Gunje i Dunje - Rasija i Rusija!


Гуње и Дуње – Расија и Русија!

-Братска пропаст братских држава-



Веза: Упозорење да прети опасност по поредак у 
          Русији због привилегија и корупције под 
          насловом
          «Пава светла пропасти»
          И када се та опасност показала у свој својој 
          опасности дан после избора у Русији и наслов
          «Кисели осмех брата Владимира»
          А када се Србски цар Борис жалио 
          на Србе, непријатељима Срба и Србије - 
          Немцима, написао сам наслов
          «Наплавине» и неколико наслова после тога


Зову ме читаоци «Златног Билтена», «Храбри» па смеју само телефоном са мном, а не и да коментаришу или изнесу своје виђење ситуације у Србији, и да то потпишу, па ми честитају и унапређују у неког пророка и чаробњака. 
Зову ме и неки од Руса који су послом у Србији да ме питају шта ће се догађати са Русијом....., а ја, имајући у виду како је све то било очигледно, не сматрам себе никаквим ни пророком ни чаробњаком-само сам гледао оно што јесте и описивао то  онако како ја мислим да изгледа!

Сада их је све више који тако гледају, сада о ономе што сам ја писао пре 10-11 месеци различити «аналитичари» из Србије, Русије, Америке, пишу  то исто и не стиде се самозвања «аналитичар» - ја себе не сматрам никаквим стручњаком - видео, закључио, обавестио, а ако је то аналитика, добро, онда сам и ја аналитичар!

Пропаст братских држава Раса: Расије (Србије и Русије (Расије) била је очекивана, свима је била видљива, трулиле државе као Гуње и Дуње, онако из срца, невидљиво све док се трулеж није појавила и кроз танку кору – као браонкасте флеке! И тако исфлекирана стоји и стајаће док је неко не узме у руке – тада ће се претворити у трулу водену масу која уобичајено заудара.

Русију је на дан. 4.12.2011.г. (Парламентарни избори Русије) у руке узео руски народ – и утврдио да су браонкасте флеке показивање трулежи, настале у самом срцу, мада су Руски Цар  и његова партија указивали да им се то само причињава и да их је на ту тврдњу наговорила једна страна сила, али руски братски народ одбија да верује више речима свога цара него својим  очима!

Написао сам све што је потребно - понудио нашем брату, Руском цару Владимиру да пошаље некога из Руске Амбасаде у Београду код мене, по једну књигу која би му могла користити – нико није дошао.........

Расија-Србија: Она иде предвиђеним путем! Све стоји у наслову «Наплавине» и оних два-три после тога!

То је све исто као и у Расији-Русији! Цареви су нам од истог пелцера-комунисти, који су се тога одрекли, променили и име, ради сопствених привилегија!

Јуче сам хтео да продужим регистрацију аутомобила и агенција преко које то радим урадила је све-припремила и морамо да чекамо да се оконча штрајк србске полиције!

Полиција Србије тражи да се измени Кривични закон како би се напад на полицајце третирао као напад на државу! 
Мало им ова досадашња законска заштита - али они траже: Исплату дневница, награда, и осталог везаног за новац.....

Дневнице су зарадили спречавањем осталих категорија Срба да дођу пред врата Србског Цара да га нешто питају – Он, Цар, обавештава Србе и остале који живе у Србији, што значи и полицајце, да пара нема, да је све «оперушкано» - не верују да је дошло време да ни за њих нема.... прете одбијањем да бране Цара и његове ортаке, пуцају у празно!
Цар је Гуња - пада сам, народ се у то неће мешати, па посла за вас неће ни бити!

Некој другој, будућој власти Србије нудим обуку 30.000 полицајаца по цени од по  500 Дин/кандидат, по програму који сам реализовао пре две недеље дана - оном истом по којем сам  за потребе Дискотеке Мото Клуба «Опленац» из Тополе за пет дана по 7 часова обучио њихових двадесет чланова за послове агента обезбеђења - то функционише, Дискотека ради петком и суботом и има свако вече по 400-500 гостију, инцидената нема! 
Шеф обезбеђења за ноћ заради 4 а агенти по 2000 динара!

Узео сам лица са средњом школом, возачком дозволом, и за 30 часова теорије  научио их  како се то ради - а инструктор борилачких вештина их је научио да примењују 5-6 техника Џиу-Џице - борбена техника коју користи полиција – Полицајци, имајте ово у виду!

Не уцењујте никога тим вашим послом и неисплаћеним дневницама! На посао! 
И будите задовољни и овим што вам се даје, јер ускоро ни тога неће бити!

И не машите стручношћу ни поштењем, мала је Србија, једна велика варош - све се зна - и ко и како и са чим  «допунски» ради и како ради и ово редовно!

Који год од вас хоће нека ми се јави да код мене полаже тестове које су полагали агенти обезбеђења Мото клуба из Тополе – свако ко положи, без мојих предавања, бесплатно ће од мене добити Диплому која иначе у редовној обуци може да се добије за 250 Евра!
Позивам и инспекторе полиције на овакав тест - сем оних који су завршили Вишу школу ун. послова или Полицијску Академију, али су они у мањини - сада су у полицији у моди агрономи, дефектолози, инжењери, менаџмент експерти и сл.

Ето, две братске државе се разболеле у исто време, од исте болести, прети опасност дезинтеграције у исто време – Државе је напала смртоносна болест држава -Корупције, Привилегије, Негативна кадровска селекција!
Полицајци: Када ћете организовати штрајк против ових болести, па да вам се придружимо?! 
Никада, ви то нећете учинити!


Лека има: На љуту рану - љута травка!

Травари се морају променити! Иначе, после овакве болести настане смрт болесника!

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб

Постављено 13.12.2011.г. у 12,30

2 comments:

Zlatni bilten 14. децембар 2011. 20:30  

Драгољуб Павловић, На РТС-у, гледам јутарњи програм и то само ради временске прогнозе, али ето игром случаја налетох на "историјску" изјаву "нашег" председника Тадића да нас чека тешка 2012, а још тежа 2013, а нагли бољитак очекујемо тек 2014. године. Рече и остаде ладан, а ми обични смртници само треба да поверујемо у још један њихов мандат и спашаваће нас они исти али само још једаред како се каже у мом крају иронично.Које ли ироније, смешно би било да није жалосно.Народе, што каже наш уважени Татомировић, ПРСТ НА ЧЕЛО, али и памет у главу, време им је истекло, докле да правимо изборне грешке, ОСЛОБОДИТЕ СЕ СВИХ СТЕГА И СТРАХА и храбро коментаришете Драгољубово писање, докле скривања и страха. БОГ С НАМА. Хвала Драгољубу Татомировићу.

Zlatni bilten 14. децембар 2011. 20:31  

Одговор на Драгољуб Павловић: Бог са нама-Пристани Боже!
Свако добро од Д. Татомировића

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta