SALDO NULA!



Салдо Нула!

-Поравнавање и обележавање-

Прислушни Центар «Златног Билтена» - неовлашћено прислушкиван разговор једног србијанског политичара – име напишите сами - са својим «помоћником»

Повод:
-Званична најава замене свих апоене америчке валуте Долар и валуте ЕУ – Евра;
-Најава провере легалности свих новчаних и других вредносних депозита у свим банкама и њихова заплена у свим сумњивим случајевима, по скраћеној, банкарској, процедури;
-Најава потпуне контроле свих новчаних трансакција са најавом укидања готовинског плаћања;
-Обавештење власницима депозита да ће им салдо рачуна ускоро бити НУЛА.

________________

Разговор:

*Ко куца?
-Ја сам.

*Па што куцаш, до сада си се понашао као да си газда....
-Па ја и јесам газда.

*Чега?
-Тебе, овог твог грешног тела.

*Како си ти газда?
-Ово тело слуша мене, а како ви овде кажете, ливада је онога чије је овце пасу.

*Да, али то је привремено, такав је договор.
-Добро, хоћеш ли да раскинеш уговор?

*Нећу, само да се зна да је тело моје, јесте да си га изнајмио, али ја сам власник, ја могу да ти дам отказ и да се сāм ширим колико ми је воља, да га издам другом, могу да радим шта хоћу.
-Јесте, тако је, само када се раскине уговор.

*Па то могу када год хоћу.....
-Само, прочитај услове раскида тог уговора.

*Што, шта се ту битно мења?
-Скоро ништа, само те враћам на почетну позицију.

*Коју почетну, чега?
-Знаш ти добро, у ону када си био нико и ништа, сиромах, без угледа, без пријатеља, обожавалаца, љубавница, кућа на мору и на Златибору, без новца у банци....... сети се.

*Е, па не може тако, ја хоћу сада да раскинем уговор, сада са ове позиције.
-Мислиш да ти више не требам?

*Па и не требаш ми, мада, научио сам на тебе – ти све смислиш и све иде као подмазано и сви мисле да сам то ја смислио. Али, могао бих сада и без тебе – изучио сам занат.
-Добро, како хоћеш, а ја куцао да својој посети и овом разговору дам неки званични изглед, јер је у питању нешто врло важно за нас – првенствено за тебе, а за мене само због тога што сам научио да тобом управљам, некако смо се сродили, и ја волим да своје послове обављам на лак начин и то ми преко тебе и иде лако, чак ме шеф и хвали и истиче као пример, што је важно за напредовање у нашој служби.

*Па, у којој си ти служби, годинама си са мном и  замењујеш ме када год ми се прохте. За кога ти радиш?
-А ти?

*Знаш ти за кога ја радим, видео си то, био си са мном – замењивао си ме када смо уклањали препреке на овом путу којим идем ја и на који наводим  целу Србију.
-Ја знам, али хоћу да чујем од тебе да ли знаш за кога радиш?

*Види учитељу, ортаче, инструкторе, подстанару – под број један, и то упамти за век векова – ја радим за новац! Ти за које држиш да радим за њих су само они који су ми дали довољно пара да се извучем из беде у којој сам био, иначе ме заболи и за њих и за Русе, Немце и за све друге. Када имам паре, могу да имам све. Је ли тако партнеру?
-Ух, како постајеш горд, не ваља ти то, много причаш, а не питаш за разлог због којег сам куцао.....

*Хајде, кажи, баш да чујем!
-Салдо твог рачуна у оној банци у иностранству је 
Н У Л А!

*Ма, причаш глупости – знаш и сам колико милиона тамо има, знаш ко је уплатио, на име чега, ко у то сме да пипне?
-Газда?

*Који газда, чији Газда, коме Газда – ко сме на мене?!
-Газда! Он је власник свог новца овог света, свог злата и свих драгоцености, он је газда душа већине људи који сада живе на земљи, а то ти је 3-4 милијарде, он је газда свим председницима држава, свим министрима света, свих тзв. Централних државних банака и свих оних који су на било који начин баве парама...

*Ма, ко је тај?
-Тај је мој Газда, а ја сам твој Газда..... ја командујем твојим телом.

*И шта тај твој Газда планира са мојим парама?
-Он је велики, он је као вама ваш Бог, на врху је и он се не бави појединцима, он повлачи потезе који се тичу свих оних у оне 3-4 милијарде људи.

*И?
-Ништа, донео је одлуку да се замене сви апоени америчког долара и валуте ЕУ-евра, у техничком смислу, што доводи на шалтер свакога ко хоће да замени ма и један сада важећи долар или евро, за новонаштампани, па се узимају подаци, па се ограничи износ, па се тражи порекло и за најмање, а оне велике депозите у банкама прегледају специјални банчини тимови.

*Стани! Не може! Па и сам знаш колику сам муку имао да заменим онолико немачких марака за долар, а потом долар за евро – шта сада да радим – партнеру, то је велики посао, то су кофери новца, мада, то је, у крајњем, посао банке.
-Не могу од тебе да дођем до речи. У томе и јесте проблем, односно то је кључ Газдине Замисли – банке ће бити овлашћене да испитују порекло новца на сваком рачуну и да на основу тог испитивања заплене  све са тог рачуна уколико им је порекло нелегално.

*Стани, стани бре, ортак! Какво доказивање порекла – договор у четири ока, плате на рачун, а ја имам потврду о стању на рачуну... Ортак, јеси ли ти луд? Какво црно порекло!
-Е, баш то, ово је План којим се одузима сав новац, злато, драгоцености, ако је порекло сумњиво. Зато и покушавам да ти кажем да ти је салдо рачуна НУЛА.

*Ортак, па учини нешто, то су наше паре – делимо исто одело, ти управљаш мојим телом, те паре су и  твоје, ти си ме наговорио на оно због чега ми је уплаћена она прва велика сума.
-Знам, само једна исправка: Нисам те наговорио, ја сам ти само предложио као могућност, а онда су прорадиле твоје жеље и даље је ишло како нам је познато.

*Добро, да ниси предложио ја не бих у то ни био укључен и сада ме не би имао због чега опомињати.
-Да, али би ти остао мали, сиромашни, непознати човек, без новца, кумова, пријатеља, љубавница, угледа, лимузина, шофера, телохранитеља – ко би ти био?

*Па и тада сам ја имао и жену и децу и кућу, јесам се мучио, али сам мирно спавао и нисам никоме морао да уступам своје тело – ја сам тада био свој газда! Ти си ме преварио.
-У чему је превара? Јеси ли желео ово што си сада?

*Јесам.
-Хоћеш ли да те вратим на почетак договора, а да ти све ово буде одузето?

*Ма, нећу, ортак, ја нисам луд, само ниси ми рекао да ће неки Газда да заплени оно што сам крвавих руку морао да зарадим.
-Знаш, Газда чисти терен! Хоће ревизију свега уназад за неколико хиљада година. Мења и Команданте. Ваш Бог му све ово дозвољава, Газда ће да за вашег Бога уради велики посао. Разлучиће се они други од оних који су као ти. Поравнаће се, опет ћете бити сиромашни, али сада обележени....

*Ортак, учини нешто!
-Ево, обавештавам те. Имаш ли неки план, неки излаз, видим хоћеш раскид уговора – да те видим, да видим какав сам учитељ био?

*Учитељу, добар си – учини нешто око пара да ми их не одузму, а ја ћу предузети све оно чему си ме учио.
Лагаћу, вараћу, обећаваћу, заклињаћу се, одлазићу често у цркву, носићу крст преко кошуље и џемпера, славићу богато своју крсну славу, уделићу неком нешто, не напуштај ме сада, сада када сам уговорио велике послове....
-Да, али Газда хоће увид у сва кретања новца.

*Ма, ово је са Русима. Кофер у руке и плаћено.
-Не вреди! И они улазе у систем контроле. Све паре су, упамти, све су оне Газдине!

*Аух, шта чинити, брате ортаче?!
-Ти се определи:Наставак сарадње или раскид уговора.

*Има ли неког другог излаза из свега овога?
-Наравно. Пристани на наставак сарадње; раскини уговор или......

*Или?
-Учини оно што Газда највише воли.

*А то је?
-Самоубиство!

*А после?
-Одјекиваће газдин кикот – то је награда оним који су прешли под његову команду па се предомисле.

*То не могу, извини, нисам будала па да се убијем.
-То је трећи избор. Имаш она два: Наставак или раскид сарадње.
Ако наставиш, више нема плаћања – радиш као обичан војник, помажеш мени и живиш исто као и ја; Ако се побуниш па раскинеш уговор ја ти уступам твоје тело и нећу ништа што се тебе тиче прикривати – све ће се открити и то ти је сигурна смрт само са одложеним временом.
Размисли: Можда је најбоље да се убијеш, а да оставиш неко опроштајно писмо, онако покајничко, учим те томе годинама, које би поколебало бар неколико сажаљивих људи који би чинили исто што и ти да су се нашли у твојој позицији.

*Значи, могу да постанем ти, да ти будем помоћник, да не идем у Небо и на та тамо ср... око суђења....
-Не мораш,  остајеш овде заувек, предлажеш људима, гледаш њихове жеље па им их испуњаваш и када то заволе, потиснеш их из њихових тела и опет живиш као човек – само обављаш задатке за нашег газду – Ваш Бог те избрише са свог списка.

*Види, ја у Бога не верујем – док нисам почео тебе да слушам био сам слепац код очију, и где је тада био тај чувени Бог? Да ми он  није омогућио да будем ово што сам, да владам људима, да ми он није омогућио оволико и оваквих љубавница и љубавника?
-Јесте, само то је Газда омогућио мени – у твом телу – а не теби, ти си ми 3.600. од како сам газдин војник – и ја сам почео од чобанина који је од власника стада оваца које је чувао крао јагањце и ево догурао сам до министра. Ха, ха, хаааа.

*Ортак, зар тако, мени се смејеш?
-Ха, ха, хахааааа – САЛДО ТИ ЈЕ НУЛА! - Одјекује Србијом – чишћење од ње почиње!

Драгољуб

Постављено на Ускрс, 5.5.2013. г. у 21,00 ч.






Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta