Vlada Srbije zaseda -2


Влада Србије заседа – 2


     -измишљено-

-Кога да пресвучемо-


Веза: Наслов на Златном Билтену
          «Влада Србије заседа»


«Дачић: Динкићу, друже, видиш и сам, немамо одговор, морамо га наћи, прекидам ову Прву седницу и настављамо је сутра у 10,00 ч., уз молбу да о свему добро размислите па да сутра нађемо неко прихватљиво решење...Србија гледа у нас!»
-Завршетак Прве седнице-

Дачић: Отварам ову Другу седницу која је у својој суштини наставак оне Прве, од јуче, коју нисмо окончали..... надам се да ћемо сада бити смиренији и храбрији.... да ће се идеје моћи преточити у нешто конкретно, јер рекао сам да Србија гледа у нас, а ја ево већ неколико дана ништа нити обећавам нити објашњавам – једино су «Ови моји» пронашли украдени бицикл оног Јапанца који бициклом обилази свет.... било је то најважније дешавање у Србији и највећи криминалистички успех полиције у тим данима... лично сам му вратио тај бицикл, примио га, било на телевизијама, ваљда то гледају и Јапанци, ко зна можда нам опет дају на поклон 100 аутобуса, само сада не само са резервним деловима, већ да нам дају и гориво за наредних 5-10 година.

Морамо и то, јер ево Ђилас нема горива за аутобусе, увео рестрикције, аутобуси иду нередовно, због годишњих одмора и распуста, али за неколико недеља ће се завршити и одмори и распусти..... а више нисмо газде Рафинерије нафте Панчево , као у време Милошевића, када је било довољно да ја као Слобин портпарол, само позовем директора рафинерије и нафта иде....иде нафта из државне рафинерије у државно јавно транспортно предузеће, цену смо надокнађивали уобичајеним поскупљењима за остатак.... и све је ишло као по лоју.
Сада то није  могуће..... Руси се стисли, ако пробам на неком државном нивоу ладно оперу руке рекавши да је у питању приватна компанија и они као држава њој никако нису надређени.
Ово исто, али око гаса, ми прича Бајатовић..... продасмо могућност владања, Русима, и фактички они сада имају инструменте управљања Србијом.

Неко: Па Ивице тражи од ЕУ или Америке, иначе је сва нафта америчка, имају и своје бушотине у самој Русији.... могу ли они да ти помогну, шта си се натоврзао на Русе, а стално си у Бриселу, у Немачкој, стално о Европи, о сарадњи, о Националној Гарди Охаја.....човече како да ти дају Руси када стално аплаудираш Америци....

Дачић: Знам господине министре, знам, али све некако покушавам да Србија замени место некадашње Југославије у Покрету Несврстаних......када је Гадафи и без позиве и молбе слао танкере са сировом нафтом као поклон Југославији..... јер смо ми били фактор у Несврстанима.

Неко: Па да, ономад си се одрекао тог и таквог Гадафија, критиковао си бившег председника Југославије Зорана Лилића, који се ставио у одбрану Либије и Гадафија када су је, Американци и Французи, сравнили као и нас пре 13 година..... слушају то стране земље мој Дачићу, па се оријентишу.... иди мало на руске новине па види шта се пише о теби, Вучићу и Николићу.... види шта пише на шта ћете све морати и хети да пристнете.....отуда вам већ дува Сибирска мећава иако је тамо сада и топло и имају пожаре. Мислим да је та руска брава у вези новац закована – нема од Руса ништа, опаметили се – лагали их сви пре тебе, лагао их и Милошевић, јер је био «Фактор мира на Балкану», а када је загустило, где сте браћо Руси?!

А онда они, као права господа, дотерају извиђачки војни брод у Средоземно море па само снимају параметре америчких крстарећих ракета и укупну комуникацију око тога – оставили Милошевића да буде ухапшен и ови твоји га са рукама на леђима на Видовдан предали Американцима у Тузли и после је убијен тамо у Хагу - ти ни сузу ниси пустио а од његове сахране сте правили митинг, нарочито онај Жарко Обрадовић који је држао 75 минута посмртни говор.....

Дачић: Да, са Русима се мора искрено и поштено, али ја сам школовани политичар....и ја сам специјализирао политичку математику, покушавам на основу научних метода да укажем и Русима и Американцима да им је Србија неопходна, покушавам да поентирам причом да ћу се приклонити или једним другим, како би и од једних других извукао корист...

Неко: Празна пушка Дачићу, а ти ниси Тито, а и у вези њега су се они договорили јер им је то тада одговарало. Имаш ли ти углед у Србији колико је имао Тито, да ли и тебе у Србији воле више од маме и тате и од секе и од бате?

Дачић: Ја сама завршио ФПН (Факултет Политичких Наука) са просечном оценом 10....

Неко: Пречитао си се Дачићу...

Дачић: Динкићу, друже, има ли каквих веселих вести од твојих контаката са овим  злотворима из Светске банке, ММФ, Немцима....?

Динкић: Чупаво, друже, памте као мазге. Знају шта сам  им обећавао пре осам година као Министар финансија, Гувернер, шта им је обећавао Коштуница, потом Тадић, јеби га, имају све снимљено, написано, изанализирано: Само ми пустили шта су тражили и шта смо им обећали..... и сада би да наставе где смо стали пре осам година.

Дачић: Шта им је главно?

Динкић: Друже, неће да нам дају ни динара док се не увере да ћемо то моћи да им вратимо, а то опет значи испуњење оног што они траже....траже да се троши онолико колико се има..... неће они да финансирају наш социјални мир, односно мене или тебе на власти..... траже смањење администрације, пореза, поспешивање пољопривреде, извоз пољопривредних производа, уређење државе као што то доликује......шаљу ме на Косово да видим како су је они тамо уредили.....

Неко: Па они траже оно што би сваки добар и паметан србски сељак тражио и чинио.

Динкић: Ма хајде, нисмо ми сељаци, ја сам магистар, Веља је магистар, Дачић студент генерације, имамо и доктора, не можемо ми да резонујемо  као сељаци....они су ти спремни да све истрпе само да не дугују ником ништа, и зато и умру а море не виде, спавају у летњим кухињама, једу из шерпице да не прљају тањире, пију воду из балона и канти, купају се када баш морају или када их ухвати киша, од свих луксуза они славе, иду понекада у госте, попију пиво или попуше кутију најефтинијих цигара.....али, јеби га, сваки има у «Штеку» по пар хиљада Евра – мислим  свака кућа, ех да ми је тај њихов штек па да отерам ове из Светске банке и ММФ моментално....., али џуџе, опаметио их Дачићев тата Слоба, не дају све паре у банку – дају део као за пробу, остало држе којекуда... а просто је: три милиона домаћинстава по три хиљаде евра и ето нам да владамо, да вратимо дугове, повећамо плате и пензије и добијемо сваки њихов глас...... не мислећи ни сада о дану када им то треба вратити....

Дачић: И, друже, Млађо геније, шта си смислио? Морамо да  радимо брзо – дани нам теку.....

Динкић: Да повећавамо народу температуру као жаби која се кува – постепено да не примети и да не угине - да полако дижемо цену цигарета, горива, алкохола, пореза.... нема нам друге друже. Да отпуштамо администрацију.... падамо за месец дана, да уђемо у неки стварни обрачун са тајкунима, падамо брзо и можда губимо и главе.....ето, наш предводник Ђинђић, коме је данас рођендан, пао је на најаву обрачуна са криминалом.

Дачић: Млађо, друже, он није био предводник свих нас – мој није, и мене не обухватај у ту скупину, има вас и овде којима је био предводник....што га не сачувасте?

Неко: Како, боље би било питати што га ви не сачувасте – па није Легију измислио Ђинђић, већ Милошевић и Радмило Богдановић, Јовица Станишић..... нисмо ми убили Ђинђића, већ они који су се преко ноћи преметнули и пришли уз нас.

Дачић: Ја све чланове ове владе молим да буду обазриви, да се држе дневног реда и мисле о стратешким питањима Србије.... а о убиству Ђинђића: Па ко вам је бранио да све истражите како ви мислите да треба.....ове наше за које рекосте да су криви, осудили сте на по 100 година робије, што нисте истраживали позадину, одакле је тај ветар дошао, нису ту важни неки одваде, неко је морао да повуче обарач.... ко је то тражио, од кога, како, због чега...предлажем да ме не вучете за језик, ја сам најбољи минстар ове протекле владе, ја сам и «Најевропљанин», ја сам редовно позиван у Америку на Молитвене доручке, ја сам тамо остајао по неколико недеља, обишао сам све касарне Националне Гарде Охаја.... примили ме ко себи равног.....ја када одем у Русију јел мислите да разговарам само са Миром и Борисавом....немате ви појма....ипак је то виша политика у којој треба бити јак на геостратешком плану, економији, идеологији, масонима, Ротшилдима.....све ја то тамо примењујем, приме мене и у Кремљу.....

Неко: Како да не, примите Начелник писарнице када предајеш неку молбу....

Динкић: Па, друже Ивице, шта ћу ја теби уопште, донео сам ти у мираз 20 посланика, толико има и Коштуница..... ти знаш о економији, геостратегији, политици, масонима.... кажи ти сада мени како да набавимо паре?

Дачић: Слушај, Млађо, друже, па ја то знам уопштено, нисам је оперативац за прибављање пара... ти си тај експерт од кога чекамо рецепт, и изволи, да не дужимо, јер има и других проблема које треба решити.

Неко: Којих проблема, које проблеме можемо да решимо без пара, или без подлуке да продајемо део по део Србије.....

Дачић: Ви се не мешајте и ви знате само са државним парама, немате ми ви знања која има Млађа....

Динкић: Хвала ти друже, али ни ја нисам толики чаробњак па да од ништа направим нешто. Сећаш ли се, друже, како је педседник владе Др Станко Радмиловић још 1990.г. године изјавио «да  је Србија ко сува дреновина» и из ње се никакве паре више не могу исцедити – ко је још добио воду из суве дреновине?
Видиш, тада је Србија банкротирала, ја сам о томе писао, написао сам књуигу «Деструкција економије» да си читао знао би да се ми батргамо свих ових година.... и да смо сами себи давали вештачко дисање продајући предузећа, касарне, наоружање, пљачком банака и девизне штедње грађана и фирми.... друже, НЕМА КОГА ДА ОПЕТ ПРЕСВУЧЕМО!
Дотерани смо и дотерали смо се до зида – нема узмицања, или како кажу паметни Срби - сељаци и ММФ -или «Тотална распродаја!»

Дачић: А пренамена оног руског кредита?

Динкић: Тај, за нас мини, кредит од око 800 милиона долара је само усмено уговаран, није потписан јер су Руси тражили да врше контролом над трошењем....нама то није одговарало а они чекају, ја сам код њих као прасе у Техерану – знаш да сам ометао све њихове интересе овде, да сам их ружио и нападао додворујући се ЕУ и Америци....а сада изгеда само од њих нешто може да се добије уз јасне услове.

Дачић: Који су њихови услови?

Динкић: Они који су тебу пренети када си био тамо неколико дана. Имају они овде своје поуздане људе и са нама ће само преко њих, њих не занима ко су они за нас  ни како их ми квалификујемо, ни њихова функција ни чин.... они имају оно што њима треба... ја код Руса немам пролаз, то морате ти и Николић, или да ми дате одрешене руке да режем трошкове..... да, и гаранције да се о мојим претходним пословима неће водити никакве истраге, ти си тамо главни како волиш да кажеш, али ја не желим а радим под уценом, тада ми вијуге заблокирају и пара нема....

Дачић: Друже, па нећемо сами себе истраживати, што је било било је, мене прошлост не занима, мене занима будућност.... мене занима да ми владамо четири године, потом  ја идем на место Николића, ви се препакујете и опет идемо даље.... али пара мора да буде.
Шта је са девизама наших грађана у банкама, у Трезору НБС, како стојимо са продајом Трезорских записа, како стојимо са прогнозом успешног одзива грађана да наше испечатиране папире - Записе или Обвезнице или Менице, плате европским новцем?

Динкић: Јесте, то је био мој план – о свему сам поново до у детаље размслио, али мислим да у редовним приликама то неће бити могуће....

Дачић: Друже Млађо, ми морамо да нађемо МОС (Модус Операнди Систем) да им (народу) све то узмемо у редовном стању и применом правних прописа – ангажујмо све они који могу остатке вере у нас да распале како би се нека сума скупила....

Динкић: Ивице, брате и друже, јеси ли се ти добро наспавао, па нама не треба нека сумица – нама ургентно треба 7 милијарди евра! За Ђердап се можда може добити две милијарде, значи само сада нам треба 3,5 Ђердапа, али после Нове Године опет толико, плус сваког месеца по милијарду за функционисање државе, то ти је 12 редовних и још по пет ванредних милијарди нама треба сваке године – немамо више шта да продајемо! Остале само паре у банкама и у сламарицама.

Ми нисмо Америка па да прогласимо Ванредно стање када ми хоћемо – они су сада то код себе прогласили, уклањају све који би им могли сметати под изговором «разлози државне безбедности» и о томе се нигде не може прочитати у Србији, осим на неким сајтовима група или појединаца – цео свет види и ћути! А шта мислиш шта би се догодило да ми почнемо са нечим сличним..... не иде то тако друже.

Дачић: Вучићу, друже, какве вести ћеш нам ти саопштити?

Вучић: Ивице, мало сам се залетео, мало сам мислио да се нешто може на брзину, преко реда, за благајну и за наш углед..... ево нанишанио сам Агробанку јер је из ње Томин саветник Симић....па донео знање, мада је и он тамо био фактор, ваш неузаобилазни Лале Секулић је битан за рад те банке, има неких информација око телевизије, али је све то сића у односу на државне потребе. Народ хоће крв, хоће главе великих и важних.... дуго је народ чекао, острвио се, а власти га стално лагале и викале «Држ те лопове!».

Ја био испланирао да преузмем неколико функција и Министарство одбране  па да одем 10 дана на одмор, а да када се вратим сваког дана «бомбардујемо» Србију хапшењима.
Не може!
Једино су ми ови из Војске одали почаст тако што су постројилу Гарду предамном, али шта је то њима - они сваком одају почасти, нико од њих никада није дао отказ, сви су пензионисани или отерани на неки други начин, па они нису мрднули ни на падање С. Милошевића који им је био цар - али где су ту остали, шта све мисли онај Начелник Генералштаба, они из тајних војних служби....а шта војска, шта народ..... охладио сам се, а обећао оставку, добро то ћу некако изврдати, наћи оправдање, али тешко ми је да све ово пропратим и физички – до сада сам комбиновао само у странци, сада је ту много, много и за мене који могу доста да поднесем... имам ја обавезе овде и на међународном плану,  код наших стратешких савезника - био сам у Америци, гањају ме Енглези, Французи, Немци, Руси ме сигурно мотре...... значи од оних најава бујица од  милиона евра које бих ја одузео од тајкуна нема ништа!

Могло би, али нас овде не би било, морало би се то радити по неком систему, динамици, не ради се то онако како сам ја мислио.
Ја јесам добар правник, мислим био сам добар студент, али су ово послови полиције и тешко да у овоме успем - нуде ми се разни људи, причају, указују, али ја не могу да их пратим, нисам ни независан у довољној мери, одговарам теби, Томи....... дај да чујемо и друге...

Њих неколико: Ми чекамо да чујемо ПЛАН од вас, ви сте Премијер и онај до Њега.... шта да ми сада кажемо начелницима управа и државним секретарима када одемо у своја министарства?....... јеби га, постајемо врло неозбиљни, изврдавамо, не идемо у Кабинете, а тамо саме секретарице све спремне да поступају како ми кажемо, изговарамо се на период припрема, годишње одморе, стомачне грипове, жене децу.... не иде, народ почео да прави вицеве, а како после задобити ауторитет...

Дачић: Ја ћу данас да обавим извесне консултације.... па да вас обавестим да се опет овде «нађемо» једног дана.

Сви устају, нерасположени, ћутке излазе, седају у државне аутомобиле, спремни полицајци-шофери питају за маршруту, укључују плаво-црвена светала и сирене и граже привилегије за овакве ликове који су се прихватили цеђења суве дреновине.

У блоку 44 и Новом Београду, неко слави нешто, њему битно - ватромет у трајању од 20 минута.....

Неко резервише собу за «Дневни одмор» у хотелу.

Сељаци се и даље надају киши, неким  је град све обрао, неки секу кукуруз са њива не могу од туге да га гледају онако осушеног и без рода.


Николић је остварио «низ контаката» у Лондону где је са осталим државницима учинио Отварање Олимпијских игара још свечанијим - госпођа Николић махала нашој екипи са трибина.....

Бензин за сада поскупљује само једном недељно, остало како се договоре ови народни експерти на седницама влада које преносим и чиним јавним, мада су оне затвореног типа.

У се и у своје кљусе!  Ко не заборави, неће се кајати – остали како буду хтели.

Драгољуб


Постављено 01.8.2012.г. у 14,25 ч.




Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta