Vlada Srbije zaseda



Влада Србије заседа!

-Одлуке Прве седнице-
    -измишљено-


На дан 30.7.2012.г. са почетком у 10,00 часова одржана је Прва седница Владе Србије, изабране 23.7.2012. – сви чланови владе су присутни, не гледају се у очи, сви нешто листају и бележе.....

Дачић: Честитам нам свима, ми сада сви, заједнички и у највећем могућем поверењу један у другог, јер то од нас народ очекује, да преузмемо одговорност...

Зашта....коју одговорност, мрмља њих неколико?

Дачић: Одговорност за државу, за народ, за српство, за нацију, за нас и нашу децу и за сву децу наравно, за оно што се мора учинити а није се учинило за 12 година владавине ДОС-а који се инсталирао на власт рушењем Милошевића.

Вучић: Полако Дачићу са тим ДОС-ом, па ви сте цело време са њима били у власти, некада сте давала подршку, некада баш директно владали.... и ако се то већ помиње, онда треба рећи ко је све учествовао у оваквим владама које су нас довеле до овог стања...

Дачић: Господине Вучићу, па то је опште познато, нећемо сада о томе, али ми нисмо били експонирани, ми јесмо давали подршку, али је политику водио и одређивао ДОС.

Вучић: Наравно, увек уз вашу помоћ!

Дачић: Да не губимо време, Србија нема времана, време цури, ја хоћу сада од вас свих да чујем шта планирате у оквиру ресора које сте добили, хоћу да видим да ли је то оно чиме ће се остварити Нацрт Плана рада Владе Србије, онај који смо потписали у ово време математике и стварања овакве једне владе. Нека се прво изјасне Динкић и Вучић – они су предводници странака које су створиле ову и оваку владу.

Динкић: жао ми је Ивице, али ми од овог тренутка  морамо обавестити народ да одступамо од онога што говорисмо од тренутка када си ти добио одрешене руке да саставиш владу – знаш и сам да смо говорили да се неће смањивати плате ни пензије, ти си љутито поручивао да теби нико из иностранства неће наређивати како да радиш, говорио си да је крај мукама становника Србије дошао у тренутку када си ти одређен да будеш председник владе, говорио си да се Србија неће извлачити из кризе на начин како то раде ЕУ и остатак света - штедњом, рекао си да је са штедњом завршено, да се иде у потрошњу као метод подстицања раста привреде.... то око несмањивања плата и пензија  говорио је и Вучић – говорио сам и ја пред изборе, да нисам сада је не бих овде седео, али...... ја јутрос отворио државну касу! Шта да вам кажем: Празна, а у њој гомила признаница да ћемо огромне суме враћати на време – све са датумима и сумама, потписали Лабус, Ђинђић, ја, Коштуница, Тадић,.... нисам смео да то детаљније гледам ни да сабирам, али.... сада да видимо ко ће први да каже да смо лагали?! Да каже ово што сам ја као кључар касе утврдио. Ја то нећу званично, рекох пре неколико дана па навукох одијум беса и критика, уосталом ја сам само члан владе, значи.... нађи неког другог, или се брате испрси онако како си се прсио пре две недеље, па реци шта год хоћеш.... ово што сам рекао иде у записник и има вас довољно за сведоке.

Дачић: Да, Млађо, друже, знам и ја за то, у праву си, сви смо у предизборној кампањи морали да дајемо оптмистичке изјаве, да не кажем да лажемо – да нисмо, овде би сада седели неки други људи изабрани ко зна како – сада морамо смислити шта и како. Ти си овде задужен за паре и касу, сада кажеш да имаш само касу....предложи мајсторе, како да се пуни, како да се празни, следио сам се синоћ када си обавестио да од септембра нема пензија ни плата.... брате и друже Млађо, па зар да не саставимо ни два месеца, а овако смо се лепо изабрали, одабрали, удружили, договорили, потписали....ја сам убеђен да ти имаш неког џокера који сада намераваш да искористиш.... немој, друже, да нас плашиш..... зна ли неко има ли у Србији негде пара?!

Неколико њих углас: Па има, Дачићу, у бнакама и код народа - укупно око 15-20 милијарди евра! Али, ти банке прогласи народним непријатељима, народ тешко да наседне на штос из времена Милошевића, на оно као «Зајам за препород Србије» - јер сада нема једног Милошевића, нема  таквог факира и мађионичара, а и време је друкчије......

Дачић: Полако господо и другови, редом, све иде у записник, девојке не могу да стигну да запишу ко је шта рекао, а ми нисмо никаква шумска влада, ми смо демократска, легална и легитимна Влада Србије, на којој је на челу лично Ивица Дачић, поуздани човек Слободана Милошевића на функцији портпарола – значи онога који је обликовао све мисли друга Милошевића и пласирао Србима. Знате да ја то знам да радим..... само ми дајте идеју, после могу и сам. Ја сам школован за политичара, специјализирао сам политичку математику, али о стицању пара не знам много, ту је господин Млађа, ту је и господин Веља Илић – он је чувени градитељ, он је и оборио Милошевића, он сигурно има идеје.....

Вучић: Ивице, молим те да држиш ред – како мислиш да држиш ред у држави, као министар полиције, када је овде овако...... да се узме у обзир ово што је Млађа рекао и тачка! Каса је празна, јел тако? Јесте! Где има пара? У банкама су улози грађана, у сламарицама је уштеђевина грађана који нису били толико луди да поверују Млађи па предају свој новац страним банакама и гро пара Србије је код око 1000 људи из Србије, тзв. бизнисмена.
Ми овде треба да се договоримо на које паре можемо рачунати, а  да то буде законито - ти Ивице са правом не стојиш баш најбоље, за тебе је подношење и подизање кривичне пријаве исто – а није, али ја знам шта је то и све што будете предлагали ја ћу проверити да ли се то уклапа у правне оквире Србије, зато пазите.

Дачић: У реду, Ацо, мајсторе, немој тако, имали смо и ми неколико правних предмета на Факултету политичких наука - јесте, тај факултет студенти називају «Факултет Пициних Наука», али Ацо, студенти тог факултета су кроз «Отпор» оборили Милошевића, Гадафија, туниског и египатског владара, сада се ломатају по Сирији, запажени су и у Русији..... није то тако лош факултет....

Вучић: Знам, није, примени ти знање за ово због чега смо се окупили и узми у обзир ово Млађино обавештење, затим предложи на које паре рачунаш.

Дачић: Господо и другови, нисам ја никакав цар па да ја одлучујем, ми смо сви равноправни, а ја сам ту нека врста координатора, а брате, сам себи, народу, па и вама,  одговараћу за ове моје из полиције.....

Неко, не чује се јасно: Мислиш на ове твоје што код Кинеза купују црне мајице и чарапе, а код приватника шију комбинезоне за интервентне групе, или оне који на граници са Македонијом на пијаци купују чизме и код обућара-Шиптара сваке недеље иду на поправке тих чизама – све и сви  о свом трошку, јер за једну ноћ препешаче по 30 км, или на ове из саобраћајне полиције којим сипате по шест литара бензина у резервоаре, за смену, или за оне чије зграде прокишњавајау, или за оне који се радују  донацијама грађана од неколико хиљада динара за канцеларијски материјал.... Дачићу, Дачићу, само се сликате.....

Дачић: Ја морам да интервенишем – потсећам вас све на озбиљност ситуације и на околност да је ово ПРВА седница ове владе и да она треба да остави трага у нашем будућем четворогодишњем дружењу...

Неко: Мислиш четворомесечном?

Дачић: Рекао сам четворогодишњем и потом да ви наставите још четири године, од тога три без мене, јер ја хоћу да заменим Николића.... не прихавата га народ ни «Службе», нема харизме, није био никада социјалиста ни комуниста, штрајковао глађу, носио Шешељеве мајице, издао кума, одрекао се заклетви у цркви – он је мени врло симпатичан, онако млитав - сушта супротност мојој чврстоћи и отреситости, једино пева можда као и ја -  и сада и умишљен као неки цар, све чекам да сам себи почне да се обраћа са Ви, али ја њега поштујем, он има своја овлашћења али смо ми ВЛАДАРИ Србије, а ја на челу свих вас, значи ми треба да преузмемо одговорност!

Неко: Ало, Дачићу, па знаш да терористи и убице преузимају одговорност, па нећемо ми да убијемо Србе и Србију, нађи неки паметнији израз...

Дачић: Господине, ред је да се представиш због записника и озбиљности институције у којој си – ми ипак морамо да преузмемо одговорност!
Мени се то свиђа јер одсликава оно што морамо да учинимо! Ми треба да заложимо Србију и њен народ да би смо пробали да остваримо наш план.
Сугеришем да се понашате као прави господин  Расим Љајић – да будете пристојни и парламентарни..... човек је добио сву трговину у телекомуникације, а као да је и даље задужен за социјалу и Младића...

Неко: Чији, бре, план? Онај о којем сте лагали народ? Ајде човече, олади, пресабери се.... коме причаш о плану, којем плану, ајде ако га имаш реци како да се понашамо после овог Млађиног обавештења да је каса празна?

Дачић: Чуј њега! Па ја то од вас тражим, да знам ја бих сам владао, онако како сам увек желео и како сам о томе причао – али ја то око празне касе не знам, а и закон ми не дозвољава да владам као Слоба - што веома жалим, и ваши гласови се и овде броје... не знам, али сам спреман да вас саслушам.

Неко: Хајде Динкићу, експерту, магистре, асистенте, кажи шта предлажеш....

Динкић: Јесам и магистар и аситент и имам праву диплому уместо купљених као што се то сада обичава међу политичарима....па ево:  Да се задужујемо код банака, пошто им се пре тога Ивица извини и пошто им омогући још бољи третман у Србији, јер, пазите господо, јесу то банке у Србији. Али њима нико не брани да располажу својим капиталом и да га улажу широм света ради остварења добити – оне имају обавезу само према улагачима, нашим грађанима, којим морају да исплаћују камате и главницу када истекне рок депозита, значи они су независни, уосталом, Ивице, и сам знаш да је газда онај код кога су паре. Паре наших грађана су у банкама и сламарицама – са банкама се мораш измирити, а грађане наговорити да ти уступе своје паре..... мораш и са Русима, мада сам скептик, поновили су ми то више пута – са Русима се мораш договорити да инвестиционе кредите претворе у кредите за наш празни буџет.... реци им то ако смеш, идеш тамо почесто, али гарантујем да они то неће учинити, то је њихово тајно оружје у Србији!
Чекају они половину септембра па да то тајно оружје употребе – није страшно, само ће направити и неке своје кадровске спискове, нас неће дирати, нисмо ми важни, знају браћа Руси да послове обавља средњи ниво руководилаца! И ти то мораш прихватити јер се не дира у наш коалициони споразум, а и брате махали сте сви, и ја са вама, да ћемо за руководиоце постављати само стручњаке!
Сада то учини, ма и на «наговор» Руса!
Колико се сећам тај који ће нас «наговарати»  зове се СЕРГЕЈ РУБЉОВ, ДОЛАРОВ или ЕВРОВ!

Дачић: Знам, Млађо, друже, знам и то, размишљам како приволети народ да нам добровољно уступи оне своје улоге из банака, да направимо неки тространи уговор па да ми постанемо власници тог новца, да народу исплаћујемо те мизерне банкарске камате а онда са банкама направимо уговор по којем ће оне нама исплаћивати праве камате.... кеша нигде нема!
Знам из времена Милошевића да су неки наши изнели новац у иностранство и улагали га у забрањене фондове са каматама од по 40% на сваких шест месеци, јесу то били шпекулативни фондови, они су урушили Америку и ЕУ, али су давали капитал..... ја о томе размишљам.... знаш када смо основали Дафимент банку паре су просто куљале, знате и ви то, многи су добили девизне кредите са клаузулом да се не морају вратити – јел жива та Дафина?

Неко: Ма, умрла пре 3 године...

Дачић: Штета, упознао сам је посредно, имала је идеје, уосталом ти Млађо знаш зашто си њену банку гурнуо у ликвидацију и поред средстава која су је чинила ликвидном....такав нам неко треба, такав или сличан, са идејом, са убедљивошћу, са моћи да и сам верује у лаж коју износи....само тешко ће сада бити да се народ на такву причу навуче.
Млађо, друже, како ћемо са дуговима? Кажеш да се задужујемо за плате и пензије, а шта са ових неколико милијарди које су стигле на наплату, укључив и две милијарде у меницама које су лани купили Амери са 7% камате годишње? Има ли уопште шансе да се  ми у овако опуштеној атмосфери мобилишемо и спасимо, или да прогласимо банкрот?!

Неко: Па ти си моделирао овако опуштену атмосферу...

Дачић: Јесам, понављам, био је то услов да ја будем ово, а ви то што сте, шта ћемо сада, прошлост је прошлост.....

Веља Илић: Пазимо се да нам се сада опет не догоди неки октобар – сада би било много гадније....ја сам добио ресор да градим. Имам идеје и планове за сређивање Срије и чекам паре....без пара, чак ни ја, не могу више ништа да изградим, за време Коштунице радио сам на вересију, али држава дугује више од пола милијарде евра путарима....који сада више и нису државни, сада ми од путара имамо само дирекцију....требају нам паре да би ангажовали приватне путаре да би та дирекција имала коме да руководи....кажем вам без пара нема ништа, а господин Динкић би могао и да нам објасни шта је било са оним парама са Кипра и из Грчке, нађено, па нестало....

Динкић: Ивице, молим те, као председника, да ме заштитиш од овако тешких оптужби.

Вучић: Полако, господине Динкићу, није тебе господин Илић оптужио у својству тужиоца, он је један од нас, један од Владара Србије и само је поменуо нешто чега се присетио, а важно је то за овај тренутак у којем је Србија.....као што знате господин Николић је председник Србије - он је човек легалиста, он изван својих протоколарних уставних овлашћења неће излазити, а ја сам тај који ће координарти, значи и усмеравати, све службе безбедности, укљичив и оне које су у МУП-у, по закону сам ја сада министар свих полиција и надређен и министарству на чијем је челу господин Дачић - истражујемо, систематизујемо, правимо редоследе и динамику, све ћемо проверити и што се мене тиче рачунајте на све паре које су склоњене, а припадају држави! Ту пардона неће бити!
Коме се не буде то све свиђало може да изађе из владе, да идемо на нове изборе па ко освоји већину – само..... ја вам то не саветујем!
Дошао конобар да направи рачун и подвуче црту, сада што сам ја тај конобар, шта да радим? Коло среће се окреће, не бојте се ја сам човек од закона и за закон.....али ништа мимо тога! Ко се са чим  затекне тако ће и проћи.

Дачић: Јесте, Ацо, друже, али ово испада да ти нама нешто претиш, да си ти сада и изнад мене и Томе – ниси, ипак ја командујем МУП-ом, моји људи су тамо где треба и ти немаш ингеренције да се мешаш у кадрирање у МУП.

Вучић: Наравно, осим ако ти кадрови не буду смештени негде другде, па почну да причају, а онда мораш наћи неке друге.

Динкић: Господо и другови, ја још нисам добио одговор на моје питање с почетка седнице - Шта ћемо, каса празна, иде дан исплата плата и пензија, стижу рачуни, гломазан смо и моћан апарат.... или ми остављате да ја сасечем..... државну управу на 50% укључив и МУП, смањење пензија на пола, а о осталом ја нисам надлежан.
Мислим на оно око пара грађана у банака и сламарицама.... то можда може кроз неко ванредни стање, другови комунисти су у томе вешти,  па ако смеју нека размишљају да ли су се стекли ти услови, имамо ли са ким да то спроведемо, шта ћемо ако народ окупира државне институције - то је лако....

Неко: Зна човек, са неколико људи и пар Калашњикова заузео Народну Банку, Царину и све што га је занимало....

Динкић: Морало се тако, господо...

Неко: Понови то мајсторе, ако ћеш да висиш о некој грани или стубу за сијалице.

Динкић: Шта да мислим,  по окончању овакве седнице, господине Дачићу, ја тражим одговор...

Дачић: Динкићу, друже, видиш и сам, немамо одговор, морамо га наћи, прекидам ову Прву седницу и настављамо је сутра у 10,00 ч., уз молбу да о свему добро размислите па да сутра нађемо неко прихватљиво решење...Србија гледа у нас!

Разилазе се. Вучић контактира са неколико припадника служби безбедности и са њима прави неке планове, Динкић се уплашио Вучића, контактира пријатеље из Америке и Русије, Дачић зове свог бившег специјалног саветника Ивицу Тончева да га утеши.... планира да оде у неку добру кафану са музиком, да узме микрофон и пева. Ко пева зло не мисли. Певај Србијо! Не секирај се – поручио ономад Ивица Дачић!

Бог даје што нам треба само када се увери да смо предузели све оно што је у нашој моћи – иначе нас изгура испод свог кишобрана, појединца или народ! Њему је свеједно! Он нераднике не помаже. Ни кукавице и лажове.

Драгољуб


Постављено 24.7.2012.г. у 14,30 ч.

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Кликни и покрени презентацију

Курсна листа

Izrada web sajta

  © Copyright :Zlatni Bilten 2010 Design by

Back to Vrh  

Slike i zakon postanja Adaptacija stanova Zlatibor apartmani Popusti Besplatni oglasi Renta car Belgrade Selidbe Sudski tumac Izrada sajta Auto delovi Auto servisi Auto gas ugradnja Optimizacija sajta