Okupacija Srbije je početak kraja Rusije!


Окупација Србије је 

почетак краја Русије!


-Бодрење Mонаха без манастира-


Нисам ни помислио да би ми добро дошла посета «Монаха без манастира», човека који ме повремено посети, објасни, укаже, покаже, ободри ме па оде својим пословима, мени непознатим и недокучивим, а био сам тужан због свега што се догађа, превасходно овде у Србији и у Русији.
Остале пределе сам успео да дефинитивно отпишем и о њима мислим само као о полигону на којем се одиграва оно што им је давно одређено, што је непроменљиво и што је то оно у шта сигурно улазе – Америка, Кина, ЕУ и остали више пута у мојим насловима набрајани.

Појавио се, насмејан и сетан у исто време – насмејан јер ми тако увек прилази, а сетан због онога што намерава да ми каже, на шта сам ја и навикао, али тренирам да дешифрујем ту сету и предвидим шта ћу све од њега дознати.
Поздравио ме, због врућине се сместио у кућу уместо уобичајеног, под вињагу у дворишту, послужио се уобичајеним водом и ратлуком и почео: Немој да си тужан, бар сам теби све објаснио и ако знаш да ће то тако бити и да тако мора, чему туга – предузимаш што је у твојој моћи да окупиш оне који се још  могу вратити са лошег пута, видим имаш и успеха у томе, мада би ти да они буду ажурнији, више заинтересовани, да одвајају више времена за тај твој наум, али знај да они више од тога не могу – већина их се јавила да би дознала нешто ново, нешто од онога што си им најавио, неки из радозналости, а неки јер се пријављују на све и свашта, они би да се у све умешају мада знају да немају предиспозиције за оно за шта се пријављују. Добро си им поставио оне филтере на којима отпадају, добро си им рекао да мени нико и не треба да помаже, ја сам то тражио од тебе више због тебе и њих неколико које ћеш одабрати, да, само неколико - остали ће одустати због нестрпљивости, биће им довољно што си посредовао у њиховом упознавању и они се сада друже, а и то је добро јер су били усамљеници и сада се друже са себи сличним.
На тебе ће да забораве – имају својих проблема, свакодневних и оних важних за животе и каријеру, зар није и сам Исус Христ рекао да ће када се буде опет овде појавио једва затећи неколико, или једну, верујућу душу?!
Јесте, па зашто би се сећали тебе или мене којег помињеш као некога коме ће они постати помоћници.

Добро си урадио што си се отарасио бескорисних бројних контаката са мушкарцима и женама – кажем оних бескорисних, не улазећи у остале контакте, само они контакти које си држао у вези неких планираних послова били су илузија оних који су те контактирали и позивали да их посаветујеш – нису њихове ни могућности ни намере такве да би им се планови остварили. Значи: Од њихових планова скоро да нема ништа, посебно ако се не буду држали твојих савета, мада мислим да неће и мислим да си и сам схватио да они нису ти са којим би се нешто озбиљно могло.

Није добро што си тужан због Русије. Она иде својим путем, тај пут јој је давно одређен, више од 300 година се поткосуривала својим Огњиштем и Извориштем – Србијом, јер је умислила да се са Немцима јасно разграничила и договорила око окупације некадашњих србских земаља.
Мислили, па умислили, па се и једни и други осилили, огордили, свађали се и ратовали међусобно све гледајући да Србе као власнике земље на којој безуспешно покушавају да се закуће, прореде до самог нестанка.
Немци то раде отворено непријатељски, они су такав народ, они друкчије и не знају, такво им је њихово арапско, дајчерско, иранско порекло, док се Руси користе као њихов Тројански коњ, оседлан седлом и под заставом која личи на србску – палило им је то свих ових 300 година, али је сада дошло време да се та ствар рашчисти.
Немачка и Америка траже од Србије да се одрекне Русије и Косова - Хоће да Србија убије Русију и истовремено изврши самоубиство!
Траже од Србије да буде непријатељ Русији! И ако би то Србија, под било којим околностима, пристала то би био стварни почетак краја Русије и она би потом убрзо била распарчана.
Ако Србија буде окупирана, а ради се на томе, чак да се та окупација изведе на молбу Србије, Русије више неће бити.
Србија је једини прави ослонац Русије, она јој је и Огњиште и Извориште, јер је лажна сва историја и Немачке и Русије – то је договорна историја без упоришта у било чемо видљивом и невидљивом. А историја се не договара, она се ствара протоком времена и уз надзор самог Господа - Он кроз историје народа кали те народе, једне одбацује, друге искива и покива и од њих прави народе - алате, којим остварује друге Његове планове или жеље.

Садашња историја Русије и целе Европе је лажна, договорна, са много празнина, а Бог чини да се све што је скривено учини јавним. Он је учинио да Немачка обнародује као следећи услов за пријем Србије у друштво држава осуђених на нестанак - пристанак Србије да се одрекне Русије!
Русија се одрекла Србије више пута у последњих 300 година, а пре само 14 година је то одрицање учинила врло видљивим. Немачка рачуна да ће тако поступити и Србија према Русији. 
Немци, као посебно тврдоврат народ, не схватају, иако су сви скривени подаци о Правој Историји Срба у Ватикану и њима доступни, да је Русија дете Србије и да се мајка неће лако, односно никада, одрећи свог детета. Чак и ако је присиле, то ће бити само на речима, а не душом!
Али ће им и то одрицање речима оних који су своје тело уступили неким другим бићима, а владају Србијом, послужити за довођење Русије у стање страха и панике – јер ће тек тада Русија осетити шта значи бити остављен од онога коме припадаш.

Руски народ је мали и малобројан, оно што се намножило од незнатног племена Руса – остали тзв. Руси су асимиловани Срби, од којих се скрива њихова историја и порекло, али има и оних који то знају и од њих ће се то стање страха раширити на целу Русију.

Шта је заправо Русија?
Највећа држава света по територији, мала по броју становника у односу на толику територију, без икаквог упоришта за своју посебну историју и културу, језик, обичаје, веру...... још мало надувена због новца који је до пре годину-две притицао у огромним количинама за испоручену нафту и гас - сада се то мења, наруџбине нафте и гаса се смањују, цене падају, имигранти су је окупирали такорећи, Кинези немају где да живе и они јуришају на србске територије у Сибиру – Русији се догађа оно што је она учинила Србима бришући их са мапе Сибира - сада ће им се то догађати од Јапанаца и Кинеза.

Немачка је одавно припремана за исти сценарио пропасти – насељена је многим муслиманима и другим народима целог света, Немци не студирају и Немачка која увиђа своју лудост од пре 40 година када је због развоја индустрије примила милионе странаца у Немачку, сада мора да позива у помоћ стручњаке-странце који су завршили факултете – Немачком ће у догледно време управљати странци који су стручњаци, па ће Немци у «својој» земљи доживети оно што су чинили стварним власницима земље не којој се вековима безуспешно покушавају закућити - Србима.
То је непроменљиво, то је неодустајно и одређено врло давно.

Знам колико си био тужан када сам ти рекао да се ни Русија више неће чекати, чекање Русије да се дозове памети се завршило 31.12.2011.г. када је она кренула путем Кине, Америке, Немачке.... Није ни мени било баш лако, ја сам био присутан када је мољено да се Русија сачека мало дуже, да прогледа, чуо сам шта је речено оним који су молили, а то је стало у две три речи – «Ево, чини вам се, видећете да је то узалуд!»

И видели ти који су тада за њу молили, видео и ја који делујем више као слободан стрелац, сви видели да је било узалуд! 
То си, наравно, видео и ти, јер пажљиво пратиш укупна збивања, имаш различите канале информисања, чак сам и ја неколико пута тражио да се твоје жеље испуне – не знам, можда ти о томе знаш и оно што ја не знам, пратимо те дуго, и ко зна можда је неко ко може о томе да одлучује, одлучио да се и неке твоје жеље испуњавају.
Ја мислим да си ти зрео за то, само ми се не допада што ти је често нечега жао, као да сметнеш са ума да се ништа не догађа, а да се то Богу не допада, односно да Он никоме није никада испунио  било коју жељу, а да се то Њему није свидело, да то није био и део Његовог Јединственог Плана!

Ето, ово је моје мишљење у вези онога што од Србије тражи Немачка, ово је мишљење о ономе што ће врло брзо доживети Немачка и Русија – пробам да ти објасним да ће им се догодити оно што су чиниле Србима од давнина, говорио сам и то си и ти прихватио као непроменљиву околност да ће репер за кројење судбине света бити његов однос према Србији.
Теби је дато да означиш и дозвољено ти је да обнародујеш Енергетску заштиту Србије, ти си то штампао као књигу, има то и на Интернету, па ко хоће нека гледа.

Ово што се овде догађа, ове молбе тзв. Срба да Србија буде управно окупирана, није ништа друго до увод у окупацију Србије и почетак краја Русије!
Она, Русија, ће ћутати, неће се мешати у мере оних који овако управљају Србијом, мада се види куда је воде, па се самим  тим неће  мешати ни у почетак свог нестанка.

Ако буде среће, ето ме са неким интересантним људима овде код тебе на Преображење – тада ће се донети неке битне одлуке и упутити неке важне молбе, ако ти буду дозволили да томе присуствујеш и сам ћеш чути, а ако не буде те дозволе, сазнаћеш на неки други начин.

Одох ја, имам пуно посла, а  ти на миру размисли о овом нашем разговору. И све гледај као гледалац са стране – у крајњем, Србија ће опстати и ако Русије нестане
А Срби ће проћи кроз овоземљско Чистилиште каквом се нису ни надали – Србима је потребан генерални РЕМЕНТАЛИС (ментална реконструкција) уместо силних других реконструкција којечега, у којем на одређен начин учествују као гледаоци, а тиче их се најнепосредније.

Бог са нама – Пристани Боже!
Хвала Монаху без манастира на овом бодрењу!

Драгољуб


Постављено 13.8.2013.г. у 15,45 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta