Luda zemljo i ludi rode


Луда земљо и луди роде!

*Куда си се запутио?
*Зашто си понижавао, мучио и убијао Србе и Србију-Божији Народ и Божију Земљу?
*Зашто не обратисте пажњу на упозорења и опомене?
*Зашто градисте Грађевину од магле, од лажи, од преваре и лицемерја-Бог их одува благим поветарцем?!
*Би вам речено да је Србија Живог Бога Престо-узвисисте се и смејасте јој се!
*Слушасте неме, идосте за слепим, волесте злобне, терасте друге на ваш пут без повратка - стигосте до краја.
*Пропада вам долар, пропашће и евро, јуан и јен - све сте умрсили да ће то Бог исећи, а не размрсити - машите  потврдама-Обвезницама, потврдама о дуговима, о потраживањима.... ту на њима вам је исписано и образложење Пресуде коју вам Он изрече!
*Чека се још само Расија - србска земља - која се често удружује са вама, Америком и ЕУ - да се види на коју ће страну, остали се не чекају, они иду где им је одређено.
*Ето, после 16.9.2011.г. почните изнова - како треба.
*Гледајте како то чине Срби па се по томе равнајте.

«Србија је Живог Бога Престо,
са Престола Бог ће да пресуди
и објави ко су какви људи!»

На Богојављење, 2011. једном обичном Србину је дато да запише оно што би свима могло бити од користи - Они што гледају ко и како чини по Вољи Живог Бога, гледају да ли ће то бити од користи и ко ће то и како користити. 
(То је почетна страна овог сајта-песма, "Обавештење Србији на Богојављење")

Стара варалица, курва, пљачкаш, разбојник, лицемер, окупатор и гордељивац је на самрти - многи јој помажу да опстане.
Али, Америка и ЕУ, као стари пси који осећају свој блиски крај, покушавају да угину далеко од своје куће, успут уједају, реже, прете и плаше, пробају да се ни то угинуће  не види, па ратују у арапским државама у Азији, а сада се спремају и на Африку. Али, ово су "Дани Гнева Божијег" измољеног и ороченог - па нека свако гледа шта ће им се (Америци, Немачкој и осталим), догађати! 
А ви из амeричког градића Mountain View, смештеног у Центру америчке Силиконске долине, документујте и поредите - поредите на шта сте упозорени и шта вам се догађа, утврдите и колико је немоћна сва та ваша сила Силиконске долине у односу на Молбе Срба којим се те молбе услишују, односно на Моћ и Силу Живог Бога
Да то буде за поуку онима који претекну-захваљујем што пажљиво пратите овај сајт! (Кога занима и сам може погладати, преко статистике, простим кликом на њу - клик на Геолоцирање,  и редом на шта треба).
Америка и ЕУ (НАТО) са собом ће покушати да повуку што више држава и народа, како би нахраниле своје господаре, Зле духове из Поднебесја - тако су чиниле од свог постанка, тако ће и на завршетку.
Бог не заборавља шта је коме обећао или пресудио-обећања које су измолили неки од Срба којим Бог услишава молбе, још тада су записана где треба и неће се мењати!

Браћо Срби, будимо само тврди у  нашој вери у Бога Живог, волимо Га и радимо по Вољи Његовој  и не бојмо се - не жалимо непријатеље наше, они су непријатељи нашег Живог Бога - они добијају оно што су тражили и желели, оно што су заслужили!

«Трговци земаљски заплакаће и зајаукати за њом, што њиховијех товара више нема ко да купује!»
(Глава 18, стих 11 Откровење по Јовану, о смрти Звери (НАТО, 
Америка и ЕУ) са којом се курваше владари света)

*Кина купила америчке обвезнице у износу од 1.500 милијарди долара, да је спаси како би са њом трговала;
*Немачка се тресе на почетак пропасти Евра и ЕУ, у нади да ће Америка преживети у садашњем стању, како би она  са њом наставила да тлачи остатак света;
*Јапан се додворује и попушта Америци, да би са њом трговао;
*Русија се распаметила - стоји на раскршћу, где одлучи тако ће јој и бити. Она се још чека, али не  задуго.

Др Драгољуб Татомировић-криминолог и теозоф

Постављено 27.02.2011.г.    

7 comments:

Unknown 25. март 2011. 00:58  

Свака Вам част господине Татомировићу, са задовољством читам и пратим оно што пишете, од када случајно сазнах за овај сајт. Ваши пророчки текстови и молбе оних који се моле за наш спас,спас Србије(заједно са нама осталима) се остварују. Оно што пишете, аналитички и подкрепљено чињеницама, помогло ми је у многоме да коригујем своје мишљење о Србским ''пријатељима'', и изоштрило ми ум. Хвала на томе. Срећу у раду од срца Вам желим.

Zlatni bilten 25. март 2011. 14:10  

Одговор аутора, Д. Татомировића,на "Ивана, 25.3.2011.г.: Зхаваљујем на похвали, само не претерујте-ја се само трудим, а ако испадне добро то је најмање моја заслуга. Нисте случајно дознали за овај блог-требало је, како би сте исправили своје мишљење о нашим, србским, "пријатељима" и можда о још нечему. Моје текстове пише криминолог и теозоф, то је мешавина схватања, гледања из два различита угла, један познат(криминошки), а други прилично непознат, често несхваћен или осуђиван, али важна су дела, односно резултат. Ја нисам никакав пророк ни чаробњак, али се прогнозе понекада потврђују. Живим уобичајено, руководим се "Принципом довољности".Трудим се да активностима из своје струке побољшам и свој материјални положај, да помогнем и онима који за моје услуге издвајају извесне новчане износе... и то иде. До сада су све, баш све, моје жеље испуњене, сигурно не неком мојом великом заслугом, али се испуњавају. Свако добро Вам желим. Д. Татомировић
Напомена: Слободно поставите питање, пожелите обраду неке теме, од ширег значаја, и ја ћу покушати. Погледајте и мој професионални сајт www.krimskola.rs па ако Вам шта затреба, јавите се. Ово је позив и свима другим посетиоцима овог блога.

Unknown 27. март 2011. 16:28  

Ја сам јуче оставила коментар, скоро цела куцана страна у ворду, и питање за Вас господине Татомировићу, не знам шта се догодило са њим?

Unknown 27. март 2011. 16:30  

ЕВО ПОНОВО ИСТИ ТЕКСТ, НАДАМ СЕ ДА ГА НЕЋЕ НИКО ОБРИСАТИ.
Хвала на одговору. Знам да случајност не постоји. Јасно ми је да пишете са аспекта мешавине две различите струке, и баш зато начин на који изводите закључке изузетан. Пратим теме које су везане за Србију. Почела сам од Дејана Лучића и његове књиге Тајне Албанске мафије пре 15 година, па преко Спасоја Влајића, др Ратибора Ђурђевича, др Божидара Митровића до др Јована И. Деретића (захваљујући њему Милоша Милојевића, Симу Лукина Лазића и др..да не набрајам) и актуелне писце који пишу о истинској србској историји, као и оне који пишу о новом сведском поретку, укључујући и др Светозара Радишића, Милана Видојевића итд. То ми је помогло да створим реалну слику данашње стварности и наше место у њој. И истину о којој се у овој земљи на жалост ћути. Вас сам први пут чула на клипу-снимку из хотела Бристол које је организовао Слободан Живковић и од тада пратим оно што пишете. Такође сам и пријатеље упутила на Ваш сајт, имају само речи хвале. На неким сајтовима у коментарима цитирала сам делове из онога што пишете уз наравно навођење вашег имена и титула и многи људи се јаве са питањем где сам то прочитала, како да набаве вашу књигу Заштити силом читану реч.
Што се питања тиче, овако. Прочитала сам на Вашем сајту о идеји за оснивање странке. Идеју о оснивању странке сам видела и код др Деретића. Дејан Лучић прича како би било довољно окупити 300 Срба за основање Србског комитета 300, и видим такође на његовом сајту промоцију Српске демократске странке и његово излагање, као и излагања др Комазеца, мр Мирослава Бјеговића и осталих. Моје питање је да ли је могуће објединити идеје и добре намере ради спаса Србије, ујединити се и организовати у једну, јединствену странку, не везано за то како се зове, не расипати памет већ је сажети на једном месту. Претпоставка да те људе и лично познајете, и њихове идеје, можда и намере. Или је тако нешто немогуће из мени непознатих разлога, или сам наивна у свом размишљању? Пратећи неколико сајтова србски орјентисаних имам утисак да је доста пробуђених људи у Србији, различитих струка и профила, који би се радо придружили и помогли кроз своје ангажовање, чланство... и сл.
Такође сам размишљала о чињеници да на Вашем сајту нема коментара, ни питања, а видим да је приличан број посетилаца. Можда из разлога што је компликовано оставити коментар јер су дефинисани само неки профили кроз ''коментариши као''. Ја сам на пример отворила налог на гуглу ради Вашег сајта, али ми се и поред тога дешавало да коментар поред два пролаза буде избрисан (а пре тога сам откуцала читаву страницу), па се након тога једноставно искључим. Овај коментар сада куцам у ворду, да ако се исто догоди могу да прекопирам.
И на крају да кажем да сам посетила Ваш професионални сајт, у исто време када сам и овај, нарочито ме занима школа за графологе. Обзиром да већ студирам и радим, то задовољство ће причекати, надам се не дуго.
Срдачан поздрав.

Zlatni bilten 27. март 2011. 21:13  

Одговор аутора, Д. Татомировића, на "Ивана, 27.3.2011.г. у 16,30ч.:

Драга Ивана,
Жао ми је због техничких проблема око уношења коментара-до сада се нико на то није жалио, а и ја одговоре уносим без проблема. Жао ми је вашег труда и не верујем да сам ја тако битан да би неко спречавао да се уносе коментари, напротив они то све лепо могу да читају, што верујем да и раде, и тако и треба, плата мора да се ѕзаради!Што се тиче књиге "Заштити силом читану реч", она се може преузети са овог блога из наслова "Књиге". Штампаних књига немам - поделио сам их.
Драго ми је да се интересујете за графолошка знања-када Вас то буде занимало, јавите се, програм обуке и садржај налаазе се на сајту моје Криминалистичке школе. Оно питање о иницијативама које постоје у вези оснивања србске странке, ја морам да Вам скренем пажњу да ја нисам дао иницијативу да се ствара нека србска Група-300, моја иницијатива је нешто аутентично, засновано на моћима нас самих, независне, с тим што ја наводим да се никада нисам сликао у било каквим ритуалним кецељама, да нисам преко рамена пребацивао витешке ленте, да нисам масон нити члан било којег реда који су помоћни органи масонских организација, нисам радио за било коју власт ништа друго осим сузбијања кријумчарења и фалсификата до доласка Милошевића на чело Србије, немам препоруке Била Клинтона за било које место у Србији, немам проходност на масонске телевизије или телевизије и новине под контролом власти или страних обавештајних служби и немам сметњи да пишем истинито о било којој теми. Ви сте паметна, млада, девојка, разумећете. Ја нисам толико значајан као ти које сте навели, да би се са њима ортачио! Моје су руке слободне и не би било поштено да се са њима такмичим.Обећао сам "Нашима 1389" да ако смеју да на својим Трибинама износе оно што сам био спремио за митинг Томе Николића и Веље Илића (Овде под:Савле, Павле или неверне Томе)да ћу им помоћи колико год будем могао и знао. Разумите читаоце овог и сличних блогова: не судити строго, плаше се наши људи, постоји много сајтова или блогова основаних од власти, тајних служби или политичких странака, мало је појединаца који се могу легитимисати као што сам ја учинио, и ставити своје тврдње пред суд јавности, уз спремност да ме неко, било ко, аргументима, негира. због тога нема довољно коментара-почело је, биће их, људи чекају да ме неко дезавуише због нечега, не буде ли то-а аргументовано не може нико, биће могуће разговарати о мојој иницијативи. Пре месец дана ме је један познати полицијски генерал молио да на Полицијској академији одржим извесно предавање о начинима обезбеђења личности у различитим ситуацијама-нисам га чуо 20 година пре тога, а добро се знамо. Рекао сам да хоћу да одржим то предавање уколико се не предомисли и не уплаши када прочита моје ставове на блогу "Златни Билтен"-уплашио се мој друг, једном рекао да ће се јавити "од недеље" и више га нема. Значи, боје се и грађани, и власт и полицајци! И ја мом другу не замерам, само сам му рекао "Чему служи живот проведен у страху?" Желим Вам свако добро. Д. Татомировић

Unknown 28. март 2011. 02:02  

Хвала господине Татомировићу, на Вашем одговору. Паметном доста. Само да кажем да нисам ни помислила да сте ви дали иницијативу за србски комитет 300, већ Дејан Лучић, што сам и написала, а ја сам то навела у смислу уједињења србске памети на једном месту,ништа више.
Вашу књигу сам скинула са сајта, а и друге обавестила да могу да је скину, жао ми је што немате више штампаних.
Одличан текст који сте написали Туга зомбија. И Вама свако добро.

Metal 22. мај 2011. 16:11  

Поздрав за Вас господине Татомировићу и све честитке на труду да овом народу отворите очи!
Надовезао бих се на Иванино питање о стварању једне странке која би објединила све патриотске снаге у Србији и шире. Моје питање би било да чак и кад би се то десило колике су шансе да она побједи или освоји неки запаженији резултат? Зна се да власт и стране службе држе све медије, имају паре за кампању и још лажирају изборне резултате па због тога и мислим да би то био узалудан посао.
Поздрав и свако добро!
Урош П.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta