Poziv-obaveštenje čitaocima


Позив и обавештење читаоцима блога
«Златни Билтен» и сајта «Србијача»

Уважен читаоци наслова на блогу «Златни Билтен» и сајту «Србијача» (www.srbijaca.com), обавештавам вас да се ствара амбијент да ми, Срби, из иностранства и саме Србије, сада заједнички покушамо да мењамо стање у Србији, које је, по општој оцени, потребно мењати. 
Нас скоро 15.000 је читало оно што се налази на «Златном Билтену» - по броју оних који се сваког дана појављују као нови читаоци, којих је и до 50% дневно, сматрам да сте процењивали да су наслови вредни и пажње ваших познаника, они су то, пак, ширили даље, те ми сада имамо неформалну инфрастуктуру Интернет странке «Србија Јача», а да се нисмо ни на који начин посебно ангажовали, нити смо имали губитке у времену и новцу.


Србији су потребне промене! Мој Пројект «Србија Јача» је покушао да објасни све што је потребно, како би се, ми, Срби, извукли из стања летаргије, које је уствари стање најближе стању предаје! Срби се никада не предају, они се понекада двоуме дуже него што је потребно - и та нова негативна особина је знак сазревања  јер смо само у последњих 20 година варани неколико пута од стране оних који су се на преваран начин, уз наше гласове, инсталирали на власт. Како су владали, сви видимо - оцена је непрелазна. 


Садашњу власт треба заменити! 


Ми нисмо недржавотворни народ, нити народ другоразредног значаја – ми смо семе свету, ми смо народ који је имао царевину када многи «значајни» народи, укључујући и светског силеџију Америку, ЕУ са својом организацијом НАТО, нису ни постојали. Те, тада непостојеће организације, сада чине да се у Србији на власт постављају они који ће радити у њихову корист, и увек на штету Србије.

Браћо Срби, не плашите се!

Ја сам своју легитимацију у целости истакао - поставио сам на Интернет и свој пројект и своја размишљања, детаљну биографију коју можете и сами проверавати. Србија је једна, такорећи, варош, у којој се човек не може сакривати нити сакривати делове своје прошлости.


Надам се да је то нека врста гаранције да се све ово не ради у циљу било какве преваре, а сам Пројект је предвидео механизме који онемогућавају преваре или злоупотребе оних које би ми изабрали у руководство странке.
Немојте, молим вас, само да критикујете неког на власти, у државној управи, у привреди, у полицији - предлажите сами себе, своју родбину, другове и пријатеље, ако они испуњавају критеријуме Конкурса за руководство странке и будуће полиције. Ја бих волео да будући руководиоци делова странке у некој државе после избора на којим би и наша «Србија Јача» учествовала, постану министри или председник Владе Србије! 
Био би то знак уједињења нас Срба, па нас не би било 7-8, већ целих 10 милиона!


Уштедите, ако можете, по 100 Евра/члан како би се  обучили за одређене послове, вама из иностранства су потребна и средства за авионске карте - намакните то некако, неће пропасти, добићете нова знања која ће вам и приватно користити и бићете темељ нове организације странке и саме државе. 
Толико се потроши на разне ситнице које нису баш ни неопходне - Пријавите се на Конкурс, да прво организујемо обуку за руководства на нивоу Округа у Србији, односно на нивоу једне или више страних држава за вас који не живите у Србији.
Позивам женски део читалаца, који испуњава прописане критеријуме, да се пријави и буде носећи део странке.

Одговарам и на више питања «Да ли има смисла,  медији су у рукама власти, колико би освојили и сл?» - идемо да освојимо већину, да креирамо уређење државе, тачно је да нам власт неће помагати у овом науму, али нас она не може спречити да се организујемо - и ја истичем себе као предводника идеје који ће за све одговарати, а који није заинтересован за било какву државну функцију - ја сам био оно што сам желео, видео сам што сам хтео, склонио сам се када сам хтео, гледам на све из мог угла, позивам да ми се придружите.
Ослободите се страха, ослободите се неверице, проверите ме, па се придружујте.

Ових дана ће на сајту «Србијача» бити и «Приступница у чланство» коју можете преузимати, попунити и доставити електронском поштом-да нам наш давитељ, Америка, буде на помоћи, јер су они измислили Интернет!

Наш брат, Иван Макевић, капетан - пилот путничких авиона, је, када сам ја помало био спреман да од свега дигнем руке, јер сам покушао, па не иде, инсистирао да се поред «Златног Билтена» отвори прави Сајт-Портал који би био доступан у целом свету – ја сам врдао колико сам  могао, ово ми је додатна обавеза, а све радим сам - ви само гледате и мудро климате главом, уместо да ми се придружите у писању наслова, објашњења и осталог - он је имао иницијативу, он се договорио са ВЕБ мајстором, он је сносио трошкове, а ја сам само морао на нову обуку за руковање сајтом, а тек сам био научио руковање Блогом. 
Ако сам ја у 63. г. живота могао да се упустим у новотарије, шта вама, много млађим смета да бар покушате?!

Срби, не будите баш сви као наши, добри и штедљиви, Срби из Пирота - потрошите тих 100 Евра!

Сестре, Србкиње! 
Шта чекате - преузимајте команду и терајте све своје Србе-мушкарце, да се и покажу као мушкарци!

Наш брат, Иван Макевић, упутио је мени и својим познаницима Е-маил који штампам, заједно са својим одговором - сада су његов позив и мој одговор, позив свима вама који се нађете у улози читаоца Блога Златни Билтен и сајта Србијача, да размислите, збаците са себе терет сумњи и  страха и поново сви заједно постанемо прави Срби!
Бог са нама! Пристани Боже!

Ваш,
Др Драгољуб Татомировић
Доктор права-криминолог и теозоф


Текст писма брата Ивана Макевића:

01. јун 2011. 20.47, Ivan Makevic <makeviciv@yahoo.com> је написао/ла:
- Сакриј наведени текст -

Браћо Срби и Србкиње,

ако сте забринути за будућност ваших ближњих и вас самих, ево идеје, шансе да се окупимо и кренемо у оздрављење, препород Србије. Да се лопови замене поштеним, да незналице замене доказани стручњаци у својим професијама. 
Хајде да искористимо снагу интернета и окупимо се само око једне идеје да Србија буде земља здравих темеља и стабилне куће у којој ће живети сви добронамерни житељи без обзира на верску и расну припадност. 
Предлажите, не неког другог, него себе за место на коме бисте дали највећи допринос нашој земљи, нашој Србији. Немојте критиковати, зарад критике, критикујте али дајте и предлог за који мислите да је бољи од понуђеног. Ја верујем да ми можемо, јер ако смо међу најбољим спортистима света овако мали, значи да вредимо и да можемо. 
Хајде да се окупимо, да одвојимо кукољ од жита и да кренемо напред. Немојмо бити неми посматрачи и гледати како нам отимају земљу, уништавају изграђено и пљачкају оно што је наше. За мене лично нема ни једне политичке партије у Србији која завређује мој глас, а убеђен сам да нисам сам. 


Седите и замислите Србију у којој бисте волели да живите, па кад отворите очи крените да је градите. Имамо снаге, знања, само нам треба да се организујемо и кренемо, ето нам Србије у рукама и очас посла, решавања круцијалних проблема. 


Вођење државе се ништа не разликује од домаћинског вођења сопственог домаћинства, то само незналице, манипуланти представљају тешким послом. 
Потребно је ширити се онолико колики нам је губер и засукати рукаве и ето Србије на здравим ногама. 

Имао сам част да упознам нашег брата Др. Драгољуба Татомировића који је и осмислио програм Интернет странке "Србија Јача". Све сам његове текстове ишчитао, разговарао са њим и верујем, као и он, да смо способни да средимо нашу државу. Али морамо да кренемо, да почнемо, не багером, не ломљавом, не убијањем, него памећу и знањем које имамо.   

Ево вам адресе сајта :

http://www.srbijaca.com     (Уводна реч, и даље)

где се лако и брзо можемо окупити и организовати и да парафразирам брата Драгољуба: КО СМЕ ТАЈ И МОЖЕ ! Слободно разгласите, раширите идеју, важно је само да не будемо више неми посматрачи, јер ускоро нећемо имати ни шта да гледамо ни где да се враћамо, АКО МИ НЕ КРЕНЕМО ДА МЕЊАМО.

У здравље свима - за Јачу Србију,

Иван Макевић



Dragoljub Tatomirovic коме: Ivan

прикажи детаље 20.33 (пре 13 сата(и))

 Браво брате Иване!
Прави позив - јасан, отресит, оптимстичан...тако треба! 
Ја сам данас ишао у Мачву, данас је Спасовдан, сеоска слава. Лепа је Србија, али тужна, нема народа, нема омладине, нада као да се негде загубила. Видим да си кренуо са обавештавањем познаника, даће Бог да се крене. Ја ћу наставити да пишем о темама за које будем сматрао да су важне, у сталној нади да ће нам се неко прикључити. Молим те напиши овај коментар, пресними га испод моје уводне речи на сајту и где год сматраш да треба, како би се људи анимирали да се укључе у предлагање.

   Желим ти свако добро-Драгољуб Татомировић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta