Obaveštenje za čitaoce ovog Bloga


Обавештење-02.4.2011.г.

Мој познаник, коме се молбе, углавном, испуњавају, задовољан и тужан због више његових молби које су испуњене, позвао ме је на чашицу разговора, пристао сам, и ових дана намеравам да будем његов гост.
Имам прилику да га у ваше име замолим за оно што ви мислите да вам је битно - по мени, то је здравље, па ако сте заинтересовани, оставите у рубрици «Коментар» испод овог чланка, своје основне податке, Презиме, Име, годину рођења, место где сада живите,  и рецита шта он  треба за вас да моли - ја ћу му пренети, а ваша једина обавеза је да се потом на истом месту огласите својим обавештењем о догађањима  после његове молбе за вас.
Будите озбиљни, молим вас.

Ваш, Драгољуб Татомировић

Постављено 02.4.2011.г.


Напомена:
Наравно, ако број оних којим треба помоћ на здравственом плану буд превелик, питаћу га шта да се чини, па ћу вас обавестити. 


Допуна 18.4.2011.г.:
За време од 16 дана  нико од од скоро 2.000 читалаца није искористио ову моју намеру и могућност да се за њих помоли човек коме се молбе испуњавају. Ја сам био гост мога познаника, причао сам му о овој мојој понуди и обавестио га да се ама баш нико није заинтересовао да овакву прилику искористи. Одговорио ми је: "Нека, ти си им нудио, они су сумњали и у тебе и у мене, сада нека то стоји као могућност о којој ћу ја донети процену-не брини, ниси ти крив, то ти је потврда колико су наши људи примили нека друга схватања, а долази време када ће се многи јавити, само неће се за све молба одашиљати Ономе који све може!"
Д. Татомировић

24 comments:

Ranđa Breee 10. јануар 2012. 15:09  

Unapred izvinite ovo mi je prvi put da postavljam komentar,sinoć sam pokušo neznam da li mi je uspelo i da li vaše obaveštenje još važi.
Vaše gostovanje na tv belami mi je ostalo godinama u sećanju.Pokušavao sam da nađem neku vašu knjigu ali nisam uspeo.Sve do 2011.g.bio je januar ukucao sam vaše ime i prezime na youtub, emisija subjekat vaše gostovanje.Vise puta sam gledao tu emisiju i od tada imam neki čudan osećaj .Skoro sam pronašao zlatni bilten na stranici Bogosava Stoimenovića i video vaše obaveštenje.Datum obaveštenja je isti kao dat. rođenja moje supruge.Neznam da li mogu da zamolim za moju suprugu.
Nosi insulinsku pumpu 3 g.koja joj je dovela nivo šćera u krvi u neku normalu.Ali je štit. žezda počela da radi a ja neznam gde sam.Čitajući vaš bilten i gledanjem neke emisije Slobodana Živkovića osetio sam neku sigurnost i pverenje koje ulivate .Ja bih bio presrećan kada bi se supruzi stanje dovelo u normalu tj. da se ne širi...
podaci,
Jadranka Ranđelović
02.04.1974.g.
LESKOVAC
M.PODACI,
Ranđelović Boban
24.01.1974.g.
LESKOVAC

Zlatni bilten 10. јануар 2012. 19:25  

Драгољуб Татомировић, одговор на Бобан Ранђеловић: Поштовани.г. Ранђеловићу, ево видите да је постављање коментара успело, једноставно је. Послао сам мом познанику податке Ваше супруге, и пренео му Вашу молбу. Надам се да ће он молити за њу, да ће то бити успешно, а Ви пратите ситуацију у наредних месец дана, па с опет тада јавите, надам се са добром вешћу. Свако добро од Д. Татомировића Христос се роди!

Boban Ranđelović 10. фебруар 2012. 13:13  

Prošlo je mesec dana pštovani g.Tatomiroviću javljam se sa mog naloga ovaj predhodni je nalog mog sina.Tek kada sam postavio komentar video sam da nalog nije moj,da sam nešto kasnije menjao ispao bi neozbiljan.Što se tiče moje supruge njeno ponašanje se malo promenilo,počela je da na dešavanja i događaje oko nas gleda vedrije .Redovna kontrola je u martu mesecu,tako da ne možemo da vidimo promenu na osnovu rezultata krvne slike. Iako više vremena provodi u kući zbog hladnoće manje je nervozna nego ranije. Imam utisak da neki moj postupak ili predlog prihvata zato što me potpuno razume a ne da prihvati samo da me nebi uvredila.Imam loše iskustvo sa ljudima koji olako daju podršku a ne saslušaju o čemu se radi.Hvala vam što ste odvojili vreme za prošli odgovor,sama činjenica da sam razmenio neke reči sa Vama mi mnogo znači. Sve najbolje u daljem radu . Ranđelović Boban

Zlatni bilten 10. фебруар 2012. 14:50  

Драгољуб Татомировић-одговор на Бобан Ранђеловић од 10.02.2012.г.:
Поштовани г. Ранђеловићу,хвала Богу за побољшања која описујете. Пратите стање и до прве лекарске контроле стање би требало да се битно побољша, а да се то потврди и лекарском налазима. Обавестио сам мог познаника, којем се молбе испуњавају, о вашем писму, и он ми је рекао да Вам овако одговорим.
Вама и Вашој супрузи желим свако добро. Д. Татомировић

Unknown 1. јун 2012. 11:57  

Dobar dan postovani gospodine Tatomirovic.
Kao prvo, nisam ni najmanje iznenadjen cinjenicom da vam se nije niko javio sa zeljom da mu se pomogne molitvom. Jednostavno ljudi nemaju vremena ni za sta i veoma tesko ih je natjerati da razmisle i povjeruju u bilo sta. Ali to sada nije tako ni bitno...Vi ste svoje uradili... A s obzirom da sam ja tek sad vidio da vas mogu zamoliti da prenesete moje zelje "onom cije se molbe uvazavaju". Ne trazim ni novac, ne trazim ni da mi se vrati bivsa ljubav, ne trazim ni laksi niti lagodniji zivot...trazim ono sto je meni zbilja vrijedno, a to je zdravlje. Naime, imam problema sa sluhom i tinitusom, toliko da jednostavno mi se cini da imam dvojicu sudija pored oba uha koji stalno duvaju u pistaljku.. Ne mogu da vam opisem kakav je to osjecaj. Jednostavno bih volio da mi se vrati normalan sluh koji sam izgubio prije nekih 10-ak godina...naopminjem da sam apsolutno normalno cuo...Takodje ovom prilikom iskazujem postovanje prema Vama i Vasem djelu, zbilja ste mi otvorili oci detaljnim opisima dogadjaja koji se desavaju pred nosom sviju nas, molim Vas da nastavite tako, Srbima je to danas itekako potrebno. Sa izuzetnim postovanjem
Slobodan Kljajic, Banja Luka

Unknown 1. јун 2012. 11:59  

zaboravih da napisem, rodjen sam 11.04.1981 u Banjoj Luci gdje i zivim.

Zlatni bilten 2. јун 2012. 14:02  

Одговор на Слободан Кљајић од 1.6.2012: Учињено, јављено човеку којем се молбе испуњавају - обавестио ме је да ће се ваше стање регулисати по скраћеној процедури, како би сте Ви о томе причали и тако проносили Славу и Доброту Господњу. Обавесите преко Златног Билтена шта вам се догађа. Свако добро од Д. Татомировића!

Unknown 4. јун 2012. 08:27  

Postovani gospodine Tatomirovicu, hvala Vam mnogo, i bice mi ogromno zadovoljstvo da na svojoj kozi osjetim Bozansku blagodat. Suvisno je spomenuti da cu sa velikim zadovoljstvom pronositi Boziju slavu i blagodat. Mnogo iskrenih pozdrava iz Banje Luke.

SRBija Tanja Stanisic 20. јануар 2013. 14:54  

Postovanje gospodine Tatomirovicu,

Procitala sam vase mnoge naslove i pratim sve nove sto vise mogu, ali ovo vase obavestenje citam prvi put, pa se nadam da poruka moze biti preneta onome kome treba.

Naime moja molba je vezana za mog tatu, koji zbog povrede na poslu vec 10 godina ima velike probleme sa ledjima-nogama, ima bolove koji nikako ne prolaze samo im se intezitet menja ali su uvek prisutni. Iz sveg srca bi zelela da on bude dobro, pa makar i u pola bolje nego sto je trenutno - znam da bi mu bilo mnogo lakse. Jako je dobra i vedra osoba, ali znam da mu nije lako a koliko tesko sve podnosi samo on zna. Ovo je divan gest sa vase strane i strane vaseg prijatelja, i tuzno je sto je jedva par ljudi javilo ali na zalost to je surova realnost, ljudi su prestali da veruju i zaboravili da je to JEDINO bitno, ko iskreno veruje u boga - bog ga cuva. Hvala vam od srca unapred.
Ime: Milenko Pantic, 1959 godiste i trenutno prebivaliste Toronto.

Pozdrav iz Leskovca! Tanja Stanisic

Unknown 23. август 2013. 19:40  

Postovani gospodine Tatomirovicu,
nadam se da ova ponuda jos vazi i da cete procitati komentar.
Supruga Dragana Radisic Medic je u bolnici 35 dana. U 21. nedelji trudnoce je doslo do pucanja vodenjaka i isticanja plodove vode. Stanje je za sada nepromenjeno ali je svaka prognoza nezahvalna. Kod ovakvih slucajeva zvanicna medicina nema resenje osim terapije antibioticima i davanja infuzija. Napisao sam smisleniji tekst poruke ali iz nekog razloga je ne mogu poslati. Supruga prati Vas web sajt i cita sve tekstove. Ona mi je i rekla da napisem molbu ali ja na zalost nisam mogao da nadjem gdje se tema nalazi.
Pozajmio sam od poznanika laptop pa mi je ona u bolnici pokazala. I sama je pokusala da Vam pise ali nije uspjela poslati komentar.

Molimo se Gospodu Bogu ali molimo i Vas za pomoc preko coveka kome se molbe ispunjavaju.
Sa nadom da cemo uz Vasu pomoc uspjeti a uspjeh je rodjenje zdrave bebe.
Sa postovanjem, Vladimir Medic, Prijedor, Republika Srpska

Zlatni bilten 23. август 2013. 21:44  

Одговор на Владимир Медић:Поштовани г. Медићу, молба је прослеђена коме треба, да да Бог да се то са Вашом супругом и зачетим дететом заврши на најбољи могући начин. Слава Господу Богу нашем! Д. Татомировић

Unknown 26. август 2013. 21:27  

Postovani gospodine Tatomirovicu, zahvaljujem na brzom odgovoru. Iskren da budem, ostao sam zatecen brzinom kojom ste odgovorili.
Samo da dodam da me supruga iskritikovala jer sam u zurbi zaboravio njen datum rodjenja: 17.01.1976.g.
S postovanjem, Vladimir Medic

Zlatni bilten 27. август 2013. 11:21  

Одговор на Владимир Медић: Без бриге, ништа нисте пропустили, лако је наћи жену преко мужа - она је његов део. Свакдо добро Вама и Вашој супрузи од Д. Татомировића

Unknown 28. септембар 2013. 00:18  

Postovani gospodine Tatomirovicu, osjecam potrebu da Vam se javim:
Supruga je veceras imala carski rez, rodjena je jedna slatka curica sa 1520g. Doktori su se borili za zivot sat i po. Kada sam krenuo iz bolnice, stabilizovali su je. Sada je sve u Bozijim rukama.
Bio je ovo dug put, sazdan od stepenika kojima smo se zajedno penjali. Put put nade, strepnje i molitvi u pozitivan ishod.
Ostao je jos taj jedan korak, zadnji stepenik koji je ujedno i prvi.
Nadam se, molim se da cu Vam za koji dan javiti radosnu vijest da se mali andjeo izborio i napravio taj prvi ovozemaljski korak.
Slava Gospodu Bogu nasem! Vladimir Medic

Unknown 26. новембар 2013. 13:15  

Postovani gospodine Tatomirovicu, na kraju da javim radosnu vijest (sa malim zakasnjenjem):
Sve se zavrsilo na najbolji moguci nacin, bebica je dobro, prije 20 dana je stigla kuci. Nakon svih komplikacija koje su nastupile poslije mog zadnjeg javljanja sada je sve u najboljem redu. Kao posledica krvarenja na mozgu uslijed nedostatka kisika ostala je jedna mala cista na tom mjestu koja se prati i koja nije nista neobicna (po rijecima doktora) za tok oporavka.
Beba napreduje, sada vec ima 2400g. Mama joj je dala divno ime: DIVNA :)
Na kraju zelim da izrazim iskrenu zahvalnost Vama gospodine Tatomirovicu, Monahu bez manastira i dragom Gospodu Bogu nasem. Slava mu.
Sa postovanjem, Vladimir Medic

Zlatni bilten 27. новембар 2013. 15:48  

Одговор Д. татомировића на Владимир Медић од 26.11.2013.: Брате Владимире, хвала за лепу вест! А око кашњења - па Срби се углавном забораве, Ви сте неки атипични Србин! Свако добро Вам желим - и Вашој супрузи и малој Дивни! Бог са вама! Свако добро од Д. Татомировића

Анониман,  12. јануар 2014. 23:55  

Поштовани,
једноставно не могу а да не покушам да решим нешто што ме притиска дуже време. Ја желим да се ослободим страхова различитих врста јер се осећам неслободно. Понекад ми се то стање врати али не траје дуго а нисам тип личности који може да се саживи са тим.
Верица Стојиљковић, 17.04.1960, Ниш
Поздрављам Вас!

Zlatni bilten 14. јануар 2014. 19:29  

Драгољуб Татомировић-одговор на Верица Стојиљковић: Пратите сопствено стање па када уочите побољшање обавестите овде испод текста, као и мене лично на мејл. Свако добро Вам желим.

Анониман,  11. фебруар 2014. 23:35  

Пуно, пуно је боље! Хвала!
Јавићу се поново !
Верица Стојиљкович, Ниш!

Unknown 4. април 2014. 08:54  

Postovani gospodine Tatomirovicu, ponovo se javlja "atipicni Srbin" kako rekoste a opet u vezi male Divne. Beba je napunila 6 mjeseci. Divno se razvijala i onda se jako razbolila. Vec 2 nedelje ima visoku temperaturu i prolive. U bolnici je hospitalizovana ali i pored svih terapija stanje se ne popravlja.
Majka Dragana je sa njom u bolnici ali primjecuje zabrinutost doktora, u nas se uvlaci strah. Isti onaj koji smo imali dok smo se svi zajedno borili za rodjenje djeteta. Srbi izgleda mole samo kada zagusti, kada je muka ali mislim da nije tako. Molim se za zdravlje svoje djece i to mi je jedino vazno u zivotu. Ne znam da li se opet moze zatraziti pomoc Monaha bez manastira jer sam to vec jednom uradio?
Molimo se Gospodu Bogu ali molimo i Vas za pomoc preko coveka kome se molbe ispunjavaju.

Oprostite sto ovako nepovezano pisem ali imam visoku temperaturu i mozak mi bas ne funkcionise najbolje.
Postovanje, Vladimir Medic

Zlatni bilten 4. април 2014. 12:35  

Поштовани г. Владимире Медићу,
сами сте испровоцирали такво стање своје ћерке, јер сте заборавили да обавестите о кретању стања за протеклих шест месеци - тачно је да сте прави Србин, обраћате се само када је густо-тражено што је потребно да беба што пре изађе из болнице, али ово није због Вас или Ваше супруге, ово је због мале бебе и показивања Доброте Божије. Желим вам свако добро-Драгољуб.

Unknown 4. април 2014. 13:00  

Oprostite, nisam znao da treba da javim stanje za 6 mjeseci. Nigdje to nisam procitao.
Mislio sam da sam onim javljanjem o ishodu ispunio trazeno.
Osjecam dozu ljutnje, nemojte da se ljutite.
Oprostite na smetnji.
Sa postovanjem, Vladimir Medic

Zlatni bilten 5. април 2014. 20:54  

Драгољуб Татомировић на Владимир Медић:
Владимире, брате, није то била орочена обавеза, него је , ваљда, ред да се сетимо некада некога кога смо због нечега молили а он се за нас код некога залагао-хоћу рећи требало је обавестити како се ствари развијају, то што сте тражили не купује се, а када се не купује, када није дата противвредност у новцу, онда је остало бар сећање и можда јављање за Божић, Нову годину, неком приликом. Учимо се докле год смо живи, зар не? Поздрав од Д. Татомировића

Unknown 11. април 2014. 01:05  

Dragi nas brate Dragoljube evozelim da vam javim da su beba i mama stigle kuci. Bebini nalazi su se normalizovali, ima normalnu, redovnu stolicu sto je velik uspjeh jer nije kakila bez nase pomoci. moraju se uraditi dodatne pretrage jer jedan od nalaza je pokazao eserihiju, ostali nisu. Mislim da ni doktori nisu sigurni zbog cega nalaz krvi pokazivao jaku upalu. Kad isprima jos ovu terapiju kod kuce vadicemo nalaze pa cu vam se javiti. Ovaj put pise mama koja je najvise zasluzna za kritiku zbog nejavljanja. Nisam vicna pisanju, preopsirna i malo pateticna su moja pisanija zbog siline osjecaja. Istina je da bih ja vama pisala stalno i slala komentare i jos i vise , bila dio vase organizacije sa Divnim Monahom bez manastira na celu. Dragi Bog mi je svjedok a vi provjerite. ja sam iz Prijedora malog grada u R.S. i zena domacica, sa dvije maloljetne djevojcice, bez najvisih zvanja i iskustva. Jedino je ona vasa kritika upucena nama mogla da ucini ovo. Ja nemam problem da se potpisem iza cega stojim vec to pisanje mi ne ide... I ovo je predugacko a slabo sam sta rekla, zato sam muza stalno molila da on umjesto mene a on i ne cita vas sajt. Jedino ova zadnja molba je od njega. i ona prva za mene je bila Veliki DAR prvo od vas koji i pored toga sto nam skidate maglu sa ociju i srca i unosite svjetlost boziju, dajete i ovakvu vrstu pomoci. Meni suze same krenu na pomisao da postoje takvi ljudi kao vi i Dragi Monah bez manastira. SPASILI STE MI DIJETE , naravno BOG je oslisio molbu i darovao mi dijete koje sam nazvala Divna. Velike su to stvari i ja ovim pokusavam da opravdam svoj kukavicluk nepisanja iako muzeva pisma su mi suvise kruta. Kriva sam i priznajem svoj kukavicluk. Sirim vam ruke i molim se za dobro vase i familija vasih SRB I JA DRAGANA RADISIC MEDIC

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta