Bacaj stvari-spašavaj brod!


Бацај ствари – спашавај брод!

-Шта ће све бити бачено са 
 србског брода који тоне?-

Нашим, србским, бродом, командује од поодавно наш Цар Борис Тадић - на броду су његови морнари, али и морнари његових сарадника и ортака, на броду су сада сви – он-Цар,  цареви морнари, морнари његових ортака и сами ортаци.... брод се заљуљао, вода улази кроз рупе на кориту и ако Цар хоће, а сваки цар то хоће, да спаси себе и своје најмилије, да спаси и најмилије предмете, мора донети тешку одлуку: Шта све бацити и којим редом - а бацити се мора много, ако жели да бар он добије могућност да остане сувих ногу.
Наш Цар Борис се мора у овим, по брод, опасним данима нагодити са неким од морнара на броду, са командантима тих морнара, али он се мора договарати и  са оним слободним, који су на обали,  који би да се укрцају и на такав, пробушен брод.

Одлучиће се Цар на нагодбу: Пристаће да се са брода баце сви морнари који нису из његове чете, да се баце и команданти тих, туђих, морнара, да се баце и неки из његове чете, да се баце и неки предмети за које није посебно везан, у замену да му се гарантују суве ноге и останак у његовој кабини  док се брод не притера обали када може са брода да сиђе, а да то изгледа да он са њега силази својом вољом!

И да се не објављују спискови нађених предмета у тој његовој капетанској кабини....

Ови са обале - ови што једва чекају да се укрцају и на такав брод, пристаће!

Побацаће све оно што наш цар Борис не буде много жалио, пустиће га да сувих ногу изађе са брода, потом ће из воде вадити оне побацане.... јер, требаће им оправдање како и зашто ни они не могу да рукују овим пробушеним бродом.

Питаће их како су обављали своје командне и морнарске дужности, питаће их све оно што би могло да послужи за утврђивање вредности њиховог рада - пробаће да заобиђу нашег Цара Бориса, али је то немогуће!

Он је и непосредно контактирао са нижим командантима на броду, и са неким од морнара..... и сви ће они о тим контактима, службеним и приватним, причати, додаваће што им се буде чинило да је по њих добро, а скривати оно што би се и њих  могло тицати, али је и то немогуће!

Када прича крене она иде од тог тренутка па уназад докле сећање досеже, укрштају се приче и потврђују се у детаљима различитих морнара - и то се зове проверена информација - она која је истоветна а добијена од више различитих извора.... потом ће ови који ће преузети овај брод поступити са Царем и његовим морнарима, које поваде из воде и које нађу на обали, исто као и ови који сада беже или бивају бацани са брода, исто како су они поступили са својим раније свргнутим предходником - С. Милошевићем!

Којим редоследом ће се бацати ствари и морнари?

Томислав Николић је на обали и сав устрептао да заузме командни мост брода, све у уверењу да он, иако из Крагујевца где вода и бродова нема, уме да командује пловидбом брода.... гледао је он то са обале у Бару на Јадранском мору када је радио на изградњи пруге Београд-Бар!
Учио га потом кум Војислав Шешељ како се командује бродом на сувом, учио га, чак га поставио за свог заменика али капетан никако није постао на том броду – онда је направио свој брод на којем је сувих ногу, али он хоће на овај, пробушени, србски, државни брод!

Са њим ће се Цар Борис нагодити!

Избациће са брода Дачића као конвертита - на будућем командном мосту србског брода доста је један који је издао свог команданта, ако би и Дачић био ту, то су већ два, а то је много!

Избациће Тома са морнарског списка и Велимира Илића који се надао да се укрца, поново, на тај србски брод, сада би Велимир знао да га вози још боље, али је много оних који уз Николића чекају своју шансу на Велимировом командном мосту, на који би опет...., избациће се и остали мање важни.... и брод ће, чиниће се, остати на води.

Али, много је оних који ће од Николића тражити место на броду..... попуштаће, неком да узврати, неког да задужи, пред неким да се покаже, некима да се докаже... и опет ће у србски пробушени брод улазити вода.
Николић нема мајсторе који би извукли брод на суво, окрпили га, ојачали, заштитили, усагласили оптерећење са носивошћу и потом га вратили на воду и због тога ће се одмах на лето 2012.г. видети да брод опет тоне.... и прича ће се понављати, опет нови морнари хоће на брод, опет се неки бацају у воду, све док се у једном тренутку на Пристаништу не скупе сви они који су брод платили, а он се лоше одржава, вози на празно, не доноси никакве приходе и забране том броду да пристане уз обалу већ га приморају да потоне са свим морнарима и капетанима...

Спискови су направљени: Велимир Илић се ретко виђа или помиње уз Томислава Николића, са Дачићем више нико неће, Чанку и Драшковићу, као, неки прете смрћу-што није лепо, јел те – тај Драшковић је претио само одсецањем руку у неким конкретним издајничким ситуацијама, што је тада био као патриотско понашање, а Чанак па он никог никада није хтео да убије – Та он воли да човека «обеси као керу о бандеру» – али је то било патриотски и демократски - убити човека без сечења руку и без качења о бандеру, то се у Србији никако не сме дозволити!

Портпарол србске полиције, Ивица Дачић, већ изјављује да ће чекати на ново укрцавање, тек када се Николићева екипа искрца или буде побацана са брода, док се његови коалициони партнери не оглашавају.... као да ће свако самостално гледати да преброди до лета 2012. када се очекује ново укрцавање на пробушени србски брод-дотле ће сви причати о његовој поправци, ремонту, заштити, фарбању, о свему ономе што су капетани уназад 20 година пропустили да мисле.

А Цар Борис?

Па ништа, цар је цар, достојанствено ће нам се захвалити на стрпљивости и времену које смо му подарили да покуша да овај брод води у мирније воде – пробао је како је знао и умео, то што није умео, није он крив - ми смо га бирали, последњи пут на обећање да ћемо сви добити по 1.000 Евра од продатих фирми!

Пазимо сада шта ћемо, и како ћемо, изабрати за команданта брода и посаду!
Видимо, да ли је боље ангажовати страну проверену посаду којој добро платити или дати неуким да се опет уче.

Напомена:
*Данас сам ишао на пијац да купим јабука, питао сам жену из околине Смедерева,  како иде продаја - ширила је руке и у поверењу ми рекла  «Ма никако, брате, ја не знам где је овај народ?! Нико не купује, на пијаци смо само ми којим продајемо, шта се ово догађа, лани је било много добро за нас, мада су лани и Руси возили јабуке, сада ни њих нема....»

*Мој комшија је носио у рукама нове таблице за кола - узео сам их у руке да их видим рекавши да треба да региструјем кола али да то одлажем због великих гужви у СУП-у-погледао ме и рекао: «Прошле године сам у СУП Нови Београда чекао три сата да региструјем кола, сада сам ја једини био на шалтеру за регистрацију.... нигде гужве и саобраћајна ће бити готова за недељу дана!» У општини која има преко 300 хиљада становника! Као у Мионици, овог лета.

Ове две информације говоре свака за себе довољно, али и о укупним догађањима на нашем пробушеном броду!

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб

Постављено 23.11.2011.г.  у 21,15 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta