Ja odredjujem!


Ја одређујем!

-Мене слушају-


Веза: Наслов «Ти ниси ја»

За нерегистроване читаоце:

За регистроване читаоце сајта Златнибилтен.срб:


«Ево, пре времена, оног које сам ја био одредио, одређено ми је да прођем и овуда, да те информишем.
Пре неколико дана, на дан посвећен Успењу Богородице, и ја сам био домаћин, изненада код мене свратили њих неколико из Групе «Србих-888», кажу дошли да ме виде, вратили се кућама да се одморе, а посао око којег су се трудили у Украјини и Турској је скоро завршен.
Заправо, он је завршен, само се то још не види баш јасно, али се зна како ће то изгледати на крају.
Као што знаш, ја све информације до којих долазим на различите начине, уобличим у једну целину и исказујем је као моју причу, као моју информацију, да буде краће и јасније, па ћу тако и овог пута......

Даље-клик: 
Ако сте регистровани читалац сајта ЗБ.срб кликните на:

Ако желите да се региструјете, кликните на 

1 comments:

Анониман,  3. септембар 2014. 21:00  

Поштовање господине Татомировићу!
Редовно пратим Ваше наслове, не коментаришем, јер сам одавно остала без текста, али сада се јављам јер не могу да приступим најновијем наслову, мада сам регистровани читалац, али не могу да дођем ни до почетне странице. Занима ме шта се дешава. Пуно Вас поздрављам и желим успешан рад. Александра Девић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta