Brate, pošto je danas Srbija?!


Брате, пошто је данас Србија?!

-Како се правимо да не видимо?-

Слаб сам трговац, не волим математику са силним непознатим у једначинама, користим ову свакодневну, као потпору некој логици приликом доношења закључака и мислио сам да је то за једног малог Србина као што сам ја сасвим довољно.
Пре неколико дана, изненада је мени на контакт упућен - без да су му дали времена да се мало среди – потшиша, обрије, намирише, утегне - упућен стари политичар, потребан свим странкама и стално потребан онима који контролишу Србију и наше животе у сваком сегменту, одувек и сада, са немером да се то настави и после онога што сам детаљно објаснио у наслову «Подмлађивање, орезивањем»

Био сам у некој раније обећаној посети на другом крају града, звао ме неколико пута и нисам се јавио да би то оставио за када се вратим кући – и јавио сам му се, било је немогуће одбити самопозивање "да дођем да те видим, да попијемо кафу, да се видимо и испричамо..... ", пристао сам и убрзо, ТАКСИЈЕМ, дошао до мене онај који није имао времена да се припреми за долазак у Београд, потрошио на такси тур-ретур 2-3.000 динара, најмање јер је удаљеност од места где се сместио преко 10 км. Добио путне трошкове!
Даље-клик на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta