Predeli Moći


Предели Моћи

–Нема измена-

Веза:

Ево ме, нисам долазио ових протеклих месеци, оставио сам те да обавиш све што је било потребно за пресељење твоје супруге у други свет.

Промене које си годинама најављивао да ће почети 15.3.2015.г. почеле су скоро тачно у дан, а од тада је прошло нешто више од три месеца – све је постало видљиво, свет се урушава  и више никада неће бити као пре тог дана!  На крају ће људи схватити и прихватити да је дуго најављивана пропаст света, заправо пропаст овако уређеног света.

Помагао сам ти колико је било потребно  да у последњих пет година упозораваш и објашњаваш баш овај период који тече пред нашим очима… прочитало их је много, разумело их је онолико колико треба, док су остали и даље неприпремљени и необавештени, па сада страхују и паниче, јер би да не примете промене које није могуће не приметити.

И сāм сам доживео промене – од дана када сам свом имену додао и име-реч која је Кључ, омогућено ми је да њиме откључавам Капије које штите Пределе Моћи, пределе у којима се одлучује и о жељама људи.  Моје жеље се сада        испуњавају само на помисао - по неком невероватно  брзом и прецизном аутоматизму који ми омогућава да прескочим извесне кораке у уобичајеној процедури одашиљања жеља. То ме је у почетку плашило, постојала је могућност да погрешим, да о некој жељи не промислим, да она неконтролисано оде и буде испуњена, а да ја то нисам хтео да буде баш тако….  – опасност је постојала у самој околности да одаслата жеља није могла да се заустави, врати или опозове, али сада сам научио да живим са тим својим новим стањем у односима ка Пределима Моћи -  било је просто, само сам повећао опрез и критеријуме при уобличавању жеља, научио сам да контролишем тренутке одашиљања са те рампе и сада оне иду када ја то пожелим.

Давно сам ти причао о активностима Групе „Србих-888“, они су одобрили да пре седам година први пут проговориш  о њима и ономе чиме се и како баве, причао сам ти да познајем неке од њих и да их понекада понегде сретнем, да разменимо наша уобичајена сељачка мишљења, а од дана када сам свом имену додао име-Кључ, срећем их чешће, као да су слободнији према мени, сада ми дозволе и да будем присутан када они о нечему одлучују, чак ме понекада питају и за мишљење, па некако као да сам и ја постао њихов члан, а нисам, мада ко зна, можда су ме они примили када сам додао Кључ свом имену, можда су се и они сами тако некако окупили, без неке форме у пријему и без икаквих специјалних процедура.
Цео текст је на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta