веза: Досадашњи наслови на Зл. Билтену и Србијачи
          као и документа о организовању странке 
          «Србија Јача»


Намењено:

Свим читаоцима, осим оних које познајем лично, а имају у различитим «Ћуповима» више од по милион евра,  који се не могу појавити као дародавци под својим именом већ само као анонимни који се раскусуравају са самим Господом и на овакав начин, као и осим оних који раде за било коју домаћу или страну обавештајну службу - они и ја знамо о којим се службама ради и  циљевима који се желе постићи и њиховим непосредним ангажовањем.  

Више читалаца ме је питало «Када ће нови наслов?» - па ево и одговора: Нема ништа што се већ на неки начин не налази у једном од више од 320 наслова. Знате и сами да је то тако – сваког дана се испуњава стандардна квота читалаца од око 150 са уобичајених 40-50 нових у току дана. Задовољан сам бројем читалаца, нисам задовољан учешћем у животу Блога и Сајта, али исказујем разумевање и за такав став - ко колико сме толико и може!
Двери (врата) су се закључала, кључ је код нас, па лупање на таква врата нема смисла!

На основу 320 наслова и протока од 23 месеца, слободан сам да констатујем:

Свет је, укупно гледано, доведен на ивицу Понора – више није битно о каквом се ситему власти ради, о боји коже, религији, о традицији и моралним вредностима.... вековима је слушан онај који нас је својим детаљним и лукавим планом довео до места на којем се налазимо.
Сви смо у врло сличној позицији – сви дугују неком «Невидљивом» преваранту који нам је САМО ПРЕДЛАГАО – избор је био увек само наш!
И сада су и избор и кључ у нашим рукама.

Ми у Србији од 1941.г. бирамо Зло! И пре тога су Срби - кумови своју лојалност окупатору доказивали слањем глава својих кумова који су се бунили против одређених окупатора - и недавно нам се то догодило! Ми бирали оне који су главама својих кумова потврђивали лојалност непријатељима Срба и Србије.

Зло смо изабрали 1941., 1944. и увек и редом, закључно са 2012.г.!

Наше последње Зло је старо више од 200 година и оно се види у нашем схватању ПРАВДЕ, ИСТИНЕ, ПОШТЕЊА, оно се огледа у сваком смеру циља којем тежимо.... ми не осуђујемо ЛАЖ – ми гледамо да од тог сваког појединачног Зла имамо што већу корист, или бар што мању штету!

Такви смо као деде и бабе, као тате и маме, као супружници, као учитељице и васпитачице, као професори, као судије и тужиоци, као министри и државни чиновници – Двери (врата) су се затворила!

У Србији Народни покрет «Двери» не може да плати 30.000 Евра за успостављање сопствене инфраструктуре  за догађаје који следе и у којим би он хтео да преузме озбиљну улогу. Такав покрет не може у 157 општинских и 26 окружних административних центара из којих се управља Србијом – у 183 административна пункта - да придобије по једног Србина вољног и моћног да у спасавање Србије уложи бар 200 Евра! Сви од неког другог очекују неке донације, као да постоји права безусловна и бесповратна донација!

Нас Срба има око 7 милиона а то је на седам места по хиљаду хиљада! И од тих седам пута по хиљаду хиљада нема нас бар 1.000 појединаца спремних да за спас Србије приложе по 100 или по 1.000 Евра, не можемо да скупимо 100.000 или један  милион Евра, како би се потоњом активношћу самофинансирали! Иако су у питању ВРАТИВА и НАСЛЕЂУЈУЋА средства.

Ево, ја се нудим да својих 1.000 Евра које сам уштедео, уложим у фонд за спасавање Србије – то је сума за један одлазак на 10 дана на нечије море, на неку свадбу, на неко весеље... у неку кафану...... хоће ли неко да ми се придружи?

Не треба ми никакав капитал, чин, функција - све што сам некада желео, био сам!


Нудим целовит Пројект спасавања Србије, ту вам је свима на дохват ока већ више од 15 месеци, легитимишем се већ 23 месеца са преко 300 наслова – има ли 1.000 заинтересованих за спасавање Србије, Срба и свих оних који Србију сматрају својом отаџбином??

Има ли између вас више од 100.000 читалаца Златног Билтена и Србијаче, бар 1.000 који би ми се прикључили, појачали моју вољу и снагу за 1000 пута да учиним оно што сам не могу?

Има ли нас, за почетак, 1.000 – да скупимо 100.000 или цео милион евра, да се потом ширимо и будемо спремни за време када ово, ускоро, све падне?

Има ли неко ко за себе има разлога да мисли да за ово окупљање испуњава услове макар колико то ја испуњавам, да понуди своју кућу или двориште, свој хотел или ресторан у којем би се окупили и организовали за самоспасавање себе и Србије - да то буде без зараде већ ради будуће славе и приче! Или, да ли имате некога ко је спреман на тако нешто.

Да ли смо већ сведени на меру мању од 1.000 војника који би се борили за Србију и који би се са истим циљем скупили на једном месту?

Ако јесмо – амин за све нас!

Ако  нисмо - испод овог позива - апела, дајите коментаре и мишљења, да сви све виде, па на посао!

Драгољуб Татомировић

Доктор права – теозоф


Постављено 29.9.2012.г. у 15,30 ч.

4 comments:

Zlatni bilten 30. септембар 2012. 14:15  

Драги моји - ви који читате Златни Билтен: Јесте, синоћ су ме њих неколико звали телефоном и обавестили о својој спремности да се ангажују - захваљујем им и бићемо поводом тога у контакту, али вас све молим да своје идеје, мишљења или предлоге исписујете испод овог наслова, да то буде свима видљиво, да охрабрује и друге и да онима који чувају овакву Србију буде лако да уз моје име додају и ваша имена као имена оних који би могли да угрозе овакав укупни амбијент у Србији.
Не љутим се и не чудим се што нико ни ред није исписао - ко колико сме толико и може! Свако добро вам жели - Д. Татомировић

Zlatni bilten 3. октобар 2012. 22:30  

Копија коментара г. Ивана Макевића постављена испод наслова на сајту "Србијача":

Иван Макевић, Брате Драгољубе, из наших разговора Ти знаш да сам рад и спреман да помогнем не зарад личне славе и промоције него зарад наше деце и Србије. Од мене имаш 1000 еура одмах, сад и опет када затреба. Знаш да сањам добитак на лутрији за спас Србије, играм редовно не иде за сада... Дајем 1000 еура и сву своју стручну помоћ за бољу Србију. Ајмо браћо и сестре да дигнемо Србију из блата, сигуран да можемо и да није неки велики посао.

e-vala-svasta 5. новембар 2012. 11:51  

Здраво Драгољубе

Поштујем твој рад и твоју искреност и читам доста често твоје текстове, слажем се са 99% овде написаног. Што се донација тиче, није питање воље већ начина. Под овим мислим на следеће факторе:

1. Транспарентност, сваки донатор у сваком тренутку мора да зна тренутно стање буџета и план потрошње истог, без тога нема поверења а без поверења нема ни "посла". Резултати морају бити уочљиви.

2. Конкретан план и програм акције у наредних бар годину до две дана као и механизми мерења успеха, шта и колико је постигнуто од договореног и којом брзином се напредује, јесмо'л спремни и ако нисмо када ћемо бити?

3. Доношење одлука уз потпуну сагласност свих чланова које морају бити у оквиру постављеног циља, свака сумња мора бити одстрањена на најбржи и најједноставнији могући начин. Не може н.п.р. неко да се не слаже са предложеним а да притом не поседује алтернативни предлог. Овај процес би такође морао и да се ограничи како се не би разглабало данима о неким једноставним одлукама. Тако поверење остаје нетакнуто а временом и јача.

4. Нема повлачења, нема предаје :-)

Ја сам вољан да учествујем у донацијама за препород Србије у сваком смислу а тренутно сам у могућности да то чиним само финансијски јер сам на "привременом" раду у земљи "швајцарији" па физички не бих био присутан у већини случајева на моју велику жалост.

Ето оне четри тачке горе су неке моје идеје без којих сматрам да не може бити већих успеха евентуалне акције. Види, размисли, па реци шта мислиш о томе. Ако ти треба нека оперативна помоћ стојим на располагању онолико колико сам у могућности.

Поздрав,

Милош Радосављевић

Zlatni bilten 5. новембар 2012. 19:16  

Драгољуб Татомировић-одгповор на Милош Радосављевић: Поштовани г. Радосављевићу, наравно да сам о свему о чему Ви напомињете размишљао када сам пре неколико година радио на Плану формирања странке "Србија јача" - све сам предвидео, од заклетви, благајника, рачунополагача, да у руководство странке уђу наши из иностранства, да се сви трошкови свакоме дају на увид..... знам шта се догађало свих ових година, знам како су варани наши у иностранству који су давали свој новац у доброј вери да су у питању поштене намере... зато сам све то онемогућио. Прочитајте оно што се односи на "Србија јача" и ако и даље буде нејасаноћа, ту сам да одговорим и одговарам. Мени лично новац не треба, имам га колико ми је неопходно, али странка се не може оформити и покренути без да се скупи 100.000 Евра, од тога је половина за дигитални маркетинг а остало трошкови опремања одређеног броја пунктова и неопходни трошкови друге врсте. Сума коју су ми читаоци ставили у изглед није ни 10% од ове суме, и ја сам своју намењену суму потрошио за набавку аутомобила, јер са оним што се стављало у изглед није вредело почињати. Надам се да сам Вам објаснио, прочитајте "Србија Јача" а ако има потребе јавите се и мејлом. Желим Вам свако добро. Д.Татомировић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta