Vukašin među nama!



Вукашин међу нама!

-Да ли смо се потпуно предали?-

_____________________________________________

Из Википедије:

«Вукашин Мандрапа је старац кога су убиле усташе у Јасеновцу 1943. године.[1]
Усташе су Вукашина довеле у Јасеновац на почетку Другог свјетског рата. Након неколико дана мучења, усташа пред кога су га довели му је понудио живот ако ускликне: „Живио Анте Павелић, на шта му је Вукашин мирно одговорио: „Само ти, синко, ради свој посао“.
За казну, усташа му је одрезао ухо, и поновио захтјев, али Вукашин је опет одговорио: „Само ти, синко, ради свој посао“. Усташа му је одрезао и друго ухо, потом нос и унаказио лице сваки пут са истим захтјевом, али Вукашин је увек понављао:„Само ти, синко, ради свој посао“.
У житију Светог мученика Вукашина спомиње се да је усташа који га је убио убрзо затим полудео.
На редовном заседању Светог архијерејског сабора Српске православне цркве 1998. године, Вукашин је, као исповедник, унет у Именослов Српске православне цркве.»
____________________________________________

Свети мученик Вукашин се стицајем различитих неповољних ратних прилика у Другом Светском рату, нашавши се пред избором «живот или част и вера», определио за част и веру и изгубио живот. Ми, преостали му се дивимо, причамо о томе, црква га је произвела у Светог мученика – и то му је посмртно признање.

Ми, иза Вукашина преостали, као да смо примили дух Вукашинов у смислу непредузимања никаквих мера које би омогућиле да сачувамо и живот и част и веру. Препуштамо се, као и Вукашин што је морао, у мноштву оних који су се определили на нечињење и предају.

Опште познате су фотографије када неколико усташа наоружаних старим пушкама репетиркама спроводи колону Срба у којој су целе фамилије, засеоци или и села..... и сви иду мирно! Као да су баш сви Вукашини!

А да се њих неколико одлучило за борбу, да их се неколико одлучило и да погине у тој борби, усташе би биле савладане, животи, можда, сачувани, а част свакако: Није част само се предавати, само мирно примати сваку неправду, част подразумева и да се предузму могуће мере да се човек извуче и спаси из ситуације опасне и по живот и по част – овако, Вукашин убијен и скоро два милиона других србских Вукашина, он канонизован у Светог мученика, али нема нас ни упола колико би нас могло бити да смо се сви супротставили, тада, у Другом Светском рату, да смо имали своју организацију која би нас штитила.

Ништа не учимо од наших непријатеља: Немаца, Мађара, Хрвата, Шиптара..... који сви имају своје организације које им омогућавају да опстају и напредују у националном сазревању.

Ево и Шиптари са Косова и Метохије изнудише за себе парче Србије од 15-20% на којем праве неку квази државу, али она није ништа гора од неких држава у ближој околини Србије или и од саме Србије.

Када је прошао Други Светски рат, сви у Србији смо трпели терор комуниста који су побуном преузели власт, силом је одржавали и временом успели да преобликују свест Срба, која сада, тек сада после 69 година показује колико је мизерна и погубна.

Ћутимо већ целе три генерације, пазимо «Да негде нешто не ланемо» - да не будемо третирани као сваки пас, а то је у Србији  могуће, не због силе државе већ због спремности Срба «да гледају своја посла» - и тако док се све то и њих личне не почне тицати.

Слава Светом мученику Вукашину из Клепаца, али шта ако смо ми сви постали Вукашин Мандрапа и Клепаца, шта ћемо ако и даље будемо ћутали, одмеравали, зихерашили, и ако будемо спремни на предузимање неких мера само у причама у двоје-троје, или ако се само претворимо у «жестоке тастатура ратнике» - оне који су храбри и на све спремни све док се не мора изаћи из собе и устати иза стола са компјутером.

Нема нама спаса ако се сви определимо да имитирамо Вукашина из Клепаца!
Док смо људи, и док смо на Земљи, дужни смо да  се служимо Истином и Правдом, али и да се боримо колико је то у нашој моћи и тек потом очекујући помоћ.

Нема потребе било коме у Србији посебно указивати да смо духом већ Вукашини пред џелатом: Наша држава се дневно задужује по 11,2 милиона евра, за првих шест месеци ове године буџет је у минусу за две милијарде евра – до краја године ће то бити четири милијарде - Србију уништава овако организована држава којој је потребна милијарда евра месечно да би она овако функционисала, а ми овако живели! Тих пара нема, они зајме и исплаћују плате и пензије и ми, Вукашини, се правимо да не видимо куда идемо. А идемо пред џелата!

Председник Владе Србије се грохотом смеје и најпријатељскије поздравља са ратним злочинцем за којим је на снази потерница полиције Србије – са  оним који нам је отео Косово и Метохију, пристајући да тај посао обави за Немачку и Америку... и ништа!

Научници изашли на улици у тренутку када је њима догорело до ноката – када су им најавили смањење Фонда за научна истраживања, сада су приметили да је продата целокупна индустријска база Србије, која би требало да их финансира – али их се то раније није дотицало!

Просветни радници су претили штрајком ако им се не повећају плате и не одустане од реорганизације, они су против да Србија одлучи да укине низ школа са по неколико ученика! Не, њима баш овако одговара.

Полицајци хоће да повраћају од муке гледајући у оно због чега би требали да реагују, а не реагују, плашећи се за сигурност(?!) својих плата, Специјални саветници за Националну безбедност имају контакте са криминалним организацијама.... странке се договарају о прерасподели колача власти који су освојиле на једном, лажном, програму – не желе на ризичне изборе, једноставније је у неком кафићу постићи повољнији договор.... и ми ћутимо, излазимо на сваке изборе - не смемо чак ни да им кроз бојкот избора кажемо оно што се том мером може рећи.
Мучимо се да преживимо и читамо како се проводи матори министар са оцвалом кафанском певачицом, о државном трошку.

Нема тог понижења због којег би смо се определили на јединствено спашавање од сигурне пропасти!

Имам једног познаника којем послови иду по плану, али већ неколико година му се догађају различите лепе ствари - усељење у нови стан, добијање детета, жетва пшенице са великог имања....  и ништа од тога није био разлог да направи неку прославу и позове ме у госте, а долазио код мене више пута и стално би да о његовом имању прича код мене, као мој гост, уместо да ме позове на то имање и, како су то србски сељаци некада радили, направи неки посебан ручак поводом добре летине – да се захвали Богу за родну годину.

Е, ми смо исти као тај мој познаник, само нам се догађа супротно од овога што се њему догађа – гледамо неке који су за нас они који су Вукашина уцењивали, ћутимо и кажемо «Само ти синко ради свој посао!»

Један млади човек из околине Новог Сада,  образован, речит и на речима борбен, на моју опаску да сам га очекивао да се појави на списку Братства «Срб и ја» - стварање Организације - послао ми је обавештење:

«Као што знате Господине Татомировићу, постоје Војници Заветници који су то постали рођењем. Па им се та спознаја десила у одређеном животном тренутку. Ето одговора на Ваше питање везано за моје непријављивање на списак. Редовно читам Златни Билтен, а што се моје храбрости тиче – о њој довољно говори податак да сам међу првима (ако не и први) јавно општио са Вама на Златном Билтену.
Свако добро и поздрав,»

И истовремено ми објашњава како ће Америка да пропадне и даје ми линк за неки новински чланак о прослави Дана Државности Америке у Београду! То очекује, али је неспреман на неко организовано поступање. 
Хоће да се пријави али на мој мејл, неће да се упише на списак свима видљив! Постао Војник-Заветник, рођењем, браво таквим који такве дарове користе само за себе! 
А они који су се уписали сада се двоуме, да ли да ми доставе своје личне податке, телефон и мејл адресу – јер: Може то да постане ризично! Али, отпадају само они који су звани а нису позвани!
Нисам му ништа одговорио, мало сам се кајао што сам га по основу његове приче издвојио од «Вукашина» - али: Будемо ли и даље као Вукашин из Клепаца, нас неће имати ко да прогласи свецима!

Бог са нама – Пристани Боже!

Драгољуб



Постављено 04.7.2013.г. у 12,15 ч. 



6 comments:

Borislav Ikonic,  13. јул 2013. 20:24  

Pstovani gospodine Tatomirovicu!Kao prvo, zelim Vam dobro zdravlje i sve ostalo normalno sto uz to ide!Pratim vas blog vec duze vremena ali ne mogu da napisem nikakav komentar na sve to iz prostog razloga sto Vas ne razumijem?!Spreman sam da dam neki komentar ali ako cete da me cenzurisete tad mogu samo da vam i dalje pozelim dobro zdravlje i Milost Bozju!U slucaju da mi dozvolite da dam koje-kakav komentar na bilo sto bicu vam besjrajno zahvalan!Ali.upozoravam Vas unapried da sam veoma "nezgodan"!Ne uklapam se ni u kakve "klisee"( "kalupe" ),moja misao je apsolutno slobodna i u slucaju da ste spremni ( i Vi i Vasi citaoci ) da diskutujete sa mnom ja bih Vam bio veoma zahvalan i napisao bih "nekoliko rijeci" o svemu sto muci normalne ljude na ovoj nasoj "jedinoj" planeti:Srbin sam po porijeklu ali ne po zanimsnju!Ocekujem Vas cijenjeni odgovor!Moje pravo ime i prezime:Borislav Ikonic.Zivim u juznoj Svedskoj.S vjerom u Boga!Boro

Zlatni bilten 13. јул 2013. 21:07  

Поштовани г. Иконићу,
Веома ми је жао Вашег времена и труда који улажете читајући моје блогове и наслове које не разумете. Не знам шта бих Вам рекао - не знам колико је паметно да на мене безначајног трошите све то, али ја немам ништа против било каквих коментара који су потписни, нису увредљиви, претећи или простачки у било ком погледу. Наравно, коментари треба да се тичу теме испод које се пишу и они ће, можда, бити предмет мојих контракоментара или коментара осталих читалаца који разумеју оно што покушавам да кажем. Само напред! Желим Вам свако добро, Драгољуб Татомировић

Borislav Ikonic,  13. јул 2013. 22:02  

Postovani prijatelju Drago i dragi citaoci!
Zaboravio sam da dam svoj e-mail i koristim priliku da to uradim sad:sirobos40@gmail.com
Dragi prijatelji!Ns brat Drago je uradio VELIKI posao:"otvorio"je oci ne samo Srbima nego i svim ostalim ugrozenim malim narodima sirom planete!Ne zavaravajte se da samo Srbi citaju njegov blog!Brat Drago je sad znan sirom planete!I zato predlazem da mu pomognemo!Znam vrlo dobro da mnogi od vas jos uvijek strepe od "Udbe","Ozne" i svih ostalih "dragulja" titoistickog doba i zato ne smijete da objavite svoje puno ime i prezime.Ali vas uvjeravam da je vrijeme straha davno proslo.Nema vise apsolutno nikakakvog razloga da se krijemo iza anonimnosti!Satanisti OTVORENO izjavljuju da ce smanjiti populaciju na 500 miliona ( od sadasnjih / milijardi i 200 miliona ),znaci 6.5 milijardi je "visak","beskorisne izjelice" kojih se treba otarasiti?!Normalnom covjeku je sasvim jasno da jedino Bog sam ima pravo da kontrolise populaciju ( koju je sam stvorio! ) i niko drugi!U svijetu se ljudi BUDE,bivaju svjesni svega sto se dogadja.I mi,Srbi,zajedno sa svim drugim narodima na Balkanu treba da se ukljucimo u taj sveopsti pokret protiv Satanistickog takozvanog Novog Svjetskog Poretka!No ne mozemo se ukljuciti ako se ne izmijenimo!Znaci,prvi korak je da IZMIJENIMO nasu dosadasnju SVIJEST.Pod uticajem satanistickih medija,skolstva,zdravstva i nakaradne kulture i mi sami smo postali nakaradna egoisticka stoka kojom je lako upravljati.Na dugi put se ipak krece prvim korakom.Nista nije izgubljeno ako se mi "probudimo"!Potpuno mi je jasno da su ljudi egoisticni zbog neimastine,bijede.Ali,tu neimastinu NIKAD necemo pobijediti ako ne podignemo ( prvi i najvazniji korak! ) svoju svijest na normalan,ljudski nivo.Pocnimo da POMAZEMO jedan drugom,pocnimo da zivimo za druge i prestanimo da zivimo samo za sebe.Pocnimo da RADIMO na napustenim seoskim gazdinstvima.Desice se "cudo"-ljudi se nece svadjati,zlostavljati,ubijati! ( "Ljubi blizhnjega svoga!" )Iznenadicemo se radnom elanu,zelji da se zivi po Bozijem Zakonu.Bicemo iznenadjeni ( prijatno! ) da NIKO od nas nece biti gladan i bez krova nad glavom!A mi Srbi iz dijaspore cemo vam pomoci da se "pokrenete"!Mi ne zelimo slati pare vlastodrzcima nego NARODU!Zato se organizujte.Predlazem bratu Dragomiru da objavi na svom sajtu broj bankovnog racuna gdje mi "odbjegli" Srbi mozemo poslati pomoc narodu.I TA POMOC CE SIGURNO DOCI!Ako uspijemo da svaka porodica moze da obezbjedi sebi i djeci hljeb i mlijeko to je sigurno VELIKI pocetni uspjeh! Naravno da ovo vazi i za Bosnu i narod koji zivi tamo-ja sam rodjen tamo,moji korijeni su tamo i ja zelim da tamosnji narod zivi bolje takodje!S vjerom u Boga!Boro

Zlatni bilten 13. јул 2013. 22:31  

Одговор на Борислав Иконић: Поштовани г. Иконићу, пронашао сам нашу преписку од пре две године - и тада сте имали добре жеље да нама у Србији помогнете, али нисте знали како би се то извело. Нисам ни ја до недавно. Сада смо се ми у Србији почели организовати у војску-Заветнике под командом Св. Арханђела Михајла којем смо се заветовали - ближе на http://www.komanda-540.blogspot.com/2013/06/vidovdanska-smotra.html; http://www.komanda-540.blogspot.com/ или кликом на линк "Команда-540" на врху сваке странице Златног Билтена. Прочитајте, ето ту је Организација за коју није потребан никакав новац било кога па ни вас из иностранства, а помагаћемо се, имамо чланове, војнике-Заветнике из Канаде, Босне, Србије..... надамо се и из других држава, а вама сугеришем да погледате замисао и ако је будете разумели, поступите по својој вољи. А ако је то оно због чега ме не разумете, извините што Вам одузимам време-ја то боље не знам да објасним. Свако добро од Д. Татомировића

Borislav Ikonic,  14. јул 2013. 00:13  

Slusaj brate Drago!Ako nastavis da me persiras sa "Vi"nikad vise necu Ti napisati ni slova! ( Sala!!! ).Naravno da hocu da pomognem!Ali meni je 57 godina i ja nisam neki "vitalan",cio starac da bih mogao da ucinim nesto konkretno, a i ne zivim ni u Srbiji ni u Bosni.No moj um je ( mislim! ) jos uvijek vitalan i mogao bih da ga upotrijebim za neko dobro,nekome?!Mislio sam da ces se naljutiti na mene sto se tice mog prvog pisma, koje je ( ruku na srce! ) bilo "malo" provocirajuce,no Tvoj pronicljivi isljednicki um je jednostavno izbjegao tu "zamku"-Ostao si miran-hladan i nadasve kulturan kao i uvijek!Mogu samo da kazem jedno veliko "Hvala" za Tvoju reakciju.Naravno da sam citao sve o toj grupi Zavjetnika no jos uvijek ne mogu ( kao ni vecina drugih vjerujem?! )da znam tacno o cemu se radi?!Moje misljenje je da se radi o jednoj patriotskoj organizaciji ciji cilj je da oslobodi Srbiju sadasnjeg ropstva?!I vjerujem da je to jedina prava stvar,"oruzje" za oslobodjenje od ropstva!Narod ne treba osudjivati-ljudi su mentalno utuceni i ne vjeruju nikome!!!A i kako bi?!Milioni su izginuli u tzv. "herojskim" pobjedama ( Prvi i drugo svjetski rat plus balkanski ratovi )za ciljeve Satanista i narod instiktivno osjeca odbojnost prema takvim "herojstvima".Da li je na vlasti Tadic ili Nikolic nema apsolutno nikakvog znacaja kad si pod okupacijom.No ako je organizacija Zavjetnika ono sto ja mislim i podrazumijevam pod tim,uvijek sam spreman podrzati takvu stvar.Ne govori da vam novac nije potreban!Predsjednik srpskog udruzenja ( dijaspore ) u Svedskoj je Nikola Janjic i ja cu probati da ga kontaktiram ( uz Tvoju dozvolu naravno! )i da mu predlozim organizovanje finansijske pomoci za Zavjetnike.U slucaju da se on pokaze kakvim "crvenim" idiotom i ne pozeli uopste razgovarati sa mnom na tu temu,pokusacu da "pokrenem" Srbe u Svedskoj na neki drugi nacin.Naravno da Ti ne mogu obecati da ce sve to da ide glatko,ali sam uvjeren da Srbi u Svedskoj zele da pomognu,ako se sve to organizuje na neki nacin!Vjeruj mi Drago ovdje u Svedskoj ima nas dosta iz Bosne i Srbije i uopste nam nije svejedno kad cujemo da se ljudi kod vas samoubijaju zbog neimastine.Ali vecina od nas je u poznim godinama i veoma malo nas je "debelih" sto se tice para.Ali ako se hiljade od nas "pokrenu" i pocnu slati minimalne sume to bi mogla biti dragocjena pomoc za vas.Sto se tice mladih tu ne treba biti neki optimist:Vecina ih se "pozapadnjacila" i njima je Bosna i Srbija "zadnja rupa na svirali".No,Drago,Brate ideja "Organizacije" je ipak jedina-druge mogucnosti nema,jer se Satanistima i njihovim slugama ne mozes suprotstaviti na "otvorenom bojnom polju" ( demonstracijama i tonama krvi )-Sataniste treba tuci njihovim ( tajnoscu! ) oruzjem i nikako drukcije.I na kraju ovog pisma zelim da Te podrzim u jednoj veoma vaznoj stvari:Tvojim mnogobrojnim pokusajima da "otvoris" ljudima oci sto se tice Rusije!Vrlo je tesko ljudima objasniti da je prava Rusija umrla 1917-te godine, i da od danasnje "Sovjetije" uopste ne treba ocekivati nikakvu pomoc!Ljudima je tesko objasniti da su i Rusija i Amerika "brat i sestra" oboje u lancima Satanista!S vjerom u Boga!Boro

Borislav Ikonic,  14. јул 2013. 11:35  

Pozdrav brate Drago!
Citao sam o organizaciji,planovima itd.Sve je to u redu ali mislim da ce dogadjaji preteci sve to.I to ne samo dogadjaji na Balkanu nego i u cijeloj Evropi.Evropa je sad jedan "bosanski lonac" koji "kuha" sve jace i jace.Desetine miliona sve siromasnijih evropljanja protestuju svaki dan.Vjerovatno si gledao video-snimke gogadjaja u Stokholmu prije otprilike mjesec dana?!To je samo probni balon buducih konflikata koje ce biti nemoguce zaustaviti.Evo danas citam da je ponovo doslo do sukoba izmedju demonstranate ljevice i "desnicarskih ekstremista" u Svedskoj.Cijene rastu svaki dan sto je nezabiljezeno u novijoj svedskoj istoriji!U Francuskoj je nedavno ubijen jedan ljevicarski demonstrant od strane "desnicarskih ekstremista" pa je vlada zabranila 3 desnicarske stranke.Francuska je puna emigranata i najvjerovatnije ce tu prvo da "pukne".A kad uzas krene tu nema zaustavljanja.U Srbiji je samo pitanje dana kad ce se objaviti da je kasa prazna i da nema para za penzije.To ocekuje i tzv "jake" zemlje eu- Anakonde.Evro-dolar balon je pred pucanjem a kakve ce sve to posljedice izazvati sam Bog zna.Zao mi je sbog ovog pesimisticnog pisma,ali sta je tu je,istini se mora jednom pogledati u oci.S vjerom u Boga!Boro

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta