HARP-Teslinim oružjem po Srbiji


ХАРП – Теслиним оружјем по Србији!

-Случајност или не-

-Моја измаштана прича-

Јуче ме је мој познаник обавестио о постојању информација да су се у амерички глобални систем ХАРП, који је заправо Теслино оружје којим се зрацима одређене снаге и фреквенције утиче на климу, природу, свест и здравље људи, ушле и антене које су монтиране у Србији, да се неколико «наших» стручњака укључило у те експерименте-злочине, да власти Србије знају за то,  и да треба сагледавати овакву сушну годину у Србији и са аспекта рада тих антена.
Предлагао је, у љутини,  да се организује насилно рушење тих скаламерија - а ја сам увек за нека мирнија  и финија решења - важно је само да су ефикасна. Нисам знао да су антене монтиране и у Србији, а обећао сам му да ћу се код оних који о томе, можда,  знају више, интересовати и тражити од њих да учине шта је потребно да се то онемогући, ако прави штету Србији.

Нисам знао када ћу бити у прилици да се о томе распитујем, обећао сам и то оставио по страни. Сада: Случајност или не – поред многих који долазе по воду са Извора Светог Јована Крститеља, која је лековита, после дужег времена, а само 15-20 минута после обавештења о тим антенама,  појавио се, опет као случајно, и човек којег видим повремено и никада не знам када ће се то догодити, човек кога сам могао питати о веродистојности тих информација.
Питао сам га. Слушао ме је, насмејао се потом и рекао «Значи стигло и до тебе, време је!». Наравно да сам га питао на шта мисли са тим «Време је» - одговорио је «Време је да се то поквари и да више не прави штету».

Нисам знао шта ће он чинити, сео је под вињагу, ја га послуживао  ратлуком и хладном водом, а он затражио неку мапу Србије – нашао сам у колима ауто карту и донео му је. Гледао ју је, нешто рукама размеравао на њој и онда се зауставио на извору реке Љиг на Стражевици на планини Рудник код Горњег Милановца, уз назнаку «Ту си, значи!».

Било је око 9,00 ујутро. После 20-30 минута се спремио и отишао, пре тога рекавши «Ето, ни она ни било која друга антена  у Србији, ни око Србије више неће правити штету - време ће се средити убрзо онако како време и треба да буде, како то Бог, а не људи, одређује».

Отишао, ја потом разговарао са познаником који ми је доставио информацију и пренео му ово што сам написао – увече почеле кише по Србији, мало касно, али су почеле.
Некако ћемо се снаћи и са овим што ће нам преостати и родити. Ко зна зашто је Бог пустио да све ово оволико дуго траје - највише настрадали они у Војводини и Мачви, где хране има увек у изобиљу и који су се храном почели служити као средством за уцену. Нарочити ови из Војводине са «Ми хранимо Србију», на основу чега су се хтели и одвојити од ње, отворили амбасаду у Бриселу - постали сила.
И онда ХАРП – Бог своју вољу реализује и преко оних које не воли. Пустио наше издајнике да сарађују са Американцима, да опомене Србе, потом се појавио овај коме сам нудио ратлук и воду..... и антене више не праве штете.

Синоћ сам шетао по киши, после 8 недеља суше..... размишљао о овој случајности, захваљивао се Богу на киши и случајности, данас устао орнији  него ових дана.....гледам, биће још киша... гледам колико смо ми сви мали, колико је мала сила Америке, колико је безначајно издајство Срба-научника и оних из власти, у односу на једног мирног, доброг и скромног Србина који је узео само један ратлук и чашу воде и у једној флаши однео воде за успут, који свугде стигне, који се појављује изненада и као случајно, а увек када треба, којем иако га повремено видим не знам ни име ни презиме, ни ко је  ни одакле је, немам његову адресу ни број телефона, никада не могу да се сетим његовог лика док га опет не видим и тада га са сигурношћи препознам. 
И обрадујем се!
Писао сам и у ранијим насловима о њему – био ме скоро заборавио, ја тако мислио, али није, свратио по воду, мало смо причали и свако својим путем......


Пазимо шта радимо – Бог нас још само опомиње!


Драгољуб


Постављено 25.7.2012.г. у 16,00 ч.   

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta