Pišeš li nešto novo, brate?!


Пишеш ли нешто ново, брате?!

-Паника у УДБАМА-

Веза: Изборни земљотрес у Србији

До сада је на Златни Билтен постављено скоро 300 наслова – све што сам сматрао да би могло да интересује оне који ми посвећују извесну пажњу, читањем онога што пишем, поставио сам на Златни Билтен и учинио то доступним неодређеном броју читалаца. И постојала је нека мирољубива коегзистенциоја са разним УДБАМАнашом, немачком, америчком и многим другим које су постале моји незаобилазни читаоци. 
Одређеним техничким средствима (мени познатим) учињено је да се зна сва моја комунакација преко техничких средства.

Половином априла предузео сам потребне мере и све те техничке мере контроле елиминисао, рачунајући да је УДБАМА довољно оно што јавно износим.

Изборни србски земљотрес је учинио да се УДБА стави у стање приправности....да скупља, надзире, омета, информише, да сачува сваку власт која јој буде омогућавала незаслужене привилегије....

Тада,  су ме окружили «пријатељи», «другови», «браћа по србству», чак и неке даме које су се трудиле да ми се приближе колико год то жене умеју, сви са неибежним «Пишеш ли нешто ново, (брате)?! И даље, шта је то, о чему, да им се то преприча у форми погодној за њихов извештај ономе по чијем ми се налогу јављају.

Паника - окруживање једног обичног, малог, човека, који своје размишљања чини доступним читаоцима.

Јавио ми се канцеларијски колега који  се није јављао 20 године, моли ме за контакт човек који је мени раније одређивао термине за разговоре са њим, долази ми човек који је убачен поред Вука Драшковића још 1990.г….. траже контакт са  мојим братом који живи у Мачви….. једном речју, постајем некако значајан, некако се мисли да ја поред написаног имам још којечега што би могло да буде тема «истраживачке» УДБИНЕ активности. Јер, велика је ствар да УДБИН проверени човек чује уживо оно што ја мислим и наравно то у одговарајућем извештају предају ономе ко их држи на вези.  

Официри западних обавештајних служби стационирани на Косову добили су задатак да Европу (читати:Немачку) бране од Косова на самом Косову. Траже од мојих сарадника да ме доведу са њима у контакт – ја, наравно, знајући о чему се ради, пристајем на те конаткте, али да се иде преко званичне кацеларије Еулекса у Београду, која непосредно сарађује са државном органима Србије, појављује се више «патриота» који би можда могли да обезбеде иницијална средства да се странка, за коју сам дао иницијативу баш на овом блогу, оформи као неки свенародни покрет, нуде ми довођење на контакт неких људи који се већ баве политиком…… све слушам, гледам и закључујем:

Моје прогнозе се остварују! УДБЕ су у паници! Наша и остале – кога занима које су то, нека сам погледа статистику  под «Геолокација» - ићи на идентификацију градова из којих се чита ово што пишем па опазити оне без идентификације – то су читања од стране обавештајних служби! 
Наша УДБА ме је већ учинила битним, по 10-12 њених припадника пребира свакодневно по мојим насловима! Она је та која ме је окружила својим сарадницима који питају «Пишеш ли нешто ново,(брате)?!»

Порука нашој УДБИ и осталим које се интересују за оно што пишем:

Драге моје бивше колеге, драги сарадници разних УДБИ који сте ме окружили, све што сам хтео да кажем, већ сам написао, ту су моја мишљења, прогнозе, сценарији, али ту су и решења под «Шта нам је чинити?» - ја никоме не браним да то користи, напротив, желео бих да то неко искористи. Наравно, саму технологију рада, самофинансирања, заштиту комуникације унутар странке, и остало што једну странку чини нерањивом, нисам наводио – ипак је то моје ауторско дело, то има своју цену и ко то хоће да ради мимо мене треба да ми се обрати ради договора око цене и услова.

Непотребно вам је оволико ангажовање око мене – ја сам мали, безначајан Србин који воли своју државу и народ – не заслужујем ја толику вашу пажњу, вас из Србије нити ових других.

Пазите, у паници се погреши – све сараднике сам идентификовао, сви ми постављају иста питања «Пишеш ли нешто ново?».

Захваљујем на сарадницама које желе да ми се потпуно приближе - неке прихватам, неке одгурујем, неке држим у приправности…

Захваљујем и не конкретном одабиру оних који ми се јављају – лакше сам им прецртао као познанике, и радо се са њима поигравам, чисто ради кондиције. Моја супруга само уздише и обично каже «Ех, јадна је Служба која је одабрала овакве сараднике!»

Предлажем да Златни Билтен постане обавезно градиво безбедносног информисања тајних полиција – мој уџбеник за полицајце «Кријумчарење-узроци и схватање» је био хит у стручној литератури још 1985.г. – жао ми је да је још непревазиђен и назобилазан у писању стручних радова на ту тему.

Мој систем Пословно-обавештајне службе је систем који ће од једне будуће странке направити апсолутно победничку, са само 200 хиљада евра позајмљених пара….. тако да не морате толику суму потрошити на надзирање оног што радим – направите УДБИНУ странку и преузмите власт, не морате вечито да опслужујете оне које сте до јуче оперативно обрађивали…. Ако смете и умете.

Нисам никакав чаробњак ни видовњак – ја сам криминолог и теозоф, спајам своја двострука знања и искуства и дајем, по свему судећи, добре прогнозе. Наравно, чиним то и као комерцијалну услугу.

Будите, другови из УДБИ, пословни – тражите понуду или понудите цену која се не одбија и добићете криминолошке прогнозе и закључке – после тога вама  је лако да одредити средства и методе. Будите у тренду – време ЧЕКЕ, КГБ, УДБЕ, БНД у класичном смислу је неповратно истекло.

Прилагођавајте се, јер ћете остати без посла, награда, чинова, одликовања – много промашујете, немате добар ни угломер ни даљинар, не читате ни  Куран ни Библију, не узимате у обзир промене које сте и сами изазивали…..

Поздрављам генерала КГБ-а Виктора Филатова, за чије наслове сам имао обавештења «да га читају све значајне обавештајне службе света» и извињавам се ако сам својим радом на било који начин утицао на читаност његовог сајта – ни са ким се не такмичим, генерале, само износим своја мишљења.


Храбрим све моје читаоце: Не бојте се никога до Бога! 


На Спасовдан, 24.5.2012.г. у 23,00


Др Драгољуб Татомировић

Доктор права – криминолог и нтеозоф

Постављено 24.5.2012 у 24,00 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta