Otrovnica i Omerta


ОТРОВНИЦА И ОМЕРТА


-Откривено, шта сада-


-Измишљена Тајна седница Колегијума Владе Србије-


«Змија отровница није отровна само када уједе,
она је стално отровна, јер носи отров у себи»
-Владика Николај Велимировић-


Србију је обгрлила страшна Отровница рођена одмах после Првог Светског рата – као малу ју је гајиоАлександар Карађорђевић који се назвао Ослободилац, потом се она размножавала и била затворена за време Ј.Б.Тита, који је само понекада понеку пуштао да из неке канцеларије неког од многобројних Комитета Савеза Комуниста уједе кога треба и потом је била враћана у Легло. Легло Отровница је наследио С. Милошевић који се изненада вратио из Америке да би завладао Србијом – и он је вршио размножавање Легла Отровница, одабирао их је – најотровније из сваке генерације постављао је на стражарске куле које су чувале Савез Комуниста, њега лично, поредак који је успоставио и само Легло из којег је после 10 година своје владавине, када су неке од Отровница отказале послушност, био нападнут и отеран са власти и потом и из живота – Отишао шеф свих Отровница, а онда се оне размилеле, почело размножавање без надзора и селекције, било их је разних и има их разних, али су све од највећих до најмањих и даље Отровнице – јер у себи носе отров!

Пуштане по неком плану неформалних Шефова Отровница, али нападале и уједале и без плана, множиле се и утврђивале без плана Шефа, ограђивале се, сплетале се међусобно и са Отровницама из других гнезда – испреплетале Србију по којој се не може слободно кретати, радити, напредовати, уживати....у којој се за власт може изабрати само неко из неког Змијског Гнезда у којој су све саме Отровнице.

Биле Отровнице из времена Ј.Б.Тита научене да ћуте – успоставила се Србска Омерта – Закон ћутања, преузет из некадашње италијанске мафије у Америци који је потом постао закон свих мафија, свих криминалних група, свих политичких мафија које су уз помоћ овог мафијашког закона долазиле и опстајале на власти. Слабљењем централне власти и размножавањем без строге контроле слабила дисциплинаслабила Србска Омерта – па се у Србији сада све зна!

Знају се сви припадници Змијских Легала, од Београда до најмањег србског села, знају се кога су ујели, од кога су шта отели, од кога су и пошто купили, где су уложили, ко су им жене и љубавнице-и, где су им  станови у Србији и иностранству, где су им паре отете змијским уједима..... па Србији сада и не треба било каква полиција да открива злочине Отровница – треба само организација Писара који би обишли Србију и све записали – потом је лако.

И чиниле Отровнице и то: Записивале, пописивале, правиле тзв. Беле и Црне књиге криминала – ко је ко, ко је из ког гнезда.... за случај да се морају бранити.... да буде откривено Главно Змијско гнездо, да као што гуштер у опасности одбаци свој реп којим се гонилац забуни и застане, подбаце гониоцима траг ка мањем Гнезду Отровница како би се ови забунили, застали а они који су то осмислили, побегли или се учинили мање битним – јер сваки гонилац посла хватања жели извесну славу за дело које је учинио, привилегије, уважавања и потом и сам постане мало Змијско Гнездо, потом се повеже са већ постојећим гнездима и постаје део њих. Гонилац Отровница постане Отровница!
Као што је Свети Павле у време док је био Савле и прогањао хришћане, видевши Исуса Христа, постао Свети Павле, Апостол, и идеолог Хришћанства!

Тако су се до сада окончавала сва гоњења отровница у Србији – од смрти Ј.Б. Тита, свака власт се легитимисала као она која ће да уништи Отровнице и свака постајала члан породице отровница.

Србска Омерта:

Власт Србије изабрана 2012.г. у пролеће,  увидела је да се више неће моћи у Србији са оволико неконтролисаних Змијских Легала Отровница – донела одлуку да се успостави ред који је нарушен доласком С. Милошевића на власт. Да се успостави Змијска Хијерархија, да се омогући да народ ради и ствара јер прети опасност да ако народ престане да ради не буде ни за Отровнице!

На ово су упозораване од иностраних Змијских Легала, које су припретиле да ће се и непосредно умешати уколико се то змијско сређивање не започне што пре..... наравно, нико није био рад да то уређивање обаве странци..... одређен је један који се нудио да буде тај који ће завести ред међу Отровницама, ишао на договоре и инструкције  код газде Светске Змије Отровнице, вратио се застрашен оним што је чуо и видео, оним што му је предочено да ће се догодити и у Србији када се буде заводио змијски ред.... пожурио да отпочне са послом.
Започео без припрема, без знања, без стратегије, без динамике, без својих сарадника – ослонио се на туђе Чуваре Змијских Легала – а све му нуђено благовремено, није имао стрпљења, а и био умислио како се то може без система! Хтео да завуче голу своју руку у туђе Змијско Легло!

И урадио то – и извукао неке Змије Стражарке, рачунајући да су оне главне, а оне су само бележиле улазе и излазе, имају спискове и књиге...... а главни су тада сели да виде шта ће, састали се они који чине Колегијум Владе, они који су челници странака, да се договоре шта чинити у ситуацији када се Србска Омерта више не поштује – Змије Стражарке хоће да дају документа о улсцима и изласцима из Гнезда, хоће да причају о пљачки у Агробанци!

Измишљена седница колегијума Дачић-Вучић-Динкић:

*Дачић: Ацо, друже, јеси ли сада уверен да си ме требао послушати – ја сам те змије гледао када су биле змијице, када их је Слоба гуркао танким прутом и раздвајао у посебна гнезда – то су ти Ацо, друже, садашње многобројне политичке странке - где су се размножавале и увек биле у приправности.... шта си ти сада урадио?
Знаш да ће ти ови које су ови моји притворили и предали нашем досадашњем тужиоцу за организован криминал да причају, знаш ли да ће у Записнике да уђу они које он одабере.... ех, Ацо, пријатељу, па не може то тако..... шта ћеш када се сада покаже да су из Агробанке узимали и моји и твоји, и Тадићеви, и Динкићеви, Вељини, шта ћеш сада када нам на грбачу седне овај препоштени, из страног Змијског Легла, овај Чеда Јовановић...

*Вучић: Ух, неки дан једва преживех, притисак, шећер, глава да пукне, странци ми аплаудирају и траже да појачам брзину хапшења, они гледају и своја посла.... али добро да ми јавише да су ови које смо ухапсили спремни да своју кожу што скупље продају, одређен им је притвор ДО 30 дана – можемо их пустити када год хоћемо, средства информисања у власништву Демократске Странке су била коректна, мене су већ прогласили Елиотом Несом, ти се не љути, мало ме сада има више по новинама него тебе – знам да си ти обавештавао о сваком привођењу у Србији, али и ја сам морао да се покажем странцима којим сам обећао чистку криминал у Србији...

*Дачић: Шта да радимо са Мркоњићем и Илићем, они су чланови владе.... шта ако се укаже прстом одмах у старту на њих..... Мркоњић је мој, али је Веља ваш проблем.

*Вучић: Шта предлажеш?

*Дачић: Да пустиш мене, ја сам се школовао за овај посао, ти си само правник, ја сам специјализирао политичку математику код ментора С. Милошевића– никако не смемо дозволити да буду хапшени, или под сумњом, чланове ове владе, онда смо готови, удесићу да, ако се баш и на њих укаже,  буду хапшени БИВШИ чланови ове владе, склањамо их, поступак, тече, ми поентирамо јер народ одахне и помисли: Ево их, мисле озбиљно, хапсе и своје.

*Вучић: Није згодно, Веља Илић нам је донео много више гласова него што је добио посланика, има он такав какав је одређено упориште у народу, ако њега склонимо пашће љага на Коалицију....

*Дачић: Неће! Мој тата Слоба је, да би показао како је озбиљан, ухапсио свог министра из Крушевца, сељака који је 200 хиљада Немачких Марака закопао у њиву – тако како смо му казали, а уствари узео је неку ситну провизију, нама је требала фешта за новинаре и народ – водили смо везаног комунистичког министра на његову њиву да покаже где је сакрио паре!  И Слоба поентирао – ја сведок и учесник!

Ово је само договор за ако устреба, морам да знам шта да чиним ако се истрага окрене и ка њима или неким другим из наших странака. Ја сам са Мркоњићем и Илићем добар друг и пријатељ. Волимо исте ствари – песму, музику, кафане, медијску пажњу, само... ако устреба, њих дајемо - себе штитимо!

Замени га, Ацо,  нађите у Вељиној странци неког нашег,  ено онај високи Маркићевић.....увек озбиљан, увек има паметну реч, културан.... а то што није грађевинац, па шта има везе, није ни Веља, Мркоњић је грађевинац а дали смо му саобраћај.... Ацо, замени га неким који ће да слуша и ћути, па терај ово што си започео, само пази: Грешка је велика, нисмо се издоговарали, није прављен сценарио, ово треба прецизније него када се снима филм....треба да се види ко се хапси, шта зна и шта може да исприча, ко је везан за њега, где пресећи, а пресеца се на неком небитном који добије 200-300 хиљада (Евра),  да робија пар година па га онда отпустимо из затвора због доброг владања. Мора да се одабере екипа инспектора, судија, тужилаца, судско веће, записничар....

Ацо, па зар ти нису Амери о томе баш ништа причали.... одлично си одрадио оно око цепања Радикалне Странке и Шешеља, само пази, гураш руку међу ОтровницеДа те не уједе нека, а серум против њихових уједа није још пронађен.

*Вучић: Jа назад не могу! Помажите да се успостави ред у Змијској Хијерархији Србије, иначе долазе Амери – они неће да размрсују, они ће сећи, а онда брате, ко ће све бити из више делова ја не знам и ја бих да то ми урадимо у нашој кући. Народ има стрпљење и разумевање, кажу па не могу одмах, заборавља глупи народ да си ти у власти од 1990.г. – заборављају да сте ти и Тадић формирали своја Легла и имали  договор да се не нападате..... лако је са народом, али сада мора неко Легло да се растури!

*Дачић: Ацо, друже, нема ниједног легла које је самостално, све је умршено, увезано, сплетено, мораш пажљиво да из понеког гнезда извлачиш понеког, да остатак гнезда то подржава, да гнездо настави да функционише и призна нашу власт...... лако је то покупити, види са овим из суда и тужилаштва. Ови моји имају све од пре 10-15 година, али је све држано у фиокама због нашег договора, мог и Тадићевог! Пази се да нас твоја грешка не обори са власти, да нам се опет не накачи онај Коштуница, он непрекидно глуми мудраца и поштењачину, и патриоту, а он је С. Милошевића на Видовдан испоручио Американцима – ако њега врате, нас нигде бити неће!

*Динкић: Ја сам овде изгледа непотребан, вишак, ја не завлачим руке у Змијска Гнезда, ја завлачим руке сиротињи у џепове, скупљам ситнину из њихових џепова, али да знате, ако хоћемо да опстанемо,мораћемо део оних пара које смо убацили у наше банке да сада позјамљујемо Србији под повољним условима.... опет смо на добитку: Чинимо држави, дајемо јој њене паре на камату која иде нама... не може друкчије, а ако ово не прихватимо, ко зна шта ће се догодити када се све распетља. 
Убацио сам, вратио сам, кума Спасића да у МУП да води рачуна, само шта ја знам, полицајци су понекада велике будале, некада код њих проради оно што је мени несхватљиво-савест, нека службеност, проради им нешто што учини да се они жртвују за неку правду па причају.... имали смо скоро оног саветника министра здрваља, ону будалу Милановића, почео да прича...... једва смо га некако ућуткали.
Али, ко зна колико је таквих Милановића у том твом МУП-у, причају они, Ивице, друже, и о теби и о твом Тончеву, о начелницима полицијских управа које је он поставио...... имаш ти доста лудака у фирми, пази да када пукне са парама не добијеш неке паралелне полиције везане за неке друге људе са свим подацима које имају сада док су везани за тебе – причали ми како су се Шиптари 1990.г. паралелно организовали и њихова полиција наставила да ради и поред званичне полиције из Србије која је запосела Косово.... има код нас који то могу да изведу, нађи их и ућуткај - чинови, функције, плате, новац, станови.... све је то сића у односу на оно шта губимо ако се одметну.

*Дачић: Млађо друже, у праву си, то је она грешка која је направљена када је Ђинђић испустио контролу над Леглом – држим ја контролу колико је могуће..... али, није потпуна, да јесте зар би онај бандити Бркић оно објављивао у Таблоиду, и шта са тим новинама да радимо?!

*Вучић: И шта смо се договорили – притвори теку, сви које смо тражили доведени су код Истражног судије, истраге су сада тужилачке..... шта сада треба радити?

*Дачић: Па. Рекао сам ти, пусти мене да сада малао замајавам народ Мркоњићем и Вељом, ту им је та паваљка, (Мркоњићева пријатељица)  свађа око путева, око кредита које нуде Кинези, хтели би да траже новац од Руса – ја био недељу дана, никог да сретнеш и код њих можеш само до Василисових људи, можда - Василис је тај који филтрира контакте са Путином, ја сада не могу Василису ни да приђем, чуо сам да прођу ка њему имају неки који нису полицајци ни државни чиновници, можда треба са њима, али они су будале, знате будале су сви они који би да се у било којем тренутку држе закона ко пијан плота – па законе ми креирамо, усвајамо и примењујем, гадно је што руски људи одговарају Русима, а амерички са Американцама, гадно је и прелетати од једних до других – онда те и једни и други одбаце као конвертита, те иако имаш највећу владалачку функцију у држави мораш лепо са неком битангом којој браћа Руси верују!

Али, бивало је то, знам ја за то, објаснио ми Слобин Борислав, брат Слобин, када сам био недавно у Москви – оно што су од мене тражили у фебруару траже  и сада у августу!
Чуо сам да ме чекају да клекнем половином септембра када крену  демонстрације сељака, ових из Колубаре, када не буде пара за плате и пензије, када  деца и студенти полазе у школе и на факултете, долазе грипови па кукају пензинери и Славица Дејановић како нема лекова јер би сви да умру здрави! - кукају сељаци што није родило што нема кише, као да је Дачић Бог, а то око Бога смо ми на ФПН (Факултет Политичких Наука) давно разјаснили: Нема Бога, али се треба правити да мислиш да га има – то ти је политичка математика, јесте шибицарска, али пали – и шта ако ме натерају да клекнем?
И ако ми дају списак оних који би требали да помажу Аци око уређења Змијске Хијерахије, ако се они према Аци буду односили као ми комунисти према Богу – ако признају да им је Аца шеф, а раде по свом и руском! Ако и Ацу уплету у своју мрежу, и мене, и Динкића и Тончева,  ако крену ка Ђиласу и Тадићу, ако крену ка Томи Николићу – ако та мала група лудака из полиције везана за неког руског човека одавде, успе да пробуди успавану савест многих лудака из полиције, па сви стану да распетљавају.... могу они то, то вам тврдим, а народ само чека неку групу таквих лудака.

Ми смо (не прецизира ко, где, када) недавно разматрали могућност да нека група лудака организује 1.000-2.000 наоружаних људи, ловаца имама на дестине хиљада и да нам у истом дану у исто време без испаљеноиг метка заузму полицију УДБУ и општине и шта смо ми онда?
Хеј, само хиљада људи!
Па то могу, Ацо, друже, да плате ови твоји из Агробанке који су узели на десетине милиона евра.

Ево ти и рачунице:

У време мог тата Слобе могло се наручити убиство за 50-100 ДМ. До мене је дошао и један роман, неког лудог полицајца кога смо пензионисали са 40 година живота, који је имао наслов «Хеклером бушим повољно» - описао све, механизам владања уз помоћ «Хеклера» подељених бандитима, чуо сам да су му Амери, на неком универзитету, то прихватили као докторску дисертацију – лудак је то био и јесте, а много их је још, и стално их има из сваке генерације....

Шта мислиш када би сада неко понудио сваком од наоружаних 1.000-2.000 људи по 10.000 Евра за ангажовање на преузимању власти – то ти је, Ацо, 10-20 милиона Евра!
Ето, докле смо дошли и где смо стигли! Сви ми, са свим звањима, чиновима, телохранитељима, војскама и полицијама вредимо само 10-20 милиона Евра! За рушење Слобе, Амери одвојили 100 милиона – сада је неком потребно само 20! Шта ако се 20 бандита Србије удружи и прикупи 20 милиона, шта ако се изнервира Веља па скупи 5000 Чачана и дође да нас нешто пита?

Другови моји, вруће нам је под ногама, гасимо, радимо, пазимо, предлажимо, комбинујмо, идимо и код Руса и код Американаца, обећавајмо све само да ово не раде они непосредно!

Сутра да се опет састанемо овде.

*Вучић и Динкић: Договорено!

Одлазе свак ка свом кругу поузданих лица са којим се планира и саветује – сада са бубом у уху колико су им и они поуздани..... на кога се уствари могу ослонити. У Београду 24 степена, пријатно за шетњу, седају у аутомобиле и траже од возача да укључе грејање – хвата их нека грозница.....

Хладе се они који би требало да распетаљавају хладна Змијска Легла Отровница.

Измишљотина доконог Драгољуба Татомировића

Постављено 12.8.2012.г. у 13,00 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta