Istina je neumoljiva!


Истина је неумољива!

-«Нови Стандард» је овлашћен да објави.....-

Веза: Наслов на Зл. Билтену
          «Чије су Жељкове жеље?»

 

__________________

KAKO SU RASKRINKANI AUTORI I KOMENTATORI NOVOG STANDARDA

ponedeljak, 26 decembar 2011 16:37
Pod naslovom „Čije su Željkove želje?“ na sajtu (намерно изостављено "Златни Билтен) izvesnog dr Dragoljuba Tatomirovića, koji se neko vreme angažovao kao komentator na NS, pojavio se zanimljiv tekst, koji prenosimo bez pravopisnih ispravki
_______________________________________________________________
Tрпели власник Новог Стандарда и његови кодирани коментатори, зналци свих области, од 24.4.2011.г. до данас и нису одолели - Истина их истерала на чистину! Истина је неумољива - ја овако описан као «извесни» иако сам све, баш све, своје податке ставио на самом почетку Блога «Златни Билтен», доживех сатисфакцију и признање да сам добро проценио при описивању околности обухваћених  мојим насловом «Чије су Жељкове жеље» - јер је данас «Нови Стандард» проценио да сам ја и моје мишљење као «извесног», као незналице и као 100%-ни Срески Шпијун, Илија Чворовић, важнији од свих дешавања у држави!
Процењујем да је стање у Србији врло добро чим сам ја постао важна мета и када ми је у овако значајном јавном гласилу посвећена оволика пажња, време и простор!

Захваљујем г. Цвијановићу, Мирославима, Србосима, Бг-има, Бабама и осталим који се крију иза кодираних имена коментатора, јер је Портал «Нови Стандард», они знају због чега је то тако, као једна велика тараба по којој се пише, као коментар,  скоро свашта што је на линији Портала и у којем се нападају сви они који би да се тим гледањима супротставе. Аргументи се не признају!
Признаше стручни, паметни, веће патриоте од мене и писменији од мене, Жељко Цвијановић, да они «моје глупости и лупетања» ипак, врло пажљиво прате. Имајући у виду да је свима видљиво да наслове «Златног Билтена» сваког дана читају многи из Србије, и из многих других држава, са тзв. «Неидентификованих» прикључака - прикључака са којих држава гледа шта јој се догађа у овој области, нисам далеко од закључка да се ради о истим читаоцима Зл. Билтена/коментаторима Новог Стандарда - и по аргументима и по стилу и по граматици којом се служе...
Ако, другови из и око «Новог Стандарда» - читајте, коментаришите, омаловажавајте, измишљајте, плата мора да се заради! 
И строго пазите да се као људи не потпишете именом и презименом! То би већ био пропуст који би вам могао сметати у каријери!
У данашњем чланку (26.12.2011.г.) «Нови Стандард» је у непотписаном коментару и опреми чланка, пренео један већи део оригинала који сам ја поставио на свој блог «Златни Билтен» још 25.4.2011.г. - па то приписујем редакцији, односно г. Цвијановићу, пробао да се додвори својим коментаторима који као да губе дах, нешто их је мање и нешто су мање агилни и агресивни, па г. Цвијановић напомиње да велики Портал «Нови Стандард» преноси чланак «ИЗВЕСНОГ» др Д. Татомировића, у оригиналу, и чак и без исправки правописних грешака!
Оправдано, г. Цвијановићу, комунистички, циљ оправдава средства.
Само.... тешко ће ово «извесни» да прође, нисам ја много познат, а нисам ни непознат, нисам тако писмен као ти и твоји коментатори, али се трудим, и мислим да сам разумљив, те да и нема неких великих ненамерних грешака. Ја намерно пишем «Србски» уместо «Српски» јер мислим да је тако исправније и јер сам рођен у Србији где се то сматра исправним - мада нам се стално догађа да они са резервним домовинама буду писменији од нас домородаца.

Коментатори те одушевљено дочекаше, опет, сетише се  да сам ја «водар» који продаје лажну лековиту воду, да сам УДБАШ, да неком Мирославу нисам дао да дође до речи на неком састанку, да пишем глупости.....па да ли си г. Цвијановићу задовољан овим громогласним аплаузом оних које такве, какви су, трпиш на ономе што уређујеш?
Ко је задовољан аплаузом оних који то морају да чине?!
Мени се као мана стављају и године живота, чак ми их и увећаше, мада сам ја поставио тачан податак о свом рођењу-31.10.1948.г. Црна Бара, општина Богатић.
Нисам ја г. Цвијановићу толико познат и ја, углавном сāм, пишем своје чланке, сāм и исправљам и словне и граматичке грешке, сāм их постављам на «Златни Билтен» који је блог лепо васпитаних и озбиљних људи, у којем се не дозвољавају непотписани или кодирани коментари, јер «Златни Билтен» није тараба по којој свако може да пише и по томе се «Златни Билтен» и «Нови Стандард» и разликују. 
Наравно мени нико не помаже ни финансијски и нико ми није дао никакав почетни капитал да оформим блог и да га учиним оволико посећеним, а ти, да ли си и ти тако радио или ти је неко помогао - ако јесте, ко и због чега?
Далеко било, да претендујем да се такмичим по броју читалаца или коментатора, али се ја сматрам у сваком случају победником и на том пољу – моји читаоци никога не вређају, озбиљни су и забринути јер је то примерено тренутку и амбијенту, и сваким даном их је од 150-250, и сваког дана од 20-25% нових, са свих континената, без ичије подршке и без моје обавезе да одговарам било коме осим Истини, која је у суштини сам Бог, и мојим читаоцима. А ти, г. Цвијановићу, да ли и ти уживаш у оваквој стварној независности?
Жао ми је, али су по свему судећи, посебно по љутњи коју су показали они на које се ово односи, и твојој који си само преко њих и дознао да постоји нешто овако незнатно као «Златни Билтен» који попуњава «извесни» др Драгољуб Татомировић, који има и приватну Криминалистичку школу која није регистрована код Агенције за привредне регистре... ја радим као физичко лице и аутор програма обуке и литературе која се користи за обуку, па регистрација у АПР није ни обавезна ни могућа.... није школа важна али се у њој ипак нешто научи, зар не? 

И ја јесам био Виши криминалистички инспектор и јесам имао сараднике и  информаторе – то ми је био неопходно  да бих имао онако добре резултате у раду, за плату коју сам примао, али никада нисам био ничији сарадник ни информатор. Криминалистичка полиција је  у оквиру Јавне безбедности.

Поштовани г. Цвијановићу, поштовани кодирани коментатори «Новог Стандарада»- Истина је неумољива, а ко се не боји Бога све му је дозвољено!

За читаоце «Зл. Билтена» - пређите на «Нови Стандард» и видећете како су Цвијановић са сарадницима оценили оно чему ви, ипак, посвећујете своје извесно време.
Ако будете остављали коментар на «Новом Стандарду» имајте у виду наш изграђени ниво културе у комуникацији!

Бог са нама – Пристани Боже!


Свако добро, од Д. Татомировића

Постављено 26.12.2011. у 22,15 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta