Vlažan barut i hladno telo!



    Влажан барут и хладно тело!


-Немогуће коришћење Божанске Честице-
Владимир Путин © КМ.РУ, Алексеј Белкин
Владимир Путин
(КМ.РУ  Аутор Алексеј Белкин)

«Без мене ништа не можете!»
-ИХ својим ученицима-

В е з а:

Ево, ја који се, иако нисам никакав херој, а не бојим се никога до Бога, пре неколико минута сам био у стању сличном страху – у својству графолога и профилисте, обратио сам извесну пажњу на оно што ми је одмах по буђењу дошло као садржај неког још недефинисаног текста који бих баш данас требао да напишем.

Гурао сам то на страну, имао см план да идем у оближњу продавницу компјутера да погледам неки модернији и јачи, да овај стари пошаљем у пензију, али није ми се дало, стално ми се по глави врзмао прилично успаничен позив за састанак Савета безбедности Русије, који предводи Николај Петрушев, друг једног мог познаника, у којем су чланови сви они који би требало да и данас донесу неку врло важну одлуку, јер је у позиву члановима наведено да ће се расправљати о суверенитету и територијалној целовитости Русије!! Па дневни ред обнародован унапред, па могућност да то буде јавна седница.... све нешто необично, одудара од уобичајне тајновитости којом се диже значај, као да би садашњи руски цар да своју одговорност препусти неком другом, као «Почасти су моје - одговорност јe наша!», као да би да се садашњи врући кромпир постави у руке грађана!

Чуо сам како је Николај био тај који је 1991.г. однео тадашњем руском цару, Борису Јељцину, две поруке, добру и лошу - Борис се одмах определио за ту добру, па је у миру на његово место доведен Владимир Путин, који о томе није питан већ је само обавештен.

Све ми нешто говори да ће Николај и данас имати да саопшти нешто важно, Владимиру или неким другим, а свакако је дошло до времена када се то мора!
Руси ништа и не чине све док не морају – тако се показују да су Срби, ма како себе називали и чиме себе сматрали!
Даље - клик на:

1 comments:

Милорад Маринковић 23. јул 2014. 23:08  

После трећег читања, сетиx се, да је Давор Колетић у својој књизи ,,Досије 552,, 90-сетиx година рекао да је Путин хазарског порекла и да ће између њега и Ватикана бити бурни односи !?

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta