Da jesam i Feniks-pesme


ФЕНИКС

Твоја сам суза
и твој сам пепео
а ти без разлога
само си стрепео.

Сад будан сањаш
у осмеху трајеш
додири стапају
то љубав сад дајеш.

Пожелео си мир
и питомо пролеће
неко је ту
само тебе волеће.

Почело није тада
кад хтења су скована
мисао давна
си материјализована.

Од промисли саткан
у митрил одеван
вилинским прахом
у римy опеван.

Боговима прићи
наум је твој
скарлетно леп
Феникс си мој.

Твоја сам суза
и твој сам пепео
а ти без разлога
само си стрепео.

Читатељка Златног Билтена 


Драгољуб се  захваљује читатељки на овако лепој песми која о нечему необичном говори - она ће свакако учинити да Златни Билтен буде садржајнији и разноврснији-позивам и све друге читатељке да доставе своје песме, приче, сећања, описе снова, необичне доживљаје...



Да ЈЕСАМ

Да сам моћ,
била бих ноћ,
била бих тама
и нико тад
видео не би
моје лице
када сам сама.

Да сам ноћ,
била бих поноћ,
била бих тишина
и слушати ме тада,
слухом срца,
била би милина.

Да сам поноћ,
била бих помоћ,
била бих вила
и пожелео би мене,
а ја бих твоја била.

Читатељка Златног Билтена 


 Драгољуб се  захваљује читатељки на овако лепој песми која о нечему необичном говори - она ће свакако учинити да Златни Билтен буде садржајнији и разноврснији-позивам и све друге читатељке да доставе своје песме, приче, сећања, описе снова, необичне доживљаје...


Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta