Voleo bih da me ne citaju!




Волео бих да ме не читају!
-Шта све не вреди објашњавати понеким читаоцима «Златног Билтена»-

У скоро 180 наслова, велика већина су моји, покушавао сам да резултате својих сагледавања укупних збивања, посебно оних која следе, ставим на располагање неограниченoм броју читалаца – које ни на који начин нисам позивао нити наговарао да читају оно што ја пишем.
Али, проценат нових читалаца је увек између 20 и 30% у односу на број читалаца одређеног дана.
Прича је завршена насловом «Молитвени доручак код Ромог Дабе» - и: После те приче, као неке врсте капе за све предходне наслове, добијам писма из којих се види да међу мојим читаоцима има много оних које је не бих желео као читаоце чланака које пишем, јер не разумеју, не гледају ни недељу дана унапред, држе главу у песку, рачунају да ће бити онако како њима лично одговара... међу њим има и оних који су писали писма поводом неких члнака у којима су себе налазили у светлу које им одговара, па су ми упућивали честитке, које ми, у крајњем, посебно од њих, и не требају.

Одлучио сам да, илустрације ради  каквих све профила читалаца имам, да нека њихова писма објавим, уз молбу да ви, моји читаоци, будете селективни када неком свом познанику препоручујете да отвори «Златни Билтен» - нема потребе да свако буде упознат, упозорен, неке  не треба, а неке не вреди, упозоравати! Више бих волео да дневно имам 10 озбиљних и разумних читалаца него 200 од којих неки пишу и писма која објављујем.

Желим вам свако добро – Драгољуб


Постављено 20.9.2011.г.

_______________________________________________

2011/9/19  Доктор наука, члан масонске ложе високог степена:

«DRAGI MOJ DRUGAR, DRAGO MI JE DA SI ODGOVORIO NA ZADNJI MEIL. DA SALA, ALI ZNAS DA U SVAKOJ SALI IMA POLA ZBILJE.
MALO SAM SE NASALIO ALI MISLIM DA JE COVEKU POTREBNO DA SE OPUSTI I DA NE MISLI NA SMAK SVETA.
TITO JE REKAO COVEK TREBA STALNO DA JE NA OPREZU I KADA SPAVA JEDNO OKO MORA DA MU JE OTVORENO. PA ZAMISLI KAKAV JE TO SAN.

DRUGARI ME  PODSECAJU NA 16. SEPTEMBAR 2011 G, SINOC NA KEJU BIO SAM PREDMET ZABAVE . ALI JA VERUJEM MOM DRUGARU.

ZNAM DA CITAJU MEJLOVE. ZNAM DA NEKO PRAVI KARIJERU NA TOME. MENE SU PRISLUSKIVALI PO ODLUCI, KOLA, KANCELARIJA. TELEFON. NAVIKNES SE NA TO ALI NIJE PRIJATNO. VERUJEM DA SE NEKO LEPO,ZABAVLJA SKUPLJAJUCI TVOJE TEKSTOVE.

ALI I TI MORAS MALO DA SE OPUSTIS  I DA NE VERUJES U SVE STO NAPISES. KADA TI DODJE  INSPIRACIJA  TO JE TRENUTAK  KOJI JE KAO KADA PISAC PISE ROMAN. I TI IMAS PRAVO DA PROCENJUJES NA SVOJ NACIN AKTUELNA DOGADJANJA.

PITAO, SAM M.M. DA LI SE CUJE SA TOBOM. ZELEO SAM DA PRЕKINEM KONTAKT SA NJIM JER SAM IMAO NEPRIJATNOSTI.LJUDI SU PROVERILI  A NEKI GA POZNAJU I BILI SU ZAPREPASCENI DA GA JA PROTEZIRAM.BILO MI GA JE ZAO JER MI JE REKAO DA NIKADA NIJE BIO U TAKO TESKOJ SITUACIJI A JA KAO MAJKA TEREZA ZELIM SVIMA NE SELEKTIVNO DA POMOGNEM.TAKVA MI JE KARMA.  NE MOGU OD TOGA DA SE OTRGNEM.OPTE SAM , MU POMOGAO.NADAM SE .
PISI .POZDRAV OD B.
B

Више
Dragoljub Tatomirovic коме: Б.Б.
прикажи детаље 20.43 (пре 15 сата(и))

Одговор мом познанику-масону високог ранга:

«Ех, да не верујем у оно што пишем?! Како би то било? А то што су ти се подсмевали у вези 16.9.2011.г. - хоће то да чине неки људи који не виде да се тог дана све открило, да се издогађало оно што сам у чланцима и најављивао-никаквог смака света неће бити, али већ се догодио смак оваквог света-ко то не види, па шта му ја могу?!
Наравно, ни ти то не схваташ тако, очекују се нека радикална догађања у једном дану, а све тече ка нестанку овако уређеног света, ударено је на монетарни систем....
Али, лепше је људима да не верују да ће се било шта мењати-нека, видећемо када се за 10-15 дана и у Србији обелодане неопходне мере штедње, које су веома радикалне, да ли ће се неко смејати, када на хиљаде људи остане без посла, када се смање пензије за 50%, када се поремети систем снабдевања, тада ће се ти који су се забављали на твој рачун, можда, сетити и онога што сам и ја писао.
  Нисам ја никакав чаробњак, али ствари иду веома            слично ономе што је прогнозирано.

Ја чланке и пишем да би их читали-сви којима може помоћи, па чак и они којима је то забава.... Ја сам веома опуштен, смирен, и наравно веома верујем у оно што пишем и  ја то пишем у своје име,  никога не наговарам да то чита, да у то верује, да ме сматра озбиљним, јер ко су па ти  људи - исти они који имају своје ставове и своја мишљења. И због чега бих ја обраћао пажњу на њих? 

Али, ево почињу, више него раније, да траже објашњења и помоћ лично за себе - само, рокови су протекли, и неће бити нових рокова те врсте.

У вези г. М.М. - па о њему сам се изјаснио раније, нема промена, а треба помоћи свакоме ако се то може и ако се процени да тако треба. И ја сам се у протеклом периоду трудио око помоћи за више стотина људи - хтео сам да се уверим у што-шта, и онда сам престао са тим. Ја проценио, ја одлучио и ја одговарам за то.

Свако добро од Д. Татомировића»


Nikola Milenkovic
Ja sam Nikola Milenkovic iz Krusevca. Zeleo bih da vam postavim nekoliko pita...
сеп 18. (пре 2 дана)
ОдговориОдговори
Више
2011/9/18 Nikola Milenkovic <nikola.miljenko.milenkovic@gmail.com>
Ja sam Nikola Milenkovic iz Krusevca.  Zeleo bih da vam postavim nekoliko pitanja. Prosao je 16.09.2011. Sta ce se sada dogoditi? Sta ce se dogoditi sa KiM, sa ekonomijom, i da li ce konacno poceti da se govori o nasoj pravoj istoriji? 

 

Dragoljub Tatomirovic коме: Nikola
прикажи детаље сеп 19. (пре 1 дана)

Поштовани,
Испод сваког чланка постоји рубрика за коментаре - молим Вас искористите то, како би и други читаоци видели шта питате и шта ћу Вам одговорити, уосталом та правила су објашњена на самом почетку рада блога. Замислите, да ми се сваког дана јави неколико читалаца са писмом у којем наведу  "Желео бих ...." - и ја бих што-шта желео, али морам да поштујем процедуре.
Желим Вам свако добро - Д. Татомировић

 

1 коментара:


Bogami, pretekose i oni, ne pade evro jos! Sta se zbiva i hoce li to biti skoro?

 

 


i
ma li kakav savjet za nas u Bosni sta da radimo sa parama? 


Kad padne evro pašće valjda i nasa marka


koju oni vjestacki odrzavaju. Pozdrav!

Аутор rdjavi Pade Nova kula Vavilonska! 12.9.11

Допуна најновијим, провереним, информацијама о збивањима у кључној држави Евро зоне-Немачкој:


1. "У разговору са снајом чија тетка ради у фабрици хлеба и пецива у Берлину, која испоручује хлеб за болнице, НЕМА ПЛАТЕ за прошли месец. 
Све раднице у њеном оделењу примиле по 60 Евра, а њој, као шефовици, дали 200 Евра, уз услов да не каже никоме. Иначе плата јој 800 Евра, са којом не може да преживи. 
Постаће и Немцима јасно где су - сваким даном све више."

Ето, ваљда ће то и нама из Србије постати јасно, те да ћемо на основу тога процењивати шта се све догађа, мимо нашег знања.

2. Непрекидно, од самог оснивања блога "Златни Билтен" појављује се велики број читалаца из места у америчкој "Силиконској Долини" - некада по 7-8 на дан али скоро никада да се у једном дану не региструје бар један читалац!
На дан 17.9.2011.г., према тврдњама озбиљних руских новина "Сегодниа.ру", у Америци је почела "Наранџаста револуција" - написао сам да ми о томе нећемо бити ни на који начин информисани. 
Од тог дана из САД се као читаоци мог блога "Златни Билтен" појављује само читалац из средишта САД који има могућност да се не легитимише именом места из којег се укључује, а према информацијама које имам у питању је највећа авио-база у Аризони, у којој су уведене посебне мере безбедности због најаве почетка "Наранџасте Револуције" - онога што Америка вежба широм света!
Ову моју тврдњу може свако да провери тако што ће кликнути испод бројача посета, па потом кликнути на анализатор "Бета" којом приликом му се отварају имена места (кроз мапу и текстуално) из којег су се посетиоци укључивали.
Наравно, неким од читалаца "Златног Билтена" ово ништа не значи - они би да им Американци сервирају слике збивања као у Београду, Букурешту, Каиру...., али ја им у томе не могу помоћи.
Драгољуб


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta