IZVIDJAČ!


Извиђач!

-Тајне извиђачке-

Веза:

«
Е, па ево мене, како сам ти и обећао – стигао сам два-три дана раније у односу на годишњицу када је Група «Србих-888», на дан отцепљења Косова и Метохије од Божијег Имања-Србије, 17.2.2008.г., признато за неку посебну државу...... предузела одговарајуће мере, па да те обавестим о стању на терену.

Знаш, добар официр никада није узимао у обзир приче извиђача из равнице, увек је више пажње поклањао оним из планина, а ако то није било могуће онда се и равничарски извиђач на неки начин издизао изнад земље – пењао се на неко вештачко узвишење, на грађевину па и на цркву, ако се морало, јер се са узвишења боље види.
Ја сам ти један такорећи, стални Извиђач, али онај изнадпланински и изнадземаљски, иако сам и нека врста монаха, а ти си ме назвао «Монахом без манастира» и то одговара ономе како ја радим и живим и ако то удвојим, тај мој монашки живот и улогу извиђача, онда ти је и разумљивија ова моја улога која је и теби позната више од 15 година.

Ја обављам уобичајене послове за које сам задужен, када имам времена, а увек се врмeе може наћи, онда сам Извиђач, надзирем, гледам, прикупљам информације непосредно или слушам друге поуздане људе са извесним задужењима, тако да сам ти ја један добро обавештени монах и извиђач.
Даље-клик на: 

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta